seznámek

21.01.2012

Ahojte zářijňátka :€s€: , zase to tu trošku poupravím! :k: Rosteme jak z vody :-) :-D Tady je mé telefonní číslo: 775 151 831, až se mimisci narodí, tak mi můžete napsat sms a já to tu napíšu, a až se vrátite z porodnice tak tu dáme aktualizaci ve znění níže. 8) jinak maminky které tu jsou a do půlky října nenapíšou vyřadím, jelikož se jinch tu mnoho hned napsalo a některé se vůbec nehlásí. Pod čarou pak budou odkazy na Vaše příběhy z porodu. :||): Doufám, že se Vám to bude takto líbit. Uživejte posledního trimestru!!! :dance: a mazlete svá :€O:

Po porodu:
Přezdívka - Jméno - věk - bydliště - stav - zaměstnání - starší děti (jméno, věk)
Datum porodu - čas - pohlaví :girl: / :cc): - jméno miminka - váha/míra - spontální/císař/vex/kleště - šití - epidurál(ano/ne) - začátek porodu: (vyvolávání, prasklá voda, kontrakce) Kojení/ příkrmy - spokojenost s porodnicí: (ano/ne), váha maminky po porodu: (těsně před +/-) po propuštění+/- , otec u porodu: ano/ne

šestinedělí - miminko váha/míra, Kojení/příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu

3 měsíce - miminko váha/míra, Kojení/příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu, dovednosti mimi
6 měsíců - miminko váha/míra, Kojení/příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu, dovednosti mimi
9 měsíců - miminko váha/míra, Kojení/příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu, dovednosti mimi
12 měsíců - miminko váha/míra, Kojení/příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu, dovednosti mimi

____________________________________________________________
Příběhy (zážitky) z porodu:
iveta turkova http://www.mojetehotenstvi.cz/eliska-3072012, http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-elisky
Pogo http://www.mojetehotenstvi.cz/julinka-18#comment-3974728
Rozárka78 http://www.mojetehotenstvi.cz/narodilo-se-nam-konecne-zlaticko
Irish http://www.mojetehotenstvi.cz/matyasek-6
macinka Dobroška http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-prisel-marecek-na-svet
martina1541 http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-tonicka#new
MajaaKaja http://www.mojetehotenstvi.cz/terezka-je-na-svete-muj-porod
DablKetrin http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-stepanek-vykoukl-na-svet
Martik86 http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-eliska-na-svet-prisla
Petulle http://www.mojetehotenstvi.cz/skoro-3-tydny-co-se-koblizek-vyklubal
Kacenita http://www.mojetehotenstvi.cz/zarijovy-chlapecek-martinek , http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-martinka-120912
Verucira http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-naseho-marecka
Klerietka http://www.mojetehotenstvi.cz/rychla-strela-aneb-porod-nasi-magdalenky
Elukiv http://www.mojetehotenstvi.cz/slava-nazdar-vyletu-z-porodnice-uz-jsme-tu
Vendulina http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-se-beatka-vyklubala-na-svet
Mishka25 http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-vsechno-zacalo-aneb-jak-vykoukla-luci…
Katulle25 http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-se-gabi-rozhodla-prijit-mezi-nas
Pajusqua1 http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-prisla-nase-gabinka-na-svet
Sandra L. http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-258
MaminkaSamuelka http://www.mojetehotenstvi.cz/tak-holky-uz-jsme-taky-na-svete
jitta http://www.mojetehotenstvi.cz/porod-prekotny-aneb-vstup-nikol-na-svet
gabulilinka http://www.mojetehotenstvi.cz/porod-andrejky
Deniska10 http://www.mojetehotenstvi.cz/porod-nasi-nelinky
Janullinka http://www.mojetehotenstvi.cz/muj-porod-eliskyfofr-porod
NIKIMU http://www.mojetehotenstvi.cz/1102012-nas-porod-julinky
Lolinka http://www.mojetehotenstvi.cz/jak-matyask-na-svet-prisel
____________________________________________________________
iveta turkova - 32let - třebíč - prodejce obuvi, doma dcera baruška
30. července - :girl: Eliška 44cm - 2050g porod spontání, praskla mi plodová voda, šití jen maličko, spokojenost s porodnicí ano na 100% otec u porodu ano.
maminka váha před porodem 63kg cca měsíc po porodu 55kg
šestinedělí -
3 měsíce - 4200g 56cm
už nekojím sme na umělím mlíku asi od 4.měsíce. váha v 5. měsících 5385g

Pogo 24 ostrava ,vdana ,fotografka ,taterka,5.8.2012 holcicka 2300-46cm siti ne epidural ano byl povbyny kvuli predcastnemu porodu nekojena je na UM,otec u porodu ano,malicka uz spinka 6hodin vkuse v noci .
šestinedělí -
3 měsíce -

Rozárka78 - 34 let -
23. 8. - :girl: Laura - 48cm - 3190g - císařský řez
šestinedělí -
3 měsíce -

Irish -Irča - 25 - Bystřec - vdaná - Pavlínka 3,5roku
27.8.2012 - 12:53 - :cc): Matyáš - 3140g, 52cm - přirozený, nakonec sekce - začátek porodu : kontrakce - kojení - spokojenost s porodnicí: ano - váha maminky po porodu:( +10kg) +0,5kg , otec u porodu: ano, u sekce už ne
šestinedělí - matyášek 4100g /54 cm - plně kojen
3 měsíce - 5650g a 62cm, plně kojíme

brablik - Iveta - 40let - Olomouc - vdaná - zdravotní sestra, doma dcera Zuzanka 3,5let
27. 8. :girl: Anička - 4 600g - 52cm - císařský řez- plánovaná sekce,spokojenost s porodnicí byla na 100%,otec u porodu nebyl(nemohl z duvodu sekce)pak byl u ošetření malé)váha moje po porodu 77kg,

šestinedělí 5900g a 61cm plně kojená, po šestinedělí 72kg( stále je to +10kg do váhy před těhu:((

3 měsíc.6900g a 66cm plně kojená

DablKetrin - 27 let - Brno -vdaná - projektantka vodohospodářských staveb -
30. 8. - 16:40 - :cc): Štěpánek - 48cm - 3700g - porod spontánní - šití ano - epidural ne - začátek porodu: kontrakce - kojení - spokojenost s porodnicí: ne (Brno, Obilňák) - váha před porodem +14 kg, zůstalo +4 kg - tatínek u porodu ano
šestinedělí - 4670 g, 58 cm
3měsíce - 6150g - 62cm - plně kojen - +2kg

beruskaMK - 34 let - Brno - doma 2 děti
2.9. :girl: Barunka 2 800g sekce v CA
šestinedělí -
3 měsíce -

macinka Dobroška - Markéta - 25 - Velké Losiny - policistka
3.9.2012 - 13:24 - chlapeček - Mareček - 3540 g 49 cm - spontánní porod - šití - epi ne - začátek kontrakcemi - plně kojen - porodnice ano - před porodem 82 kg(+19), při propouštění 75 kg(+12) - otec u porodu ano

šestinedělí: 6100g/58cm, OH 40cm - plně kojen, mamča o 5 kg lehčí

3 měsíce- 7850g/64cm, OH 43cm - plně kojen, semtam zeleninka či banánek, krásně pase, prohlíží ručičky a hračky, krásně se směje, občas i nahlas, spinká celou noc (až na vyjímky)- mamka váží 65kg (+2kg)

Makinka - 25 let - vdaná - Olomouc - zdravotní sestra - doma syn Štěpánek (6/09)
7. 9. - :girl: Magdalénka - 3030g - 48cm
šestinedělí - 3980g - 54cm
3 měsíce - 5200g - 60cm

martina1541 - 37 let - rozvedená- Ostrava - zdravotní sestra - doma syn patrik (2/95), Dan (1/03)
7.9. 13,41 hod, :cc): Toníček - 3640 g - 51 cm - spontánní porod, šití, bez analgetik, vyvolávaný, spokojenost s porodnicí ano,otec u porodu byl, plně kojený, váha - 7 kg z +12
šestinedělí - 5100g - 58cm
3 měsíce - 5900g - 59cm

MajaaKaja - 25let - vdaná - starší děti (Karolínka, 26měsíců)
Datum porodu 9.9.2012- čas 12.09hod- :girl: Terezka - 3.75kg/51cm - spontální- začátek porodu: prasklá voda,ale po 12hodinách bez kontrakcí bylo nutné vyvolání tabletami.Kojená 6týnů, bojovali jsme, ale je na UM.
Váha maminky po porodu: před porodem 80kg po propuštění 71kg , nyní4měsíce po jsem na své váze,ale ještě něco dolů půjde:-)) otec u porodu: ano

šestinedělí - 4100g/56cm, Kojení, maminka úbytek na váze od porodu -3kg

3 měsíce - 6120g/63cm, UM, maminka úbytek na váze od porodu- 2kg

Martik86 - Marťa - 26let - Zlín - vdaná - pracuje v KFC
10. 9. - 1:55 - :girl: Eliška - 3940g - 50cm
šestinedělí -
3 měsíce -

Petulle - 29.let - doma syn Toníček
12. 9. - 1:10 - :cc): František - 2740g - 47cm
šestinedělí - 4300g - 54cm
3 měsíce - 5190g - 59cm

Kacenita - Katka - 27 - Praha - zasnoubená - samostatná referentka

12.09. - 05:35 - chlapeček - Martínek- 3590/50 - spontální - šití ano - epidurál ne - začátek porodu: kontrakce, kojení, spokojenost s porodnicí: ano, váha maminky po porodu: (těsně před +13) po propuštění +5 , otec u porodu: ano

šestinedělí - 5510g, 59cm, plně kojen, maminka úbytek na váze od porodu 0 kg

3 měsíce - 6830g a 63cm, kojení+příkrmy, maminka úbytek na váze od porodu 0kg , prcek pase, pořád se směje - už začíná i nahlas, začíná pořádně prohlížet a taky chytat hračky, nicméně cvičíme Vojtovu metodu

Sissinka - 29, Praha, vdaná, úřednice

12.9.2012 - 7:08- :cc): -Mareček - 3690/52- indukce-prostin-spontánní-šití ano-epidurál ne-začátek porodu-cca 3,30 ráno praskla plodová voda, cca od 5,00 kontrakce, kojení pouze částečné cca 14 dní(vzhledem ke GDM, uměle dokrmován od narození), poté plně na UM, spokojenost s porodnicí:ano, odd.šestinedělí:ne, váha maminky po porodu 58kg: (těsně před +10,5kg), otec u porodu:ano
šestinedělí:5200g, 56cm, na UM, maminka úbytem na váze od propuštění z porodnice 0 (od porodu 8,5kg)
3 měsíce:6450g, 62cm, na UM, maminka úbytek na váze od porodu 9,5kg,

Verucira - 25. let - Ostrava - vdaná - kadeřnice - doma dcera Terezka(05/09)
12. 9. 9:51 :cc): Mareček - 3650g - 52 cm - spontální porod,bez epidurálu,začátek porodu prasklá voda,kojim,s porodnicí jsem spokojená velice, váhu před porodem asi 77kg,po porodu ještě nevím a tatínek byl u porodu
šestinedělí - 4230g - 57cm
3 měsíce - 5500g - 63cm - kojení +UM

Klerietka - Kateřina - 24let - Petřvald NJ - vdaná - zdravotní sestra - doma syn Mareček
12. 9. - 10: 43 - :girl: Magdalénka - 3560g - 49cm - spontální - bez šití - vyvolávaný bez epi - kojení + příkrm -porodnice super- váha po (-9kg) +4kg (zůstaly) - tatínek u porodu
šestinedělí -4600g - 56cm
3 měsíce - 5800g - 59cm

Elukiv - Míša - 25 let - Plzeň - vdaná - dispečerka - Viktorka 12/2009
13.9.2012 - 8:33 - :cc): Maxim - 3570 g, 52 cm - císařský řez - kojení - s porodnicí maximální spokojenost - váha před porodem +0 kg - váha po porodu -8 kg, otec u porodu ano i ne čekal před sálem
šestinedělí -4560g - 57cm
3 měsíce - 6597g/62 cm, Kojen s večerním dokrmem MM nebo UM, maminka spíše příbytek na váze po svátcích, dovednosti: směje se nahlas, přetáčí se na bok, chytá hračky, pozoruje co se hýbe, "kecá" ale strašně

Vendulina - 26 let, Jablonec nad Nisou
13. 9. 12:01 :girl: Beátka - 3650g - 50cm - spontální porod začátek porodu: kontrakce - epidural ano - šití - kojíme - spokojenost s porodnicí maximální - váha před +15, po propuštění +7 - tatínek u porodu:nestihl to o půl hodiny (byla se mnou mamka)
šestinedělí - 4760g - 56cm
3 měsíce - 5460g - 59cm

Mishka25 - 26let - Sněžné v orl. horách - porodní asistentka - Vdaná
13. 9. 18:22 :girl: Lucinka - 4310g - 50cm - porod vyvolávaný, ukončen císařským řezem,,porodnice super, kojení plně, + 16kg,po příchodu z porodnice -12kg, taťka byl se mnou než se jelo na sál
šestinedělí - 5 250g - 57cm
3 měsíce - 6270g - 63cm

Katulle25 Katka - Plzeň, doma syn max (05/10)
14. 9. 9:35 :girl: Gábinka - 4180g - 54cm. spontální, epi ne, začátek kontrakcemi, kojení, spokojenost s porodkou ano, tatínek byl u porodu

Šestinedělí: 4830g, 60cm, hlavička 37,5cm, kojíme
3 měsíce - 5830g - 64cm, hlavička 39,5cm, kojíme

tajemstvi3 - Karolína 24let, Ivančice,vdaná,učitelka na MD, 1.dítě - syn Mikuláš 20měsíců (8.4.2011)

2. dítě holka Eleanor 15.9.2012 spinální anestezie při císařském řezu (malá byla nožkama dolů a já bez plodovky+nějaké zdrav.problémy, tak mě fikla o cca 2-3týdny dřív)

kojím plně obě děti, porodnice FN Brno-Bohunice - spokojenost, až na to časné propuštění domů (4. den po císaři)
otec u porodu byl
malá měla 3080g a 48cm, když nás pouštěli tak 49cm a 2590g

ve 3 měsících má 62/63cm (pokaždé to sestra naměřila jinak) a 5860 gramů, je stále pouze kojená

Pajusqua1 - Pavla-21 let - Ostrava - svobodná - přepážková pracovnice ČP
Datum porodu 18.9.2012 - 12:28 - holčička-Gabriela- váha při narození 3,41kg a 50cm.Porod vyvolávaný, nakonec císařem pod narkózou. Tatínek u porodu.

kojení: Kojila jsem první 2 týdny, od té doby UM.

3.měsíce - Váha 5,25kg

Dovednosti malé: krásně drží hlavičku, pasení koníků se jí moc nelíbí Laughing out loud, nejradši by pořád seděla, když ji chytnu za ručičky, úplně se zapře a zvedá sama os sebe...

jira jiřina - 27let. - Jihlava - Svobodná
Doma dcera Sáruška (12/2009)
20.9. 1:44 :cc): Matýsek(Matěj), 3715g, 52cm, přirozený, šití ano, epidurál ne, částečně vyvolaný, plné kojení, spokojenost s porodnicí maximální, otec u porodu ano
šestinedělí - 6040g - 64cm
3 měsíce -

Agnesa -Míša-32let-Praha-vdaná-marketing-starší holčička Stella 4 roky (nar.10.12.2008)

24.9.2012-13:25- :girl: Johanka- 4150g, 53cm. Porod spontánní, pěkná rychlovka , začátek porodu kontrakce (ráno jsem absolvovala zátěžový test, po něm se mi porod spontánně rozjel, 10dní jsem přenášela)
Epidurál jsem nechtěla a ani na něj nebyl čas, šití minimální (2 malinkaté stehy), tatínek přítomen u porodu
Porodu u Apolináře, spokojenost maximální, od začátku kojíme, co se týče mojí váhy, mám stále asi 10kg nahoře, hrůza

šestinedělí už si míry nepamatuju

3 měsíce - váha 6kg, délka 63cm,
stále kojíme, Johanka je čilé miminko, točí se na bok, chytá hračky do ručiček, paseme koníčky o sto šest, žvatláme, smějeme se i nahlas, ruce má pořád v puse

MaminkaSamuelka - Petra- 18let - Lovosice - zasnoubená
26. 9. 5:57 :cc): Samuel 4 180g - 54cm
šestinedělí - 5 540g - 57,5cm
3 měsíce -

Deniska10 Denisa-23let-Praha-vdaná-administrativní pracovník na MD

Datum porodu 26.9.2012-13:36hod.-holčička- Nela- Váha při narození 3900g a 52cm. Začátek porodu vyvolávaný ale pro velkou hmotnost malé jsem byla císařem. Měla jsem epidurál a manžel u porodu byl:-)

Kojení: Kojila jsem a zaroven prikrmovala,ale skončila jsem s kojením od 2,5 měsíce. Ted uz jsme jen na UM. SPokojenost s porodnicí při porodu OK na šestinedělí nic moc:-( Váha těsně před porodem 69kg, nyní 49kg. Ted možná že byli ty vánoce tak tak o 2kg více:-DDDD
Šestinedělí Nelky: Váha 4100g míra 54cm.Kojení plus příkrmy.Úbytek mé váhy byl 20kg.

3.měsíce Nely: Váží 5300g a měří 59cm již jsme na UM bez kojení.

Janullinka - 24 let - Velká Jesenice - sociální pečovatelka - Doma dcera Verunka (20/09/09)
27. 9. 2012 - 02:03 h, :girl: Eliška - 3310g - 49cm.
šestinedělí -
3 měsíce -

Sandra L. Sandra, vek 22, Benešov, vdana, ucitelka tance, syn Jakub 5/1/2011
27.9. 9:32, :cc): Michal, 3230 g - 50 cm, spontanne bez epi, zacatek porodu odtok plodovky, kojim, spokojena s porodkou jsem velmi, vaha pred +18 kg, po doplnim, otec u porodu ne
šestinedělí - 4285g - 56cm
3 měsíce - 5400g a 59,5 cm

Aji
29. 9. 22:25 :girl: Mia Liliana 3540g - 50cm
šestinedělí -
3 měsíce -

jitta - 26. let
30. 9. 0:35 :girl: Nikol Anna 3000g - DOMÁCÍ POROD
šestinedělí -
3 měsíce - 5,410 kg a 59,5 cm - je plně kojena:

sachmetka - 26. let- Kyjov - Vdaná - cestovní ruch -
30. 9. 8:23 :girl: Lucinka 49cm a 3.350g. spontální porod
šestinedělí -
3 měsíce -

NIKIMU Nikol - 21. let - Frýdek - Místek - doma syn daniel (7/2010)
1. 10 - 11:37 :girl: Julinka - 3550g - 50 cm - spontální porod
šestinedělí -
3 měsíce -

gabulilinka Gábina - 25let - Děčín
5.10. 18:45 :girl: Andrejka
šestinedělí - 58cm - 4850g
3 měsíce -

Lolinka - Katka - 22 - Praha- svobodná (zadaná) - MD- Natali 2 roky
8.10.2012- 8:36- kluk/ - Matyáš- 4000g/53cm - císař (po nepodařeném spontalním porodu)- šití - epidurál ano - začátek porodu: kontrakce v 22:16 Kojení 3 týdny,spokojenost s porodnicí: ano, váha maminky po porodu: 102 po propuštění 92, otec u porodu: ano i ne

sestinedelí-vaha 5.48kg a 59 cm hlavicka 40cm
3 měsíce -

wjerush
2.10. - :cc): Denis - 4100 - 53cm
šestinedělí - 5580g

____________________________________________________________

In reply to by tajemstvi3

Tak už si ho vzal :€s€: Víš, co si myslím... asi ty naše prcky cpeme víc, než potřebují... dřív Mára chtěl přes den prso tak po dvou a půl hodinách... a když se přisál, bumbal tak deset minut než prso vypil a to né úplně do prázdna... teď když se přisaje, tak párkrát potáhne silně a prso je prázdný úplně... asi má větší tah nebo co, ale mlíčka mám furt stejně ale on to hnedka vysaje a asi mu to stačí dýl... nevím... neboj, to přejde. Na to řvaní u nás pomáhá stoupnout k zrcadlu a dělat blbosti...malej se hned začne chlámat a zapomene na to prso... takhle jsem to dnes večer dělala asi třičtvrtě hodiny...chce to čas a vytrvalost... musíš se obrnět a to plakání nevnímat jako něco špatnýho ale jen jako její pokus o protest :€s€: a hlavně...nedat flašku :s: jinak je boj prohranej :€s€:

In reply to by mishka25

u dcery mi přímo má doktorka píchala a dala hned naše naušničky a úplná pohoda trochu pláče a za chvilku byla zase veselá.nebyla jsem u toho,ale byla to chvilka a nic ji potom nekrvácelo ani neplakala při čištění a protáčení.s nastřelováním nemám zkušenost.

In reply to by mishka25

My jsme pichali, meli jsme uz totiz nausnicky koupene a chtela jsem je dat rovnou. Krvacelo to jen tu chvilku co je tam dr.daval. pak uz jsem to doma ocistila a od te doby v pohode. Ted place kdyz ji ty ouska cistim a protacim nausnicky,ale to si myslim, ze bude u tech nastrelenych stejne. Jen mi prijde, ze se tam takhle lepe dostanu pri cisteni,nez kdyz jsou nastrelene pecicky.

Holky mam dotazek.Zacala jsem brat antinu predminuly patek,a uz minule utery jsem zacala spinit,a krvacet.Beru,vedela jsem,ze se to muze po par mesicich brani stat,u maleho se mi to stalo po 13mesicich kojeni.to byla cerazette a na konci to fakt bylo 25dni MS ze 30dni v mesici.tak mi ted dr.napsal Azalii,ze to bude snad lepsi.ale ted jsem to dostala po 4 dnech brani,a ne az po nekolika mesicich.ale jde mi o to,ze uz to mam jednak dlouho -ten tyden - a navic ze me - s prominutim - padaji kusy sliznice,jako po porodu.fakt hodne.kdyz jsem volala dr.,rekl,ze to proste dela,a ze bud ji budu brat,a budu krvacet co ji budu brat,zase treba cely mesic,a nebo ji brat prestanu,a MS zmizi zase a budu mit klid.Jen pak zase nesmime :sex: .Dela to tak moc i vam?Ma tendenci se to aspon trosku zlepsit,nebo taky krvacite cely mesic brani,jako ja predtim?

In reply to by sachmeta

Po Azalii jsem teď ani před 3 lety nekrvácela, ani nešpinila a doktora bych poslala do :zadek: kdyby mi řekl, že budu krvácet. Díky bohu za mého lékaře, který hledá jiná řešení.
A proč si šla do HA až teď? A proč si nenecháš zavést to tělísko, když o něm uvažuješ? A proč byste nemohli mít sex, když nebudeš brát HA?

In reply to by Elukiv

No rekl mi,ze to proste pri tomto druhu antiny muze delat,ze tam je pouze jeden hormon.Ze to 90%zen dela,i me to v 1.tehu delalo.ale zkusila jsem zmenit znacku,ale dela to stejne.takze me proste minipilulky zrejme moc dobre nedelaji.Ja jsem sla do HA hned po 6-ti nedelni prohlidce,to jsme se o HA bavili,ze ji chci,jen jsem musela temer 6tydnu cekat na vysledky cytologie.mezitim byly VAnoce,tak se to protahlo na tak dlouho.hned jak zacali zase ordinovat,tak jsem se objednala at mi je napise.
A do Mireny pujdu urcite,jen me upozornil,a hodne holek okolo,ze se pri ni spini nebo krvaci taky,a nektere 3 mesice,nektere i pul roku,nez si telisko sedne.A popravde mam taky strach,ze mi nesedne,a bude treba hodne cestovat,nebo zaroste jako tchyni.spis zatim shanim pro a proti,takze jsem chtela ze bych si behem kojeni nechala prasky,a jak prestanu kojit,a sezenu vic pozitivnich ohlasu,ze do ni pujdu.
NO :sex: mit jaksi nemuzeme,protoze sice 3. :€O: ale az tak za 6 let,a ja si proste bez ochrany netroufam.dr.mi rekl prakticky jen o tabletkach,a telisku,ze jen ty se muzou behem kojeni.do injekce jit nechci v zadnem pripade,a naplast nevim jestli muzu behem kojeni,ale myslim,ze taky ne,kdyz mi to nenabidl.a vypoctu plodnych a neplodnych dnu neverim uz,a u prerusovane zase moc neverim chlapovi,nahoda je blbec.Prece jen nikdy jsme to nikdy nezkouseli.tak jsem se dohodli,ze zkusim dobrat toto platicko,a jestli se to bude opakovat,tak prestanu antinu brat,a holt to budeme muset vydrzet zase.

In reply to by sachmeta

já mám cerazete a krvácela jsem jen dva týdny a teď ani nešpiním.zajímavé je u mě to že mi teď sedla ale po prvním porodu jsem furt na střídačku špinila a krvácela nakonec jsem ji po dobrání třech platíček vysadila a tehdy jsem měla stejnou antinu.jediné co mi vadí na ni je že není chuť k sexu a jsem podrážděná :00:

In reply to by sachmeta

ano chápeš to správně a pokud máš první platíčko tak já ho taky teď skoro celé prokrvácela.u druhého nic a už beru třetí a taky nic.když jsem začala první platíčko tak první týden ok a začlo to až po sedmi dnech braní a krvácela jsem čtrnáct dní plus mínus a pak klid až do teď tak doufám že to tak bude pořád dokud kojim,pak si je chci změnit už kvůli těm vedlejším účinkum jako nechuť k sexu a podrážděnost.

In reply to by Verucira

Jo tak to by bylo super,jako ty.Ano,mam prvni platicko,chci vydrzet aspon ten jeden mesic ho brat,zatim krvacim teprve tyden, i kdyz je fakt,ze tak moc,jako 3 me normalni MS pred otehotnenim dohromady :00: Taky ji chci brat jen dokud kojim,pak si dam asi Mirenu,uz na ni pomalinku odkladam penize :€s€: Ale co jsem cetla,tak se pri ni taky krvaci docela dlouho,nez sedne,takze si moc nepomuzu :00:

In reply to by sachmeta

Na doporučení Dr. mám Azalii a problémy nemám,zašpinila jsem 2x tak na den/dva a víc nic.
Pokud máš problém a čekáš na tělísko,tak kupte protialergenní kondomy a hotovo,nebo jsou jiný metody uspokojení a příjemný pro oba ;)

In reply to by Elukiv

Taky třeba doteď neberu HA a ani nevím jestli začnu. PO minulém vysazení jsem se z toho skoro rok vzpamatovávala a až po 9 měsících dostala měsíčky "přirozeně" bez vyvolávaček apod., přibrala jsem za těch 9 měsíců skoro 10 kg z hormonů, co jsem do sebe cpala na spravení cyklů a mám teď strach, že se to bude opakovat (do dvou let bychom chtěli druhé mimčo)...ale to přece pro nás neznamená život bez sexu, jsou i jiné druhy antikoncepce, ne?

In reply to by DablKetrin

Káťo jestli Vám nevadí chránit se jinak, tak bych se na HA zvysoka vybodla. Mně to doktor po synovi tak doporučil. Chtěli jsme taky děti brzy po sobě (jsou 2 a čtvrt roku) a říkal, že by tím na tu krátkou dobu nezatěžoval organismus. MS jsem tenkrát dostala až 8 měsíců po porodu, tak doufám, že to tak bude i teď, je to bezva pohodička ;) . Každý na HA reaguje jinak, před synem jsem ji brala 10 let a po vysazení okamžitě otěhotněla...

In reply to by Katulle25

Jak píšeš Káťo...Právě proto se toho bojím, chtěli bychom taky rozestup mezi dětmi maximálně dva a půl roku... Takže stejně bych pak z důvodu špatné zkušenosti vysazovala rok dopředu a na tu "chvilku" se to dá zvládnout i jinak...Ano, kondom není tak pohodlný, jako HA, ale pokud se mají dva rádi, tak to není nepřekonatelná věc a ta vzájemná blízkost je nenahraditelná...manžel mě plně podporuje v tom HA nebrat, protože ví, jak jsem si s tím vysazením pak užila.

In reply to by Katulle25

a muzu se zeptat,jak se chranite jinak?prerusovana souloz?vypocet plodnych a neplodnych dni?Tomuto ja prave moc neverim,tak jsem si prave radeji nechala napsat prasky,ale nejradeji bych je kvuli tem vedlejsim priznakum hodila do kose :€z€:

In reply to by sachmeta

Co třeba prezervativ... Přerušovaná soulož je podle mě dost riskantní, hodně zaléží na chlapovi a těm se nedá věřit :s: :s: :s: . Nicméně obě těhotenství jsme s manželem vydrželi na spoustu jiných druhů sexu, protože v těhu mi samotná soulož prostě nešla, takže si myslím, že to jde i tak, než se rozhodneš pro tělísko. Ale tak každý jsme jiní :) Já mám tedy Azalii, čekám na tělísko, taky na Mirenu. Dr. je zásadně proti zavádění tělíska hned po šestinedělí, čeká na první MS, ta se dostavila, tak doberu platíčko a jdu do tělíska.

In reply to by Sandra L.

tak v lekarne mi ho nenabidli,ze si ho ale muzu objednat na netu v zahranici,a sexshop tu nikde neni,a popravde,nikdy jsem v nem nebyla,docela se stydim :$$: a tchan vim,ze tam obcas jezdi kdyz je na svych cestach po republice,ale zase ho o to poprosit - nene,to bych se hanbou propadla,mela bych to u nej na taliri hooodne dlouho :€[€:

In reply to by DablKetrin

ty ja popravde ani nevim,jake jine metody existuji.Plodne a neplodne dny - ne - otehotnela jsem v uplne neplodny den podle vypoctu,z prerusovane mam strach,ze co kdyby,do Mireny chci jit az po ukonceni kojeni,a injekce nebo naplast vubec nevim,jestli se muze behem kojo.takze mi zbyly jen ty prasky,tak jsem si je nechala napsat,ze to s nima vydrzim zase par mesicu,a az to po par mesicich dostanu,a budu porad spinit nebo mit MS,ze seknu kolem roka s kojenim.jenze ono to prislo o 9m driv,tak jsem docela nazlobena,necham probehnout cely cyklus,a uvidim,jak to bude dal.
Ale MS mam fakt hooodne silnou,a uz dlouhou.mivala jsem ji jen 5 dni,z toho posledni 2 uz jen spineni,tak docela nezvyk :(

In reply to by sachmeta

u první dcerky jsem měla injekce, bylo to v poho. Ms jsem měla vyjímečně a spíš jednorázové špinění, jinak ani ťuk, jednou za 3m ti ji píchnou a účinkuje prakticky okamžitě. Jenom je omezení, že se může používat jen 2roky. Teď jsem si nechala dát Mirenu, dalšího prcka už neplánujem a jsem ještě spokojenější, po zavedení jsem špinila max 4-5dnů a od té doby ani ťuk...

In reply to by sachmeta

Jestli to je alergie na latex...tak myslím, že jsou i bezlatexové kondomy... :€s€: Tak tu čtu tu rozsáhlou diskuzi na téma prášky jo a ne... Taky přidám do mlínku... Mně doktorka napsala jakýsi Daisenette a taky jsem hned dostala menzes... druhej měsíc užívání jsem špinila já nevím jak dlouho ale určitě přes dva týdny !!! :00: opruz !!! no pak jsem zapomněla začít třetí plato...takže jsem tři až pět dnů prášky nebrala vůbec...to jsem špinila zase... pak jsem zas začla a zase jsem to dostala... takže je to fakt úžasný takhle si hrát s hormonama :( ale co mě se*e nejvíc je to, jak strašně moc to mění moji povahu, co se sexu týče... Já- věčně žhavá ženuška... na to nemám vůbec chuť!!! To mě štve fakt nejvíc, vůbec to nejsem já. Jak jsem těch pár dnů nebrala... byla jsem zpátky, furt nadržená...však díky tomu jsem na to pak přišla, že je neberu.. říkala jsem si, že je fajn, že už to mám zase tak ráda a tak...a šup! Došlo mi proč..protože neberu prášky,že? Nevím, kondomům taky nějak moc nevěřím a nechci být zas hnedka těhotná... bez ochrany to s mojim manželem zkrátka nejde :s: :s: :s: To bychom za chvíli byli jak myšky :-) deset dítek jen to hvízdne :s: :s: :s:

In reply to by Macinka Dobroška

:s: Ja teda nastesti zadne vedlejsi priznaky nemela,a to uz jsem vyzkousela hoodne druhu prasku,kvuli silnemu akne uz je beru od 16-ti.Ani pribirani,ani zmeny nalad,ani vliv na libido,nic.Ale to mluvim o tech normal prascich,ne o techle mini pilulich.tyhle mi teda zatim umele navodily MS,tak jsem zvedava,jak to prave bude pokracovat.bohuzel uz si nepamatuju,jestli jsem to mela u cerazette taky tak,ze bych treba dostala MS,pak nekolik mesicu klid,a pak to zacalo delat problemy definitivne.ale prave myslim,ze ne.ze jsem to dostala poprve fakt az po tom roce,proto me zaskocila jak sila MS,tak i delka.
My se tretimu teda nebranime,ale fakt ne driv jak za 6 let.proto mi do budoucna bude vyhovovat mirena.
tak snad se ti touha zase vrati,a budes zase "zhava" zenuska :one: Ale na druhou stranu - co s tim pak,ze?Chut je,ale co z toho,kdyz mas taky strach :€Ss€:

In reply to by Katulle25

ptala jsem se v lekarne,a pry jedine objednat v zahranici,ze tady to neni nijak rozsirene.No ted co jsem nasla tu starsi diskuzi tady,jsem o neco klidnejsi,treba mi ms prijde taky jen jednou,dvakrat a pak bude zase po celou dobu kojeni klid a bude po starosti

In reply to by Verucira

Nn,neobjednali.Oni mi vetsinou objednavaji,treba specialni kosmetiku,kdyz ji nemaji,ale toto :n: Fakt teda pockam jeste nez doberu platicko,co jsem ted cetla ty diskuze,tak 1.mesic krvacime vetsinou kazda,a potom je nadeje,ze se to srovna, i kdyz to uz driv delalo neplechu.Takze je to 50:50,tak snad budu patrit mezi tech "stastnych" 50% }:)

Chci se zeptat, zda jste nechávali očkovat Vaše prcky proti rotavirům a pokud ano kdy? Rádi bychom Marečka nechali naočkovat, ale nevím jestli už není pozdě. Naše Mudra nám to nenabídla a když jsem se po tom začala pídit na netu tak jsem vyčetla, že už se očkuji spolu s první hexou?

In reply to by sissinka

my měli první dávku v 8mi týdnech a teď se to furt posouvá. kromě první dávky rotarixu enmáme nic. a to máme 4 měsíce... zas týdenní odklad kvůli spále v e školce

In reply to by sissinka

Ahoj, my jsme proti rotavirům očkovali a jsou dvě dávky - první dostal ve dvou měsících, druhou ve třech měsících spolu s první dávkou hexy...ale třeba to jde doočkovat i později..

In reply to by DablKetrin

ty ja mam takovy dojem,ze ne.kdyz ta vakcina byla nova,tak maly mel uz o neco vic nez 3 mesice,ale ne o moc,a uz nam ho dr.nechtela naockovat,ze je pozde.takze neni naockovany.ale treba se neco zmenilo,ale nemyslim si.je to vakcina pro uplne ta nejmensi miminka,pak uz asi nema takovy ucinek :?

In reply to by Verucira

to já netuším, my jsme se rozhodli, že ano, když nám to nabídla a doporučila doktorka...ale je fakt, že později jsem pořád přemýšlela, že jsme se na to měli vybodnout a nenechat se do toho natlačit, ale to už teď je jedno...

In reply to by Verucira

právě, jak píšeš... to je tak se vším, kolikrát je těžké si udělat vlastní názor. Člověk se snaží najít svůj kompromis, ale někdy fakt nevím...teď zase řeším, že až začneme s příkrmy, jestli skleničky nebo vařit doma...si to bude kombinace (zase kompromis no)

In reply to by DablKetrin

přesně já to u dcerky taky řešila tak že když jsme byli doma tak jsem dělala příkrm doma a když jsme byli někde fuč tak jsme měli skleničku a někdy měla skleničku když se mi zrovna vařit nechtělo a chtěla jsem si o víkendu pospat a manžel se věnoval dcerce,teď to bude.tak podobně to budu dělat i teď kor přes léto budem určitě furt někde venku takže budem skleničkovat :one:

In reply to by DablKetrin

Já měla v zásobě skleničky a jinak jsem vařila. Když nebyl čas nebo se někam jelo, sklenička to jistila. A upřímně je to táák pohodlné (cca dvakrát týdně ji stopro měl). Kor teď jsem na sebe zvědavá. Dvě jídla denně a ještě k tomu extra miminku? Zřejmě tentokrát budu skleničky využívat častěji. :)

In reply to by Verucira

ty my jsme ho male dali,a ani poprve,ani podruhe absolutne zadna reakce,vakcinu dostala na lzicce,takze to pro ni nebyl ani zadny stres,a jsem klidnejsi.ale ona nase dr.je vicemene otevrena vuci kazdemu ockovani,jen teda ne na tu kombinaci,kdy se pozdeji ockuje i na plane nestovice,nemuzu si vzpomenou na nazev vakciny.

In reply to by sissinka

na rotaviry se ockuje nejak do 12tydne prvni davka.mala byla ockovana prvni davkou v sesti tydnech,uz ma za sebou i preockovani,takze to probehlo jeste pred hexou to prvni ockovani.preockovani probehlo s 1.hexavakcinou dohromady,reakce zadna ani na jedno

teda ja taky koukam jak puk,ze uz tu nektere prikrmujete :O U maleho jsem zacala den pred 6.mesicem,u male taky driv zacinat nebudu.Ale tak nektere to mate treba jinak }:) Byli jsme predcasne na 4.m poradne,protoze mala je nemocna,a dr.jeste taky rikala neprikrmovat,ze i kdyz nepribira na horni hranici,tak pockat do pul roku s prikrmy.
My jsme dnes byli na prvnim cviceni,mala strasne plakala,a mame doma cvicit 4x denne a za tyden dalsi cviceni.Ma cvicit i kdyz je nemocna tak jako ted,tak az se vyspinka,tak zacneme.Doufam ze to budu zvladat najit ty reflexni body,pry ji cviceni pomuze aby se zacala konecne otacet a tento cvik ji vylozene motivuje se otocit na brisko,co jeste nedela,pristi tyden ukaze dalsi cviky.byli jsme tam chvilinku,jen 40minutek,tak to nebyla zase takova hruza.I maly byl hodny,meli tam spoustu hracek,tak si hral,ani nemukl :))
JInak od predevcerejska ma zase nekolikrat denne zelenou stolici,i dnes na tom cvicu se pokajdila asi 2x,takze budu muset omezit trosku mlecne vyrobky.vcera jsem mela jak jogurt,tak i litr melty s mlekem,takze to mala vzala spatne :00: Snad nebude trpet nesnasenlivosti mlecnych vyrobku,kdyz reaguje uz ted tak spatne :? :(

In reply to by sachmeta

U plně kojených dětí, které prospívají, je doporučeno přikrmování až od ukončeného 6. měsíce. U neprospívajících dětí nebo u dětí na UM je možné začít s příkrmem už od ukončeného 4. měsíce.
Malý na noc dostává UM a s příkrmy (zeleninou) začnu nejdříve za měsíc spíše za dva, nevylučuji ale, že možná začnu na noc dávat trochu kaše, aby lépe spal.

In reply to by sachmeta

ale ty kojíš ne? takže až od ukončeného šestého měsíce je v pořádku u vás.ale je to taky hodně induviduální.každé miminko je jiné a každé příkrmy má jinak.my třeba máme problémy s pitím mlíčka musíme dokrmovat UM takže jsem z doktorkou domluvená že po čtyřměsíční kontrole začnem taky se zeleninkou a čtyři měsíce jsme měli 12.na kontrolu jdem ve středu.

In reply to by Verucira

tak ja myslim,ze 99% maminek od nas koji,ale zavadi prikrmy driv nez pred tim 6.m ;) Ja si proste myslim,ze to zadny efekt nema,kdyz se zacne driv,ale tak - vec nazoru,jako u vseho }:) .a i kdybych nekojila,tak by jsme driv nez v 5.m stejne nezacinali... :€m:

In reply to by sachmeta

no tomu bych nevěřila že 99 procent maminek tady u nás kojí ;) ale každého věc a každý toto konzultuje se svým doktorem,nám to bylo doporučeno i když kojim ale je to tak půl na půl.dávám při každém koju do suplementoru UM krom noci.a myslím že mu přestává mlíčko na noc stačit začal se mi dřív a častěji budit.takže u nás po zelenince začnou i kaše.ale ve středu se ještě optám doktorky kdy začít s kašičkami.jo a stejně když maminky začínají dřív tak minimálně do toho šestého měsíce se má i po zelenince dokrmit ještě mlíčkem :one:

In reply to by Verucira

Myslis ze nekoji?tak to mozna jen tak vypada,ze jen par maminek sem pise,co nekoji,a o tech ostatnich to nevim :dance: To to ano,to mas pravdu.ja jsem maleho taky zvykala postupne a vzdycky mu dala jen par lzicek a dokrmila ho mym mlickem.az po par dnech jak jsem davku zvysovala,tak jsem ubirala mlicko,az pak jedl jen prikrm.to je asi stejne

Ahoj holky,tak jsme od včera začali přikrmovat UM,předminulou noc se Lucík pořád budila a pila ode mě,ale mlíko je skoro fuč. Nutrilon jí jede,tak jsem ráda :-) A je zase spokojená.Musím teda ještě vychytat dávku na noc,ale to všechno přijde :-)

In reply to by mishka25

Lepší nutroš než hladový dítko :-) Jste šikovné holky, že jste zvládly 4 měsíce plného kojení, teď už dětičky mají prostě větší potřebu a málokterá žena dokáže tu potřebu plně pokrýt. Náš malý chodí spát se 150 ml UM a dneska jsem prvně dala dokrm i přes den, zatím jeden a uvidíme, co to udělá s nočním spaním. Začal se budit kolem půlnoci a pak po 2-3 hodinách. Vzhledem k tomu, že spával do 4, je to radikální změna :-) Tak uvidím, zda to zabere, případně přidám ještě další dokrm přes den anebo na noc trochu kaše.

In reply to by Elukiv

Taky si říkám :-) A jak je teď spokojená :-) Třeba dneska dostala v poledne 120 UM,protože nic neteklo. Po odpoledním spánku jsem pravé prso měla jak šutr a nalitý mlíkem,tak si to vytáhla a večer uvidím,jak moc bude pít a podle toho dám příkrm,včera po kojení vyžahla 100ml a spala do 23:30,pak jsem jen kojila a budila se jako tobě a Verče kluci,takže uvidím,jak to bude dneska a zítra po návštěvě u Dr. ještě kdyžtak zkusíme přidat :-) A zkusila jsem dát trošku fenyklovýho čajíku,tak dělala super ksichty :-D :s: :s:

In reply to by mishka25

Třeba je to Miší jen zase nějaká etapa, kterou možná překonáte a Lucinka bude zase plně kojené miminko :-)
Jak tak koukám, tak spoustě z nás se ta mimča budí čím dál častěji, tak doufejme, že je to opravdu jen takové období :-)

In reply to by Elukiv

Kéž by to byla jen etapa :-) Večer ode mě nechtěla a vypila 150 UM. Spala do 1 hod a v noci se zase normálně kojilo,mlíka hafo,ale malá jen cucla tak na 10 minut a spala,za 2 hoďky znova vzhůru a takhle celou noc. A teď ráno se teda parádně nažuchla zase ode mě,tak uvidíme,pořád jí přikládám a nechávám chvilku sát,když chce a je tam aspoň troška mlíka :-) Odpoledne máme poradnu,tak jsem zvědavá na váhu :-)

In reply to by Elukiv

jako u nás, taky se mi začal malej budit v jednu,pak co 2-3 hodiny a to spával do tří někdy do čtyř.no a dokrmuju furt krom noci takže mu to možná už taky přestává stačit.občas ho ošálím dudlíkem ale většinou ho musím nakojit.no uvidíme jak bude papat zeleninku.

In reply to by Verucira

Veru já myslím, že je to prostě jen takové období, ale kdo ví, do hlaviček jim nevidíme :-) já zkusím přidat k tomu jednomu kojení dokrm a pokud se do týdne nic nezmění, přidám druhý nebo se na to vyprdnu a budu zase jen kojit :-)

In reply to by Petulle

To určitě ne, náš žravec by o svém hladu všem hlasitě referoval :s: :s: :s:
Dneska se k tomu nespaní z potřeby jídla přidalo ještě nespaní kvůli rýmě... docela masakrová noc :s:

In reply to by mishka25

Ty Miso,a neni to treba jen spurtik?U maleho prisel az ve 4.m misto ve 3.,ale prisel teda FEST.Bylo to opravdu vybojovane kojeni,trvalo to tyden,kdy jsem jenom prikladala,odsavala,prikladala.ten spurt byl nejhorsi,zadny z predchozich nebyl tak silny,a netrval tak silene dlouho.uz jsem byla psychicky na dnes,kojila jsem i co hodku,ve dne,v noci,ale vyhrala jsem ten boj,za coz jsem pak byla moooc rada.
Ale jestli ty nechces trpet tak jako ja (fakt jsem tyden jen kojila,nastesti byl Martinek 1.mimco,jinak bych se na to asi taky vykaslala),tak je urcite lepsi varianta UM a mas klidek,a hlavne NO STRES :///: Ja mam taky pro vsechny pripady doma uz skoro 2 m UM,kdyby nahodou,tentokrat protoze uz neni sama,a neslo by tyden jen kojit a kojit,tak bych ji ho taky dala...

In reply to by sachmeta

Spurtík i bojkot už máme dávno za sebou,už nejsem dojná stanice jako dřív. Ve 3.měsíci je nejhorší a i u nás to proběhlo šíleně.Vidím,že toho mlíka není tolik,co bylo. Ještě něco málo nakojím,ale není toho svět.Ještě nedávno,když jsem nekojila přes den po 2 hodinách,tak jsem měla úplně mokro od mlíka a teď nic,úplně sucho.A Lucka sama se pouští,když neteče a je prázdno.

In reply to by mishka25

Ahoj Miško, hlavní je, že jste obě spokojenější obě, to trápení pak nestojí za to...jak jsem psala dřív, tak to spaní se nám taky nijak nezlepšilo, spíš zhoršovalo, tak jsem měla podezření, jestli nemá večer málo mlíčka (navečer pije častěji). Proto jsem minulý týden zkusila kaši...Dáváme lžičkou před koupáním a poslední dva dny už zbaštil plnou dávku, po koupání ho ještě dokojím...Jinak kojím tak jako dřív a musím zaklepat, ale teďka ty dvě noci byly konečně po dlouhé době pohodové...tak máme zavedený první příkrm.

In reply to by DablKetrin

Káťo,je spokojenější. :) Právě že už začala zase spinkat,jak jsem psala,že nespinká,tak druhý den jsem nakojila,dokrmila mlíkem z mrazáku 80 ml vypila a spinkala do 3:30,pak jsem nakojila a spinkalo se do 7:30,krásná noc. Na další noc jsem nedokrmila a vzbudila se 2x (v 1 a 5 hod) a zase do půl devátý. Tak jsem to ještě nechala a noc před začátkem dokrmování byl boj co 2 hodiny a nešlo ani odstříkat.A včera jsme nadobro zavedli Nutrilon. Vždycky ji nechám,aby se sama přihlásila,jestli mlíko ode mě stačí nebo ne. A dneska ráno si vzala ode mě,to stačilo,ale v poledne jsem nevymáčkla ani kapku,tak dostala celou dávku UM a uvidíme,jak to bude až se vyspí :-) Zkusím odstříkat,jestli to půjde a nebudeme to lámat přes koleno. Zítra jedeme na 4 měsíční prohlídku,tak se s Dr. domluvím,co dál :-)
Je dobře,že je Štěpánek s kašičkou spokojený miminko a když to zbaští a pak spinká,tak je to paráda :-)

Ahojte Maminky. Koukám že jste zhačali s příkrmy. My v sobotu taky. Mrkvička nám šla tak krásně, 2 třetiny v bříšku jedna třetina všude kolem :-D. Šlo ji to líp jak před třemi roky marečkovi. Jinak Marka musím ztáhnout ze školky i kdsyž je zdravý. mají tam spálu a on teď musí být týden v inkubaci, aby jsme mohli konečně začít očkovat Madlenku.

Tak jsem z té Marečkovy první mrkvičky nějaká zklamaná. Nějak mu to nejede. Šklebí se na to a víc je toho na bryndáku a kolem pusy než v bříšku /asi jako masomlýnek, jak mu to tam dá, tak to párkrát převalí v puse a zase to vyplivne/. Dneska večer jsme mu chtěli dát mlíčko s kaší od Nestlé a to bylo ještě horší, si dvakrát cucnul a pak takovej řev :§) . On chce pořád to svoje mlíčko (BEBU) a to jsme to s manželem chutnali a obojí nám to přišlo docela dobrý, tedy rozhodně lepší než celá BEBA.Tak nevim. :#o:

In reply to by sissinka

No tak uvidíme, pořád mu ale líp jela ta mrkev než to mlíčko s kaší, u mrkve aspoň neřval jako tur, možná to taky ale bylo tím, že byl po koupání a měl už asi velkej hlad a my mu vrzli něco nového. Taky mně to napadlo to naředit s Bebou a měnit poměr tak aby nakonec zůstalo jen to mlíčko s kaší až si na to postupně zvykne. Akorát jsem nevěděla jestli se to může. Zítra zkoušíme brokolici, tak uvidíme jestli mu pojede líp než mrkev. Třeba je jen po tatínkovi ten prý taky mrkev a kaši nesnášel a nesnáší dodnes :).

In reply to by sissinka

Není kam spěchat.... musí se to naučit a zvyknout si na něco jiného...jeden den mu dáš jednu lžičenku, druhej už třeba dvě tři a za týden už bude umět otevřít pusinku pro lžičku, zavřít ji a hezky polknout... uvidíš. Jen to nevzdávej a nepřestaň se snažit. Je to pro něj novinka, tak potřebuje čas . Jo a když má tak rát tu svoji bebu, tak mu tu kašičku udělaj z toho mlíčka... Pokud se u toho bude vztekat, tak s tím přestaň, dej mu chviličku a zkus to znova... když to bude na prd, tak to nech zase na jindy...
U nás se taky válčí se lžičkou, ale je to čím dál tím lepší. Včera mi zbaštil 100ml rýžové kašičky na véču a na obídek měl čtvrtku (panáka) mrkvičky s mým mlíčkem:-) fakt sní den ode dne víc a je vidět pokrok... už nemá od bašty celou pusu a brindák :€s€:

In reply to by sissinka

Tak s tím ještě počkej. U dětí na UM se sice může dřív, ale ne každé je na to připravené a zvědavé...nebo to zkoušej dál pomaličku - první den to má jen ochutnatm druhý den 2-3 lžičky...zkrátka postupně. Neboj, nebude do 2 let jen mlíčku :-)

In reply to by sissinka

Ahoj, nevím, jak je to u dětí na UM, ale myslím si, že je zbytečné dávat příkrmy tak brzy. Vždyť jim má stačit mlíčko až do ukončeného 6.měsíce... Pokud ti je doporučila Dr., tak doufám, že mu brzy zachutnají a věř, že si zvykne ;)

In reply to by Katulle25

já mám teda dcerku už tři roky a odjakživa to bylo děti na UM od ukončeného 4 měsíce a děti kojené od ukončeného 6 měsíce,první dcerku jsem začla dokrmovat asik od pátého měsíce u ní jsem kojila právě do toho pátého ale jen částečně více pila UM a teď mám to samé musíme dokrmovat UM takže taky začnu brzo.po čtyřměsíční kontrole co máme ve středu. snad začne baštit stejně v pohodě jako dcerka tak uvidíme.s pitím mlíčka s malým od narození stále bojujem,je to lenoch,bez problému pije jen z flašky,krmím ho ale přes suplementor a to někdy pije v pohodě a někdy je taky u toho kravál :00: takže snad příkrmu budou trochu vysvobození.

In reply to by Verucira

Ale naprosto souhlasím s tím, že je to rozhodupádně každého věc :one: . Jak píšu jsem zvědavá co mi doktorka řekne, vím, že jiná mudra změnila za ty dva roky názor a teď doporučuje začínat dřív. A Gabi taky zlobí s pitím, tak uvidíme, jestli přibrala dost nebo z toho budou nějaké důsledky. :00:

In reply to by Katulle25

ano je to pravda teď se zas doporučuje i kojeným dětem dávat dříve ale je to věc názoru každý si jede podle svého :one: však každá maminka pozná kdy je to její miminko už na to připravené :one: my začnem ve čtvrtek s mrkvičkou a pokud to nepůjde tak se svět nezboří a budem dál zkoušet.

In reply to by Verucira

Myslela jsem si, že na UM budou příkrmy dříve, ale ukončený 4.měsíc je přeci 5.měsíc?? Když jsem byla se synem tehdy na 6 měsíční prohlídce, Dr. slova byla, že až šestý měsíc ukončíme, máme dát mrkvičku. Proto se tu tolik divím, páč ukončený 4.měsíc tu nemá snad nikdo, jen ty dvě předčasně narozený prďolky. :) Každopádně každý si to dělá jak chce a potřebuje a přeju ať si mimoušové brzy na lžičku zvyknou ;)

In reply to by Verucira

Tak mi to nedalo, páč jsem si už myslela, že jsem úplně blbá :s: . Zavolal jsem si teď Dr. a máš ty i vy všechny pravdu. Jen jsem úplně pitomá a můj první syn měl vše měsíc pozadu :s: :s: :s: . Takže si ukončení čtyřměsíčňáťata užívejte příkrmů a my se na ně vrhneme v půl roce :s:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka