mrnousek

26.01.2012

Ahojte holky, doufám že tady taky nejakou najdu, která má stejný problém, páč si už myslím že jsme snad jediní :r: . Mám dceru, které je nyní 10 mesícu od 8 mesícu chodíme na vojtovku, vubec se nepretáčela, udelala to jen jednou a konec. Vojtovka hodne pomohla, nyní se nám pretáčí ze zad i z bríška, plazí se po zemi když se ji teda chce a má motivaci, jinač se otáčí jak hodiny, ale to musí být kluzký povrch, jinač nic, ted má cvik aby začala lozit ale to já už nezvládám, vubec ji nedokážu udržet, ej už hodne silná, takže dr. rekla at to teda nedelám že ji takhle víc ubližuji a tak sjem se zeptala co jako dál, že má 10 mesícu a vubec teda nesedí! je porád zhrbená a udrží se jen chviličku a to musím luskat jeste prsty nad její hlavou.krmení se pro nás stává už tragédiíí páč v té sedačce-houpačne nechce být jídlo fluše a když ji držím na kolenou tak to zas dlouho nevydrží a do židličky jít nemuže, už pekne papá docela sama a štve ji že musí být v té houpačce.nechápu co se deje že si jako nechce sednout, dr. ríká že není psychicky opoždená, že je hodne bystrá ale asi proste líná. ale me se to už nezdá, je docela velká an to aby se jen otáčela. mámjeste syna který sedel už v 6. mesícíh a to je kluk. a taky jsem ho nic neučila, mám ji teda začít posazovat, i když dr. mi to zakazuje? dekuji mockrát za rady.

Kliknutím vložíte smajlíky:

holky mockrát dekuji za príspevky, moc jste me uklidnily, tak snad to pujde brzy:-))) už docela mrnčí že jen leží ale musí se snažit holka a to furt kolem ní lítí bráška a ona nic, je asi fakt líná.

Sousedky dcera nesedí,nechodí,nestojí pouze leze,je jí 14 měsíců.Chodí na RHB,ta ji trošku pomohla k lezení,ale jinak nedělá nic. Jinak můj syn si sedl sám po 9 měsíci.Pokud se ti něco nezdá,objednej se na neurologii a uvidíš.

ahojky,rozhodně není opožděná,proto,že nesedí :) z hlediska rehabilitačního není sed vůbec důležitá doveddnost,důležité je,aby se k němu dítě dostalo samo a správně-to jest z polohy na čtyřech,přes bok a nebo ze stoje :) některé děti sedí klidně až v roce,prostě to pro ně není dovednost,kterou potřebují k životu :) důležité je lezení,ne sezení,navíc z toho lezení se 100% posadí sama-tudíž rada zní nechat rozlézt apak sama uvidíš-náš se rozlezl a ještě ten večer se sám posadil :) navíc čas na lezení má do konce 11 měsíce,navíc na rehábku chodíte,stimulujete a jste po kontrolou,takže bych se nebála :) posazovat rozhodně ne,tím oddálíš lezení a i samostatné sezení,protože jí nebude nic nutit k tomu,aby ten pohyb zvládla sama,když jí tam dáš.Navíc teda není na sed připravená,když ani neleze a tím pádem nemá posílené potřebné břišní svaly,takže si můžeš zadělat na problémy se zády u ní :( doktor ví,proč to zakazuje :)

In reply to by lucininenka

tak em neuroložka rekla pravý opak, duležité je sezení ne lezení :? že to kliden muže vynechat a jít kliden hned na nohy.leze tím stylem že se otáčí na čtyri nejde vubec.vím že bych ji tím ublížila kdyby jich posazovala mám ji oprenou o sebe když ji krmím nebo je na chvilku volne.no uvidím co mi rekne na kontrole.díky z aodpoved

In reply to by mrnousek

tak teda nevím,co je to za neuroložku,protože právě lezení je jeden z nejdůležitějších pohybů,které by dítě vůbec vynechat nemělo.Naopak,dítě,které neleze,by nemělo ve stoji co dělat :00: lezením se totiž nejen posilují svaly zad a břicha (co se posiluje sezením,když je to stabilní poloha :? ),ale zlepšuje se celková koordinace pohybů a je tam také důležité to,že ve chvíli,kdy se dítě rozleze,je nutné propojení levé i pravé hemisféry mozku (je to střídavý pohyb) a to je důležité do budoucna.Většina dětí co neleze jsou děti,které k lezení nedostali prostor-tj. dětí chodítkové a nebo násilně posazované.Jinak drtivá většina ostatních dětí prostě leze (ano je pár vyjímek,ale to je skutečně minimum).

11.12.2011

Ahojte holky, chtela jsem se zeptat jestli nekteré z vás pomohla "Vojtova metoda"a jestli jste meli tak "opoždené"díte. Nám je 8 mesícu a týden. v 6 mesích se poprvé pretočila a to bylo taky naposled :( ted se pretočí tak 1x dotýdne. Mám jeste syna 3 roky a ten byl teda desne šikovnej, v 6. mesících sedel. Nejak jsem na to nereagovala, že se dcera nepretáčí nebo spíše jsem to nejak ani nepozorovala, páč jsme meli se synem dost velké problémy, opakované zápaly plic, 40cítky horečky atd. ale až ted jsem si všimla že fakt nic nedelá a nechce vubec spát, pul hodky denne, tak sjem šla k dr. a ta nás okamžite poslala na neurologii a cvičíme vojtovku ale žádné zmeny tam teda nevidím, zatím,za jak dlouho by se to mohlo spravit, cvičím 3x denne plus malou pretáčím sama a hodne ji motivuji. bojím se aby nebyla moc nejaká opoždená, sedet teda absolutne jeste nechce. díky za rady holky

Kliknutím vložíte smajlíky:

hlavně vydrž
vojtovka je to nejlepší co pro svoji holčičku můžeš udělat, neporovnávej ji s ostatními to teď ani není moc možné ale zkus vnímat pokroky, pokud jste doteď byli zaměření hlavně na nemocného synka, zkus se zaměřit na ni a hodně.
Vojtova metoda může mít efekt až za delší dobu. Je to cvičení nepříjemné a bolestivé ale vydržte obě, spousta dětí třeba po mozkové obrně cvičí vojtovku a když jdou do školy tak to na nich nikdo nepozná!!!
Vydrž buď trpělivá a důsledná

ahoj, my ji cvičíme, ale z jiného důvodu, malý měl zatočenou nožku v kotníčku po porodu...zlepšení, ale stejně nás čeká operace na prodloužení achilovky
metoda je to hodně dobrá

ahojík, já ti asi moc neporadím, ale je fakt, že v 8 měsících už by se měla pomalu i plazit a lozit, né? My chodily na vojtovku, protože malá měla problém s hlavičkou, absolutně nepoužívala levou stranu těla.. začaly jsme ve 4 měsících a hned po 3 dnech po prvním cvičení se malá začala přetáčet na bříško,.. v 8 měsících už chodila kolem nábytku..v 8 a půl měsících už sama stála.. určitě nám ta vojtovka strašně pomohla.. jenže podle mě, čím později se začne, tím dýl trvají výsledky,.. :? známá má skoro 9timěsíční holčičku a ta nedělá absolutně nic, jen se přetáčí na bříško, nevím teda jestli na obě strany, ale sama nesedí a jen leží.. ani nevím zda chodí na vojtovku nebo né,.. takže asi některé miminka jsou prostě línější.. za sebe můžu říct, vojtovka bezva, hrozně nám pomohla, ve všem, i ve vývoji,.. škoda že neexistuje vojtovka na mluvení :D

29.11.2011

:+^*: Ahojte holky, potrebovala bych opravdu poradit, od doktorky se nic nedočkám!!! nechápu na co jsou! mám osmimesícční dceru a tríletého syna, takže moc času nemám, ale dcera do 6mesícu byla krásne kojena pak syn začal abnormálne žárlit a nenechal nás ani chvilku osamote, ani do koupelky zamknout ho nepomáhalo tak dcera když slyšela jak ječí tak nechtela pít, tak sjem to zrušila, chudák i syn, tak začali príkrmy a kojení jakž tak, ale ted, nechce už vubec se kojit ani trochu!:-( a na flašku už ju učím od 4. mesíce mám snad všechny druhy a jen to kouše a dudel dávám od narození a ten taky nééé. vypije si sotva 30ml vody, mlíka ani kapku, tak co ji mám teda dávat jako za stravu, když já už mlíko nemmám a z flašky nechce a stríkačkou to preci nejde, má po tom hrozný bolesti bricha jak je nafouklá, už si nevím rady a prece to mléko jeste potrebuje. v noci se nám už začíná hodne budit jak je asi hladná, páč toho príkrmu tak sní sotva 60ml a pak stríkačkou do ní dostanu sotva 100ml mlíka, ale tak to preci nejde, já tolik času nemám, syn amám doma, do školky nechodí. prosím a jakoukoliv radu, dekuji

Kliknutím vložíte smajlíky:

ahoj, zkoušela jsi kaši na lžičku? ta ji zasytí. Možná bych místo mlíčka do flašky s dudlíkem zkusila malé dát mlíčko do učícího hrnečku. Třeba jí to bude vyhovovat víc

Ahoj ,mě mylý přestal pít mlíko v 10 měsících ...
Takže jsem na radu dr. kupovala mléčné kaše ,jogurty -holandie čisté, a na večeři vařila polívky -příkrmy .Bramboru a srkví a masem ...vždy něco ale lehčího a do toho přidávalá mlíko.
Nebo jsem mu vařila mléčkou rýži ,V nutlilonu uvařila do kaše rýži ,rozmačkala v tom banám a malý jedl až měl boule za ušima ....
Vím že to je ted dost těžké období ,ale neboj mimi poroste a bude moct jíst čím dál tím víc jídel.Taky pujde jen o zvyk ,až si zvykneš na nový ,,režim ,, ani ti to nepříjde :)
jo a ještě mě napadlo malý miloval ,rozmočenou vánočku v mléce ...tak zkus pár soust ....ted radí dávat lepek -pečivo ještě před rokem

In reply to by mrnousek

Rohlík jí klidně dej ....Já ho dala malému i jen tak ,když byl na dece ,a s jídlem mi stávkoval,podle toho jak dlabal rohlik jsem poznala že má hlad .....
Příkrmu? Já ho ze začátku vždy odměřila v té skleničce co jdou koupit .A pak to fikla do mističky ....později jsem to dělala už tak od oka .......Prostě ji dej tolik kolik sní .....pokud sní pár lžiček fajn ...dej ji napít čaje,džusu.....a pak dej až svačinku ....
My museli mít pevně stanovená jídla,nic mezi tím jako dokrmení ......
Nám se osvědčil režím snídaně až po 1.5h od probuzení -dřív nejed nic .to byla kaše,ovesné vločky ,jogurt......
Svačina -banán,jabko,přesnidávka
oběd-příkrm,brambory ,porek,brokolice,květák,kedlubna,mrkev,cuketa,.....
svačina -zase nějaké ovoce ,rohlík do ruky,sunarky (perníčky)rozdrobené v přesnidávce
večeře-zase příkrm,polívka ,kaše......

Klidně ji dej ty sunarky jen tak do ruky ,uvidíš že je sní a trochu se jimi i zasytí .......

Fakt první asi 2 týdny byl boj,ale pak jsme najeli na nový chod a už se jelo ,malý baštil jak oživot .....

mě malá taky brzo odmítala mléko...kupovala jsem jí tedy mléčné kaše(hami apod.), jeden čas kaši jak snídala tak večeřela a problém nebyl :) a taky už můžeš dávat jogurty :a:

19.11.2011

Ahojte kočky, chtela bych se zeptat na pár otázek:-)) mám už druhé díte, ale z toho prvního jsem opravdu paf, vubec nechápu kde bere tolik elánu. je jí 7,5 mesíce a spí jenom hodku za celý den nekdy dve ale to je svátek. bud to spí dokopy aneba to má rozkouskovaný a to mužu být i tri hodinu venku, no proste nezmar, ale pak je docela protivná a ani se ji nedivím,a le fakt se snažím ale když nechce spáta ni po trí hodinové vycházce tak už fakt nevím :00: máte to taky nketerá. vnoci spí potom celou.a druhá otázka. jaký máte jídelníček, je jeste kojená tak má obed+presnídávku, zatím, ale už ji ani to asi nestačí. predem díky :+^*:

Kliknutím vložíte smajlíky:
30.09.2011

Ahojte holky,pripadám si už uplne bezmocná, neschopná, zralá tak na psychiatrii :r: . Mám dve deti, jedno 3roky a druhé pul roku, ze začátku to bylo super, ale poslední mesíc je to hotové peklo, syn se začal chovat divne, porád mi je za "prdelí" nepohraje si ani chviličku sám, neposlouchá, když kojím tak je to hotová katostrofa, malá už se po nem otáčí, nejí když je v místnosti, potom pláče a syn delá ruzné naschvály, nakonec ho zamknu v koupelne:-((a to dcera už uplne odmítá prsník, nakonec odsávám a dávám lžičkou, ted teda nechce papat vubec, nevím co se jí stalo, vždy ji to začne téct a ona se odtáhne, už jsem jí párkrát dala nutrilon abych vubec mohla jít ven. nic nestíhám, doma bordel, a já porád jen kričím a kričím a kričím, syn už má ze me strach a dokonce mi to aj rekl, ale když neposlouchá tak co mám delat, prece se nerozkrájím. už nevím jak dál a to kojení me štve nejvíc, pak když už prijde manžel tak si jen párkrát cucne a tečka zhasla, v noci se teda nebudí jen jednou max. dvakrát tak to nechápu, prece kdyby byla hladná tak se budí časteji, ne? jak jste na tom vy maminky dvou detí??? :a:

Kliknutím vložíte smajlíky:

ahoj, to je žárlivost staršího sourozence a možná růstový spurt mimča dohromady
chce to spolupráci s manželem...jeden si bude hrát se starším, druhý se bude věnovat mimču, max. času, co to jde

Já bych doplnila možná jen k tomu kojení - když je dceri pul roku, cucne si a odtrhne se - to by odpovídalo i na rustový spurt. Zkus si o tom neco najit na netu. Jinak je jasne, že na klidu to nepřidá, miminko ke kojeni taky potřebuje klid, přeji at se to vše urovná!

ahoj, tvůj syn jednoduše žárlí. Musela jsi s tím i počítat. Zavírat ho do koupelny dle mého neni řešení. Musí se chudák cítit hrozně. Musíš pochopit, že příchodem sourozence se pro něj změnila spousta věcí. Už neni středem pozornosti on ale miminko. Už na něj nemáš tolik času. Chápu že jsi unavená a vše tě štve, ale jsi dospělá a tohle musíš zvládnout. Tím že nejsi v pohodě tak máš problém i s malou a kojením. Stres poznají i miminka. Takže se snaž dát do klidu. Malému se věnuj. Už je vcelku dost chytrý nato, aby pochopil že se o miminko musíš start víc. Zapoj ho do péče. Neodháněj ho. Vysvětli mu smysl kojení. Já jsem tohle vše se synem dělala a proběhlo to v pořádku. Už když jsem byla těhotná, tak jsem mu říkala co ho čeká a že se budu o miminko muset starat. Nato, že má dost problémovou povahu to pochopil :-). Důležité je s dítětem komunikovat. I když malá nebude spát, tak se snaž věnovat jemu. Ať vidí, že ho máš stále ráda a že neni na druhé koleji. Pokud to půjde, tak si snim vyjdi sama na procházku nebo na nákup a povídejte si. Dvě děti jsou náročné. Musíš péči i lásku rozdělit mezi oba. Já taky večer padnu únavou na hubu a to je Ondrovi 5 let a Markétě 27měsíců :-)

19.08.2011

Ahojky, potrebovala bych nutne poradit:-( mám holčičku 4,5mesíce, první tri mesíce krásne pribírala 700g poslední mesíc 500g a ted za tri týdny 120g:-( Pres den jí hodne a budí se po pul hodce a má hlad ale v noci vydrží i 5-6 hodin spát a pak se budí každé dve hodky nebo hodku. Do 3mesíce spala nonstop tak to bude asi tím že mám ted málo mlíka:-( i když jsem si odsávala tak to asi nepomohlo. Doktorka rekla at už začnu dávat príkrmy zeleninu, je proti Um, ale zasytí ji to natolik? však ze začátku jsou to jen malé dávky. A taky jsem porád nemocná a ted beru silné antibiotika, dr. rekal že je mužu a lékarnice rekla že nesmím tak ted at si vyberu. Myslíte že by ji to mohlo ublížit? a do toho nás jeste zaočkovala:-( no nevím jestli udelala správne. mám strach z tech anotibiotik co beru. Mela jste to taky nekterá, prosím o radu. díky :a:

Kliknutím vložíte smajlíky:

ja zase nechapu co je spatne na UM kdyz se koupi kvalitni. Ne vsechny mely to stesti ze mohly kojit a deti to zvladly bez problemu, ja prochazela kolem pateho mesice o mliko a tak jsme po kojeni msle davala jeste um aby se dojedla a byla spokojena. nevim co je lepsi, zacit davat zeleninu o 1,5 mesice driv nebo koupit kvalitni um kde ma vsechno....

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

no já též :) ale poslední dobou jsem si všimla,že některé maminky tady (nemyslím autorku,byli zde i jiné diskuze!!) trpí neutišitelnou představou toho,že jejich dítě umře hlady,když nedají UM :) Jako věty typu,no raději mu jí dám,aby neměl chudák hlad,fakt nechápu.Neříkám,kdyby řval hlady 48 hodin a ubíral na váze,ale třeba plašit po jednom převážení bych fakt neplašila :) Jak píšeš,jednak děti přibírají v tomhle věku dost skokově a jednak mohla vytáhnout do délky :) Počkala bych,šla bych na převážení po týdnu a kdyby stále nic,tak bych začala se zeleninou :)

In reply to by lucininenka

asi máte pravdu, a tech 500g je dobrý? zdá se mi to taky docela málo. No ona práve moc neplače skoro vubec a když jio tak to ji nec musí být. Furt si jenom žmoulá palec nebo dokonce celou pest. Me by to ani tolik nevadilo ale je fakt že pres den fakt prdlačky spí, je to tak pul hodky dopoledne pak hodka po obede a sotva pul hodky navečer, pak ej uplne vyrízená v osum lehne a spí až do dvou do rána, ale to je spíš vyčerpáním. takže težko ríct jestli je hladná nebo ne. ale když ejste týden počkám tak se nic nestane a to se už bude blížit k 5. mesícu veku.díky holky :ww:

In reply to by Betsabe

možná máš pravdu, já fakt nevím, ale ona je spokojená, nepláče, jen pres den mín spí a budíse , ale né že by plakala, proste si jen dujdá paleček a v noci spí spokojene, tak nechápu jak to že tak málo pribírá a kdyby mela hlad tak by snad plakala, ne?

09.08.2011

Ahojte holky, chtela bych se vás zeptat jak pribírají vaše holčičky??? nám jsou 4 mesíce, ze začátku 700g nyní poslední mesíc jen 0,5kg dr. ríká že je to hraniční ale že zatím vypadá dobre a když tak mám dávat na obed už zeleninku, že nerada abych dávala UM. Malá totiž už od narození spí celou noc a myslím že je tam ten problém i když jsem ji budila tak nechtela jíst a pak pres den sála jak neurvalá ale toho mlíka tam tolik nebylo, nejdrív jsem si odstríkavála, ale ted jsem tak unavená že to už nedelám, a taky se mě ted poslední 3týdny budí každou hodku. myslíte že ten prírustek je dobrý? a dokrmujete?

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahoj,
naše malá ze začátku přibírala 1kg měsíčně a pak najednou jen 330g za měsíc. Ale vytáhla se o 5 cm, takže roste :) Dr. říkala, ať jí víc přikládám k prsu a kojím častěji i v noci, ale já v noci kojím od narození 2-3x :€[€: Zkuušela jsem jí dávat kaši na noc, ale plive mi jí. Už jsem koupila i UM, aby mě nechala vyspat dýl než 3 hodiny, ale ani to nechce :(
Myslím, že váš váhový přírůrstek jde a když by mi přes den brečela hlady, dala bych tu zeleninku k obědu a nebo jí dokrmila UM ;) Myslím, že tu jednu dávku UM před Dr. přiznávat nemusíš, jestli se bojíš... :a:

In reply to by Pomněnka

díky, tak treba má ta tvoje jen takový období, páč 1kg na holku je opravdu moc hezký a treba jen ted pribrala mín, stejne od 3mesíce už tolik nenabírají.no jen kdyby ta moje chtela aspon dudel nebo lahvičku, ael vše odmítá, zkoušela jsem ji prikrmit mím MM ale vše mi plyvala tak asi hlad nemá....

In reply to by mrnousek

Přesně jak píšeš, od toho 3. měsíce mi přibrala míň, ale asi je to ještě v pohodě, no uvidíme za týden na další kontrole ;) Tak to je blbý, že Ti nechce dudlíka :( To u nás hodně zabírá a neumím si představit, že by ho nechtěla :|€|: Ale lahvičku taky nechce, mám 3 druhy a všechny odmítá - cucne si a jak zjistí chuť kterou nezná, tak :€}€: Takže jí spíš vadí jiná chuť, než lahvička.
To asi fakt nemá hlad, když nechce ani tvoje mlíčko z lahve... A nevytáhla se taky do délky? Když přibrala 0,5kg, ikdyž to se mi nezdá málo... :)

In reply to by Pomněnka

no já si myslím že ta tvoje pribírá taky krásne, však kolik ted váží a kolik jí je? já bych asi to UM zatím nedávala, jednou jak si cucnou tak potom nechcou MM teda aspon co znám. no já uvidím jak ta moje bude, pres den totiž vubec nespí a porád si cucá prsty a rve si tam celou ruku, ale to je asi tím že nemá ten dudel. počkám jeste 2 týdny a pak uvidím, to už ji bude skoro 5 mesícu.

20.07.2011

Ahojte holky, chtela bych se zeptat jak užíváte homeopatika na tvorbu mléka a to Chamomilu vulgaris 5Ch? četla sjem nekde, že se nesmí užívat déle než 5dní jinač to má opačné účinky. vždy mi to zabere, malá pekne pribírá a pak to vysadím a vidím že prsa se tolik nenalévají a malá se budí i každou hodku. Jak dlouhá tam muže být pauza abych je mohla užívat znovu?nechci ji ničím prikrmovat zatím pribírá krásne máem 3mesíce, zatím spí celou noc ale ted se mi práve začala budit každou hodku. díky :a:

Kliknutím vložíte smajlíky:
15.07.2011

Ahojte holky, kolik váží vaše trí mesíční miminka? já mám holčičku a porodní váha byla 2970 a ted má 5320, zdá se mi to být docela málo:-( pres den hodne kojím klidne i každou hodku a skoro vubec nespí, jen tak 1-2 hodiny a pak jde spát v sedum večer a spí až do trí do rána nekdy i do peti. myslím že je to tím jak je unavená, mám staršího syna 3 roky takže u neho spát moc nejde.myslíte že je to dobrý? snažila jsem se ji budit a prikládat k prsu ale nechtela. tak sjem si odstríkavala ale ted jsem už tak unavená že ani ten budík neslyším a pak behen dne jde cítit že mám málo mlíka. Dr. ríká že to stačí, ale co ten spánek? pres den je to fakt málo...

Kliknutím vložíte smajlíky:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

díky tak to si už ani nepamatuji, ale je fakt syn byl od 4 mesících na UM. No uvidíme, ty prsa se už fakt tolik nenalévají,a le asi je to tím jak ríkáš že se tvorí i behen kojení. jdeme zítra na prevážení tak uvidíme.

myslim si ze to neni tak malo,spis akorat ,pokud ti pribira a spi tak bych ji nebudila,a ne kazde dite je spavec,mi maly taky nespal a nespi ani moc do dneska :a:

Ahojky! Klárka měla porodní váhu 3320g, ve třech měsících 5215. Pokud přibývá, tak se neboj. :*8*: by řekla, kdyby to bylo málo. Já jsem se zase bála jestli nepřibývá moc. :s:
Pro porovnání: Klárka v roce váží 10785g, sousedky syn o čtyři dny mladší (narozený měsíc před termínem) váží kolem 8500, ale on už chodí, my ještě ne.

Ahoj, já myslím, že jste úplně v pohodě. Náš malej ve třech měsích taky málo spal přes den, ono se to ale zpraví a bude zase spinkat, uvidíš.
Porodní míry: 2700 g 46 cm
Ve 3 měs: 6200g 62 cm

Ale já jsem už v tý době dokrmovala Bebou!

13.06.2011

Ahojte holky, chtela sjem se zeptat tech které máte dve deti, jak to deláte s cestováním napr. k rodine? myslím tím hlavne spaní, když musíte všichni spát v jednom pokoji. Jak se s nesou a nebudí to mladší staršího?? Já mám syna 2,5 a dcerka 2 mesíce a docela mám ztoho strach. Vnoci kojím a starší syn se i tak budí a to má sám pokoj, ale pak zas hned usne takže pohoda, ale nedokážu si to predstavit v jedné místnosti. :n: Jak to deláte vy??

Kliknutím vložíte smajlíky:

díky holky, tak to jste me uklidnili:-))) tak snad to pujde, Míša má ted težký obodobí i kvuli zubum a prodelal zápal plic a nikdo to nevedel až ted se t zjistilo z rentgénu takže se vnoci hodne budí i tak a pak reaguje hrozne:-( ale asi to budem muset prežít

ahoj, my jsme takhle byli na dovolený, když byly dcerce tak 2,5 měsíce a bylo to v pohodě. na noční kojení dcerky se synek (tehdy 2 roky) nebudil, takže jsme to zvládli v pohodě (spíš ten návrat byl horší, protože synek opět putoval do svého pokojíčku a moc se mu to nelíbilo). třeba z počátku se kluk taky budil (ještě doma, nebo když jsme je dali k sobě do pokojíčku) ale strašně rychle si oba dva zvykli, takže když se jeden vzbudí tak ten druhý maximálně otevře oči, otočí se na druhý bok a spí dál
no a teď (dcerce je rok, synkovi 3) už spí spolu v pokojíčku cca 4 měsíce a navzájem se nebudí a ráno spolu dělají blbiny, tak mě nepotřebují a já můžu spát :s:
tak ať dovolenou zvládnete s klidným nočním spaním ;)

In reply to by Tesa

takt o je paráda, asi si budou muset zvykat:-)) kdybychom bydleli v menším byte tak by to taky muselo jít, tak si to nejak ríkám:-)), ale syn je ted s príchodem dcerky na tom zle, hoodne žárlí a delá scény tak proto se toho tolik bojííím,ale snad se to zvládne

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka