Myslím, že kolektiv třídy se dá nahradit - a mnohem lépe než ve škole, kde je to "formální skupina", tj. jsou tam děti, protože tam být musí - v zájmových kroužcích, kde jsou děti, které spojuje něco, co je baví. Mimochodem on kolektiv vrstevníků nemá jen klady, ale i spoustu záporů. Mně se model domácího vzdělávání líbí hodně, ačkoli mám momentálně obě děti ve školce. Nedělám si iluze, že když je ve třídě 30 dětí, může se jim paní učitelka věnovat dostatečně. Zejména těm, které jsou napřed nebo pozadu. Obě formy mají svoje pro a proti...
Myslím, že kolektiv třídy se dá nahradit - a mnohem lépe než ve škole, kde je to "formální skupina", tj. jsou tam děti, protože tam být musí - v zájmových kroužcích, kde jsou děti, které spojuje něco, co je baví. Mimochodem on kolektiv vrstevníků nemá jen klady, ale i spoustu záporů.
Mně se model domácího vzdělávání líbí hodně, ačkoli mám momentálně obě děti ve školce. Nedělám si iluze, že když je ve třídě 30 dětí, může se jim paní učitelka věnovat dostatečně. Zejména těm, které jsou napřed nebo pozadu. Obě formy mají svoje pro a proti...