Přelet můžeš chápat buď filozoficky (kdo je vlasntě blázen a proč?) nebo sociologicky (nemožnost jednotlivce zvrátit stav ve společnosti bez podpory davu) Já jsem zastánce druhého pohledu a proto i tak chápu důvody usmrcení hl. hrdiny. Lepší je mít mrtvého mučedníka, bojovníka za svobodu o němž se bude ještě dlouho vyprávět a bude působit jako možný vzor než vidět ztroskotance, kterého společnost taky dostala a semlela jakožto živý důkaz nemožnosti zvrátit stav věcí. Anebo to můžeš brát jako hezký příběh s divně useknutým koncem :-). :a:
Přelet můžeš chápat buď filozoficky (kdo je vlasntě blázen a proč?) nebo sociologicky (nemožnost jednotlivce zvrátit stav ve společnosti bez podpory davu) Já jsem zastánce druhého pohledu a proto i tak chápu důvody usmrcení hl. hrdiny. Lepší je mít mrtvého mučedníka, bojovníka za svobodu o němž se bude ještě dlouho vyprávět a bude působit jako možný vzor než vidět ztroskotance, kterého společnost taky dostala a semlela jakožto živý důkaz nemožnosti zvrátit stav věcí.
Anebo to můžeš brát jako hezký příběh s divně useknutým koncem :-).
:a: