Tak smysl pro odpovědnost by sice asi potřebovali, ale kdo je tu od toho, aby se jim ho snažil vštípit? jejich rodiče. Když na to kašlou a kariera je pro ně duležitější, tak je to pak těžký. Když si rodič s dítkem nepromluví, tak se nemůžem divit, že dítě nic takovýho nezná. Odkud asi to má znát? Celý mi to přijde smutný. Neucta dětí (a teda dospívajících) k učitelům je šílená, ale když jim rodiče trochu nepřiškrtí, tk je to pak těžký A co je to projev "průměrných"dětí? já chodila na normální základku, učila jsem se průměrně, ale že bych se chovala jinak a nenormálně? Nevím. Těžko, nějaký škatulkování sem nepatří.Ne každý se narodí s darem umění učit se a schopností nosit výborný známky. To ale neznamená, že neví, jak se chovat. A co je to za školu, že tam děti nechají řezat se nůžkama? A to, že sestra jde 14 dní do školy bez nůžek něco řeší? Není lepší zajít do školy a všechno oznámit řediteli?
In reply to Co se týče školnýho, by Teruuu
Tak smysl pro odpovědnost by sice asi potřebovali, ale kdo je tu od toho, aby se jim ho snažil vštípit? jejich rodiče. Když na to kašlou a kariera je pro ně duležitější, tak je to pak těžký. Když si rodič s dítkem nepromluví, tak se nemůžem divit, že dítě nic takovýho nezná. Odkud asi to má znát? Celý mi to přijde smutný. Neucta dětí (a teda dospívajících) k učitelům je šílená, ale když jim rodiče trochu nepřiškrtí, tk je to pak těžký
A co je to projev "průměrných"dětí? já chodila na normální základku, učila jsem se průměrně, ale že bych se chovala jinak a nenormálně? Nevím. Těžko, nějaký škatulkování sem nepatří.Ne každý se narodí s darem umění učit se a schopností nosit výborný známky. To ale neznamená, že neví, jak se chovat.
A co je to za školu, že tam děti nechají řezat se nůžkama? A to, že sestra jde 14 dní do školy bez nůžek něco řeší? Není lepší zajít do školy a všechno oznámit řediteli?