Reklamace prvních botiček... :(

06.04.2011

Ahojky,
chci se s vámi podělit o svoji nedobrou zkušenost s reklamací botiček, zatím nevyřešenou, tak kdyby měl někdo podobnou zkušenost, budu ráda za rady a tipy, co dělat... :?
Letos 26.3. jsem koupila naší malé 13měsíční cácorce první botičky... Měla přes zimu zimní po starší dceři, ale ty už byly dost "jeté" a v nich prakticky ani nechodila, měla je jen na kočár... Tak jsme šli koupit nové... Jarní... Po velkém shánění jsme sehnali krásné botičky, paní šéfová byla moc milá, vše jsme vyzkoušely, prostě super, botičky jsem koupila. Stály 700,- Kč. Kožené, kotníčkové, na tkaničku. Byla jsem z nich nadšená... Asi tak 3.den po koupi jsem doma botičky víc zkoumala a zjistila jsem, že botka má prořízlou kůži kolem podrážky... :O Podrážka byla nějaká gumová a asi jak to ořezávali, prořízli (trochu) i tu kůži... :( Nebylo to tedy skrz na skrz, ale prořízlé to bylo, asi na celkem 5cm délky vnitřní strany botky. A bylo to u obou botiček! Tak jsem zkoumala botky ještě víc a zjistila, že jak je uprostřed šev - přišitý jazyk, tak tam se ve dvou místech kůže protrhla až k tomu švu... Jakoby v tom místě, kde se botka ohýbá. Nevím jak přesněji to popsat. Prostě v tom "U" švu zakulaceném zvrchu se z kraje ta kůže natrhla až k té nitce... Jasně, bylo to trošku, ale bylo... A zas u obou bot...
Tak jsem se rozhodla, že botky reklamuju... Do té prodejny jsem se dostala až teď v úterý 5.4. Byla tam jiná paní, když jsem jí sdělila svůj problém, koukala na mě jak na blázna, s čím že to jdu...a co že to po ní chci...reklamovat to....??? Nebyla vysloveně nepříjemná, ale pořád opakovala, že je asi slepá, ale že tam nic nevidí (no asi je fakt slepá) a kde že to jako je, o čem to mluvím... Tak jsem jí to ukázala a ona pořád že tam nic nevidí a kdesi cosi... :jawdrop: Nakonec teda jako viděla co myslím, zaměřila se tedy hlavně na ten šev, jak se tam ta kůže natrhla, tak prý že to je ale normální, že je to kůže, že se to v tom ohybu namáhá a že se to prostě trhá a bla bla bla... (Mimochodem - dcerka v botkách opravdu ŤAPALA asi tak 10minut celkem, přičemž její chůze se ani moc za chůzi počítat nedá a botku opravdu neohnula v onom ohybu....) Mně tedy mnohem víc vadila ta proříznutá kůže u podrážky, ale to paní moc nezajímalo... :\/: A pak říkala, že to je na všech botičkách (hl.jako ta natržená kůže), přitom předtím tvrdila, jak se to trhá ohýbáním.... No ale ukazovala mi jiné botky (ty stejné) a tam to právě vůbec nebylo........ Tak já jí říkám - No vidíte, tady to právě vůbec není...... Nakonec mi řekla, že tam teď není paní šéfová, že přijde později a že se s ní tedy domluví co a jak, jestli se to tedy bude někam posílat.... A že si mám přijít druhý den odpoledne... Botky si tam nechala, dala mi jen papírek (malý), kde je napsáno - PŘIJETÍ REKLAMACE, potom je tam datum, cena těch botiček a razítko... Nic víc... No já blbá tam boty nechala, lístek si vzala a šla jsem. Paragon mám u sebe. Druhý den (včera) jsem přišla, paní mě nejdřív ignorovala, obsluhovala ostatní, tak pak na ni koukám a ona co si jako přeju... :€\€: Tak já že jdu kvůli těm botičkám, jak jsem tu včera byla... A ona mi rovnou povídá - Jo, ty paní šéfová odeslala na reklamaci, tam běží lhůta 30dní... Tak já vykulila oči, že už to jako bylo poslaný, nikdo se mnou nic neřešil...! :$$: Byla jsem z toho vykulená, zmohla jsem se akorát na - No, to už nám ale asi budou malý, žejo... A paní prodavačka že prý to je běžná lhůta (což vím), takže se nedá nic dělat, ale že se můžu přijít zeptat i dřív, že někdy to pošlou zpátky už dřív........ Tak jsem řekla, že děkuju a šla........ Doma jsem si uvědomila, že ani nemám sepsaný reklamační protokol, nic, zápis o vadě, ani co požaduji..... :( Jasně, moje blbost, ale v tu chvíli jsem prostě nějak nemyslela.... Teď mě hlavně ale štve, že až to bude vyřízené, botky už asi budou opravdu dcerce malé, protože je měla akorát, sice s rezervou, ale ne nijak velkou... Navíc teď nemáme botky žádné, po starší dceři tuhle velikost nemám, jen o 2 čísla větší, tak na kočár jí teď dávám ty... Nechce se mi kupovat teď nové botičky, když za pár týdnů budu mít tamty... Ale kdo ví, jak to bude, protože podle mě to opravit nepůjde (jak?), takže doufám, že mi nabídnou jiné botky... Ale budu si muset asi zase vzít stejnou velikost... Nebo myslíte že ne? Že si budu moct vybrat větší, i když stejné? Jen se teď bojím, jak to dopadne, co přijde, jestli to uznají nebo ne....... Nemáte někdo podobnou zkušenost? Jak to dopadlo u vás?

Kliknutím vložíte smajlíky:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

je to jsem rada, ze ti to nakonec dobre dopadlo. Ja si v unoru koupila kozacky, vyzkousela je, vsechno ok, tak jsem si je vesele odvezla domu z obchodu (deichmann). Odpo je obuju a jedu do Rima na letiste. Tam cekam, az mamka pristane, tak vylezu pred halu a zapalim si cigo. Kourim, kourim, koukam na zem, koukam na kozacky a ejhle - kazda byla trochu jine barvy! Jedna vice dohneda a druha vice dozluta. No parkrat jsem koukla, jestli se mi to jenom nezda. No bylo mi to lito - kozacky byly takove ty nad koleno a bez podpatku, proste uzasne! Na druhy den jdu nakupovat a mamka me presvedcila, at se stavim do toho deichmana, jestli mi to nahodou nevemou na reklamaci. No a pani prodavacka mi rika, ze je to fakt, ze kazda kozajda je proste usita z jineho kusu kuze, takze ma jiny odstin, ze to blbe sparovali ve fabrice. Tak mi rika, at si vyberu jine boty, jestli se mi neco libi, ze mi to vymeni. Rikam ji, ze s sebou nemam uctenku a ona na me, ze si me ze vcerejska pamatuje, ze to neva, ze si uctenku dohledaji sami :one: Takze jsem si vybrala ty stejne kozacky, jen o cislo vetsi (dala jsem si tam pak vlozky) a v krame jsem se rovnou prezula a sla pryc v novych botech (tentokrat stejne barvy!!!). Pristup uzasny, byla jsem fakt spokojena a musim rict, ze tam kupuju teda dost bot, jak pro deti, tak pro mne!

In reply to by Principessa

Téda, tak to je fakt super jednání... :one: Ten Deichmann si asi na tomhle taky dává dost záležet, aby reklamace probíhaly v pohodě... Ale teda pobavilo mě to - každá bota jiná barva....... :00: Taky dobrý...... :s: Ještě že sis kozačky kupovala tam a ne někde, kde pracuje nějaká taková....jakou jsem chytla já........ ;)

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Ahojky, já měla taky veselou reklamaci. Jednou jsem dostala na Vánoce hodinky. Byly kupované v Brně (tenkrát jsme tam se ségrou bydlely). No a dala jsem si je poprvé na ruku a pak se dívám, co je na nich divného a zjistila jsem, ž je tam vypadlá vteřinová ručička!!! U nás v hodinářství mi řekli, že když jsou úplně nové, ať to reklamuju. tak jsem je reklamovala a oni taky že se ozvou. Jenže nezavolali. tak jsem tam pak šla a baba: papírově tady jsou, ale já je tu nemám. a že se mi ozvou. druhý den ráno v 7hod tel: a tam mladá holka: paní ..., vy už jste si ty hodinky vyzvedla! Vždyť jste tu přišla, že jste ztratila ten papír a já vám je dala! Byla to jiní prodavačka, než se kterou jsem předtím mluvila. No já byla vytočená, že jsem tam okamžitě dojela, seřvala je tam na 2doby, ony mi tvrdily, že už je mám, tak ať neprudím, tak jsem si řekla o tel manažerky prodeje, které jsem řekla, že tam zaměstnává neschopné krávy, a že pokud nedají peníze, tak jim pěkně zavařím. No nakonec jsem je dostala, ale bylo mi řečeno, že to KVŮLI MĚ bude muset ta holka zaplatit :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: . No málem jsem tam té vedoucí jednu flákla

In reply to by Marcelii

:00: Tak to je teda taky pěkně "veselá" historka z....reklamace.... :00: Tak to si je někdo vyzvedl za tebe.......??? To musel o tom vědět, ne? Nebo že by šel jen tak na blint? To je teda něco......... Ale jsi dobrá, že jsi takhle reagovala :one: , to já právě takhle neumím reagovat....... :€\€: Já mám vždycky spoustu nápadů až PO.... I když tentokrát jsem šla do toho obchodu už taky připravená na vše..... :€{€: Ale je super, že ti nakonec dali peníze... A co ti je po tom, že to musí zaplatit prodavačka? Má si to hlídat.......
Ale připomnělo mi to historku s hodinkama, co jsem kdysi dostala já ještě jako školou povinná. Hodinky nešly, zastavovaly se a chvílema měl člověk fakt pocit, že snad jdou pozpátku... :O Tak mamka je šla reklamovat, hádala se tam s vedoucím (socialistické jednání se zákazníkem), ale mamka je od rány, tak se nedala, prý ať si je sami nosí, že nejdou atd.atd... Už už to vypadalo beznadějně, ale nakonec jiná paní prodavačka souhlasila s tím, že si hodinky nechá na ruce a bude je chvíli nosit... No a po pár dnech, když mamka přišla zase do obchodu prodavačka povídá: Máte pravdu, ty hodinky nejdou...a dokonce jsem občas měla pocit, že jdou pozpátku.......... :00: A reklamace byla uznána... :qu:
Jojo, jsou to "radosti" s reklamacemi, že.................. :///: Někdy bohužel spíš k pláči než k smíchu...

In reply to by Astra

já nechápu, jak mohli prostě dát nové hodinky cizí babě. Ta prodavačka prý: VY jste přišla (tak jsem jí hned srovnala, že já to nebyla, tak ať se nevyjadřuje o mé osobě), takže se opravila a prý ta žena přišla, řekla, že ztratila ten papír o reklamaci, prodavačka ji ukázala hodinky a jelikož ty moje byly fakt pěkné a absolutně nenošené, řekla, že jsou její a ona jí je prostě dala, aniž by si ji ověřila třeba podle OP. Postě nána. Nebo je sbalila ona.
No, hlavně že mě vrátili peníze. Ale byl fakt celkem problém.
S těma hodinkama je fakt někdy trápení :00: .
Tak snad s těma botičkama dopadneš dobře. Pak dej vědět, jestli ti to nakonec uznali nebo nee

In reply to by Marcelii

Tak ale to je jasná chyba tý prodavačky... Jestli je teda neztopila ona sama, tak že ukáže někomu cizímu ty hodinky, aniž by si cokoliv ověřila, to je fakt blbost na n-tou......... :€\€: Pokud někdo říká, že ztratil lístek, tak to je přeci první, co mě napadne, že si ověřím, jestli je to opravdu ten a ten... Nebo si aspoň napíšu údaje nebo prostě NĚCO. Ale rozhodně neukazuju zboží v reklamaci a neřeknu - Je to tohle......? Potom jasně, že ten člověk (podvodník) řekne že jo, když je to zboží pěkný......
Jak říkám - je to o lidech............................

Tak se s vámi musím podělit o dosavadní průběh reklamace.... Myslela jsem, že sem písnu až bude vše vyřízeno, ale.....
Reklamace stále nevyřízena, nemám ani botky, ani peníze... :( V obchodě jsem byla 2x se zeptat, jestli už botky náhodou nedorazily... Nikoliv. Když jsem tam byla podruhé, tak jsem si řekla o telefon na prodejnu (ačkoliv ho mám na razítku na lístku, ale pro jistotu, kdyby byl jiný), že si tedy zavolám, abych nemusela pořád chodit. Tak paní prodavačka mi chtěla dát to razítko, že ten telefon je právě TEN, takže si na něj můžu zavolat. Ale pak mi řekla, že bude lepší, když jí dám telefon já, že mi sami zavolají, až to bude vyřízené. Napsala si tedy můj telefon a jméno a já šla s tím, že super, že tam pořád nebudu muset běhat. Dny plynuly, nakonec se už blížil konec 30denní lhůty, tak jsem si říkala, že to je divný, že ještě nevolají... Napadlo mě, že bych tam zašla ještě před skončením té lhůty, ale nakonec jsem se tam už nedostala, tak jsem vzala telefon a zavolala na to číslo. Hlásilo mi to pořád dokola, že se nelze spojit, že má účastník buď vypnutý telefon, nebo že je nedostupný... Hm.... :O Tak jsem 2 dny po té lhůtě na reklamaci vyrazila do obchůdku sama. A ouha - zavřeno - INVENTURA! :jawdrop: No.... Takže super..... Tak jsem si říkala - fajn, dobře, při inventuře určitě ty botky nebo tu reklamaci najdou a zavolají. Nic... Tak jsem zase volala já, ale pořád nic.... Dnes jsem tam byla potřetí a stále mají inventuru. Nikdo mi stále nezavolal, jejich telefon stále nic. Tak už fakt nevím... Našla jsem teď ještě e-mail na tu firmu, majitelkou je jedna paní, tak jsem ještě zkusila poslat aspoň ten e-mail. Uvidím, jestli mi odepíše nebo zavolá... Jsem z toho dost nervózní, mám strach, aby obchůdek nezavřeli....... :|€|: Pořád tam chodím a koukám, jestli už nemají otevřeno, ale pořád jen INVENTURA... :O
Už mám všelijaký scénáře, že to krachlo, že teď dělají soupis a já že nebudu mít ani boty, ani peníze... Musím si zjistit, jak se postupuje v případě, že firma krachne... Skrz výlohu je vidět v obchodě hromada krabic, ve výloze prakticky nic, na regálech taky ne. Je normální dělat inventuru v půlce května? Nebo je to jedno kdy se dělá?
Já už fakt nevím, co s tím... :?
Jo a ještě jsem chtěla napsat, že dnes už jsem nevydržela a malé jsem koupila nové botičky - už tedy sandálky, kotníčkové, české a v lékárně. Vypadají moc pěkně a lékárna snad nekrachne.... :00: Pořád jsem čekala, že se reklamace vyřídí, tak nebudu kupovat jiné botky, ale dnes už mi došla trpělivost. A už je teplo, tak sandálky se hodí i kdybych ty boty dostala zpátky (i když teď už asi těžko), ale kupovala bych je tak jako tak...
Takže tak................. :#o:

In reply to by Astra

Tak to je neskutecny, nekdy prodavaci delaj, jako by to snad platili ze svyho, ci co?
Ja ti jen muzu doporucit nakupovat boty v Deichmannovi. Koupili jsme tam malymu prvni boticky za 790,- se slonem (nemecka obdoba ceske zirafy) a zacala se trosku olupovat na boku podrazka od kuze. Sli jsme tam a prodavacka bez remcu s usmevem nam okamzite vratila penize, ze maly detsky boty na reklamacku ani neposilaji, protoze detem rychle roste nozka a tak by jim uz nemusely byt a vubec nevadilo, ze byly cely odreny spicky, jak malej v nich lozil i po kolenach... Nakupujme botky jedine tam uz z tohoto duvodu

In reply to by zakruta

No vidíš, tak to máš super zkušenost.... Narozdíl ode mě.... Deichmann u nás je taky, občas tam zajdu, ale spíš kvůli svým botám nebo pro starší dceru. Pro malou jsem tam botky ještě nesháněla, já šla právě do toho "fakt super" obchůdku na základě mnohých doporučení jiných maminek, které tam často nakupují a vždycky byly spokojené... Tak jsem si řekla, že to taky zkusím, no a takhle to dopadlo......... :\/:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

To ne... :€}€: Neboj, nepsala jsem o Deichmannovi... ;) To jsem se asi špatně vyjádřila... :00: Myslela jsem tím "fakt super" obchůdkem ten náš, co jsem tam koupila ty botky. Ten obchod se jmenuje Bačkůrka. Deichmann je u nás právě taky, ale tyhle botky malé jsem koupila v Bačkůrce právě na základě mnohých doporučení maminek, které znám a i z doslechu jsem slyšela, že je obchůdek super..........

No, vzhledem k tomu, že nemůžeš kvůli jejich chybě věc řádně užívat, budeš si moci vybrat po uznání reklamace botky jiné - velikostně určitě :-)
Žádné nervíky, bude to ok!!!

ahoj, pokud reklamaci uznají, můžeš si vybrat jiné zboží ve stejné ceně (nebo vyšší)=mohou to být třeba i boty pro dospělé, nebo můžeš zažádat o vrácení peněz. Pokud by ti je dávali opravené, pořádně je zkontroluj, jak ti to opravili. Když tak to můžeš napadnout, že je tam viditelný zásah se kterým nesouhlasíš atd. sestřenka jednou reklamovala botasky. šňůrky měla navlečené v takových poutkách a jedno se jí utrhlo. A víš jak jí vyřešili opravu? Ostříhali zbytek poutek, narubali tam díry a ještě se divili, že TAKOVOU reklamaci nechtějí uznat. Samozřejmně ji museli navalit peníze... Držím pěsti, ať se to brzy vyřeší. pak dej vědět, jak jsi dopadla

zkusenost s timto vubec nemam, ale pokud ti nabidnou jine boticky, tak si muzes vybrat i jiny model a jinou velikost.
Tak at vam to dopadne dobre. :a:

In reply to by Principessa

No já právě nevím, jestli si můžu vybrat něco jiného... Resp.ty botky se mi líbily, kdyby byly ty další úplně OK, asi bych si vzala zase ty...ale asi už o 1 číslo větší... Spíš si říkám, jestli mi vůbec jiné nabídnou.... Aby mi necpali zpátky ty moje... Třeba jako že je opravili apod.... :? To bych nechtěla... Už prostě tamty nechci, neumím si představit opravu těch vad... Dám pak vědět, jak to dopadlo.....

In reply to by Astra

No já si myslím,že ti je cpát budou.....i když je to nelogicky,když budou už malý...co já mám zkušenost,tak nemáš nárok na výměnu zboží,či vrácení peněz...dokud neproběhne reklamace třikrát....když je na výrobku potřetí vada,tak ti jej vymění nebo vrátí peníze.Jinak když ti výrobek opraví,musíš si ho vzít....už jsem pár věcí reklamovala,je to peklo,hádat se v obchodě,protože ti to kolikrát vůbec nechcou uznat....tak ať to dobře dopadne...

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

No já právě taky, vždycky v tu chvíli mě nic nenapadne, sklapnu paty a jdu, ale pak doma mám spoooustu argumentů a komentářů....... :€\€:
Já si pořád říkám, že snad to neopraví (fakt nevím, jak by to opravili), tak že mi řeknou, že mi to vymění... No a to už by pak snad neměl být problém vzít si o 1 číslo větší........ No uvidíme...... Kdo ví, třeba nožka nevyroste tak rychle, ale u dětiček to jde celkem rychle, botky vydrží tak 2-3měs.maximálně a teď z té už tak krátké doby vlastně o 1/3 přijdeme jen čekáním na vyřízení reklamace..... ://:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky