petra.nn

10.12.2013

Holky a maminky, málokdy tady chodím pro radu,spíš mě zajímá váš názor a ani dnes to nebude jiné, upozorňují, ale že se jedná o hodně smutné téma, ale nějak k vůli tomu nemohu spát a tak se k vám jdu vypsat. Bydlíme v domě kde máme na chodbě lodžii a na druhem konci je rodinka s dvěma dětmi, přistěhovali se tu nedávno cca půl roku, paní, ani pana jsem v životě neviděla, jen jednou z dálky a teď k problému, vidět je nejde, ale slyšet!!!! Bydlíme na opačném konci, ale kdykoli a to myslím doslovně je za dveřmi šílený rámus, ze začátku jsem si myslela, že jsou jen hlučnější, ale oni tam řvou po sobě a dětech opravdu vulgárně a třískají vším, je to opravdu pořád a neustálé!!!!! Je mi z toho nějak divně soused vedle nebývá doma tak o tom ani podle mě neví a sousede vedle mě chodí domů až kolem páté a ono to přes zdi nejde tak slyšet, ale je to fakt hrůza, zatím se do toho nepletu, protože o nich nic nevím. Jenže... asi víte jak bylo ve zprávách o mladé mamince co v neděli ubila svou 15m dcerku, stalo se to v našem městě a spousta lidi co znám já je znali, na FB probíhala diskuze většina používala opravdu silná slova, jako bestie a do plynu s ní a podobně, přitom většina věděla, že tam není něco v pořádků, mala bývala pořád u sousedu, nebo kamarádkách, mívala modřiny a pod. Něco tušili i sousede a také i rodina a všichni byli lhostejní a přitom podle mě na tom mají určitý podíl viny!!!! Té male to život nevrátí a matka které je myslím 17 má do smrti zkažený život a co teprve svědomí!!!!! Tohle ale není jediný případ kdy se dalo něco dělat a zabránit tomu a teď se ptám, jak by jste se zachovaly vy v podobné situaci, jak v situaci sousedu té malé a nebo mě, když slyšíte to co já, holky děkuji, ale já na to prostě pořád myslím navíc se ta malá jmenovala stejně, jako moje holčička :-(

Kliknutím vložíte smajlíky:

ahojky,z vlastni zkusenosti podej stiznost,radeji anonymni,at se pak treba nemusis bat ty,ale res to,nejhorsi je vedet,mluvit o tom a delat ze se te to netyka,ty deti to sami nevyresi.drzim palce a hlavne nervy.a jak maji velke deti?co treba zkusit navazat kontakt?chjo,tak ci tak si pamatuj za dobrotu....bohuzel.pa

In reply to by Alaa

udělám to jedině anonymně, jinak nemůžu, mám k tomu osobní důvody a také je mi jasné, že by se mi mstili, Ali, já jsem je právě vůbec neviděla, jinak by to bylo jednodušší, počítám tak jedno kolem roku a druhé o něco starší, vůbec je nepotkávám, bydlí na druhé straně lodžie a chodí jiným vchodem, jen jednou jsem je zahlédla z dálky...

ahojky, v téhle oblasti dělám a nečinnost sousedů je snad to nejhorší.. Násilí se ve velké většině případů stupňuje a pokud nezasáhne odborník, končí to vážnými následky nejen psychickými. Určitě doporučuju vyrazit na Městský úřad na odbor sociálních věcí, oddělení péče o děti a nahlásit to. A ještě pro sychr to nahlásit na PČR - i když by to automaticky pak měl udělat orgán soc.-právní ochrany dětí - ale víme jak někdy pracují.. Většinou dobře, někdy to mají ale dost na háku a do rodiny se dostanou až třeba za několik měsíců. Takže určitě městský úřad a pčr a je super že to řešíš, můžeš takhle zachránit život dětí !!! Nědávno jsem četla knížku paní, která byla jako dítě týrána. Dodnes je pro ní nejhorší to, že to všichni viděli, ale dělali, že nic neví a nikdo jí nepomohl ani se jí nezastal, byla na všechno sama a ta bezmoc jí snad trápila ze všeho nejvíc.. Jinak tahle nečinnost je charakterizována jako stand-by syndrom - lidi čekají, že to udělá někdo jiný a čím víc lidí to ví, tím menší pravděpodobnost je, že někdo pomůže. Potom, co jsem se dozvěděla o tomto syndromu jsem vždycky aktivní, protože vím, že ostatní nic neudělají - ne že by byli špatní, ale že už to tak prostě je no, rádi spoléháme na druhé. Tak hodně štěstí a držím palce :)

17.11.2013

Holky, je tady některá, která má za sebou očkování první vakcíny a druhou odmítla a co na to lékařka, díky moc za odpovědi, my máme jít na druhou a hodně váhám!!!!!

Kliknutím vložíte smajlíky:
15.10.2013

Holky, chci se zeptat a vím, že to nebude úplně přesné, ale potřebují přibližný odhad, jaký podíl z celkové ceny RD činí hrubá stavba. Příklad hrubá stavba 1000000 ostatní 2000000 celková cena domu 3000000 hrubá stavba tvoří jednu třetinu, nechci po vás částku, díky moc:-)

Kliknutím vložíte smajlíky:
30.08.2013

Ahoj holky, chci se s vámi podělit o vlastní zkušenost a ráda si přečtu, zda jste zažily něco podobného, nebo naopak.... Jedná se o to, že od mala (dcerka 21m) preferuji zdravou stravu a opravdu výrazně omezuji sladké u dcery, jediné, co jí ze sladkého je, ovoce, piškoty domácí marmeládu na chleba a med a domácí koláče, sladkou snídaní má cca 2X týdně a jedná se o to, měla jsem ji sebou tento týden 3X v práci, máme dárkovou prodejnu s kvalitní čokoládou a malá si nenápadně ukradla a dala do pusy, nějak jsem to neřešila( byla to výjimka a čokoláda je opravdu čokoláda) jenže ten den měla ráno také sladkou snídani a teď k věci, dcerka je úplné zlatíčko a nikdy se nevzteká a zlobí a co ten den prováděla no hrůza, další den jsem to opět neuhlídala a zase se to opakovalo, hyperaktivní, protivná vzteklá vůbec jsem nevěděla která bije :? Ve středu jsem dala vše z jejího dosahu a dávala pozor, aby se nehoda neopakovala a sladké neměla a celý den opět mé zlatíčko a včera jsem měla velké vyřizování ve městě a pak jela ke známé, já blbec jsem ve spěchu zapomněla pro malou svačinu a pití, koupila jsem ji šáteček a pitíčko, neměli nic neslazeného(doma pije vodu s citronem a nebo neslazený čaj) a jela k známe, kde dostala ještě sušenky no a opět šílenost, takže odteď žádné sladké, jen se mi potvrdilo, že to souvisí s jejím chováním a když jsem začala pátrat v minulostí, tak se mi to hezký spojilo. Máte některá podobnou zkušenost a ještě mě zajímá, tady na MT mi připadá, že všechny hodně řešíte stravu vašich dětí a tak si říkám, kde jsou ty uvědomělé matky??? Protože ve svém okolí, jsem snad jediná a já nevím, jak mám řešit návštěvy a podobně, kde se dětem nabízí sladké, já přece nemohu 2 lete dceři lhát, že to není dobré a pod. když ostatní děti to jí a je jasné, že ji asi dlouho neuchráním, ale chci aby měla od mala dobré stravovací návyky:-)

Kliknutím vložíte smajlíky:

Nikdy mě nenapadlo sledovat co moje skoro tříletá dcerka jedla v den kdy je s prominutím "na ránu". Ale možná na tom něco bude.Snažím se totiž taky necpat do ní sladkosti. Doma jsme zvyklí pít buď neslazený čaj nebo jen vodu. Občas,když má třeba rýmu nebo pokašlává tak jí dám do čaje trochu medu.Sušenky a bonbony má minimálně, né snad z toho důvodu, že bych měla strach, že by jí to nějak ublížilo,ale nemyslím si, že by bylo životně důležitý aby měla lentilky každý den, nebo čokoládu ob den jen ptotože jí minule chutnala ( to je případ mé mamy, která pokaždý když přijede veze tři čokolády , naposledy mentosky lízátka - na který jsem uplně háklivá) Nejvíc mě může vytočit, když přijedme k našim a mamka tam má nachystanou kolu, a nenápadně ji ukáže Adélce,aby jako Adélka byla ta kdosio ní řekně. Takže já pakpřijdu, Adélka kolu před sebou a mamka mi slavnostě hlásí - když ona jí adélka našla, tak jsem jí trochu nalila. Myslím,že je každýho věc, co chce dětěm dávat a jestli sis všimla, že malá je vzteklá, když má víc sladkýho, tak bych si to hlídala. Nebo víš co mě teď napadlo. Nemuže být třeba vzteklá a protivná proto, že ví, že si vzala něco bez tvého vědomí a třeba čeká, že jí vynadáš, jako takový ochraný manévr_ U dítěte je to asi trochu blbost, ale tohle dělá můj muž. Když třeba řekne, že od někud přijede ve čtyři a přijede o hodinu déle, tak má asi strac, že budu protivná a naštvaná a tak rovnou přijede protivný a naštvaný on.

In reply to by Miška

Také to tak mám, med na snídani na chleba občas, nebo do čaje při nachlazení tu marmeládu také občas, ze sladkého mi ještě nevadí sušenky, pokud nejsou často a buchty, ale jinak nevidím smysl v tom dítě dopovat škodlivým cukrem??? Že bych šla do obchodu a něco koupila cíleně, nevím....

Díky moc za názory, ale některé z vás bohužel nepochopily o co mi šlo, ten kdo zná mé příspěvky, tak ví, že rozhodně nic nepřeháním a hlavně teda používám hlavu, sladké jsem z jídelničku nevypustila, jen si prostě vybírám a jak tady píše jedna maminka, ano my právě s manželem sladké nejíme, pijeme neslazené čaje,vody a myslím, že po malé nevyžaduji nic co neděláme my, prostě to tak máme nastavené, celá rodina :€s€: příspěvek byl o tom, zda máte, nebo nemáte podobnou zkušenost a hlavně, jak řešíte návštěvy, doteď jsem to nechala být, ale ty hory sladkého se mi prostě nelíbí a hlavně to co potom malá vyváděla, dnes jsem byla u jiné známe a úplně supr, na stole měla občerstvení přizpůsobene dětem a desert piškot, pudink mě teda nevadil, takže malá rozhodně netrpí :€s€: každopádně moc dík :€s€:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

vždyť píší,že to neřeším ne??? Neboj takový blb nejsem, abych si myslela, že je puding a piškot bez cukru :one:

11.08.2013

Vany bude mít za pár dní 21m, je moc šikovná a dělá nám radost, mluví krásně ve větách, všemu rozumí a vše pozná, jí sama a nočník máme zvládnuty, už nedáváme plínu ani na cesty autem, ale jen na span

Vany bude mít 21m
Vany bude mít 21m
Vany bude mít 21m

In reply to by vendul6

Ty vždy něco napíšeš a mi to přijde, jako bys psala o nás :///: Můj manžel, taký ten hodný, vychovávám zásadně já, ale on mě podporuje, s malou to neskutečně umí a ona ho zbožňuje, babičky má také skvělé, ale vždy to tak nebylo, to si asi také zařídila :€s€: a s těma lidmi, od malá ji zastavují a koukají a komunikují s ní, asi má v sobě něco zvláštního :€s€: Jinak já jsem vodnář a jelikož jsem také vzdušná tak jsem to poznala, ale také se o to trochu zajímám, mimo jiné ;)

In reply to by petra.nn

:) taky se o tyhle věci zajímám, hodně mě posunula grafologie, akorát čím víc člověk do toho vidí, tím víc se nedají zavírat oči :) škoda že jsme od sebe tak daleko, bychom si rozuměly i holky asi :) teď mi píše babička, že malá ještě chrní, jestli ji má vzbudit, se picnu. U mě naposledy takhle spinkala jako mimčo, je vidět, jak je tam spokojená, berunka :h:

Ty jo, vany toho ale umi fakt hooodne :one: a na mne tedy nepusobi jako miminko,ale uz jako velika slecna

In reply to by 3M

Díky, jo dělají to ty vlásky a to já přitom měla v jejím věku dávno culíky :s: Jo oproti jiným dětem se mi zdá, že toho umí spoustu, ale myslím, že to je tím, že se ji hodně věnujeme a máme vlastně jen ji svou skoro 17 dceru už doma prakticky nevidím a je to také jediná malá vnučka z obou stran a to se asi projeví, je pořád mezi dospěláky ;)

03.06.2013

Holky jen mě napadla taková věc, prosím, nechci tady rozpoutat, žádnou šílenou diskusi, ale je to jen úvaha.V sobotním tištěné MF dnes jsem četla zajímavý příspěvek o ženách na MD, které většinu času tráví na internetu, na maminkovských stránkách, používají infantilní slovník a ptají se na věci, s kterými by si buď měli poradit samy, nebo spíš požádat rodinu, někoho blízkého, nebo odborníka, docela jsem o tom přemýšlela a došla k názoru, že je to tak, spousta maminek se zde svěřuje se svými intimními problémy, řeší manželé a tchýně a tak se ani nedivím, po přečtení některých diskuzí, že si chlapi o nás na MD myslí že jsme slepice, které mají v hlavě jen plény a dudlíky, podotýkám, ne všichni a ne všechny jsme takové, všimla jsem si, že je tu spousta maminek, které zde chodí, aby víceméně poradily, nebo si něco ověřily, tomu rozumím, také se snažím, poradit, pokud vím, že mám zkušeností a že má rada může být ku prospěchu,zajímají mě mezilidské vztahy a psychologie a vzhledem věku a zkušenostem vím, že spousta věci funguje a tak se je snažím předat dál, ne vždy jsem přijímána pozitivně, ale je jasné, že ne každý si rád vyslechne pravdu a radu, kterou nechce slyšet. Také sem chodím, pro radu, ale ptám se spíš konkrétních lidí , např..Kitiii na kojení, protože i když jsem byla druhorodička zkušeností s Kojením jsem neměla a ani nikdo v rodině a přiznám se moc nedám na lékaře, ani knihy a rady na nettu, ale na osobní zkušenost,která je k nezaplacení, také jsem se někdy nechala unést a zeptala se na něco, co by mi mnohém lépe poradila máma, nebo kdokoli z mých blízkých, ale potom jsem se raději co nejrychleji vrátila do reality. Proč tolik potřebujeme rady maminek na nettu, proč se nezeptáme mámy, nebo babičky, ano chápu, některé jejich rady mohou být zastaralé, spíš bych řekla, že období totality, bylo o posazování dětí o svíčkové v půl roce o choditkách a pod, ale jinak si myslím, že spousta věci naších babiček byla správných a my se teď raději řídíme knihami a nettem a pod. Za pár let mi bude 40 a dotýká se mě, když mladé maminky(ne všechny) si myslí, že my staré jsme divné a vůbec jím nedochází, že to samé si můžeme myslet my o nich!!! Přitom si stará nepřipadám, mám mladého ducha energii na rozdávání a připadám si mladší a otevřenější než jiná dvacítka, díky všem, co to přečetly až do konce které se nad tím zamyslely a ať už si myslíte cokoli, je to na vás :€s€:

Kliknutím vložíte smajlíky:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Souhlasím s tebou :€€: já mám přátele v různých věkových kategoriich, nějak to nerozlišuji, spíš mi záleží na tom, jaký je to člověk a jaké má názory, jak mě dokáže někdy vytočit nějaká dvacítka, tak stejně i čtyřicítka!!!

neřeš to... Ad. rady maminek a babiček - je fajn je vyslechnout... na druhou stranu mne dost uklidnilo konstatování holek na netu, že dítě s nočníkem asi na základku nedorazí a nemám se zalamovat, když malá odmítá v 1,5 roce na nočník. Respektive dostávala vysloveně hysteráky a já se od mamči dozvídala, že my jsme prostě jen líní to řešit. Pak ji zažila v akci in natura a vzala zpátečku... ale já v mezičase čtvrt roku slýchala co chvíli na mobilu, že bychom se měli nad sebou jako rodiče zamyslet...
Po přečtení pár diskuzí na netu jsem tyhle hlášky pouštěla jedním uchem tam a ven a strašně se mi ulevilo...
Kdysi dávali dětem polévku již v šestinedělí - dnes je to nemyslitelné...
Prostě všechno se vyvíjí... a je fajn, že si člověk tyhle věci může přečíst a prostudovat aktuálně.

Ale je fakt, že nepochopím, jak někdo může na netu vykládat a dokonce si veřejně zaznamenávat, že "s manžou sexíčkuje", že "došlo na tulilkování", že "má ovulku tehdy a tehdy"... Chápu, že se holky, kterým se nedaří otěhotnět, vzájemně snaží podpořit, ale vše má své meze a člověk by se měl zamyslet nad tím, co pošle dál na veřejnost.

Stejně tak intimní fotografie z období těhotenství, na které teď porůznu narazíš... Ano, chápu, že dotyčná má potřebu podělit se o svou radost.
Ale nechtěj vědět, kolika servery se mnohdy prožene fotka z , kterou tam dotyčná v dobré víře vložila mezi své "přátele"...
Nemluvě o tom, jak mohou být v budoucnu podobné akce zneužitelné, pokud by se ta holka třeba snažila někam kandidovat nebo se ucházet o seriózní práci.

Pohybuji se v personalistice a velmi dobře zvážím, zda dotyčného či dotyčnou pozvu na pohovor, pokud má potřebu být na netu agresivní nebo potřebu zveřejňovat své intimní partie.

Ahoj, tak já bych se například ráda zeptala babičky, ale nežije. Moje máma sice žije, ale podle ní jsem asi ta nejhorší na světě, tak se raději moc neptám, protože jsem "ta blbá". Takže jediný zdroj informací - knihy, tchýně, internet, kamarádky. Taky jsem chodila na kurz a mohu jen doporučit-na kurzech se hodně mluví o výživě, a podobně. Ale že by člověk, který jen sedí na internetu byl slepice? No já nevím...já vidím spíš jako slepice ženy, které vysedávají na hřišti a s každým "slepičí" o blbostech.
Je taky jasné, že naše maminky a babičky internet neměly a když se cítily doma samy, tak musely někam vyrazit. My, když se cítíme samy, tak můžeme "jít na internet". Ano-internet je žrout času. Je taky lepší se věnovat sobě, dítěti, přátelům, partnerovi. Ale myslím si, že nemá pouze negativní charakter. Těžko mi totiž poví žena, která s určitým tématem nemá zkušenost-například vlastní babička, jaký je porod dvojčat, pokud dvojčata ani nikdy neměla. Takových příkladů bych mohla uvést stovky. A proto si cením těchto stránek-mohu sdílet to, s čím nemám zkušenost. A rada je většinou rychlá. Je fakt, že jednu dobu jsem na tom byla "závislá" a vysedávala jsem u internetu. Měla jsem se raději projít a bylo by mi líp :).
Přeju všem pěkný den.

In reply to by Keltka

Určitě s tebou souhlasím, neřeším tady ty klasické rady, jak jsem uvedla kojení, ty uvádíš příklad dvojčata, to je jasné, ale například rozebírat svůj sexuální život a pod. Já už také nemám babičku, mamky se ptám jen na věci, kdy jsem měla první zub a tak, ale jinak se řídím svým selským rozumem, také ráda debatuji, ale některá diskusní fora jsou dost zvláštní :? hledala jsem ten článek na nettu, ale nenašla, po přečtení by to bylo asi jasnější, o co mi jde, každopádně díky moc:-)

20.05.2013

Holky, prosím vás, jak je ta říkanka na bábovičku na pískoviště, my si nemůžeme vzpomenout, díky:-))

Kliknutím vložíte smajlíky:
20.05.2013

Holky, jelikož pocházím z Moravy a manžel je z Čech napadla mě tato anketa ohledně zvyku a tradic, zjistila jsem , že u nich se toho moc neslaví a tak vás prosím, jaké tradice svátky slavíte, nebo, jaké znáte ale neřešíte je a prosím napište odkud jste stačí kraj, díky moc :€s€:

1 slavíme Vánoce,Velikonoce( ale bez tradic) 1 máj(stavění a kácení máje, smažení vaječiny venku (zahajování grilovací sezony )pouť u nás na vesnici, ta je velkolepá, svatého Martina, souznění (předvánoční trhy), Svatý Valentýn(dostávám kytku, nebo nějakou drobnost)

2 neslavíme Halloween,posvícení, pálení čarodějnic a jiné neznám
kraj Moravskoslezký

Kliknutím vložíte smajlíky:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka