Věruško, to jsou nějaký divný učitelky nebo celá školka. Asistenta mají děti postižené a nebo těžko zvladatelné, třeba silný autista. Ale, že by měl mít každý divoch asistenta? u Tobíka má asistentku jeden chlapeček a je to běžná školka. Terka byla s jeho maminkou v porodnici a i se občas ze začátku navštěvovali. Je to silný autista a ještě vůbec nemluví. Vojtík je zdravé, jen trochu divoké dítě, tak ho nemohou dávat do speciální školky, kam chodí třeba postižené, opožděné děti. To by se spíš zhoršil než ukáznil. Musí být začleněn do normálního kolektivu a když uvidí ostatní děti, tak i ti divoši se ukázní. On holt nemá v cizím prostředí zábrany a zatím mu nedošlo, že není doma. Tobík se hned třetí den popral ale prý nic zásadního s čím by si p.u.neporadili.
In reply to Tak jsem zpět a jako opět by verkaperka
Věruško, to jsou nějaký divný učitelky nebo celá školka. Asistenta mají děti postižené a nebo těžko zvladatelné, třeba silný autista. Ale, že by měl mít každý divoch asistenta? u Tobíka má asistentku jeden chlapeček a je to běžná školka. Terka byla s jeho maminkou v porodnici a i se občas ze začátku navštěvovali. Je to silný autista a ještě vůbec nemluví. Vojtík je zdravé, jen trochu divoké dítě, tak ho nemohou dávat do speciální školky, kam chodí třeba postižené, opožděné děti. To by se spíš zhoršil než ukáznil. Musí být začleněn do normálního kolektivu a když uvidí ostatní děti, tak i ti divoši se ukázní. On holt nemá v cizím prostředí zábrany a zatím mu nedošlo, že není doma. Tobík se hned třetí den popral ale prý nic zásadního s čím by si p.u.neporadili.