Jak postupovat při reklamaci?
Ahoj maminy, potřebuji poradit ohledně reklamované hračky. Koupila jsem dceři hračku od Fisher Price, která mluví a zpívá, ale při určitých slovech je slyšet šum, chrastí a prská v tom nebo nevím jak přesněji to vyjádřit, prostě zvuk není čistý. Paní, u které jsem zboží reklamovala mě odrazovala od reklamace, že jí to dodavatel určitě neuzná a že ani ona tam žádnou vadu neslyší. I tak jsem jí poprosila o reklamaci u dodavatele, už jen kvůli tomu, že to stálo přes 1600 Kč! A před pár dny mi bylo oznámeno, že reklamaci dodavatel neuznal. Jak mám dále postupovat, když nejsem s výsledkem spokojená? Jde se někam "odvolat"? Zboží bylo nové, koupené přes obchůdek na MMB. Díky za rady.
In reply to Chtěla bych nějaký by makisek
taky bych ho chtela ,musi ti to dat,
a kdyz ne tak bych to pro tu samou vadu reklamovala znova a nebo zadala vymenu,myslim 3x stejna vada a musi ti vratit penize
jinak do 14dni od koupe muzes zbozi vratit bez udani duvodu-ale to uz ste asi prosvihli,ze?
In reply to by anonymous_stub (neověřeno)
Děkuju za rady, holky. 14 dní už je dávno pryč. Psala jsem jí před 8 večer, že bych se zítra kolem 10 stavila, mám to přes celou Prahu a ani neodepsala, tak nevím. Mám dohodnuté hlídání a jestli napíše chvíli před 10, že se můžu stavit, tak mi to bude k ničemu. Je s ní divná domluva, to se mám na co těšit :(
In reply to Děkuju za rady, holky. 14 by Rezzinka
Ona má nějaký obchod a nebo chodíš k ní domů?
Ahoj, no divný postup reklamace. Mam takovej pocit, že paní s dodavatelem ani nemluvila...no, ale nebudem ji křivdit a třeba to sním opravdu řešila. . Dodavatel měl hračku poslat výrobci a nebo se postarat o její opravení. Každopádně ty jsi měla obdržet písemný doklad, proč reklamace uznána není.
No a nebo paní pohroz Českou obchodní inspekcí
In reply to Ahoj, no divný postup by Ivik77
Takže myslíš, že mám hračku normálně přijmout? Napadlo mě, jestli si nemám od paní vyžádat kontakt na dodavatele a zkusit to řešit rovnou s ním. Zatím nevím, jestli mi dá nějaký papír. Ještě jsem to vyzvednout nebyla. Ale nakrknutá už jsem teď :(
In reply to Takže myslíš, že mám by Rezzinka
at ti dá papir o reklamaci,pokud nebude chtit a bude se vymlouvat tak ji napis nebo rekni,ze to posles na posouzeni znalci v oboru (drasticke ale ucinne) a ze pripadne naklady hradí ona, jako prodejce,at si to potom s vyrobcem vyresi sama :-) prece jenom 1600 je 1600
Chtěla bych nějaký protokol o reklamaci, vyjádření ze servisního střediska nebo od výrobce.