kde si udělat reklamu a jak? máte zkušenost?
ahoj, chtěla bych se vás zeptat, jak si mám udělat reklamu...dělám permanentní make up. nemám salon ani nechci, dělám to doma nebo jedu za zákaznicí domů, to je lepší, protože zák. pak nechce někde chodit nebo jezdit, doma se cítí i jistější...to dělá málo kosmetiček, většina má salon někde. ale jak si udělat reklamu? mám stránky, ale pokud o nich nikdo neví, nenajde je na seznamu...myslíte, že si mám třeba navěsit reklamu do autobusů? aby to nevypadalo zase blbě, že nemám lidi a musim si dávat reklamu do MHD nebo mám zajít s letákama třeba na gyndu a zeptat se tam? nebo do restaurací a dát to tam na stoly? nemáte nápad, jak to udělat? díky za odpovědi
http://studiodeni.wgz.cz/
Ahojky,dívala jsem na stránky a je to fakt krása!!Škoda,že nebydlím poblíž..:(Já bych reklamu dala kde se dá,možná bych poprosila i nějakou kosmetičku,která by zákaznice informovala,nebo dala k nim do salónu nějakou upoutávku.Záleží na domluvě.Tam chodí nejvíce ženských...:)Jinak pak můžeš i na sbazar,mimibazar...tak se také dát reklama...ale spíš bych obešla ty salóny...
In reply to Ahojky,dívala jsem na by tescoma
na mimibazar taky ? tak to zkusim... a do kosmetáku ne, tam jsou závistivý. když uvidí, že já mám za hodinu práce to, co oni za 5 lidí krát 2 hodiny, tak se na mě vyprdnou :(
http://studiodeni.wgz.cz/
In reply to na mimibazar taky ? tak to by Rradunka
JJ mimibazar bych vyzkoušela,za to nic nedáš a taky tam chodí hodně mamin!No já myslela kdybys tam měla nějakou známou,která by tě doporučovala..:)
In reply to JJ mimibazar bych by tescoma
to nemám a ve varech je jedna vyhlášená a tu doporučujou ostatní. dělá to už dlouho přímo v centru, tak bude těžký jí předhonit, ale já tam byla na puse a je nepříjemná a udělala mi to nakřivo, ale prostě má jméno :(
http://studiodeni.wgz.cz/
In reply to to nemám a ve varech je by Rradunka
No tak to je teda síla...to bych reklamovala.:)Ale co hold člověk nadělá že?No to jméno je právě nejdůležitější,uděláš pěkné obočí,řekneš to kamošce a ona doporučí dále...tady u nás to teda tak funguje.Chodím na kosmetiku a kosmetička má kamošku,která tetuje a už hodně jejich zákaznic má obočí...kdo nemá,tomu to vysvětlí že by jí to slušelo...atd.Takže jich tam přešlo hodně a také jezdí,což je velká výhoda.
In reply to No tak to je teda síla...to by tescoma
reklamovala jsem, ale jí se to křivé nezdálo :( ale co, už jsem věděla, že si budu dělat kurz, takže si to opravím sama. akorát mě štve, že to stálo 4500,- a nic z toho v podstatě nemám...jinak bych musela mít kamarádku kosmetičku, aby to udělala, to je fakt, ale i tak nevím nevím, tím, že bych někomu udělala obočí, ona by přišla o peníze za barvení toho obočí...
http://studiodeni.wgz.cz/
Reklama je právě od toho, aby našla klienty a zákazníky, takže to blbě rozhodně vypadat nebude... ale počítej s tím, že třeba v těch busech se za to platí, u nás brali za týden vyvěšení asi 1500 Kč, ale nevím, u kolika linek to bylo... ale na gyndě, u obvodního nebo očního lékaře bych to viděla docela dobrý, u nás mají na stolku taky takové letáčky s reklamou, a když tam tak čekám, tak se dívám, co tam je... a určitě nejsem sama a třeba na gyndě se denně najde spousta ženských...
Jinak bych si jen dovolila k těm tvým stránkám - jak máš ceník a kontakt, tak to pozadí s korálky je příliš výrazné, já bych ho určitě víc zesvětlila, aby ty údaje, co tam píšeš, byly víc vidět...
In reply to Reklama je právě od toho, by Blue Jane
díky, udělám to, řeklo mi to víc lidí, chystám se na to. na mým pc to jde vidět pěkně, takže jsem to na začátku neřešila. u nás v buse je to na táden do 61 busů asi za 1700,- ale je to jen A5, A4 stojí už 2500,-
http://studiodeni.wgz.cz/
Ahojky, na netu je důležitý být zaregistrovaná ve vyhledávačích (i když většina si tě časem najde sama) a vytvářet odkazy - to znamená registrovat se do katalogů, vyměňovat odkazy s dalšíma stránkama, dát si odkaz třeba jako podpis do diskuzí atd. Dále je důležitý tzv. ranking, který získáváš jednak těmi odkazy, optimalizací stránek (pokud máš stránky generovaný třeba estrankama nebo webnodem, tak to vůbec nemusíš řešit) a pak hodnotou obsahu - tj. unikátní texty s klíčovými slovy.
Seznam katalogů včetně automatický registrace najdeš tady http://odkaz.pridat.eu/ - akorát pozor - popis stránky se stahuje automaticky z tvých stránek, je lepší to dělat ručně, abys maximálně využila možnosti katalogů. Je to docela dost časově náročný, ale čím menší konkurence, tím rychlejší vzestup. Já jsem tohle dělala pro eshop a to byl děs! Ale třeba nekomerční a více "textový" stránky se vytahujou docela rychle.
Ty letáčky jsou podle mě nejefektivnější. Vůbec to není blbý. Lepila bych to po zastávkách, ke vchodům na sídlištích, v některých obchodech jsou reklamní nástěnky a vůbec bych to vyvěsila všude možně :)
Tak ať se daří!