ahoj, tak to mi je líto že máš takovouhle špatnou zkušenost. Myslim si že bohužel nejsi sama. To že se s kočárkem nesmí jezdit na bruslích je sice pravda, ale to neznamená že když sním jedeš že se musí rozpadnout-nehledě nato že chyba se stala ještě v době, kdy jsi na bruslích ani jezdit nemohla. NO nejhorší je, že obchod posílá kočárek výrobci a ten v 90% reklamaci nevyhoví. Chování obchodníka bylo teda hnusné. Asi bych podala stížnost-protože tohle přece neni možné. Mohli ti říct slušně že výrobce reklamaci neuznal, ale ne být na tebe sprostý a ještě tě obviňovat. Zjisti si, zda kočárek opravdu zaslali výrobci a nebo si ho nechali 3 týdny jen u nich ve skladu-což je taky dost možné. No nezávidim ti to....
ahoj, tak to mi je líto že máš takovouhle špatnou zkušenost. Myslim si že bohužel nejsi sama. To že se s kočárkem nesmí jezdit na bruslích je sice pravda, ale to neznamená že když sním jedeš že se musí rozpadnout-nehledě nato že chyba se stala ještě v době, kdy jsi na bruslích ani jezdit nemohla. NO nejhorší je, že obchod posílá kočárek výrobci a ten v 90% reklamaci nevyhoví. Chování obchodníka bylo teda hnusné. Asi bych podala stížnost-protože tohle přece neni možné. Mohli ti říct slušně že výrobce reklamaci neuznal, ale ne být na tebe sprostý a ještě tě obviňovat. Zjisti si, zda kočárek opravdu zaslali výrobci a nebo si ho nechali 3 týdny jen u nich ve skladu-což je taky dost možné. No nezávidim ti to....