s náma rodiče taky úkoly nedělali - už od mala nám s bráchou tloukli do hlavy, že vzdělání je jen a jen naše věc a že podle toho, jak se budeme učit, budeme v životě úspěšní, budeme mít odpovídající peníze apod... u nás v rodině bylo normální mít vysokou a tak nějak se předpokládalo, že i my s bráchou na ní půjdeme... ale jakmile byl víkend nebo měli rodiče dovolenou, už se nám věnovali, chodili s náma na výlety a tak... - určitě je část daná geny, určitě se ne ke všem dětem můžeš chovat stejně... na každýho platí něco jinýho... (skvěle to řekl jeden učitel, s nímž jsem jezdila jako vychovatelka na švp - mám dvě děti - dcera má samý jedničky od první třídy a kluk bojuje o dvojky... když mi ve 4. třídě vybojoval vysvědčení s 5 dvojkami, viděl jsem za tím půl roční snažení, dcera je daleko chytřejší a do školy se nikdy připravovat nemusela... jeho 5 dvojek jsem ale ocenil dárkem, který si dlouho přál, protože si jej zasloužil...)
In reply to Ano, hraje v tom i povaha by Karluša
s náma rodiče taky úkoly nedělali - už od mala nám s bráchou tloukli do hlavy, že vzdělání je jen a jen naše věc a že podle toho, jak se budeme učit, budeme v životě úspěšní, budeme mít odpovídající peníze apod... u nás v rodině bylo normální mít vysokou a tak nějak se předpokládalo, že i my s bráchou na ní půjdeme...
ale jakmile byl víkend nebo měli rodiče dovolenou, už se nám věnovali, chodili s náma na výlety a tak...
- určitě je část daná geny, určitě se ne ke všem dětem můžeš chovat stejně... na každýho platí něco jinýho... (skvěle to řekl jeden učitel, s nímž jsem jezdila jako vychovatelka na švp - mám dvě děti - dcera má samý jedničky od první třídy a kluk bojuje o dvojky... když mi ve 4. třídě vybojoval vysvědčení s 5 dvojkami, viděl jsem za tím půl roční snažení, dcera je daleko chytřejší a do školy se nikdy připravovat nemusela... jeho 5 dvojek jsem ale ocenil dárkem, který si dlouho přál, protože si jej zasloužil...)