Ahoj říjňátka ... tak jak tak čtu, tak se problémy jen a jen hromadí ... snad budete i s mimouškama všichni brzy OK :? :k: :k: :k: :k: ... My jsme tady řešili minulý týden vyrážku a musím zaklepat, ale už je fuč :dance: ... malý je opět jako novorozeňátko :\x: ... pomohla výborná mastička LOCOID LIPOCREAM ... je to přímo zázračná mastička :qu: . No a jinak jsme v sobotu oslavili druhé mini narozeninky a posíláme pár foteček ...tak kdo chce, tak se může podívat, jak ten náš miláček zase povyrostl http://www.mojetehotenstvi.cz/druhy-mesiiic
No a ještě jsem zjistila, že oparvdu nemůžu brát žádnou HA :( ... myslela jsem si , že když to bude HA při kojení, která má trošku jiné složení, že nebudu mít takové migrény a že to tedy zkusím - aby nebylo hned další mimi, ale to jsem se hodně spletla. Celé 3 dny jsem byla jako mrtvola a jakékoli světlo nebo zápach mi přišlo do cesty, tak jsem málem letěla zvracet :( ... takže jsem dala 600,- za cerizalii zbytečně ... vzala jsem si 14 tabletek a už si nehodlám vzít ani jeden ... to mi za to opravdu nestojí. :n:
Ahoj říjňátka ... tak jak tak čtu, tak se problémy jen a jen hromadí ... snad budete i s mimouškama všichni brzy OK :? :k: :k: :k: :k: ...
My jsme tady řešili minulý týden vyrážku a musím zaklepat, ale už je fuč :dance: ... malý je opět jako novorozeňátko :\x: ... pomohla výborná mastička LOCOID LIPOCREAM ... je to přímo zázračná mastička :qu: .
No a jinak jsme v sobotu oslavili druhé mini narozeninky a posíláme pár foteček ...tak kdo chce, tak se může podívat, jak ten náš miláček zase povyrostl http://www.mojetehotenstvi.cz/druhy-mesiiic
No a ještě jsem zjistila, že oparvdu nemůžu brát žádnou HA :( ... myslela jsem si , že když to bude HA při kojení, která má trošku jiné složení, že nebudu mít takové migrény a že to tedy zkusím - aby nebylo hned další mimi, ale to jsem se hodně spletla.
Celé 3 dny jsem byla jako mrtvola a jakékoli světlo nebo zápach mi přišlo do cesty, tak jsem málem letěla zvracet :( ... takže jsem dala 600,- za cerizalii zbytečně ... vzala jsem si 14 tabletek a už si nehodlám vzít ani jeden ... to mi za to opravdu nestojí. :n: