vodafone samoobsluha....

13.07.2010

zdravim Vas:)

prosim, kdo z Vas pouziva vodfon samoobsluhu?? ja nejsem schopna pochopit ten princip:( kdysi mi kamarad pomohl s koupi tel na svou firmu, jakoze jsme dostala dotovany tel, ale doted jsme zalogovana jako on, a ja bych ten pausal chtela zrusit a tim, ze mama samoobsluhu, tak mam nejake vyhody, a nemuzu jednat s operatorem, teda muzu, ale mam to za 30kc za minutu a to je dost,( nez se vyzbejknu tak provolam manzelovi vyplatu) :!k:

nevite jak to tam mam zrusit? nebo si alespon snizit tarif? ted platim tech 1400 mesicne, a musim trosku setrit... poradte mi holky prosim pap

Kliknutím vložíte smajlíky:

presne tak, jak uz holky psaly, tarif si muzes zmenit zavolanim na zakaznickou linku.

Jestliže potřebujete např. změnit tarif nebo nastavení služeb, vysvětlit Vyúčtování, zablokovat SIM kartu, objednat telefon nebo získat konkrétní informace o zákaznickém účtu, zavolejte prosím operátora linky Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77, případně Vodafone firemní péče o zákazníky na čísle *007 nebo 800 77 22 77.

mas-li nejaky dotaz, muzes to vyresit pres e-mail.

Naše e-mailová adresa slouží zákazníkům pro posílání smluv, dodatků a formulářů, případně obecných dotazů na služby Vodafonu. V těchto případech Vám rádi odpovíme na adrese: pece@vodafone.cz nebo v případě, že jste firemní zákazník na adrese: .

Změnit tarif nejde v samoobsluze, to musíš přez operátora nebo na pobočce. To volání operátorovi máš za 30 kč protože máš službu po svém a neplatíš je za minutu ale za jedno celé zavolání. Zrovna před dvěma dněma jsem si to přez operátora měnila a změní ti to až od nového vyúčtování.
Měj se fajn. Pavlína :a:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky