zaplacena postel z aukra a doted neprisla a nejspis sem nalitla, muzu se nejak branit?
aho holkyy pred mesicem sem si objednaa postel to ten dodavatel jeste komunkoval a ted uz vubec ne, ma vyply tel a poslala sem mu 2500, muzu se nejak branit?
já byla podvedená takhle na bazoši,podala jsem trestní oznámení,tahne se to ale dotyčný už sedí,má toho na kontě mraky,snad se časem dočkám i peněz :dance:
Také jsme si přez aukro objednali dvě dětské postele a dvě matrace, předem zaplatili, a matraci dovezli jen jednu, a že nám tu druhou dovezou dodatečně, stále jsem tam telefonovala, urgovala, oni slibovali, půl roku a nic, pak telefon přestali brát ... byla to nějaká firma Mondeal z Karlových Varů.
Přeji, aby u Tě vše dopadlo o.k. :a:
In reply to Také jsme si přez aukro by monimako
tak postel objednana a zaplacena 26.6. az dnes se mi pan ozval ze ji poslal,ale beztak na nej tlacilo aukro ale jasne sem u psala ze postel potrebuji akutne ze nebudu spat na zemi ze ji jinak nechci a taky ze sem si o vikendu koupila jinou a tuhle mu mam vratit nebo ani neprebirat?
In reply to tak postel objednana a by myska86
Když ji přijmeš, tak je obchod ukončen, ty musíš pak na své náklady postel vrátit. Když ji nepřijmeš, tak mu ji snad dopravce vrátí zpět... netuším. Jestli máš komunikaci, kterou jsi s prodejcem měla, o těch termínech dodání, tak je přepošli Aukru a zeptej se tam... Pravda je, že dodací lhůta měsíc a půl není akceptovatelná, pokud to tedy nebylo uvedeno už v podmínkách při prodeji. Pokud jsi si koupila jinou postel, tak jsi prodejce měla hned informovat, že jsi déle čekat nemohla a koupila jsi si jinou a od obchodu s ním odstupuješ. Vážně se zeptej na Aukru, jak to řešit, zda nyní můžeš odmítnout, nebo zda jimusíš přijmout a když tak ji prodat dále.
In reply to Když ji přijmeš, tak je by nani77
me se prave ozval naposledy 20teho a od te doby me ignoroval vypinal tel i neodpovidal na mily a cca prd deseti dny se mu psala ze budu v porodnici a ze musim nekde spat tak si kupuju jinou ze chci vratit penize
In reply to me se prave ozval naposledy by myska86
zeptej se na Aukru.
Řeš to přes Aukro. Oni by ti ty peníze měli vrátit a s tím nepoctivcem si to nějak vyřídit.
mělo by to jít i přes policajty
Obrátila bych se přímo na aukro. V tomhle případě je ideální platba přes PayU.
In reply to Obrátila bych se přímo na by vřískoťáček
Správně, řeš to s Aukrem.
In reply to Správně, řeš to s Aukrem. by nani77
tak na aukro sem napsala a zatim zadna odpoved
Ahoj myško,
určitě se můžeš bránit.
Na Aukru funguje program na ochranu kupujících.
Zde odkaz:
http://info.aukro.cz/pok/
Napiš jim a uvidíš.
Ahoj myško,
určitě se to dá řešit.
Na Aukru funguje Program ochrany kupujících, tak jim napiš.
Posílám odkaz:
http://info.aukro.cz/pok/
Já si teda nemůžu na Aukro stěžovat.Taky jsem v sobotu objednávala velkou palandu a v pondělí už jsme ji měli doma.Pokud je nějakej problém,tak řešit přes aukro