Jak postupovat při reklamaci?
Ahoj maminy, potřebuji poradit ohledně reklamované hračky. Koupila jsem dceři hračku od Fisher Price, která mluví a zpívá, ale při určitých slovech je slyšet šum, chrastí a prská v tom nebo nevím jak přesněji to vyjádřit, prostě zvuk není čistý. Paní, u které jsem zboží reklamovala mě odrazovala od reklamace, že jí to dodavatel určitě neuzná a že ani ona tam žádnou vadu neslyší. I tak jsem jí poprosila o reklamaci u dodavatele, už jen kvůli tomu, že to stálo přes 1600 Kč! A před pár dny mi bylo oznámeno, že reklamaci dodavatel neuznal. Jak mám dále postupovat, když nejsem s výsledkem spokojená? Jde se někam "odvolat"? Zboží bylo nové, koupené přes obchůdek na MMB. Díky za rady.
Komentáře jsou momentálně nedostupné. Děkujeme za pochopení.