město Polička a okolí- moc prosím | Moje těhotenství.cz

město Polička a okolí- moc prosím

Obrázek uživatele Ifka123

ahoj všem, příští týden jedeme na dovolenou k Poličce, tu oblast vůbec nemám zmapovanou...
poradíte prosím, kam se vydat na výlet, za památkami,co nevynechat, samozřejmě s dětmi( 2 roky), abychom si to užili...
má být moc krásně.
předem děkuji mo

Obrázek uživatele roosa

Super-vypadá to hodně zajímavě. Příští rok tam vyrážíme :s: . Omlouvám se že jsem se sem socla papa

Obrázek uživatele tomesa

no rozhodně zámek Litomyšl, jsou tam krásné zahrady. Zámek v Nových hradech, tam mají i muzeum kol, restaurace, cukrárna. A každopádně i Toulovcovy maštale u Nových hradů...

Obrázek uživatele alenkas

Ahoj,
zkus se mrknout na následující odkaz, je tam spousta tipů na výlety do okolí, ze kterých je určitě co vybrat Smile :
Za mě bych doporučila hrad Svojanov, Toulovcovy Maštale, Litomyšl, Nové Hrady atd.
Pa Pápá

Obrázek uživatele Ifka123

Alenko, díky moc, už si to píšu, určitě tam vyrazíme.

Obrázek uživatele Hanča81

ahojky, přímo u Poličky nevím. Já bydlím v Hlinsku (cca 20 minut autem od Poličky). tady máme přímo v Hlinsku Betlém - to jsou roubené chaloupky. takový skanzen ve městě. V každé něco je. Cukrárna, prodejna čajů a tak... kousek od Hlinska je skanzen Veselý Kopec. tady jsou taky různé akce. http://www.vesely-kopec.eu/historie/vesely-kopec/ Jinak taky kousek od Poličky (taky asi 20 minutek autem) je městečko Proseč. tady jsou krásné pískovcové skály. Toulovcovy maštale. http://www.mastale.cz/ koukni na stránky, myslím si, že se dají naplánovat krásné výlety. I když přímo Poličku bohužel zmapovanou nemám, ale určitě by se tam taky něco našlo. Já jen vím, že tam jsou každý čtvrtek na náměstí trhy Biggrin Biggrin kdyby něco písni a můžu se ti kliďánko poptat, nebo zkusit něco zjistit. pa.

ještě jednou díky moc
je tu kráááááááásně, navíc to objednané počasí Smile
už jsme stihli western, veselý kopec maštale, mnoho rozhleden, jeskyni blanických rytířů...... no a mnoho dalšího
super, určitě se sem vrátím/e

Obrázek uživatele Hanča81

tak paráda, jsem ráda, že se vám to líbylo. ono je i u nás krásně. nemusí se vždycky za každou cenu do zahraničí Biggrin

ahoj, jsme doma...
bylo to fakt superrrrrrrrrrr, nestihli jsme, mám pocit, skoro nic, ae lítali jsme denněa vše z toho, co jsi poradila Smile
nejpozději příští rok se vracíme
i když, vzhledem k mým toulavým botám, to bude určo dříve Smile

Obrázek uživatele Ifka123

to nevadí, jsme mobilní a rádi za zajímavým místem i vyjedeme.
Budeme bydlet v Bystrém, určitě Tebou navrhovaná místa zkusíme prozkoumat, máme zvídavce a turisty Smile

Obrázek uživatele Hanča81

v Litomyšli nádherný zámek a mají tam opravený bazén. Tobogán, bazény, atrakce pro děti. Perfektní. http://www.litomysl.cz/php/index/index.php
jsou tam také krásně opravené klášterní zahrady - hned proti zámku. spousta restaurací a obchodů.

Obrázek uživatele Ifka123

no, super, díky,pro ty naše potápky jako dělané a ty zahrady budou zase pro mne a ..... ty obchody pro peněženku muže Smile
díky

Obrázek uživatele Hanča81

mrkni na ty odkazy a kdyby něco klidně písni, třeba i osobku a co budu vědět ráda povím. Biggrin

Obrázek uživatele Ifka123

moc díky za ochotu a nabídku, už na to koukám, myslím, že z toho vybereme dost

Obrázek uživatele Hanča81

Ještě mi tu manžel napovídá, že kousek odtud (od Hlinska) jsou Ležáky (ta obec jak byla vypálena za války), v Proseči se dá domluvit projížďky na koni, u Proseče (cca 1 km) je Záchranná stanice Pasíčka - ochranáři zvířat, může se tam chodit dívat jak to tam chodí a jak pracují. no už nás nic nenapadá, to je tím, že tu žijeme a přijde nám to normální Biggrin mrkni na odkazy a určo něco naplánujete.

Obrázek uživatele Ifka123

díky , díky moc.... myslím vyčerpávající.
budeme tam, bohužel, jenom týden Smile
kdybych Ti někdy Tvou ochotu mohla oplatit našim směrem, napiš......

Obrázek uživatele Ifka123

díky a o čem konkrétním tam víš?

super, díky, začínám psát seznam Smile

Obrázek uživatele Hanča81

westernové městečko Šiklův mlýn určitě stojí za to. Jezdíme tam každý rok. Je to perfektní a užijí si to i děti Biggrin

Obrázek uživatele Ifka123

pravda, díky, často jsme plánovali cestu, ale vždy mi to přišlo jenom jako na výlet daleko

Obrázek uživatele Hanča81

chce to na celý den. aby si to člověk v klidu vše prošel. dá se tam i přespat. nabízejí ubytování. mrkni na jejich stránky. moje malá je taky v květnu 2009 a užívala si to tam maximálně. jezdí tam vláček, mají tam mini ZOO, představení s koňmi a tak... paráda. nám se tam líbilo

Obrázek uživatele Ifka123

ano na celý den, syna jsem rvala z vlaku za nohu a hulákal ještě hodinu, že chce jet znovu
a dcera by si nejraději vzala koně s sebou domů Smile

no, nazdar .-) jak znám naše děti, tak to budeme muset dvakrát Smile
stačil Dvůr Králové Smile a rvala jsem je za nohu z vláčku pryč.
znám western v Boskovicích, ale to bude proti Šikl odváŕek..... Smile

Obrázek uživatele Hanča81

Boskovice jsou maličké. Šiklův je veliký. Za jediný den je to problém projít. mají tam indiánskou vesnici. Koupaliště, vláček, mini Zoo, skákací hrad, toho elektrického býka.. no spousta lákadel pro děti. mrkni na ty jejich stránky. http://www.western.cz/ ale za jeden den je toho až dost na koukání Biggrin

Obrázek uživatele Ifka123

díky moc - byli jsme ve čtvrtek, krom toho, že jsme všichni dostali alespoň jedno žihadlo Smile to bylo super

Stránky

Jednodenní menstruace

Dobrý den.před 14dny jsem měla.mensteuaci ktera se opozdila o 5dnu. A ted v pondělní  ze mě  šel  jen tmavě hnědý hlen a pak nic,dnes...

Bolesti bricha

Ahoj, 3 dny zpět jsem měla styk s partnerem, prasknul nám kondom. Do 15 hodin jsem si vzala Escapelle. Teď po dvou dnech mám bolesti v...

Čáp??

Ahojky holky s přítelem se snažíme o mimi, ale zatím nic. V Pondělí jsem měla plodné dny a samozřejmě bylo tulituli. Od včerejška mě...

Vyšetření

Ahoj holky, včera jsem byla v nemocnici 7+1 jsem začala slabě krvácet. Paní doktorka našla mimi 1,7mm ještě bez srdeční akce. Ale říkala...

pomoc..

Dobrý den, potřebovala bych nějak pomoct.

Je mi 16 let a poprvé jsem měla něco se svým přítelem, bohužel jsme nepoužili kondom,...

Ahoj maminky, asi se tu opět utvoří dva tábory...Zajímal by mě váš názor na výchovu. Včera jsme se poprvé pohádali s manželem ohledně výchovy dcery. Jsou jí dva roky a měsíc. Byli jsme včera spolu na procházce, šli jsme krmit slepičky. Pak jsem malé říkali, že už jdeme a jí se nechtělo a pořád se vracela krmit. Mně to nevadí. Když jsme na procházce, tak nikam nepospíchám a nechávám jí prostor.

Potřebuju radu,
musím trošku rozepsat svůj příběh.

Nejdřív jsem šla na monitor na půl hodiny. Čára dělohy skoro rovná, to bych se musela leda převalovat, aby tam něco bylo, vleže mi břicho nikdy netvrdne, jen někdy na boku, v noci tak jednou a jinak třeba i při sedění a shýbání a chůzi, ale není to za den moc často.

27.7.2011 25+3tt

Ahoj holky pletařky,jestli tady nějaká je..chci plést 4letému synovi svetřík jen mě nějak nenapadá jakým vzorkem bych to mohla plést Sad nevím jak správně utahovat aby to bylo ok tak bych chtěla nějaký lehký vzorek aby se to utahování ztratilo ..poradte

Hezký den maminy Smile
tak jelikož se nám teď roztrhnul pytel se srazíkama, tak se musíme taky nějak domluvit :C]]:
Zatím jsme 4, já, Sarah.Saphi(Šárka), Scarynka(Denča) a Pomněnka(Peťula).
Sraz by měl být nejspíš někde vÚstí nad Labem, to se ale ještě domluví+termín.

Tak maminky a spolutěhulky.Jsem můžete psát příspěvky pročpak se cítíte osamělé a co vás trápí Smile Rádi se podělíme o své trápení a rádi si pomůžeme povzbudit se Smile Snad nám to tu vyjde

ahujte maminy, potřebuju poradit ohledně odsávačky. Máte zkušenost s nějakou tou elektronickou? Manuální s balonkem mám a moc to s ní nejde

http://www.alza.cz/nokia-x3-02-pink-d216518.htm mám ho dva měsíce ale chci si koupit klasický bezdotekový cena je 3200Kč