Deníček uživatele miha

28.03.2011

Ahojte holciny, jsem docela vystrasena a mam na vas uz zase nejake otazky. Byla jsem pred cca 14 dni na laparoskopii kvuli mimodeloznimu tehu a vzali mi vejcovod.

23.03.2011

Ahojte holcinky, asi si ted reknete, ze resim kraviny, ale mam na vas dotazek. Byla jsem minuly tynen na akutni laparoskopii kvuli mimodeloznimu tehu. Vcera jsem byla vytahovat stehy.

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

jo jo. Taky mi rekli, ze nam tu jizvu promasirovavat. Pul rok cekat urcite nebudeme, nemame cas, v cervenci mi konci materska! :-( Budu muset trosicku zariskovat.
Proc sis to tim snazenim posra...????????????????????

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Ja mam materskou do dvou let veku ditete. Mysleli jsme si, ze prejdu z jedne materske do druhe materske, jenze plany se planuji....... Hlidani pro prcka nemame, do jeslicek mi ho nevzali a vzhledem k tomu, ze se nam za posledni pul rok posralo vsechno, co se posrat mohlo, budu se muset prodlouzit rodicovskou na tri roky a rok budeme muset financne celou rodinu utahnout z manzelova platu, coz by asi zase nemel byt veliky problem. Kdybych byla byvala otehotnela, vratila bych se do zamestnani a sla na neschopenku., aby jsme meli alespon nejake penizky. Takovy ja jsem vycuranek. :dance:

In reply to by miha

Hele tak jestli chceš otěhotnět, tak kašli na jizvu a hup na to. Já někde slyšela že to po tý laparce je tím plynem celý takový profouklý a že to de hned. Můžu potvrdit, jelikož my jsme naši kočičku počali na 3 :*O*: .

In reply to by markéta612

Ahojky, ja necham dva cykly asi probehnout, aby se delozeni sliznice dala dohromady. Mame jeste jeden duvod, proc pockame a to, ze manzel ted uziva leky, krete nici DNA spermiim. Bude je brat do konce dubna. Takze pak na to vlitnem. :a:
Nam se prvni syn povedl na poprve. Ted mame trosicku problemy. V rijnu jsem samovolne potratila, pak se manzel dozvedel, ze bychom do kvetne nemeli kvuli jeho lecbe, no a v unoru, kdy mi dr. rekla na folikulometrii rekla, ze mam anovulacni cyklus jsem otehotnela - ovsem mimodelozne. :( Nechapu, proc je vsechno proti nam. My snad to dhuhe dite nevyrobime. ://:

In reply to by miha

Určitě vyrobíte :s: . Je to ale stejně zvlášní, člověk otěhotní a pak si myslí že to další půjde taky samo, a ono ne :n: . Ale stejně s tím profouknutím, to není nijak lékařsky ověřený, ale když sem byla těhotná tak mi to říkala kámoška :///: , takže kdoví jak :00:

19.03.2011

Ahojte, tak jsem kooooonecne sebrala odvahu a rekla si, ze se Vam taky pochlubim! :-) :s:
Jsou to kresby miminek a deti mých pratel.

chlubilka! :-)
chlubilka! :-)
chlubilka! :-)
chlubilka! :-)
chlubilka! :-)
chlubilka! :-)
chlubilka! :-)

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Cauky Sonislavko. Jasne, ze namaluji. Poslu ti osobku. :-)

jee to je nádhera,já taky kreslím ale do toho mám hoodně daleko.super.taky by se mi líbilo mít malou takhle nakreslemou,nemůžu nic vytknout,máš to bez chybičky.

17.03.2011

Ahojte! Mam smutnou zpravicku. Listopadatko 2011 mit nebudu. V PO jsem sla k dr.

In reply to by miha

Ještě,že už máš jednoho prcka,viď :cc): ;) .Je mi strašně líto maminek co jim to prostě nejde! :\/: Když to u vás vyšlo jednou,musí to vyjít i po druhé! :h: :one: :h:

In reply to by Evik

To mi taky docela pamaha - to ze mam jednoho prcka doma, ze se snim muzu pomazlit, pomojat, kdyz mi je moooc smutno a taky si rikam, ze kdyz to vyslo poprve, tak by v tom byl cert, aby to jeste jednou nevyslo! :-)
Verim, ze na me to nase miminko nekde ceka. :s:

Je mi to moc líto :\\: , vím co to je. Už jsem měla dvě mimoděložní, ale jen jeden ve vejcovodu, ale naštěstí nepraskl a zachránili ho.Což se nestává tak často. A když jsem se zas snažila tak jsem měla velkou pravděpodobnost že se to bude opakovat.Ale nestalo se, už jsem po druhé těhu a je to tam kde má. Chci tě jen povzbudit že se nemusíš bát že se to musí určitě opakovat. Byla to jen náhoda, a jestli se nepletu, tak si psala sic v jiném článku, že byste se neměli snažit kvůli lékum co bere manžel, že to ničí DNA. Tak mě napadlo jestli to právě neovlivnilo vívoj vajíčka a uhnízdilo se dřív než mělo. Ale to je jen moje spekulace. Přeji hodně štěstí a brzké // krásné dálnice. :a:

13.03.2011

Ahojte, tak jsme holcinky vcera vecer leteli na pohotovost. Zacala jsem krvacet. Bylo to silne jednorazove zarkvaceni. Mela bych ted byt uz 5+4, na ultrazvuku vsak dr. nevidela vubec nic!

Vecerni pohotovost :-(
Vecerni pohotovost :-(

In reply to by miha

Ahoj,
z diskuze jsem se dočetla, že ještě žádné novinky :-( Cítím s tebou, to čekání je hnusné a nekonečné ... mi úplně stačí to, kdy čekám, jestli mi :spid: přijde nebo ne. A chodí potvora ;)
Drž se a zkus se něčím zabavit ať na to pořád nemyslíš. Pozitivní myšlení je půlka úspěchu :///:
Budu čekat na zpávu! :)

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Ahojky Terezko, mne uz taky napadlo, ze druhe tehotenstvi je u cerviku nejake proklate, zacarovane, rizikove. Uz jen podle toho, co psaly holky, kolik meli problemu a kolik holek potratilo....
Strasne moc si preji, aby to bylo ve ctvrtek v poradku, ale podle toho (vydedukovaneho) poklesu HCG a spineni se tak trosicku smiruji stim, ze to nevyjde.
Moooooooc dekuji za podporu!

já byla na tom podobně,dokonce mě hospitalizovali na podezření -mimoděložní těh.-ale vše dopadlo výborně.než jsem otěhotněla tak jsem měla nepravidelnou MS a tak jsem otěhotněla o něco později než lékaři vypočítali.Mě se ukazala dceruška až 6tt+.Taky mě děsili,že tam není váček,srdíčko apod. Nezoufej,ale doufej!!!Uvidíš bude vše dobré.....

In reply to by LeňaBeňa

Leni, mne taky dr. rikala, ze jestli tam ve ctvrtek nic nebude, nechaji si me tam pro podezreni na mimodelozni. Ja mam MS pravidelnou, tak nevim, kde se ta dutinka schovava.
Dekuji!

10.03.2011

Ahojte devcata, byla jsem v unoru na folikulometrii. Ma dr. je na materske, tak tam byla pouze dr. na zaskok. Nejak ten den nestihala, kdyz jsem prisla do cekarny, cekalo tam jeste hafo jinych holek.

24.02.2011

Ahojte tety,

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

neni to takove hrozne,jen sme zmenili znacky
jednou jedinkrat sem zazila ze sme neco sladkeho meli a ja mu to nemohla dat a to uz nikdy nechci zazit,ten vyraz v te tvaricce :( a tak hodne pecu aby mel maly aspon neco jako normalni deti a uzil si detstvi,
tchyne me chvali ze sem se do toho pustila a rika ze to peceni za chvili dovedu k dokonalosti :c: je fakt ze se dari :) a kdyz uz to rekne tchyne ..... ;)
:a:

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

na BKM-bilkovina kravskeho mlika,soja,kakao a je atopik(ale je i varianta ze je jeste na nejakou potravinu a ta se projevuje na kuzi)to je to co vime a v pulce brezna jdeme na velke odbery,kde se ukaze na co a na co jeste,a v pulce dubna na zatezove testy ma tu BKM :( uz tetka se mi tam nechce :( kdyz si predstavim jak se bude svijet bolesti :( asi a nebo dieta zabrala a nebude nic ale tomu neverim :(

Jsme tak červíci 09 a neporadím, sami s tím bojujeme od jeho 9! měsíců. S Mudrou jsme to řešily, ale přestaly, nemá to cenu. Neochutná nic nového, jídla se štítí....dnes už to tolik neřeším, přesně jak píšeš - kdyby měl velký hlad, tak to sní...

Rozhodně bych do jídla nenutila.. taky jsem byla zoufalá, že mi najednou přestala jíst,ale bylo to asi zoubkem. UM dávám od ledna, co jsem přestala kojit a snad niky nevypila 260ml ´, tolik ani nedávám. Takže bych zkusila dávat ráno méně UM, protože mě pak nesnídá, když ji dostane. Jogurty nejí vůbec, pečivo jak kdy. rohlík atd.. :) Už jsem nevěděla, koupila jsem zavařené višně, první nechtěla.. nechala jsem ji je v misce na stolečku, nevšímala si ji a za chvilk u u ní stála a zobala jednu za druhou :) moc nesnídá, tak řeším tak, že ji snídani nechám na stolečku a postupně za dopoledne si ukusuje.. Oběd jí pěkně, to už většinou má hlad.. ale pač dopolední svačinku občas vynecháme.. četla jsem, že pro děti, co nemají velký výdej energie, se svačinky moc nemusí.. :) nabídnu jídlo, ale nenutím, někdy sní s chutí nakrájené jablíčko, jindy ne... dřív mi ho taky plivala.. zkus dávat menší kousky. Mandarinku nejí vůbec, a nenutím, ani pomeranč, okurek rozžužlá a vypraparuje slupku, kterou vyplivne, to samé u rajčete, papriky :) Neřeším.. asi na to zoubky nestačí..

29.11.2010

Ahojte holcinky, mooooooooooo prosim o pomoc. Dostala jsem se do hodne slozite zivotni situace. Mam rodicovsky prispevek do dvou let veku ditete. Dva roky budou prckovi v cervenci.

In reply to by Jajinka24

to rozhodně chyba není,někdy je to jediná možnost a už vůbec je blbost, že na dvouletou jdou ženy, kdy manžel hodně vydělává, to právě naopak, pokud by manžel vydělával dost, tak by většina holek šla na nejdelší, jak by bylo možné. dvouletá je spíš pro ty, kterých manžel zase až tak nevydělává nebo jako my, kdy platíme hodně peněz za hypotéku a tříletou variantu si nemůžeme prostě dovolit...

In reply to by barbusacek

to mas pravdu, my mame taky silenou hypo a to byl taky jeden z duvodu, proc jsme se rozhodli pro dvouletou variantu, ten dvoutisicovy rozdil nam docela pomaha. Taky jsem chtela deti za sebou, nechtela jsem mezi sourozenci mit vic nez dvoulety rozdil. Ale asi jsem se prepocitala. :-(

In reply to by Jajinka24

Jajinko, výběr 2leté rodičovské chyba není. To nemužeš tak paušálně říct. Já sama dvouletou rodičkovskou měla, kolem mně taky spousta maminek a nikdo toho nelitoval, spíš naopak. Tak to nemužeš posuzovat podle několika lidí, kterým to nevyšlo....tak mně to trochu naprdlo...
Jinak já bych, když to s tím těhotenstvím fakt nemuže vyjít šla nahlásit, že pečuji o dítě. S tou sociálkou to taky není tak horky, ty roky se ti sice do duchodu nezapočítají, ale pokud ti je do nevímkolikati - fakt nevím, jaká je ta hranice, tak by se ti nenačetli stejně. Ono se to počítá až od určitého věku a právě nevím, kde je ta hranice....

In reply to by Jajinka24

Mas pravdu, chyba to byla a velka. S prckem jsem otehotnela na poprve, takze jsme si mysleli, ze to nebude problem. A on to ani ted problem nebyl, zadarilo se nam hned v druhem cyklu, ale doslo k samovolnemu potratu. Ja jsem rikala, ze nemusim prejit s jednoho rodicovaku do druheho, ze by stacilo, kdybych byla tehotna a nez by mi vznikl narok na materskou, tak bych byla na neschopence. Jenze, tehotna nebudu. :-)
Dekuji za podporu, manzel v pohode bude. :-)

já se v tom moc nevyznám tady se to píše takhle
Kdy je třeba provést volbu délky pobírání Rodičovského příspěvku?
* Dvouletou variantu můžete zvolit do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém dítě dosáhne 22 týdnů života, resp. 31 týdnů života narodily-li se dvě a více dětí zároveň.
* Tříletou variantu můžete zvolit do konce 21. měsíce věku dítěte.
* Čtyřletou variantu budete mít automaticky, nenavolíte-li v daném období variantu jinou

takže já myslím že by nebylo na škodu jít na soc. kde se tyto varianty hlásí a zeptat se zda ti to změní ještě totiž 21m nemáte ,jen možná ti dají mín peněz protože už si vyčerpala nějaké dávky s vyší částkou než 7600,- za zeptání nic nedáš doufám že mě tady někdo nenadá že plácám nesmysli :)

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka