Seznámek - prodělané revize
Všechny tady jsme si prišly, tím stejným, je dobré vědět, že v tom člověk není sám a že i po revizi se dočká člověk miminka :|P:
TĚSNĚ PO REVIZI A SNAŽILKY :spid: :*O*:
rolja - revize 5/07 12/07 7/09 5/10 už jsme v péči Caru a za měsíc nás čeká první IVF
lena - revize 28.11.2008 7tt a 24.6.2009 8tt - MS po 3 týdnech od zákroku, snažení po genetickém vyšetření, vyšetřeni dopadlo dobře a 9.11 //, 7tt zamklé těhu
Darina87 - 25.3.2009 ukončené v 5. měsíci těhu z důvodu MVV - již druhý měsíc probíhá snažení
beruska233 - revize 8/2006 zamklé těhu, 3/2008 prázdný váček, 11/2008 ve 20tt odtok plodové vody následná revize a 1.7.2009 samovolný potrat - momentálně 3. mesíční pauza pak následné snažení
Terulkova - revize 1.7.2009 10tt - snažení v plném proudu, již štasná maminka rolja - revize - 5/07 a 12/07 bez srdeční akce, 5.7.2009 9tt zamklé těhu, v září hystereskopie a imunologické vyšetření - vyšetření dopadly dobře takže je zahájeno. 9.4.10 // , revize 12.5. a teď 4.srpna byla hysteroskopie a dál se uvidí.....
Petrolena - revize - 20.5.2009 11tt - každým dnem by měla dorazit druha pak hned bude snažení
Kočka - revize - 4/09 9tt - snaženíčko probíha, 25.8.2009 těhu potvrzené dr. 5+6tt, v noci krvácení a podle dnešního UTZ samovolný potrat 7tt snažení v plném proudu
vedulickaaaaa - revize - 18.7.2009 8tt
Andisek - revize - 6/07 - probíhá snaženíčko
jeky - revize - 15.7.2009 - snažení snad brzo začne
MLucik - revize - 2.1.2009 10tt a 30.4.2009 6tt - v tuto chvíly čekání na výsledky imunologie, výsledky ok, od 1.9. začátek
Matulajzka - revize - 7/08 9tt zamklé těhu a 5/09 9tt zamklé těhu - zjištěna genetická vada u manžela, za pár dní 1. konzultace na umělé oplodnění
kristinka - revize - 4/09 10tt - snaženíčko probíhá
Peťule Jankovičová - revize - 19.6.2009 - vyšetření na štítnou žlázu v pořádku, snažení v plném proudu
barrbora - revize - 5.8.2009 7tt - přístí týden začátek snažení
katynka1984 - revize - 30.6.2006 20tt, před nedávnem opět revize 10tt - genetika v pořádku
Svoboska - revize - 24.7.2009 6tt, dnes dorazila první MS a po ní hned bude následovat snaženíčko
Klikaz - revize - 31.8.2009 10tt - plánováno brzké snažení
Karmen - revize - 18.8.2009 21tt - snažení po 1.1.2010
jančík - revize - 06/08 a 03/09 oboje zamklé těhu. 2/10 revize - vyšetření na genetice
Renysa - revize - 29.9.2009 8tt zamklé těhu- snažení v plném proudu
Scatty - revize - dvojčátka po IVF 8TT a 9tt zjišteno až v 13tt - snažení po první
DaskaS - revize 16.10.09 11tt, druhá revize 22.2.10 7tt. Objednány na genetiku
MARCPOLA - revize 11.3.2010 v 8+0 TT zamlklé těhu - snaženíčko plánuju po první MS ***
Zdeniska - revize 22.03.2010 - 8tt - snažit se začneme až vše břeboli
jance - revize 14.10.2010 7tt - snažení po druhé MS ted v prosinci
tlinkit - revize v 9tt jednovaječná dovjčátka, snažení po první MS
TĚHULKY :€O:
Leniz - revize 1.7. 2009 10tt - 5.3.2010 těhu potvrzené dr.
Zdenka26 - revize 12/08 a 4/09 - po květnové MS začátek snažení - 20.7.2009 pozitivní těhu testík
Blairwitch - revize 6/05, 9/06, 5/07 a 9/08 mimoděložní těhotenství - odebrán jeden vejcovod, teď 32 tt a vše v pořádku
Elca - 4/06 samovolný potrat bez revize, revize - 10/07, 12/08 se zadařilo a v tuto chvíly 39tt
Pavluska - revize - 19.8.2009 po druhé MS bude snaženíčko - v tuto chvíly těhulka -dvojčátka
misa_vi - revize - 10/08 9tt - snažení od 1.4.2009 a momentálně //
Kaculee - revize - 04/09 10tt teď těhulka 24tt bude to holčička Nikolka
Daisii - 1 těhu revize 6/1999 v 9tt , 2 těhu ( zdravá dcerka narozena 12.9.2000), 3 těhu revize 2/2010 v 7tt (dvojčátka), znovu štastná těhulka ( 3 cyklus po revizi) termín porodu 3.2.2011 a čekáme chlapečka Filipa
LucikS - revize 19.3.2010 v 11tt zamklé těhu, snaženíčko za 3 měsíce, // TP 5.6.2011 :€O:
Any - revize 4.4.2009 ve 12tt, další revize 7.7.2009 v 9tt - otěhotnění na druhý pokus okolo 1.3., nyní již v půlce 15tt!
Siaaara - revize 6/10 v 9tt bez srdeční akce – v tuto chvíly těhulka
JIŽ ŠTASNÉ MAMINKY :$}:
žabičkax - revize 12.6.2009 8tt - snažení již po první kontrole 10dní po revizi, nicméně napoprvě jako minule se nezadařilo , prvni dorazila 19.7.2009 - zadařilo se 3 měsíce po revizi díky IUI, 12.5. 10 se narodil Daniel :|P:
Birchwood - revize 1.7.2009 10tt - snažení již zahájeno, objeveny // Již štasnou maminkou :|P:
Cometka - revize 1.7.2009 7tt - sexík bez ochrany, po první 25.2. // v tuto chvíly maminka Elišky 6.11 :|P:
Terulkova - revize 1.7.2009 10tt - snažení v plném proudu, již štasná maminka :|P:
ajuskabb - revize - 6/08, 1/09 otěhotnění, v tuto chvíli již štasná maminka :|P:
ha.nka - revize - 6.2.2008 7tt a 30.10.2008 18tt - od 23.4.2009 probíha, 6.8.2009 // již štasná maminka :|P:
Luxil - revize - 4/08 - po 3 měsíčním čekání se zadařilo 4/09 se narodil Rudoušek :|P:
Mija - revize - 21.5.2009 11tt - po 37 dnech první a od té doby probíhá snaženíčko, 28.7.2009 pozitivní těhu testík, 4.8.2009 opět revize, již štasná maminka :|P:
Nikaas - revize - 2/08 9tt - po imunologikých testech se v červnu zadařilo a 3/09 se narodila Kačenka :|P:
Tehulka 4 - revize - 9/2008 - 14dní po revizi se zadařilo, v tuto chvíly štasná maminka Klaudinky :|P:
Losille - revize - 17.7.2009 6tt - ihned začlo probíhat snažení, // od 22. července 2010 štasnou maminkou Kubíka :|P:
Lucka a Natalka - revize - 9/2003, 4/2005 a 6/2006 vždy kolem 5tt, 10/2008 se narodila holčička :|P:
Lillax - revize - 05/09 7tt od 06/09 probíhá snaženíčko, 5.12.09 pozitivní těhu testík Již štasnou maminkou :|P:
Jirule - revize - 21.7.2009 10tt snažení v plném proudu a čekní zda přijde první MS, 3.12. // - 14.12. těhu potvrzeno od dr. 8/2010 se stala štasnou maminkou :|P:
ib11.9 - revize 5.6.2009, snažení od 09/09 - snažení, 9.7 2010 se stala štasnou maminkou :|P:
denisa9191 - revize 18.3.2010 v 11 tt zamlklé těhu, snaženíčko začlo 2 den po revizi, zadařilo se 3 měsíce po revizi, termín porodu 1.3.2011 již štasná maminka Rostíka :|P:
Šáruška2 - revize 9.2.2010, snažení po první ms a hned po druhé se zadařilo, 10.2 11 se naroila Karolínka :|P:
Prosím o opravu hned na začátku jsem napsala špatně rok u první revize!
Takto je to dobře!!
Daisii - 1 těhu revize 6/1999 v 9tt , 2 těhu ( zdravá dcerka narozena 12.9.2000), 3 těhu revize 2/2010 v 7tt (dvojčátka), snažení co nejdříve ( podle výsledků hystologie)
díky moc Daisii
In reply to Prosím o opravu by Daisii
ahoky upraveno :one:
Můžu se taky přidat? První těhu - revize 9.2. 2010 Snažit se začnem asi po 3měsících, radši.
Díky a všem držím palečky.
Holky, prosím o info, kdo máte jaké zkušenosti - mám strach, když se začneme snažit moc brzy, že se to bude opakovat. Díky moc za info.
In reply to Ahojík by Šáruška2
Ähojky vitej jasne ze muzes :one: noooo nejsem jedina kdo se zacal snazit prakticky hned a vim aj o vice pripadech kdy se povedlo treba hned dalsi mesic a situace se uz neopakovala proste podle me dokud telo nebude po zakroku ok tak by se ani mimisek nechytnul... tot muj nazor....
ale kazdopadne drzim palecky aby se brzo povedlo a vse dopadlo dobre :one:
In reply to Ähojky vitej jasne ze muzes by žabičkax
Díky moc, to je taky fakt. No jdu 22.3. k novému dr, tak budu zas o jeden názor moudřejší (můj původní dr. říkal počkat půl roku, v nemocnici 2 měsíce) tak uvidím co mi poví ten nový. Můj původní dr. mi nebude ani kontrolovat sliznici. Prostě mě uschopnil druhý den po zákroku a na kontrolu mám přijít až budu těhu nebo v listopadu na preventivku. Takže už k němu nepůjdu. U nového sestra říkala, že kontrolují na konci 6tinedělí, tak jsem zvědavá co mi řeknou.
Díky za info a za zapsání :-) PA a palečky držím všem
neni zac dokonce tady jedna slecna nemela po revizi ani ms a otehotnela 14 dni po zakroku a ted ma krasnou holcicku myslim ze neni jedina....
me dr rekl pul roku a v nemocnici ty 3 mesice, nicmene kuli memu onemocneni jsme spechali.... takze jsme po tydnu zacli sexikovat bez ochrany.... a nakonec sem treti mesic byla tehu.... nemusi to jit rychle a pak je zbytecne cekat... proste kdyz sliznice bude hodne nizka nelze aby se neco uchytilo...
a je super ze jsis nasla noveho dr.... koukam, ze to pekne flakal puvodni.... ja byla doma tedy po revizi mesic asi mi uplne nesedla narkoza a ja byla jak moucha slaba sotva jsem dosla na wc v nemocnici rikali tyden dva byt doma kdyz bude vse ok.....
Urcite pak pisni co jsi se dozvedela ju? Opatruj se a neboj bude lip :h:
Nikdy bych neverila ze tu po necelem roce od zalozeni budu sedet s krasnym briskem kde uz bude nas pokladek..... a ono to tak je
In reply to neni zac dokonce tady jedna by žabičkax
To je krásné, trošičku Ti závidím, ale zároveň držím palečky ať je vše ok. Doufám, že všechny ze seznámku budou mít nakonec napsáno: porodila zdravého mimíska :e):
In reply to To je krásné, trošičku by Šáruška2
ahojky neboj taky se dočkáš.Já byla po revizi 6 týdnů doma a počkali jsme 3 měsíce ale asi jen proto že jsme měla stále zánět.V červnu jsem měla revizi a v září jsm ezačali zkoušet a hned druhý měsíc se zadařilo a ted jsem 22+5 a vše je ok.
Moje doktorka mne řekla počkat aspon 6 měsíců ale v nemocnici mne řekli že stačí 3 měsíce a kamarádce řekli že stačí po další MS,já osobně si myslím že 6 měsíců je zbytečně moc pak to nemusí vyjít a nač čekat když se člověk cítí dobře.
Držím palečky
In reply to To je krásné, trošičku by Šáruška2
no cesta byla trnita, ale povedlo se musim ale rict ze i diky reprudukcnimu centru pac iky memu chronickemu onemocneni dr rekla povede se do listopadu nebo musime nasadit lecbu coz by znamenalo cekat dalsi roky.... od zacatku byli velike problemy ale za to vse to stalo a za 13tydnu ten poklad budu drzet v naruci a neboj ja verim, ze kazda se docka vsak i na seznamku je to videt jak se pekne kupi tehulky, diky :h: :k:
In reply to no cesta byla trnita, ale by žabičkax
Takže jste byli na umělém? Nebo jste chodili jen na poradenství do repr. centra? Můžu se zeptat co más za onemocnění? Heště by mě zajímalo, ce se zjišťuje na genetice, když jsem viděla v seznámku poznámky: vyšetření genetiky - teď už těhu atd. Je to jen vyšetření jeslti je vše v pořádku?
In reply to Takže jste byli na by Šáruška2
byli jsme na IUI takze takova slaba obdoba umeleho oplodneni....
Lecim se s revmatickou artrozou coz je zanetlive onemocneni kloubu.... bohuzel nevylecitelne...
Ja na genetice nebyla, nicmene posila se tam aby se zjistilo zda je vse ok nebo je nejaky geneticky problem proc to nevyslo.... vetsinou aspon co mam moznost sledovat se ale zadny problem nepotvrdil takze treba dvakrat nekde aj trikrat to muselo nevyjit jen blbou souhrou nahod.....
tak hlasim, ze dorazila druha porevizni mrcha. Chjooo a to mela tyden zpozdeni, uz jsem si rikala, ze nam to treba vyslo.
In reply to Nazdarek zenstiny by Scatty
ahojky tak to me moc mrzi ale neves hlavu do tretice vse nej takze tfuj tfuj tfuj drzim palecky :one:
In reply to Nazdarek zenstiny by Scatty
ahojky nevěš hlavu mne nedorazila až ta 3 a v červenci se budeme těšit s mimíska.
Držím palečky :one: :h:
Daisii -1 těhu revize 6/2009 v 9tt , 2 těhu ( zdravá dcerka narozena 12.9.2000), 3 těhu revize 2/2010 v 7tt (dvojčátka), snažení co nejdříve ( podle výsledků hystologie) Daisii
In reply to Prosím o připsání by Daisii
ahojky, hned te jdu dopsat.... tedy koukam pekne si to vybiras ale verim ze ted se zadari a bude vse v poradku :one: urcite dej vedet drzim palecky :one:
Tak už jsme se propracovali k 21. týdnu, termín mám 17. července 2010, přesně rok po revizi.
Nika, Ájoušek, mimčo v pupíku a jedno v nebi
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
A nejlepší je, že syn se narodil třetího července. Takže 07/08 syn, 07/09 revize a 07/10 další porod.
Nika, Ájoušek, mimčo v pupíku a jedno v nebi
In reply to A nejlepší je, že syn se by Losille
tedy tak to je náhoda :one: aspon budete slavit narozeniny zaráz.já mám prvního syna 7.9. a ted mám termín 7.9.tak uvidíme :qu:
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
koukám, že jsme se těma termínama všechny pěkně trefily - já mám letos termín porodu o pět dnů pozdějc než jsem měla rodit loni :s:
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
ahojky tak to je super tak jen tak dal, ja mam termin o den driv nez sem mela minuly rok revizi takze take mazec..... drzim palecky aby nadale vse bylo v poradku :one:
In reply to ahojky tak to je super tak by žabičkax
Ahoj zabicko, tak uz u me taky muzes dopsat, ze se povedlo , dnes jsem byla u dr. a je to potvrzeny. Hezky vecer
In reply to Ahoj zabicko, tak uz u me by Leniz
Tak to moc gratuluji,ať je vše ok!!!!Terka :one: :h: :k:
In reply to Ahoj zabicko, tak uz u me by Leniz
ahojky tak to je super ze to mas potvrzeny hned te jdu dopsat a drzim palecky at se dari a tentokrat do konce :h:
In reply to ahojky tak to je super ze to by žabičkax
dekuji moc
In reply to Ahoj zabicko, tak uz u me by Leniz
gratuluji k výsledkům a držím pěstičky at je vše i dál ok :h: :one:
In reply to gratuluji k výsledkům a by ib11.9
dekuji dekuji
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
ahojky tak to je super tak jen tak dal, ja mam termin o den driv nez sem mela minuly rok revizi takze take mazec..... drzim palecky aby nadale vse bylo v poradku :one:
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
tak to taky moc gratuluji,já mám vlasně taky termín necelý rok po revizi...o měsíc dříve...
Mám velkou radost!!!Opatruj se!!!Terka :one: :h: :k:
In reply to Tak už jsme se propracovali by Losille
mocinky gratuluji a pěkně odpočívej
papá
Holčiny, prosím Vás, jak dlouho po revizi jste začali cvičit? A co sexík? Podepisovala jsem v nemocnici 14dní, jinak pak samozřejmě kondom kvůli infenci. Jaké máte zkušenosti?
Díky D.
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
Tak my to nakonec zkusili po více jak týdnu, všechno ok. Začínám skákat přes švihadlo, je to pěkná dřina. V dubnu jdu na kontolu po šestinedělí a pak na genetiku, když vyjde dobře, tak na imunoligii. Holky, copak nás tam čeká? Jen vím, že musíme mít zmapovanou rodinu - nemoci atd. Berou krev nebo sliny? My jsme z Pardubic, nevím, jestli nás pošlou do Hradce nebo do Prahy. Nevíte?
Hezký den D.
In reply to Tak my to nakonec zkusili po by DaskaS
my jsme taky z Pardubic, genetiku nám dělali v Polabinách, brali nám krev, ptali se na rodinu (naši sourozenci, naši rodiče, sourozenci našich rodičů - zda resp. kolik mají dětí, zda měli problémy s početím nebo potraty, zda máme v rodině nějaké dědičné nemoci)
In reply to my jsme taky z Pardubic, by ha.nka
Aha, tak to by bylo vůbec nejlepší. Asi si sami nemůžeme rozhodnout, kam bychom chtěli, co? Najednu stranu je to jedno, hlavně aby dopadlo to mimčo...
In reply to Aha, tak to by bylo vůbec by DaskaS
já myslím, že je to podle toho, kam je který gynekolog naučený holky posílat. mě teda nikdo vybrat nedal, dostala jsem telefonní číslo s tím, že se tam mám objednat, ale kdo ví, kde ty krevní odběry vyhodnocovaly. když mi berou krev na gyndě, tak jí určitě posílaj někam do laborky na rozbor, takže je možný, že ty genetický odběry třeba posílají do Hradce ...
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
ahojky tak melo by se dodrzet sestinedeli ale ja mela takovou chut ze sme zacli po tydnu a bez kondomu.... cviceni tim, ze sme ihned planovaly dalsi mimi jsme neprovozovala....
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
podle infa v seznámku jsi byla v 7 týdnu,po revizi by jsi neměla špinit.Já jsem neležela a začala jsem krvácet, ale hned jak to za necelý týden přešlo, tak jsme sexovali. Měla jsem strach, ale bylo to pak už všechno v pohodě. Koukala jsem, že jdeš taky na genetiku. U nás bylo všechno v pořádku a i další vyšetření z krve jsou snad OK, takže možná za měsíc začnem znovu a doufám, že po 4 to konečně vyjde....Budu ti držet pěstičky aby vše bylo OK!!!!!
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
Ahoja,já Ti nevím,ale mě doktor říkal,že by se mělo dodržet jakoby 6-ti nedělí.Sex až po první MS a snažení taky tak, i když se doporučuje 3MS....já byla na revizi v létě,takže jsem se pak radjěi nai nekoupala v bazéně....pro jistotu,protože kdyby něco tak bych si to vyčítala....
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
ahojky jak tady psala Terka záleží na Tobě.My sex měli až jsem přestala krvácet ale pka jsme měla zánět a brala s manželem prášky a to jsme nemohli.
In reply to Cvičení a sex po revizi by DaskaS
My začali čtvrtý den ppo revizi a hned jsme se pokoušeli znova,žádný problém jsme neměli......
To cvičení záleží ne Tobě jak se cítíš,ale určitě po těch 14 dnech můžeš pozvolna začít...měj se hezky!!!Terka :k:
jen chvilku tady čtu co a jak se děje a je to katastrofa. Holky!!! proč o ty miminka přicházíme? Toje spousta chudinek který tim musej trpět. Dřív snad nic takovýho nebylo. To se děti rodily jak na běžícím páse.Já pořád nemůžu pochopit proč je taková nespravedlnost.Když se podíváte na kdekterou cikánskou rodinu, tam jede s kočárek 17ti letá holka a za 5 let má 4 děti. Některý z nás se snažej roky a nic. Když se to povede,tak je to rok plný strachu,protože jsou pořád nějaký problémy, máme snad mi bílý v osudu, že nemužem bejt šťastně těhotný????? Je tu nějaká vědma mezi náma?
In reply to jen chvilku by katynka1984
víš v tom to asi nebude,vidíme jen to co chceme,třeba u mě si taky někdo řekne,že čekám 4 dítě,že se mám a tak,ale holka v tom to prostě není-..Nidko nevidí,že jsem si prošla rakovinou a přišla v 19.týdnu o zdravého chlapečka loni v létě potratila..jako nikdo fakt neví co se u koho skrývá pod povrchem a můžu ti říct,že ani deset dětí ti nenahradí to,které jsi ztratila..je to moc těžká situace..Já se s tím do teď nesmířila pořád na to myslím a pořád si říkám tak by bylo veliké a tak,srovnáváš a myslíš pořád...Je to to nejtěžší co žena může zažít...jediné co trochu pomáhá zapomenout je čas,ale je to ve mě pořád,pořád se derou slzičky...
Víš i u té cikánky to tak je,že přišla o děti,ale ony to prostě tak nějak neberou a neřeší jako mi,jim je to v celku jedno,však přijde další a nejsou asi tak upnuté na děti..nemyslím to vůbec rasisticky,ale jako asi ta výchova má na ně vliv..nevím... :00:
Prosím Tě moc se opatruj...Terka :h: :k:
In reply to jen chvilku by katynka1984
já si nemyslím, že se to dřív nedělo, jen se o tom prostě nemluvilo, ono ani dneska se o tom veřejně moc nemluví, alespoň já teda měla ten pocit. Když mě to potkalo, připadala jsem si samo jediná, až pak jsem začala pátrat a zjistila, že se něco podobného stalo spoustě dalších. Tohle prostě není záležitost, o které máš chuť vyprávět každámu "na potkání" a holky, které to nezažily, zas nevědí, co říct, když se jim kamarádka svěří, že jí to potkalo.
Přijde mi, že dneska se mluví hlavně o problémech s početím a těch dřív tolik nebylo, protože většina holek si pořizovala děti mnohem dřív než my. Co já vím, kdybych se začala snažit v sedmnácti, tak bych třeba taky měla dneska 4 děti, ale nevěřím, že bych byla šťastnější než jsem teď... na mou otázku "proč???" po důkladných vyšetřeních doktoři odpověděli slovem "náhoda", dneska už si ani nemyslím, že to byl "osud", některý věci se prostě stávaj a když se můžou stát jiným, proč by se nemohly stát mě, tomu všemu navzdory jsem zářnej příklad toho, že i holky, kterým se něco takovýho stalo dvakrát, můžou být šťastně těhotný ;-)
In reply to jen chvilku by katynka1984
No ja nevim, ale co vim od mamy,sama byla tehotna pry asi osmkrat a jsme jen tri sourozenci, myslim, ze to tak bylo vzdy jen se o tom proste nemluvilo. Mne spis udivuje, ze zdravotnictvi nedela nic pro to aby se prislo na to proc. V dnesni dobe... kdyz jsem sla na revizi po zamlklem potratu, sice toho mimiska co vyndali poslali na patologii, ale nevim k cemu to bylo, zadnou genetiku nebo tak nedelali, aby se zjistila pricina. Ta zprava z patologie byla dost strucna a vlastne nic nerikajici.
In reply to No ja nevim, ale co vim od by Birchwood
já když jsem potratila poprvé ve 20 týdnu tak jsem to malý normálně porodila,ale nikdo mi neřekl co s ní udělají. Nevím jestli jí někam poslali nebo co,jen mi doktor řekl, že je to zánět po odběru plodovky, ale to hned jak jsem přijela do nemocnice, dál nic a ani doktorka na gyndě to nějak neřešila.Když jsem teďka potratila podruhý tak jsem od ní odešla. Ale u novýho doktora jsem taky hned potratila, ale tam to bylo asi stresem,protože do toho umřel taťka...a navíc to ještě ani nebylo vidět na utz. Mám strach aby to zase tak nedopadlo...
In reply to já když jsem potratila by katynka1984
Ahoj Ketynko, já jsem potratila ve 21tt a taky jsem rodila normálně. Byl to ten nejhorší zážitek na světě, do teď jsem se z toho nevzpamatovala a to už je rok a skoro měsíc. Jediného čeho lituji, že jsem malou neviděla, v tu chvíli jsem neměla odvahu a teď si to vyčítám. Možná je to tak dobře, měla bych jí celý život před očima. Tak si můžu představovat jak asi vypadala. No co se stalo stalo se, čas už bohužel nevrátíme. Musíme věřit a doufat, že se ten zázrak jednou stane a budeme šťastné maminky. Nic jiného nám nezbývá, musíme bojovat. Vím že jakmile budu těhotná, tak se budu celé těhotenství strachovat a poletím k lékaři s každým píchnutím, ale lepší než si pak něco vyčítat.
Máš pravdu, taky mám pocit že těm lidem co pro své dítě dobré podmínky k pěknému životu nemají se rodí jak na běžícím páse. Je to smutné, když vidíš feťačku s bříškem jak kouří trávu lepším případě. Nemluvně o cikánech. Nevím v čem jsou lepší že se jim tak daří? Přeháníme to s hygienou? Na to asi odpověď nenajdeme.
Proto držím palce, tobě, sobě ale i všem holkám co mají také smutný osud. Budeme jednou maminky, uvidíš.
In reply to Ahoj Ketynko, já jsem by fazolka
:h: :h: :h:
In reply to já když jsem potratila by katynka1984
tak to si nedovedu vůbec představit je mi to moc líto,přece jen ve 20tt je už mimísek hodně velký
já potratila v 10tt a ted jsem v 21+3tt a je pravda že ten strach stále neskončil
budu držet pěstičky a uvidíš že ted to dopadne dobře vím že je to těžký ale zkus být trošičku v klidu a hlavně se npřetěžovat
In reply to jen chvilku by katynka1984
joooooooo take mi to tak prijde, ze driv vse slo jinak ale vis co podle me se na tomdle vsem podepsala doba svude smog v jidle chemikalie ve vode take atd podle me todle rozhodne nepridava vsak se podivej jak se snizuje plodnost hodne se o tom mluvi... cim to asi bude ze? TAk musime asi jedine doufam, ze se kazda jednou dockame i presto ze nekdo musi podstoupit revize opakovane ja jsem ted v 26tt rikala sem si snad mame vyhrano od 24tt mimiska zachranuji ale pred chvili sem si precetla diskuzi kde psal jak mimisek zemrel treba ve 30tt a dal a to uz je teprve silenost takze dokud ho nebudu drzet v naruci budu doslova posrana strachy :(
In reply to joooooooo take mi to tak by žabičkax
Jani tak přesně tuto diskuzi jsem četla včera ale pak jsem raději přestala.číst.
opravdu člověk nikdy nemá jistotu dokud toho svýho bobíska nedrží v náručí.
Něco podobného měla sestra moje a říkala jsem si že ted se to snad už nestává ale jak je vidět za tu dobu se nic nezměnilo malé už bude 19 let.
je také pravda že ted je čím dál těžší otěhotnět a pak udržet,ale kdyby člověk s tím mohl aspon něco udělat,tedy spíš on dělá al ekdyby to bylo aspon vždy k něčemmu.
raději ale takové diskuze nečíst i když zase člověku to někdy může pomoci aby něco nezanedbal.
In reply to Jani tak přesně tuto by ib11.9
masakr co a me to neda se k tomu opet nevratit vcera vecer jsem se tu priteli pomalu slozila co kdyby se nasemu Daneckovi neco stalo... tak se na nej tesime tak silene ho miluji.... ale jak pises neco mi to dalo doted kdyz nekopal sem se uklidnovala ze slysim srdicko ted pro jistotu kdyz by dil nekopal a srdicko jsem slysela urco vyrazim do porodky co kdyby bylo neco spatne a dalo by se tomu pomoc prece jen ted uz je mozne toho mernouska zachranit jsem v 26tt noooo a budu se normalne snad kazdy den za nej modlit uffffff
je fakt ze nekdy si myslim by se tomu zabrani dalo asi prece jen cekat dva dny na pohyby to je moc....
Musime verit :h:
In reply to masakr co a me to neda se k by žabičkax
jojo Jani přesně tak dva dny je dlouhá doba nebot když už je mimísek velký cítíš každý jeho pohyb.
já si dřív myslela že když přežiju těch 12tt už se nic stát nemůže no jak jsme stará tak se učím.
je taky pravda že když asi člověk nezažije revizi tak si říká že se přece nic stát nemůže.
já sice doma na poslouchání srdíčka nemám ale malá už začala tak vyvádět že kdyby přestala bylo by mne to divný.
jsem moc ráda že takový stránky jsou a že si můžeme povykládat mezi sebou přece jen v knížkách když to čteš je to něco jiného a kdo z okolí má čas na ty naše těhotenský starosti,že
jojo věřit a hlídat se :c:
In reply to jojo Jani přesně tak dva by ib11.9
od toho co sem to cetla zacinam byt silene nervni kdyz se chvilku nevtri ach jo ted budu fakt uplne jak silena....
noooo take jsem si to puvodne myslela, ale je to jinak pak sem si rikala aspon do toho 24tt ze pak mimisky zachranuji a ted dokud ho nemas v naruci nic jiste neni....
ale musime tedy verit mno.... zase si rikam kolika holkam se to stalo primo z techto stranke ze jich tolik neni a pak povidaji o znamych takze to jsou tisice a tisice maminek takze asi je ta pravdepodobnost velice mala....
a jakypak mate vikend s tatinkem?
In reply to joooooooo take mi to tak by žabičkax
moc ti přeju,aby se mimísek narodil a bylo všechno v pořádku,taky jsi to neměla jednoduchý. To co se děje si myslím,že už se nedá nijak změnit.Nejhorší na tom je, že za všechno může člověk,každej má teďka dvě tři auta a příroda se brání. Když ono to někde bez auta nejde vůbec. Já bydlím na vesnici, ráno jede autobus do města o půl6 a zpátky jede o půl 4. Děti tady choděj 2 km do školy pěšky vedle do vesnice. Nemáme ani obchod. Když jede Míša do práce tak mám smůlu. auto máme teďka bohužel jedno,takže kdybych neměl něco do vaření...musím pěšky, ale máme psa, tak je to pěkná procházka. No a pak s kočárkem to bude radost chodit do krámu.
In reply to Žabičko by katynka1984
Kacenko, mockrat ti dekuji :h: Ano mas pravdu bez auta to nejde presne jak pises bydlim kousek za Prahou ale spoj tu mame jen rano a vecer a to fakt nelze bych nedojela ani na kontrolu k dr... o kramku nemluve ten je v dalsi vesnici kam bych se pesky nikdy nevypada pac zadny chodnik nic tam neni tak aby me jeste nekdo nesmetl kdyz nepocitam ze je to nejakych 7km....
hlavne opatrne na auticka kdyz takle chodis pesky ju?? Ja tedy co jsem doma na rizikovce tak krom kontrol chodim max pred barak s psikem ma to sve vyhody i nevyhody tyto vesnice....
mám pořád takový dilema.nenašla jsem novou práci takže se budu muset vrátit tam kam nechci,zase budu každej den dojíždět 50km, navíc už mi to ani nebude stát za to. pořád nevím jak na tom jsem,doktor měl dovolenou, budu tam volat ve středu. Už je venku pěkně a taky chci chodit a hladit bříško,ne to moje špekatý,ale miminkovýý. Říkalajsem si, že když i ta krev dopadne dobře, tak příští měsíc vysadím antiko a zkusímeto,abych nemusela bejt v práci moc dlouho, ale teďka zase s tím jak se všechno mění mám strach,že budu doma bez peněz,máme hypotéku a to nejde. Ach jo proč ty hovada v parlamentu nemyslej na tohle. Sami maj každej plný koryta,drahý auta a normální člověk se bojí mít dítě. Ataky mám strach aby to po 4 fakt vyšlo....
In reply to Ahoj holky by katynka1984
ahojky Katy tak to me moc mrzi to je masakr tolik dojizdet ale lepsi todle nez byt bez prace zase....
neboj brisinko pohladis osobne pokud krev dobre dopadne tak bych se do snazenicka pustila tfuj tfuj
Vis ja se bojim ze to snizeni nemocenske nebude jen na rok nebo kdo vi aby to neudelali jeste horsi takze spravny cas asi nikdy uplne nebude take mame hypo ale kdyby clovek mel cekat nedocka se.... ale mas pravdu koryta maj plny je to netrapi se podivej v cem chodi jejich deticky jak za nemoc maji sto procent platu atd... skoda se rozcilovat
Ahoj holky, tak jsem dneska objevila // na testíku. Můžete se juknout zde: http://www.mojetehotenstvi.cz/ze-se-testi-letos-usmalo . Vím, že to zatím nic moc neznamená, dle minulé zkušenosti, ale ta jiskřička tam je :) Tak mi prosím, prosím držte palečky, ať tu nejsem v tom seznámku podruhé. Jinak k dr. se chystám až tak za 14 dní (pokud bude vše OK) - dřív to nemá smysl - akorát by se stresovalo.
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
ahojky moooooc gratuluji ale to uz jsem psala v tvem blogu tfuj tfuj tfuj mooooooooooc drzim palecky a urco pak dej vedet co u dr ju? Do te doby ale bud na sebe opatrna :one:
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
přeji,aby bylo vše ok a Ty ses dočkala krásného a zdravého miminka,pohodové těhukování!!!Terka :one: :h: :k:
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
holky moc, moc, moc vám děkuji za palečky. Až budu po první kontrole u dr. tak dám určitě vědět, jak jsem dopadla. Tak jenom teď tiše doufám, že to přečkám bez problémů.
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
no super krásný zprávičky
ať je hlavně všecko v pořádku, držím moc palečky :one:
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
taky držím palečky :k:
In reply to Ahoj holky, tak jsem dneska by Cometka
Ahojky, tak to mooc a mooc gratuluju :k: budu drzet palecky at to vyjde, ale to cekani je hrozne :( taky jsem se desila, kazde kontroly, ale uz mame za sebou kontrolu v 11.tt a v poradku, tak teprve ted jsem zacala opravdu verit, ze to tentokrat vyjde. Ja z toho byla hrozne vyplasena kdyz jsem objevila // a hned jsem k me dr. volala, ale rekla jen pokud bych spinila nebo krvacela at okamzite prijdu jinak ze pro nemuze nic vic udelat. Je pravda, ze nema cenu spechat k dr., ja byla ted poprve v 5+6 a nebylo videt jeste vubec nic,jen dutinka. Tak drzim palecky :a:
taky jsem po třetí revizi,teda po čtvrté :r: ...ta poslední se musela vylepšit,něco tam zůstalo.Po druhé revizi jsme byli na genetice,všechno bylo v pořádku.Po třetí revizi jsem zjistila,že se u nás v rodině brali léky na srážlivost krve :jawdrop: ......Katy,taky chci mít všechna možná vyšetření,protože už na žádnou revizi nechci.Holky,držte se!Jednou to přece vyjde. :\x:
In reply to Jančík a Katynka 1984 by lena
MYSLÍM ŽE UŽ S TE OŠKLIVE STRANKY MAME VYBRANO TED UŽ NAS ČEKA JEN TO HEZKE A ROZTOMILE :)
In reply to Jančík a Katynka 1984 by lena
já jsem byla na genetice a já i přítel máme 46 chromozomů, takže tam je to dobře. Poslal mě na toxoplazmozu, výsledky mám, ale nerozumim tomu, doktor má dovolenou, takže se dozvím víc až za týden. Ale co řikal ten chlap v laborce, tak se mi netvořej obraný látky nebo jak.Ještě chci na trombofílii, to nevím jestli tam bude taky, to má mamka, tak abych to neměla taky,mohlo by to třeba vadit. Já jsem o mimi přišla už 3krát. Teďka beru antiko abych nic neuspěchala a dala se do kupy. Hledám novou práci,ale nic moc tady u nás. Kolem je spousta těhulek a čerstvejch maminek a u nás je pořád jen pejsek.Jemi někdy smutno, ale musím to přejít a věřit, že na jaře bude líp. Bude tom hezký období,ale pro mě to bude nekonečnejch 9 měsíců strachu!!!! Musíme se tady držet pěstičky navzájem. Hodně holek je tady už šťastnejch a taky čekaly a měly strach,taky se snad dočkáme. UŽ ABY TO BYLO!!!!!
In reply to Lenunko by katynka1984
Moc pžeji,aby se to popvedlo a vše dopadlo tak jak má..Krásné a zdravé miminečko přeji...Terka :one: :c: :h: :k:
In reply to Jančík a Katynka 1984 by lena
Leni jednou urcite a urcite plno z nas Vam tu drzi mocinky moooooooc palecky :one: :h: :k:
In reply to Jančík a Katynka 1984 by lena
taky na vás holky moc myslím, ať už je vše v pořádku a jen dobré
In reply to Jančík a Katynka 1984 by lena
Držím mooooooooooc palečky!!!!!!! :k:
Ahoj holky, přidávám se do klubu....první revize 16.10.09 11tt, druhá revize 22.2.10 7tt. Teď nás čeká genetika.
In reply to Ahoj holky, přidávám se by DaskaS
Ahojky moooooc m to mrzi, ze se musis pridat do tohoto smutneho seznamku, ale snad uz se stesticko usmeje, urcite pak pisni co genetika ju???? Drzim palecky a preji plno sily uvidis ze take budes hlasit // a bude vse v poradku za neccely rok fungovani tohoto seznamku jsou videt jasne pokroky :one: :h:
In reply to Ahoj holky, přidávám se by DaskaS
je to fakt síla a nepřeji to nikomu...Tak doufám,že po genetice už napíšeš pozitivní zprávičky a zařadíš se do těhulek... :one:
Opatruj se!!!Terka :h: :k:
In reply to Ahoj holky, přidávám se by DaskaS
ahoj,mrzí mě že už to máš taky po druhý, nějak nás tu přibejvá co o miminko přišli víckrát já už to mám za sebou 3x teď jsme po 1/2 pauze a všech vyšetřeních a jsou všechny v pořádku. V lednu jsem se začli snažit znovu. Určitě to vyjde nám všem uvidíš hlavně hodně síly :k:
In reply to ahoj,mrzí mě že už to by rolja
Tobě taky přeji,aby to všechno už aspoň trochu přebolelo a vše u dalšího miminka dopadlo skvěle...A hlavně ať to brzy klapne a je tam mimísek až do konce!!!!Terka :c: :k:
In reply to ahoj,mrzí mě že už to by rolja
Ach jo, to jsou starosti. Zní to as blbě, ale je škoda, že na nic nepřišli, co? Takhle to prostě zase budete muset zkusit a čekat. Je fakt, že nás je čím dál víc....nechápu čím to je. My jsme teď čekali dvojčátka, ani jedno se nechytlo. Snad nám něco najdou a vyřeší se to. A pak si holky už nebudeme psát v klubu "revize", ale v těhulkách:-).
Tak se všichni držte, my se nedáme!!!!
In reply to Ach jo, to jsou starosti. by DaskaS
jo tak to jsi napsala přesně, kdyby něco našli bylo by nám asi líp, takhle nezbývá než čekat. Taky jsme na podruhý čekali dvojčátka :( , ale máme už doma naštěstí jednu skoro šestiletou treperendu a jde to všecko líp, teda musí dává mi chuť do života :s:
a já to teda zatím určitě nevzdávám :a: je jaro a všecičko se probouzí a nám se určitě probudí nový malý život :one: :k:
In reply to Ach jo, to jsou starosti. by DaskaS
Holky moc mne to mrzí mne to stačilo jednou víckrát si to nedovedu předtstavit.
Držím palečky at to konečně vyjde :one:
In reply to Holky moc mne to mrzí mne by ib11.9
to si nedovede představit nikdo, prostě to přijde a musíš se s tím poprat a nepřála bych to nikomu
děkujem za ty palečky určitě se budou hodit :)
In reply to Ahoj holky, přidávám se by DaskaS
Ahoj, to mě mrzí. Ať je brzy lépe a genetika dopadne dobře.
tak jsem se konečně dočkala,dnes jsem byla na kontrolním ultrazvuku endometrie 8mm ta prý ještě doroste,jelikož dneska to byl teprve 10DC a folikul 15mm,v neděli v 9 večer si mám píchnout Pregnyl a v úterý ráno se máme dostavit na IUI.Tak na nas myslete budem to potřebovat :one:
In reply to Ahoj Kočko... by Terulkovka
tak to máme za sebou a zůstává jen čekat :\/: ,vůbec nevím jak se zaměstnat,ted tu je ještě manžel,ale v neděli odletí zpět do Itálii :\/: a to bude děs :\\:
In reply to Mocinky děkuji, by kočka
no tak to je blbý,ale třeba se nějak zabavíš,jede na dlouho?
In reply to aha... by Terulkovka
já tam létám za ním,ale ted jsem byla měsíc tady skrz to IUI,ale budem tam natrvalo,manžel už připravuje byt,no uvidíme co bude :00:
In reply to On tam pracuje, by kočka
tě obdivuju,já bych nedokázala bydlet jinde... :one: :k:
tak jsem dneska volala na vysledky a nic mi nezjistili, chjoooo kdyby aspon tu blbou toxoplazmozu, abych uz mela klid, ale proste niiic. Chtela jsem si nechat udelat test na trombofilie, ale to mi gyndr rekla, ze by museli byt v rodine geneticky predpoklady . . . hmm a to my nemame. Chjooo
In reply to vysetreni krve by Scatty
Takže by další co se to stalo náhodou..no to není už snad pravdä..zkurvené náhody!!!pardon..
Ale už to teď určitě klapne,přeji klídek až do konce a krásné miminko apk v náručí...Měj se fajn!Terka :one: :c: :k:
In reply to vysetreni krve by Scatty
ahojky, to me mrzi ale ona to muze bohuzel byt aj nahoda mno.... me dr rekla ze genetiku by udelala az po 3 revizi kdyz by mela stejnou pricinu takze je to pekne na prd :( ale drzim palecky a uvidis ze uz se povede a dopadne to dobre
In reply to ahojky, to me mrzi ale ona by žabičkax
mě poslali na genetiku "už" po druhé revizi, ale jen proto, že každá měla evidentně jinou příčinu :( a podle výsledků byly obě evidentně z příčin zcela náhodných :(
dneska mi přišly výsledky z genetiky.Oba máme správně 46 chromozomů a i podle nich je všechno v pořádku. Doporučení mám,nechat se objednat na hematologické vyšetření k vyloučení tombofilie a sérologii zoonóz. To první asi kuli mamce,protože ta měla trombózu a to druhý je asi na chlamídie?? Nebo na jaký breberky to je? Porďte mi někdo. 3 revize už jsou moc a další těhotenství chci stoprocentní. Teďka jsem si nechala napsat prášky do jara a a pak jdem na to.Chci aby se to i ve mě všechno srovnalo,podle doktora jsem OK,ale taky duševně chci být fit. Teďk vím, žejsme oba v pořádku a nebudu si snad tolik připouštět,že by se mohlo něco stát. Mám vás ráda a všem přeju jen a jen to nejlepší!!!!!
In reply to Ahoj berušky by katynka1984
Jsi statečná ženská a máš pravdu,vyšetřit všechno raději a mít klid,i když ten strach v nás zůstane..Ale pak to určitě klapne a dopadne skvěla budeš mít pohodové těhu..myslím na Tebe!!!Terka :h: :k:
In reply to Ahoj berušky by katynka1984
Ahoj Katy. Určitě si nech udělat ty trombofilie. Jen je divné, že to neudělali s genetikou. Mně to přišlo v jednom... Našli mi tam jednu potvoru genetickou...
In reply to Ahoj Katy. Určitě si nech by MLucik
mě doktor hlavně teďka poslal na toxoplazmozu. v domě co bydlíme jsou kočky dole u starýho pána a on je prase a nechává kočky kadit všude. no a když jdu ke kotli tak si toho nevšimnu když beru dřevo a je to. sice si hned ruce umeju, ale kdo ví. Teďka teda už nosím rukavice i ke kotli. Skoro tchýně je z koček unešená, teším se až jí řeknu,že ty kurvy nemocný půjdou z baráku.Ona mě nemá ráda, ak ať má dobrej důvod. Jen jsem nikde nenašla, jak dlouho se to léčí a jak se to léčí a podobně.
To co jsi měla ty na genetice se dá léčit?
In reply to Ahoj berušky by katynka1984
Ahojky Katy tak super je ze vse ok a uvidis zda se tedy neprojevi neco v tech dalsich vysetreni ale koukala jsem ze nekdy i ty tri revize museli byt nahoda pac duvod se nenasel..... ale ja verim, ze do 4 vse nejlepsi budeme vam moooooc drzet palecky.... :h:
In reply to Ahojky Katy tak super je ze by žabičkax
dloho jsem nic nepsala,nebylo co.Dnes jsem si vzala první Clostík a 19.2 jdu na kontrolní ultrazvuk,kde nám řeknou den ,kdy máme přijít IUI,Ctěla jsem se zeptat Žabičko, jak je to s pregnylem musela jsi si ho nechat píchnout a pokud ano je možnost si ho i píchnout doma,abych tam nemusela jet?
jak jsem psala do zpravicky me se ptaly jaky mam moznosti si ho pichnout pripadne nechat pichnout ze by mi dali zadanku at si dobehnu v miste bydliste a kdyz sem rekla, ze mam kolegyni zdravotni sestricku tak mi dali ampulky dom plus injekci jehlu a strikacku takze to jsem vzala do prace a kolegyne mi to dobla, ale myslim, ze aj kdekoliv jinde by ti to mohli pichnout ale chce to tu zadanku....
In reply to Ahoj holky by katynka1984
ahojky Katy, ja vim jen o cajiku od jukla a nebo koryentovy caj ci jaxe to pise... jinak tedy nevim ja zadny cajik nepila....
joooo a z toho si nic nedelej oni v lekarne casto koukaji na cloveka jak na blba ja se zrovna v patek pidila po kalhotkach do porodnice s nohavickou a pani ze nic takoveho neni..... :00: