mám je od prázdnin ve společné školce. loni chodila dcera do třídy pro děti mladší dvou let, teď je v normální třídě. o prázdninách jsem chvíli váhala, jestli je to dobře, protože první dny byli jenom spolu a odmítali si hrát s někým jiným, ale po pár dnech je to přešlo. Synek se těšil, že s ním bude ségra ve třídě (on je takovej trošku víc zaraženej), dcerka má pocit, že je velká holka. a učitelky taky dávají bacha na to, aby nebyli jen spolu. synek např. sedí u stolu s předškolákama protože je předškolák, dcera je s tříročkama u stolu. když jsem je potkala na procházce, taky nebyli spolu. a spokojení jsou. jsou to parťáci, tak proč je rozdělovat, když to není nutný
mám je od prázdnin ve společné školce. loni chodila dcera do třídy pro děti mladší dvou let, teď je v normální třídě. o prázdninách jsem chvíli váhala, jestli je to dobře, protože první dny byli jenom spolu a odmítali si hrát s někým jiným, ale po pár dnech je to přešlo. Synek se těšil, že s ním bude ségra ve třídě (on je takovej trošku víc zaraženej), dcerka má pocit, že je velká holka. a učitelky taky dávají bacha na to, aby nebyli jen spolu. synek např. sedí u stolu s předškolákama protože je předškolák, dcera je s tříročkama u stolu. když jsem je potkala na procházce, taky nebyli spolu. a spokojení jsou. jsou to parťáci, tak proč je rozdělovat, když to není nutný