A rozdíl je, že na zákazníka nemůžeš být "nemilá" ani na potřetí, protože si uvědomuješ, že jíš chleba za jeho peníze. S pacienty se ale jedná jinak. Takže nezlob se na mě, ale nemáš právo být na ně nehezká. Mají dítě v nemocnici, mají o něj strach a ve dveřích se setkají s tebou... to si neber osobně. Myslím, že všichni víme, jak se k pacientům personál chová. Ale pacienti za vaše platy nemůžou.
In reply to Hele já taky kolikrát šla by lucininenka
A rozdíl je, že na zákazníka nemůžeš být "nemilá" ani na potřetí, protože si uvědomuješ, že jíš chleba za jeho peníze. S pacienty se ale jedná jinak. Takže nezlob se na mě, ale nemáš právo být na ně nehezká. Mají dítě v nemocnici, mají o něj strach a ve dveřích se setkají s tebou... to si neber osobně. Myslím, že všichni víme, jak se k pacientům personál chová. Ale pacienti za vaše platy nemůžou.