Kiki20

02.04.2010

Ahoj,
mám takový problém, včera večer mě párkrát píchlo v oblasti pupku, dneska ráno po čůrání asi před hodinou mi ukáplo pár kapek krve, max. 8. Od té doby mi je divně, na zvracení...ale to už m§žou být nervy. Doktora mám momentálně přes čtvrt republiky daleko, než budu volat, chci se zeptat máte někdo podobnou zkušenost a co to znamenalo? Včera jsem hodně hodin proseděla u stolu (práce s PC) hodně mě pak bolel zadek...

Kliknutím vložíte smajlíky:

to je mi strašně líto,to je fakt hrozný,musíš být silná a prosím tě v kolikátém jsi byla týdnu,že to probíchalo takhle

In reply to by Zdenda3

Potratila jsem 24+5.. v nemocnici jsem ležela tři týdny aniž by někdo něco dělal, nebo mi řekli co se děje. Měnilo se to každý den. Jednou..jste zdravá, běžte domů, co tu ještě děláte.. Druhá..ještě si tu poležíte den dva... Pak z týdne na týden a odkládání převozu...

A jinak se omlouvám, že píši tak zmateně..ale nevzpomíná se na to pěkně a i spoustu věcí jsem zapoměla napsat.. Jen jsem chtěla přiblížit jak to vypadalo a že jsem vlastně dopadla jako ta paní, co potratila ten první týden mé přítomnosti a já měla takový strach. Jinak v nemocnici mi řeklim že to je odběrem plodovky, na kterém jsem byla, že se pak voda přestala tvořit. Můj gynekolog mi ale as řekl, že nikoli, že to mohlo být spíš tím, že u mě mohl proběhnout nějaký zánět. Tak nevím. Teď mi zánět zrovna dnes potvrdily výsledky testů z minulého týdne, ale to je prý po tom vyčistění a v šestinedělí docela běžné po "potratu". Tak si zítra jedu pro antibiotika. A až je doberu čekají mě jaterní testy apod. naštěstí už u mého gynekologa, který se mnou za jedno sezení mluvil více než oni v nemocnici po tři týdny. Tečka za tím vším byla, když mě propouštěli, že mi doktor řekl, mluvil jsem s vaší maminkou, takže ta všechno ví (co, proč, jak...) a mě k tomu "potratu" řekl jen ať nebrečím, že ostatní ví maminka. Bezva ne?

Dopadla jsem špatně, 3 týdny v nemocnici a o malého jsem přišla. Odtekla mi všechna plodová voda, a než mě převezli do Podolí, kde by ho mohli zachránit, tak se mu zastavilo srdíčko a mě začal porod. Rodila jsem sama na pokoji, absolutní nezájem. Je to něco málo přes týden a jsem z toho pořád v háji. Nejradši bych někam zmizela.

01.04.2010

Ahoj holky,
připadám si jako trdlo, ale přiznám se, že tady nemůžu nikdy najít pořádně to, co potřebuju :) Teď zrovna sháním nějaké odkazy, nebo něco, kde máte hadříky po svých ratolestech, respektive po chlapcích, jelikož toho čekám a ráda bych mrkla, co prodáváte...

Kliknutím vložíte smajlíky:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Ajo :-D to jsem přesně myslela, ale jsem slepá :) Děkuju.

11.03.2010

Ahoj,
potřebovala bych poradit, dostat nějaký typ na pěkný a levný kočárek... Jelikož ty co jsem zatím našla a mě se líbí stojí od 8 tisíc nahoru, což je pro mě nepředstavitelné. Nejsem totiž v růžové finanční situaci, jako student, opět závislá na mamince... A přítel je bohužel rád, když zaplatí dluhy, co si nasekal v mládí :( Ale i přesto chci pěkný kočárek.
Líbí se mi jednoduché, klidně černé, jednobarevné, určitě to musí být trojkombinace, velká korbička, aby mimčo hned nevyrostlo... Co jsem projížděla aukro, nejvíce se mi líbí styl Leviroo 3in1... Tak něco takového v podobném stylu. Ty robusní, které jsou bohužel levné, se mi nelíbí :( Jo a taky by měl mít kola do terénu.

Kliknutím vložíte smajlíky:

Leviroo je šunt, raději nebrat! Ten V-cross je jeden z mála kočárků, kde lze získat za dobrou cenu i kvalitu, praktičnost a design.
Každopádně se poohlédni po starších kočárcích, třeba X-lander a pod. Při troše štěstí se daj sehnat za slušnou cenu v dobrým stavu, novej kočárek je zbytečnej, za měsíč už nikdo nepozná, že byl někdy novej :) hlavně aby byl v dobrym technickym stavu (nerezavej, nerozvrzanej, fungující pružiny atd.)
Tady jsem jen tak namátkou vybrala pár inzerátů k X-lander XA (hezkej a kvalitní kočárek, co v pohodě odvozí 2 a více dětí, aniž by kleknul :usmev: ) Ceny od 3.900,- za kočárek i s korbičkou.
http://www.mimibazik.cz/bazar/kocarky-a-preprava/kocarky/kocarek-x-land…
http://detsky-bazar.hyperinzerce.cz/kocarky/inzerat/3193908-prodam-x-la…
http://www.mimibazik.cz/bazar/kocarky-a-preprava/kocarky/x-lander-xa-12…

01.03.2010

Ahoj,
zítra mě čeká amniocentéza v Hradci, jen nevím zda se mám dostavit s plným močovým měchýřem, na lačno? Doktor mi nic neřekl... Děkuju za postřehy.

Kliknutím vložíte smajlíky:

já byla na amnio v dubnu 09 v Sanusu. Normálně jsem jedla, na 10 hodinu jsem tam měla být, převléknout do anděla, vyčůrat a na sál. Za 10 minut mě převezli na "pooperační", dali mi čaj, časopis a půl hodiny ležet. Pak přišla sestra a protože to bylo půl hodiny a všechno v pohodě, šla jsem se obléknout, na wc a počkala jsem na UZV. Dělají kontrolu po odběru. A domů. V práci jsem si vzala 2 dny volna. Doporučují být v klidu, netahat těžký věci, tak jsem byla doma, čučela na TV a všechno v klidu. Vůbec se neboj, nic to není. Doktor při vpichu kouká na monitor. Musel mě napíchnout dvakrát, protože náš malý šel ručičkou po jehle, tak si doktor našel jiné místo a bylo....

In reply to by monym

Na anděla..takže dlouhé triko.. A i spodní prádlo (kalhotky) dolu? Jé, připadám si jak tele, ale pak tam nechci zmatkovat.

ahoj,normálne se nasnidej.....na malou stejne pujdes...než přijdeš na řadu....tam to jde pak rychle,paaa

25.02.2010

Ahoj,

navazuji na svou diskuzi http://www.mojetehotenstvi.cz/zvy-ena-rizika-gen-vad-v-16tt
Dnes jsem se konečně dočkala a s hlubokým nádechem vlezla do ordinace ke svému doktoru, který mi měl říci co není v pořádku na krevních testech z 16tt a proč mi doporučili jít na odběr plodovky. Sedla jsem na židli a zeptala se zda mi řekne, v čem je zvýšené riziko a čeho, dozvěděla jsem se pouze, že mám ne zvýšené, ale dokonce nízké AFP. Lékař řekl, říci Vám to mohu, ale asi nebudete vědět co to znamená. Já to taky nevím, tedy vím co znamená AFP, ale může to být cokoli. Což chápu. Proto se chci optat jestli někomu vyšel stejný problém a co jste se nakonec dozvěděli ve vašem případě. Mockrát děkuji.
Ještě sem hodím své výsledky, protože jsem z toho celkem jelen a nevyznám se....

Hodnota MS-AFP: 14,3 iu/mL ; 0,49MoM
Hodnota uE3 : 3,8 nmol/L ; 1,56MoM
Hodnota Total hCG: 64,48 kiu/L ; 1,67MoM

Výsledek: přeškrtlý skríning negativní
Riziko M.Down: 1 z 510 v termínu
Riziko NTD: 1 z 2600

Nízký AFP.

Kliknutím vložíte smajlíky:

tak to ti neporadím ale v 16 tt se nedělá screening ale tripl test ne?screening se dělá v 13tt a ve 20tt,já mám na screeningu ve 13tt napsáno uplně něco jiného a ani tam žádné AFP napsaný nemám a jestli je to tripl test v 16tt tak ten vychází dost často falešně špatně

In reply to by SmallK

A na plodovku musím, objednala mě prý už včera... Termín mám v úterý v Hradci, jenže sestra zase ani neví jestli to je jenom konzultace, nebo mi budou hned dělat odběr. No to je bordel tohleto. Fakt, mám strach a vztek.

In reply to by Kiki20

Jestli tě objednala, tak ti odběr dělat budou a celý postup jsem ti psala do minulé diskuze. Opravdu to není tak strašné. Hlavně to chce klid. Dr. většinou neví co a jak ti budou dělat, ale měl by tě alespoň trošku informovat. A ty chodíš do HK k lékaři??

24.02.2010

Tak jsem dnes volala na výsledky testů z odběru krve z 16tt na genetické vady. Sestra mi do telefonu nechtěla nic říct, řekla pouze, že mé výsledky má zrovna před sebou, a že mi doktorka, kam výsledky posílali, doporučila odběr plodové vody, s tím, že se mám stavit zítra, že dnes tam můj doktor není a sestra je tam sama. Na moji otázku: Takže jste tam něco našli? Jsem dostala zcestnou odpověď, že do nemocnice nemám jet sama.... Výsledky toho testu mi prý zítra okopíruje, takže budu čekat do zítřka čekat, abych se vůbec dozvěděla, co mám zvýšené. Je to hrůza, může to být cokoli. Největší strach mám z toho, že bratr mé mámy má Downuv syndrom.... Ale doktor mi říkal, že to by se mě nemělo týkat. Navíc můj bratr má dvě zdravé děti. Proč mi ta sestra alespoň neřekla o co jde :((

Kliknutím vložíte smajlíky:
katounek

Ahojky, budeme držet palečky, at už slyšíš jen pozitivní zprávičky, zdraví Káťa

ahoj,v 16tt..jsou tyto testy uplne na nic....ja na nich nebyla ani loni ani letos.. loni jsem sla na ty v 12TT...dopadly dobře,letos jsem byla jen na ultrazvuku ve 13tt...ani krvni testy mi nedelali..šla jsem rovnou na odber plodove vody...a ok...myslim,že tyto testy vycházi dost špatne a maminky jsou z toho vynervovane...paa

Ahojky Kiki, sestra ti nic neřekne, protože to není v její kompetenci a hlavně ti nic neřekne po telefonu, to smí dr. Když jsem byla těhotná, také jsem měla jiné výsledky (nedá se tomu říci, že byly špatné jelikož je prý hodně faktorů co je mohou ovlivnit) Hlavně nepanikař. Já jsem si okamžitě načetla spoustu literatury a článků o plodové vodě, co mi budou dělat, jaké to je,...atd. Jsou to jen nesmysly a hlavně tě ty články strašně vystraší. Šla jsem na tu plodovku do Hradce Králové, musíš mít sebou doprovod, jelikož jsi těhotná a musíš se ějak dostat domů, měla by jsi potom tak 2-3 dny ležet. Zkrátka byli jsme nejdřív na genetice, vyplníš formuláře o své a partnerově rodině (nemoci) poté tě vyslechne dr. a vysvětlí ti co ti budou dělat a tak. Pak jsme přešli na gyndu, tam si lehneš na lehátko a píchnou ti jehlu pod pupík, naberou vodu a celou dobu dr. hlídá mrňouska ultrazvukem. Je to otázka max. 5 min, nebolí to. Je to normální vyšetření, také jsme měli v papírech, že může mít Downův syndrom, jenže mi můj dr. říkal, že v poslední době krevní testy vycházejí divně, takže raději posílají na plodovku a že z toho 98% se vrací bez komplikací. A hlavně jsou na tom dvě věci pozitivní oproti matkám, které na tu plodovku nejdou. Za prvé víš že je mrňousek ok a za druhou na 100% pohlaví (tedy pokud to chcete vědět) :-) Ničeho se neboj, pak nad tím taky mávneš rukou, že to nebylo zas tak hrozné. Držím ti pěstičky a dej vědět jak jste dopadli:-) Hlavu vzhůru. Pápa Katka

Ahojky, to je mi lito:(((Snad bude vse v poradku:))) Musim se,ale zastat i sestricky, oni bohuzel nemuzou rikat zadny vysledky, zvlaste ne po telefonu:(((Vysledek vysetreni ti ma sdelit doktor, a mel by osobne, i kdyz samozrejme nekteri to risknou rici po telefonu:)Chapu, ze je to strasne stresujisci,ale jak uz tady maminky psaly, tak velky procento je falesne pozitivni:)staci,kdyz ti vezmou krev v trosku jinym tydnu,a uz muzou byt hladiny vyssi:)Urcite ti budou delat podrobny UZ a reknou co a jak:) I kdyby doporucili odber plodove vody, tak jen 1%podezreni se opravdu potvrdi:)) takze se hlavne nenervuj, drzim pesticky ,aby bylo vse v pohode:))))Papa

26.01.2010

Holky co jste nedávno mou první zpověď o příteli, od kterého jsem minulou středu odešla...

Pominu, že mi snad 100x volal, i jeho slavná máti, kupu smsek, že se nedokáži ani ozvat, a že se mám do čtvrtka rozmyslet jestli se hodlám "chovat konečně jako máma a postavit se zodpovědně k našemu dítěti a jeho výchově". Napsal mi dnes, co jsem to za P....! opět použil hysterka a podobné výrazy, a že jestli se prý NESROVNÁM už má právníka. To mě tak dopálilo, že jsem mu vzteky napsala, že koukám nezahálel a jestliže má právníka, já budu mít potrat (což mít nebudu a dost možná že je i pozdě), na to mi samozřejmě napsal, že se chovám jako sobecký prase, a že jestli půjdu na potrat udělá cokoli, abych toho ppořádně litovala.
Taskže shrnuto podtrženo mi vyhrožuje a nutí mě se TAM vrátit pod pohružkou PRÁVNÍKA. Tak mě zase tak rozsekal, že mi je ze všeho akorát ještě hůř.

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojky... ani nevim, co vlastně psát... všechno už tu bylo od holek řečené.. Udělala jsi dobře!! A toho chudáčka se určitě neboj. Máš obrovskou výhodu v tom, že on pije, nechodí pořádně do práce a byt má v takovém stavu, v jakém ho má. Tímpádem co se bude týkat návštěv, tak pro něj budou úplně minimální, jestli mu teda vůbec nějaký povolí. Vzhledem k tomu, že se o malé zajímá, mohl by to dát k soudu a je možné že ty by jsi to pak musela zaplatit, takhle když ho do RL uvedeš, on na malé bude muset platit. Ted bych opravdu jen zahodila starou SIMku, koupila novou a s ním vůbec nebyla v kontaktu. A co táta? už to ví? Užívej si těhu a takové řešení máš ještě čas.. ted se tím netrap... ono ho to časem přejde dělat ti problémy a ty budeš mít klid...

Hele a vy ste se jako vzali nebo jak je to mezi vámi??Jestli ne ,tak máš právo odejít,nemusíš ho uvádět jako otce a můžeš dělat,že ho neznáš!!!Pá Vendy a Simonka

A co jako jeho právník konkrétně udělá? To by bylo první, co by mě zajímalo? Jinak bych se s ním už vlbec nebavila, co jsi psala v minulém příspěvku stačí na to, aby ti bylo jasné, že to není tatínek pro tvoje dítě. Ale vyhrožovat mu potratem je pitomost, já teda nevím, ale nikdy bych tímhle slovem nemávala jen tak. Pokud budeš mít zázemí pro miminko, tak ti ho vzít nemůže.

ahoj, právníka může mít 100x. Nechápu nač ti právníkem vyhrožuje :n: . Jinak mě trošku zarazilo jak jsi napsala že pokud on pošle právníka tak že ty půjdeš na potrat-trošku divné, ne? řešit vaše problémy přes miminko-to je dle mého odporné :( . Pokud si správně pamatuju, tak jsi ve 12tt-což už na potrat nemůžeš.
No nevim nevim. Zdá se mi to všechno šílené :jawdrop:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

tak to je možné, ale já bych tohle ve vzteku nikdy neřekla a to se stekat umim ;)

23.01.2010

Ahoj,
poslední dobu jsem přišla na to, že když něco dělám, stalo se mi to po větším úklidu, 2 hodinové procházce... mě pak strašně bolí těsně nad zadkem a bolest při pohybu vystřeluje do pravé půlky zadku. A to ať už se jedná o kroky, o převalení se v posteli..prostě cokoli.. Pak se vždycky sotva šourám. Takže mě vlastně nebolí vyloženě záda. A navíc jsem teprve na konci 12 týdne. Nikdy předtím se mi to nestalo, to mě spíš po námaze opravdu bolely ta celá záda.
Nevíte někdo co to je? Nebo aspoň jestli je to normální? Mě se to moc nezdá. Mrazem to být nemůže, doma při úklidu bylo teplo :) Díky za postřehy.

Kliknutím vložíte smajlíky:

taky jsem to na sobě postřehla, pracuju jako pečovatelka u seniorů a nikdy dřív jsem nebyla tak utahana jako nedávno, boleli mě šíleně záda a nemohla jsem se skoro ani hnout (jsem v 11.týdnu).

Mějte se pěkně moje těhulky :)

In reply to by Lind_a

jéjej a to ještě pracuješ???? :n: já jsem zdr.sestra a doma jsem od té doby co ví ,že čekáme mimi :ooo:
to bych ani nezvládla,ale obdivuju ;) :a:

In reply to by sonja 2012

Jj, ale už se šetřím a netahám se s nimi sama, beru si někoho jako posilu. V práci to ještě neví, ani ještě nemůžou bo mám teprve podepisovat smlouvu. Njn miminko je takové velké překvápko i přes antikoncepci kterou jsem brala :\x:
Navíc jsem to stejně zjistila až v 11.týdnu - opravdu šok :jawdrop:

21.01.2010

Zkusím to zkrátit, v únoru by to byl rok, co bysme byli spolu, zezačátku to bylo fajn, od července, srpna začly první hádky, já kvůli němu opustila svou práci, která mě naplňovala a bavila, vydělávala jsem super peníze na vedoucí pozici a to i přesto, že jsem si nedodělala maturu. U něho to bohužel tak snadné nebylo. Když jsem byla na pohovoru všude mě hrozně chtěli, ale poté co jsem se zmínila, že maturu budu od září 09 dodělávat dálkově (letos v květnu již maturuji) nikde mě nechtěli. 3 měsíce jsem byla na ÚP, od září jsem studentem individuál. denního studia.. On práci má, chodil do ní jak se mu zachtělo, neživil mě, od září nebo října dostal exekuci za své chyby z minulosti, do toho splácí x splátek, nedoplatků atp. co si nadělal. Byl zvyklý dostat vše a hned zadarmo, velké peníze mu spadly do klína od rodičů, během chvilky je rozházel a ještě si nadělal tyto dluhy.. Je mu 31 podotýkám, mě 22. Od srpna co začaly hádky..přestal se mnou kamkoli chodit, jelikož jsem prý žárlivá stíhačka a hysterka, nevím co chlapec chtěl, když jde někam s partnerkou, posadí ji ke stolu a celou noc se baví s jinýma na baru. Do toho si od září začal hledat po internetu děvy, domlouval se na schůzce, psal si, měnil číslo, fota, psal jim jak jsou nádherné a jenom jeho, založil si desítky profilů, že hledá vztah a rozhazoval sítě všude možně. Nikam mě nebral, nic mi neplatil, nekupoval, na vše mi posílala peníze mamka a já mu ještě kolikrát něco poplatila, protože on své prošustroval. Když jsem přišla na ty jeho úlety po internetu, a že má za jednou tou "kopretinkou" jet, sbalila jsem se a odjela, to bylo v listopadu, on mi ještě stihl napsat, že mu tam mám nechat prachy ne internet (co už jsem mu jendou dala a on si koupil otáčecí židli, a vypadnout) za 3 týdny mě umluvil vrátila jsem se. Po pár dnech přijel jeho kamarád s přítelkyní, že si vyjdem.. A co se nestalo, mě a tu přítelkyni posadili do rohu baru ke stolu a sami se nakvartýrovali na bar za pinglicema, nu dobrá, jenže tam seděli celou noc a na mé 3 otázky jestli už si nechtějí přisednout reagoval hnusně a arogantně, odpověď NE a my k nim taky nesměli, ve finále ta kamarádka řekla, že jde domů a on najednou přiběhl zachraňovat "jejich" vztah a řekl, že se celý večer baví o tom, že budeme souložit ve 4. Podotýkám pil na mě a zval si tam pinglice na panáka, mě ne :) Humus, zvedla jsem se a odešla jinam. Za chvíli dorazili a on najednou hnusně, že se mnou chce mluvit, to už jsem ho cca po 7 hodinách ignorovala na oplátku já, panáček na mě několikrát flusnul... Odjela jsem, zjistila, že jsem těhotná, zase se z dobré vůle vrátila. Nemá ani na to, aby zaplatil své dluhy, celý měsíc se válel jen tak doma a tento týden byl jeho druhý pracovní (včera i dnes byl zase doma, včera mu totiž přišel částečný důchod, tak co v práci, že jo??), díky nemocenské měl brát cca 2000, panáček si polovinu vybral a utratil to za blbosti do terária pro leguána, co si ihned také plánoval pořídit. Každý den se s tím po práci patlal x hodin, všude smrděla barva a bylo mu jedno, že to čichám, natíral to v POSTELI! Nic si pod to ani nedal i přes to, že jsem ho naštvaně upozornila, další den to samé!!! Že prý udělal JENOM jednu kapku na povlečení!! Nemluvím o písku a svinstvu z toho v posteli. Všude po bytě je všechno napůl rozdělané, nedodělané, ať se jedná o kuchyň, která pomalu není kuchyní, nalepil tam nějaké šutry na zeď a ani to nezaspároval, našrouboval na křivo nějaké prkno - police, obložení není po celé straně, asi prostě není nálada ho dodělat, v kredenci papíry a bordel, co tam nacpal, když jsem byla pryč, nějaké zrezivělé nože, krabičky a kraviny. V nové obývací stěně kde jsem měla věci, nacpané barvy, lepidla a kraviny... Všude bordel, papíry počmárané, vytisklé, odpadky, vymalováno naproste šeredně (ví, že tu barvu nesnáším a ten jeho styl "skvrn" už vůbec ne, ale o mě tu přece nejde), všude jeho vytahané a pohozené hadry, napůl vypadlé garnýže a mohla bych pokračovat... Jeho mamka přišla když se patlal jak už jsem řekla s tím teráriem a řekla mu, že "zítra" by mohli opravit alespoň ten závěs. Hnusně na ní vyjel, že je unavenej z práce!! Pracuje od půl 8 do 17h. Ta únava z práce ho postíhá pokaždé když by měl něco byť malinkého jako něco donést, odnést, udělat. Pěnila jsem, ale pořád se držela, každý den už jsem myslela ale na to jaká tam je špína, bordel, psí chlupy všude, protože jeho pes děsně pelichá a prostě MUSÍ spát v posteli, na gauči, všude, kde chce, letí tam přímo z venčí...
V pondělí jsem tedy uklízela - pořádně, vše přerovnala, vyklidila, odnosila, vytřídila, zametla, vytřela, od 9 do 16h jsem měla co dělat, ve čtyři mi záda málem upadly. On přišel z práce, táhlo z něho jako ze sudu a že se MUSÍ ihned otočit terárium, z kterého vylítal písek, vytahal zase větve apod. Ptám se: Tys byl v hospodě? Protože jsem věděla, že je bez peněz, a že když byl během hodiny 6 na wc jedno pivo neměl, navíc ten odér... Vyjel na mě, že měl JEDNO MALÉ PIVO! Raději jsem šla naštvaně vedle a snažila se učit, přišel co mi je. Říkám: Kromě toho, že jsem tady od rána uklízela x hodin tvůj bordel a ty si příjdeš, táhne to z tebe jako ze sudu a hnedka kolem sebe začneš rozhazovat opět bordel, tak mi nic není! Vyštěkl na mě, že nejsem normální, že jsem hysterka, že mě jedno malé pivo (ten nakřáplý ton hladsu mluvil za vše) co si jako myslim, že JSEM ASPOŇ NĚCO DĚLALA (v prosinci jsem měla nastoupit v okolí svého trvalého bydliště na sezonni práci, doktor a on mi to kvůli nemoci v začínajícím těhotenství zakázali) a že on chodí do práce. Na čež jsem na něj vyštěkla já, že do práce má chotit proč. Ještě mi pověděl, že jiné se alespoň snaží, v čem, to neřekl. Také mi vyčetl jak se cítí sám (on který bydlí s rodičem, chodí do práce za známýma, do baru za kámošem), zeptala jsem se jak se asi cítím já, tam zamčená, bez kontaktu s okolím, sama, asi se cítil sám, protože jsem s ním odmítala dva nebo tři týdny spát. Druhý den, přišel opět po pivu :) to už jsem ale nekomentovala, dělala jsem, že spím, on vyšel na chodbu a slyším jenom TO SI DĚLÁ PRD...! TO SI DĚLÁ PRD...!!! A pořád dokola, našel pytel plný papíru a jeho nepotřebných kravin, co mu v mé nepřítomnosti sbalila jeho maminka a dala na chodbu, aby se to neválelo uvnitř u nás. On myslel, že jsem to tam naházela já :) Vylítla jsem, že já si prdel nedělám a na jeho bordel nesahám. Prý že nejsem normální a jsem hysterka. Mezitím jsem mu však řekla, že jen chci, aby se choval trochu zodpovědně, když nemá ani na dluhy, tak nebude snad chodit do hospody a utrácet zbytečně za kraviny, co nepořebujeme, že doma by měl alespoň po sobě uklidit bordel co nadělá, nebo si vyklidit ty stoleté zaprášené šuplíky, že je to humus, že nechci aby kupoval novou podlahu, ale začal něco už konečně dělat. Ne neexistuje :)
Za chvíli jsem se zeptala zda by nebylo lepší vše definitivně skončit, aby si každý šel po svém. Řekl mi, že by byla blbost přivést dítě tady do toho, když se pořád hádáme a přidal, že dítě bude vychovávat on sám:-D Nic nepochopil, asi mu nedošlo, že nechci aby moje dítě žilo v bordelu a humusu s nezodpovědným sobeckým otcem, co peníze nacpe raději do kravin pro sebe, než do něčeho potřebného pro rodinu. O to, že mi jde. Šla jsem vedle a brečela. Přišel a řekl: Máš pravdu, bude to tak lepší. Večer si šel k mamince pro neuroly (asi) zavřel se do koupelny a štkal tam: MOJE MIMINKO! NIKDO MI HO NESEBERE! TÁTA SE POSTARÁ! MOJE MIMINO! BLA BLA až jsem se bála.
Druhý den, že odjíždím (to bylo včera ráno), do toho naběhla jeho 70tiletá máma, která byla můj jediný kontakt se světem, jelikož on mě nevzal posledních měsíců ani na procházku, natož do společnosti, takže já celý dny zavřena v polorozpadlé kleci poslouchající, kdo z jejich příbuzných z devátého kolene má jakou nemoc, kdo koho opustil apod. 100x dokola. No začala, že to dítě za nic nemůže, že musíme zůstat spolu a že její synáček není zvyklý po sobě uklízet, něco sám doma opravit, postarat se, hospodařit s penězma, ale že když to vydržím až se to narodí budu šťastná. Otvírala se mi kudla v kapse, ani jeden z nich nechápal, že chci jen, aby se můj 31letý partner choval na svůj věk, budoval i z mála co máme (alespoň vyklidil staré krámy) a snažil se připravit podmínky pro naše dítě! Ona furt jen mlela, že on chudáček není zvyklý, nikdy nemusel, nikdo to po něm nechtěl... Když jsem odvětila, že po mě také nikdo nic nikdy nechtěl, že je to snad automatické, řekla mi, že my jsme ženy a my to bereme jinak. ALe její Kája je její Kája. Řekla jsem, že moje máma by ho za to nakopala do zadku. Ona: No jo ale tvoje maminka je jiná! On nechutný posměšek. Říkám: No tak i moje kamarádky, co mají malé dítě!! Nakonec se uavřela debata s tím, že její synáček se po troškách bude snažit změnita já také, ehm. I když nevím jako jak to mysleli, že dnes odnese jeden papírek, zítra druhý, nebo se to týkalo financí? Také jsem ho výslovně požádala, aby pořád neříkal, že chodí do práce, aby NÁS uživil, když mě neplatí absolutně nic, jídlo, nájem, pití, hygienu, ani paušál (co jsem provolala buď s ním, nebo on ode mě)..vyjel..Tak JEŠTĚ paušál ti mám platit? .. No no comment.
Odpoledne říkám, že si jdu koupit něco k jdlu a pití, a že musím na vzduch jelikož tam celý den (chudák nervama) kouřil a je mi zle, vracím se z krámu on jde naproti mě, beze slova projde, vrátí se po 4 hodinách..z hospody, jde si pro jídlo k rodičům (na co by nosil oběd i mě, že :)) a pak slyším jak si vesele zapaluje další cigaretu...vyhrabu se z postele a ptám se: Aha, takže teďka se tu krom bordelu bude i kouřit? Opovržlivým tonem odvětí: JO BUDE! DOKUD SE MĚ NENAUČÍŠ RESPEKTOVAT! Řeknu mu, že je alespoň vidět jaký je sobec (že chtěl trestat mě budiž, i když nevím za co, ale mému dítěti nikdo kolíky do rakve zatloukat už teď nebude (já kouřila 4 roky v kuse, teď jsem ze dne na den v těhotenství přestala) Vykřikne: Hysterko! Říkám: Jedu konečně domů, beru si cestovku a tašku, pod tíhou se podlamuji, ve dveřích zamumlám CH-CÍPÁKU a opouštím dům... Po cestě se ještě ušklíbnu, když si představím jeho oblíbený bar, kam si musel mermomocí koupit za poslední prachy pullitr za tisícovku a nechat ho tam, i když jak mi tvrdí, on tam přeci nechodí a jak mu tam ty jeho kamarádky pinglice dobré duše radily jak se má zachovat tvrdě a trestat zdraví našeho budoucího dítěte za to, že on je bordelář a prase a mě se to nelíbí, a pokud to bylo z jeho hlavy, tak ho lituji ještě víc a nemám slov.
Včera večer v osm mi dorazila sms, že doteď čekal, že se s malým vrátíme, ale že takhle je to pro mě určitě pohodlnější, že? A pak další sms, že jestli dítě nechci, bude ho vychovávat on. Dnes už mi 3x vlali, buď on, nebo jeho moudrá máma a následně psal další sms, že když nechci jeho budiž, ale ať dítě nezabíjím, že mi na něj klidně bude platit.
Nereaguji.
Navíc jsem teď ve 12 týdnu a to dítě si chci nechat, i když můj otec, u kterého nyní jsem zatím nic neví a nevím jak mu to říct, komunikace mezi námi docela vázne od mala, ale máme se rádi. Ví to jen mamka, ale opět neví, že tu jsem a sama, v sobotu jsme sem totiž měli přijet společně s tím „přítelem“, oznámit to tátovi. A teď mě suďte.. Kdo tedy činí špatně a sobecky?

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojky, jen te prosim NIKDY UZ SE K NEMU NEVRACEJ at bude slibovat cokoli a bude te premlouvat on nebo jeho matka. Je lepsi z tohodle utect driv nez bude pozde. Ja to cetla s otevrenou pusou a fakt nechapu jak muzou byt na svete takovy chudaci jako je on. Jen se teda divim ze jsi to s nim vydrzela takovou dobu. Ocividne mas rodice kteri te podrzi a ver ze sama (s nimi) to zvladnes 1000x lip nez s takovym hovadem na krku!!!! Moc moc drzim pesticky a at Ti male prinasi jen a jen radost. Drz se a jsi opravdu moc rozumna a zodpovedna!!!

Ahojky,nez neco napisu,tak ti musim vyjadrit muj velky obdiv za to,jakou mas trpelivost a snazivost vzhledem k tvemu veku.Je videt,ze jsi proste zodpovedna budouci maminka,ktera chce pro miminko a sebe jen klidnou a spokojenou rodinu.
A ted budu soudit :) Tvuj pritel(snad jiz ex),je naprostej padouch!!!!!A nezaslouzi si tebe ani to miminko,kterymu jiz ted defakto nici zdravi a nema absolutne zadnej cit proto,aby se o vas staral!!Dle toho,co pises,se chova jako naprostej ignorant!A co az se miminko narodi??Tim se neco zmeni??Moc bych tomu neverila.At to zni jakkoliv krute,tak bych to videla tak,ze ty budes na vsechno totalne sama,bez penez,bez rodinneho zazemi...proste vse bude stejny jako ted!
A ty a tvoje miminko je prece to nejdulezitejsi a urcite vam spolu bude moc dobre a s tvym postojem k zivotu,to vsechno hrave zvladnes :one:
At uz se rozhodnes jakkoliv,nenech se prosim zmanipulovat ruznejma kecma,jak od pritele,tak i od tchyne ci tveho otce.Mysli vzdy na MIMINKO .Drzim palecky :a:

Ahoj Kiki, dost mě udivuje, kolik psychopatů běhá po světě. Tím nemyslím jen to, co píšeš, ale kolik holek tu píše, že něco podobného znají ze svého okolí nebo to dokonce samy zažily. Jestli Ti můžu poradit, v žádným případě se k němu nevracej (pokud teda nejsi masochistka). Něco podobného zažívá moje matka se svým o 7 let mladším přítelem psychopatem už téměř 20 let!! Tento člověk se bohužel v mých 17ti letech snažil deptat i mě, ale věděl, že já si to od něho líbit nenechám, tak to dělal přes moji matku. Matka udělala co mu viděla na očích, bála se, aby ho neztratila, žárlila na mě atd. Když se seznámili, bylo mi 13 let a bratrovi 8 a ona byla ochotná i zříct se svých dětí, aby mohla jít za hlasem svého srdce. Já jsem si před maturitou dala záměrně přihlášku na VŠ na Moravu, abych byla od nich a špatných vzpomínek co nejdál a od té doby žiju na Moravě. Během dalších let jsem své matce byla vždycky oporou (což mi i sama řekla). Samozřejmě, že když jsem jí potřebovala v dětství já, tak mi nebyla na blízku nikdy, myslím psychicky. S mým otcem také byla spoustu let nešťastná, než se odhodlala k rozvodu, který se táhl 6 let. Poté hned padla do náruče dalšímu psychopatovi - svému současnému příteli. Tento člověk se k ní celej život choval jako k hadru. Nemá smysl tady rozepisovat vše co jí dělal, pro mě jsou to nepochopitelné věci. No nedá mi to: bití, vyhrožování, psychické týrání, ponižování, obral jí o všechno, poštvával proti sobě celou rodinu, lhal, opakované nevěry atd. Jednou jí dokonce přiškrtil tak, že upadla do bezvědomí a pak jí křísil. Poté se několikrát rozešli, jednou dokonce na dva roky, mnohokrát oznámení na policii, napadení a porušování domovní svobody bylo řešeno u soudu, avšak nedala souhlas s jeho trestním stíháním, neboť (zřejmě na radu právníka) donesl kytku a bonboniéru a znovu se k ní nastěhoval. Sama mi nedávno řekla, že už jí je 50 let (vypadá na 40 a dosud je pro muže atraktivní) a on je její poslední šance a že ho miluje. Stále ho omlouvá, že sám měl špatné dětství. Ten ksindl nezažil ani co by se za nehet vešlo v porovnání se mnou. Matka má to svoje pseudoštěstí a nechce vidět, jak ji to ničí. Dokonce přišla o své 3 dlouholeté kamarádky, které už nebyly ochotny se na to dívat, ale to jí asi nevadí. S jednou kamarádila skoro 30 let. Já jsem se trápila s ní, ale už ne. Bohužel už jsem ztratila ke své matce cestu (k otci už před 18ti lety) ani se ke mně jako máma nikdy nechovala. Možná, když jsem byla miminko, tak první roky mě měla jako panenku na hraní. V současné době dala máma opět přednost svému příteli, takže se už půl roku nekontaktujeme (ani neví, že čekám rodinu). Oba moji rodiče byli nezralí, když se brali. A odnášeli to děti, hlavně já jako starší. Jedno vím jistě. Jsem v polovině svého prvního těhotenství a nikdy nedopustím to, abych opakovala chyby mých rodičů na svých dětech! To bych se radši zabila. Mám výborného manžela, se kterým jsme už 9 let. Život mi tak asi splácí moje nevydařené dětství. Je smutné, že mi mé současné štěstí moje matka závidí.
To, že čekáš miminko má svůj důvod. Nic se neděje jen tak. Ono Ti to všechno určitě vynahradí. Hlavně nesmíš (omlouvám se za to slovo) uvěřit slibům Tvého přítele, že se změní! Možná jo, ale bude to ještě dlouho trvat, rozhodně se nezmění kvůli dítěti. Je to silně nevyrovnaná osobnost a na tom jakej je, má svůj podíl i jeho matka výchovou/nevýchovou. Ta by se měla vzpamatovat. S narozením dítěte se ty problémy ve vztahu teprve vystupňujou. Znám spoustu párů co se rozhodly pořídit si dítě jako "na usmířenou" a záhy se rozešli. Dítě vztahové problémy nevyřeší, ale trpí se svými rodiči, protože je jen málo rodičů, kteří do toho své děti nezatahujou. Ty jsi ještě mladá, máš celý život před sebou a dost času na partnerský vztah, který Tě bude naplňovat. Vztah neni o tom, co jsi tady popsala. Znáš ho jenom rok, brzy zapomeneš. Za pár let všechno uvidíš uplně jinak. To mi věř. Přeju Ti a Tvému miminku hodně štěstí, zdraví a :h: !

Ahojky, jak to tak čtu, tak já měla něco podobného doma...jenže jsem to stále chtěla zachránit a rozcházíme se až ted,když má malá 10měsíců. udělala jsi dobře!!!!!!!!! Hlavně své rozhodnutí neměň!!!!! On se nezmění... :-( tvůj táta bude asi ze začátku naštvaný,ale to spíš z bolesti,že jeho holčička má trápení a on ti nemůže nějak pomoc,ale časem to bude vše určo dobré a třeba brzy potkáš jiného lepšího partnera!!! Pa Monika

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka