Kdo má zkušenosti s reklamací kočárku?

28.06.2010

Holky kdo má zkušenosti s reklamací kočárku?Možná,že jste si některá četla můj příspěvek OBROVSKÉ UPOZORNĚNÍ-o 2krát reklamaci stejné vady podvozku,ted je tam po 3,ale dopředu nám řekly,že at nepočítáme s vrácením peněz nebo nového podvozku,přeci jim nemůžem nechat 20 tisíc jen tak a dnes musíme kupovat ještě další nový.Kočárek jsme měli dohromady necelý 4měsíce během nich už dvě reklamace na stejnou vadu.Nevíte jak mám prosím postupovat když nechtějí přistoupit ani na jednu možnou variantu-peníze nebo novej kočár.Moooo děkuji

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojík, můžu se zeptat jak se postupovalo u prvních dvou reklamacích? Máš doklad o tom co se na kočárku měnilo, opravovalo? Na vrácení peněz a nebo nový kočárek máš nárok až po třech reklamacích, ale závada musí být stejná ( což u tebe asi je).
Koukla jsem, že jsi z Brna, tak se můžeš konkrétně poradit zde http://adr.komora.cz/Lists/Kontaktn%20msta/view.aspx?List=b21ebda7%2Daa…
Možná bych počkala jak dopadne tahle reklamace a můžeš jim i jen jednoduše odeslat formulář http://adr.komora.cz/Stranky/form.aspx

In reply to by Ivik77

Odeslalo se to zas do Zlína na opravu.Ted už to tam máme 2krát,poprvé naprasklý podvozek-ale nezjistili to,proč se podvozek naklání víc na jednu stranu,tak tam napsali,že jen v kloubu upevnili šroubky,ale druhý den po vyzvednutí kočárku tam ta vada prostě pořád byla tak jsem volala,že kočárek opravený není,že je tam pořád ta stejná vada,ale zbavili se mně tím,že vada byla odstraněna a tím to pro ně hasne,že byly pouze povoleny šroubky tak jsem dala malou do kočárku a vyjely jsme před barák a obě nohy na podvozku vejpůl tak mně došlo,že žádný šroubky,ale podvozek byl nalomený a oni to nezjistili,prostě se na to vyprdli a ani žádný konečný bezpečnostní test tedy neudělali.Když jsem to tam řekla tak mně řekli,že kočárek byl v pořádku,že byly uvolněný šrouby,že jsem si ho zlámala naschvál a tím pádem se podle nich o stejnou vadu nejedná!Kočárek prostě opravitelný není,prtože je vejpůl,nedrží na tom ani korbička

In reply to by monika394

Hm.. no to je na prd s těma kočárkama. Problém je v tom, že se dost špatně dokazuje zda za závadu můžou oni a nebo ty. Většinou reklamace kočárků končí tím, že si za to vlastně můžem my, špatnou manipulací, kočárek přetěžujem například nákupem atd. Netvrdím, že něco z toho děláš, ale ještě jsem nenarazila na někoho, kdo uspěšně reklamoval kočárek.Teda kámoška se asi po roce vrácení peněz dočkala, ale ten rok snad nic jinýho nedělal než se neustále s nima dohadovala. Mě se po dvou měsících zlomilo přední kolo u trojkolky a jejich vyjádření? Špatná manipulace při najíždění na vyvýšený povrh. Nebo tak nějak :) Asi si mysleli, že se před obruvníkem rozeběhnu a vší silou na něj najedu.
Každopádně ti přeju ať ti to dopadne dobře a určo se nedej.

nesmíš se dát, pořádně je seřvi, ješte si pohledej kolem toho info třeba po netu a nenech se odbýt trvej na tom, že znáš své práva !!!! po 3 reklamacích máš nárok na vrácení peněz nebo nové zboží!!! jsou ti hajzli a v dnešní době už úplně!!!!

In reply to by kattka61

Ani si nepřej slyšet ten můj slovník když jsem tam volala po pádu malé z kočárku,ta si to snad nikdy takhle nevyslechla!Vyhrožovala jsem vším,ale stejně byla chladná a nepřípustná,prostě bylo vidět,že je ji to úplně jedno

Ivete ahojky tak to je síla a co je to za značku a kde jsi ho koupila? myslím kde jsou takový hajzlíci ? co se ti s ním vlastě stalo? já bych zavolala na ochranu spotřebitelů 224811111 vždy mi poradí

In reply to by Ivete

o.k. děkuji,zkusím tam zavolat.Dnes opět smůla jak prase!Jsem si byla koupit nový kočárek,v obchodě mně řekli,že tento kočárek je vhodný od 0měsíce,že tam malá může už klidně být-byla jsem tam s ní,ukázala nám ho,řekla,že jde i do úplného lehu,tak jsem ho koupila,nádhernej kočár.Doma,jsem dala malou do kočárku a ejhle,kočárek nejde do úplnýho lehu-bylo to zkreslené fusakem který tam dala a určený je až od 6měsíců!!!!!Malou jsme tam prostě nemohla nechat,bylo to prostě vidět,že je na tento kočárek ještě opravdu malinká.Takže zase totálně naštvaná do obchodu-tam mně samo řekli,že můj problém když mně nevyhovuje tak jsem si zase musela koupit další kočárek zase v jiném obchodě a ten už konečně,vyhovuje a doufám,že nadýl!!!Hrůza jak se snaží vydělat prachy.V posledním obchodě jen kroutily hlavou jak mně mohli doporučit tento kočárek pro miminko

A vyřizuje čoika i reklamace nebo se tam zajde jen podívat a zkontrolovat kočárky?A nevíte jak to dlouho trvá?Zase starosti navíc skrz nepoctivce

In reply to by monika394

Čoika kontroluje dodržování obchodního zákonníku, takže zkontrolujou průběh reklamace a hledají chyby na stranách prodejce, můžou kontrolovat i jiný věci jako teřba označení zboží, vedení různých listin, třeba reklamačních atd. Nekontroluje samotný zboží (tedy kontroluje, ale určitě ne tímto stylem-na prodejně na žádost kupujícího), pouze prodává-li obchodník zboží stažený z trhu nebo ho má špatně označeno (např u textilu chybí složení materiálu).jak dlouho to trvá těžko říct, záleží na tom, kolik maj zrovna práce, může to být rychlý. Zavolej tam a uvidíš, za to nic nedáš.

Ahoj, někdy tak před rokem toto bylo v Černých ovcích a myslím, že tam bylo, že stejnou závadu reklamuješ 3krát a pak musí vrátit peníze, tady v té reportáži se taky moc a moc kroutili, ale jak to začala řešit televize, konečně zákaznice dosáhla svého :(

In reply to by Neninka.Mazlinka

Jsem jim řekla,že tam pošlu inspekci a jestli nedosáhnu svého tak to dám k soudu,že jim 20 000 nedám ani náhodou,že ty peníze máme poctivě vydělaný narozdíl od nich a oni nám to všechno odsouhlasily,že máme na to právo,ale jestli opravdu s nimi nebude rozumná domluva tak to dám do tv at se klidně z toho pos...nám způsobily tolik problémů skrz blbej kočár.Kolk se platí za tu čoiku?

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

No právě podle nového zákona,je reklamce max.2krát u stejné vady a potom peníze,ale oni to nerespektují a nechtějí na žádnou variantu přistoupit :00: :r:

In reply to by monika394

Vážně? Můžu se zeptat - to ti řekli na ČOIce, nebo kde jsi k tý informaci přišla? Pokud to tak opravdu je, tak si zavolej na ČOIku, co máš dělat. Pokud jsi si jistá, že jsi v právu, tak zkus pohrozit televizí, to docela funguje :) Bývalo to ale tak, že musíš mít 3x uznanou a stejnou závadu, abys měla nárok na peníze nebo nový zboží.

Mimochodem minule jsi mi neodpověděla - co je to za prodejnu?

In reply to by monika394

No to chápu! Zkus si zjistit na tý čoice, jestli už máš nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz a popros je, jestli by tam s tebou někoho neposlali, myslim že se na to v tom obchodě budou hned dívat jinak, když jim pohrozí pokutou. Ta tvoje situace je fakt k nasrání :(

In reply to by monika394

Já by jsem napsala na Českou obchodní inspekci,pokud to bylo tak jak jsi psala a kočárek se Ti zlomil,tak bych to rozhodně jen tak nenechala.Ohledně služeb zákazníkům je to tady čím dál tím horší.Nedávno jsem posílala na reklamaci vyměnitelnou vložku na kočárek Quinny Buzz-do Libfinu,a po uplynutí 30ti denní lhůty,která je stanovená zákonem,žádné odezvy,tak jsem musela volat do Libfinu co je s mou reklamací a oni mi pověděli,že to nejde zašít a že novou vložku na skladě nemají,že je objednaná a přijde do 6ti týdnů :? Nádhera-kdyby mi tohle řekli na začátku,člověk si řekne OK,ale oni nechají vypršet zákonnou lhůtu a pak teprve řeknou,že to opravit nejde!?!Prostě bordel....takže určitě to tak nenechat

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka