Už su z toho nešťastná

30.03.2012

Ahoj holky, předem se omlouvám, že to bude na delší čtení, ale snad mi někdo pomůžete. O co se jedná. Řeším teď problém u svého operátora (02). Měla jsem tam super tarif, kde jsem platila 300 kč měsíčně a měla jsem v něm 1000 volných minut do všech sítí. V lednu mi tento tarif měl skončit. Jenomže už v srpnu mi volal operátor, že v lednu mi teda ten tarif končí a jestli ho chcu prodloužit na další dva roky. Tak jsem souhlasila s tím, že jo, ale jenom za těch podmínek, že mi tam ty volné minuty zůstanou. Chlap mi do telefonu nasliboval, že se pro mě nic nezmění, tak jsem si nechala poslat poštou smlouvu. Jenže ve smlouvě nebylo o zmíněných minutách uvedené ani slovíčko, tak jsem znovu volala na operátora, abych se ujistila, že vím co podepisuju. Operátorka mi opět vše odsouhlasila s tím, že minuty mi zůstanou. V březnu mi přišla faktura za únor, kde po mě chtějí zaplatit 3200 kč, s tím, že výhoda volných minut mi k lednu zanikla :-/ tak jsem to začala řešit reklamací s tím, že chci aby si projeli monitorované hovory z toho srpna, kde mi dva operátoři podávali klamavé informace. Dneska mi přišel doporučený dopis, že ve vyúčtování žádnou chybu administrativní chybu nenašli a že mi to neuznávají. O monitorovaných hovorech ani ťuk (nikdo to tam nezkoumal). Já už jsem sice fakturu zaplatila, abych neměla problémy třeba s registrem, ale toto byl podvod jak hrom :-/ na jednu stranu si za to můžu sama, já vím...nemám podepisovat nic, kde to není černé na bílém. Ale jak se mám teď bránit holky? Já to nechcu nechat jenom tak. Přece jenom je to velká částka a to jednání je hnusné. Je mi z toho až do breku. Díky kdo to dočetl až do konce a budu ráda za nějaké rady.

Kliknutím vložíte smajlíky:

To sou mrchy. Mě se to taky stalo. Já mám teda kredit a oni mi volaly, že mi nabízejí nějaký hit, že když si koupím měsíčně za 200 tak mi přidají 40korun. Do telefonu jsem jim jasně řekla že ne a že nic podepisovat nebudu. Přišla mi smlouva k podepsání. Tak jim volám že nic podepisovat nebudu a ona mi řekla ať tu smlouvu vyhodím a že to teda nebude platit ta smlouva. Asi za dva měsíce jsem si kredit nekoupila a přišla mi smska že si musím nabít. Tak tam volám a ona, že tam smlouvu mají. Říkám, nic jsem nepodepsala a ona že to sepsaly na základě telefonátu. No už ho nemohly dohledat a tak jsem musela dva roky nabíjet. Od té doby pořád volají a tak to radši hned pokládám!!! Jsou to parchanti. Jediná cesta je soudně a tu nemáš šanci vyhrát když si to podepsala. Bohužel. Ale je to teda pálka, ale ty budeš asi podnikatelka. Bohužel moc šancí nemáš :(

In reply to by Cuketa

Nejsu podnikatelka :///: , ale mám mamku v Německu a už jsem byla na těch 1000 volných minut jaksi zvyklá, takže jsem třetinu z nich provolala jenom s ní a platila jsem 300, teď když mi přišel účet o jednu nulu větší, tak jsem myslela že mě odvezou. Jinak vyhrožování nedopadlo a to jsem hrozila aj policajtama! Holt je to velká firma a já jsem udělala blbost, že jsem jim to podepsala, jak se říká, z chyb se člověk učí a tady ta mě teda naučila pořádně, že nemám být naivní v dnešní době a nevěřit nikomu kromě vlastní rodiny. Děkuju všem za rady holky a mějte se krááásně :a:

In reply to by Cuketa

Teda to je docela masakr. Že ty jsi u O2? Já bych se s nima hádala a nedala bych se. Pravda byla na tvé straně a to že nemohli najít ten telefon byla jen výmluva. Oni to takhle zkouší a nic jim není svaté. Člověk pak musí hodně řvát aby se dovolal nápravy. Každopádně já bych od nich vzala hned nohy na ramena a šla jinam! Jinak ještě perlička ze života...Včera mi manžel (pracující pro vodafon) říkal, že do jedné prodejny Vodafonu v Plzni volal operátor z O2 s tím, že je domluvený s vedením vodafonu, že všechna čísla prodejců té pobočky se převedou pod O2, protože jim nabídnou lepší tarify!!!! A byl tak drzej, že se do telefonu hádal s vedoucím prodejny a pak mu ještě nadával!!! Mám pocit, že obzvláště O2 najímá ty největší debily na světě a školí je v podvodu a lhaní... :00:

In reply to by olikola

Ne to je všude. Já jsem kvůli rodině u t-mobilu a nechala jsem to být, protože bych si ty dvě stovky stejně dobíjela. Asi bych uspěla, protože jsem opravdu nic nepodepsala. Ovšem jsou na mě nějaký naprdnutý. Asi nečekali že si budu nabíjet opravdu jen ty dvě stovky a tak mi volají někdy i třikrát týdně jestli nechci paušál. Ale já se hned radši omluvím, že po telefonu nechci nic. Jak je vidět je to lepší. Takhle mi dávají měsíčně 40 korun už třetím rokem a asi už je to nebaví :s: Když to sečtu tak už mi darovali 1440 korun

Znovu jim zavolat a říct ať to laskavě vyřeší, jinak podáš trestní oznámení, kde ty monitorované hovory budou muset vytáhnout. podej stížnost na vedení, napiš jim přesně co ti bylo řečeno a pak jak záměrně smlouvu změnili.

Kdybych měla rozepisovat týden starou zkušenost s t-mobilem, tak se zas tak rozčílim, že mi to za to nestojí. Naštěstí to dopadlo dobře a já mam klid. Jojo, jsme pro ně jenom banda čísel, co by se namáhali s nějakým fér jednáním nebo dobrou radou. Asi ti nezbyde nic jinýho, než od smlouvy odstoupit, ale to bejvá nemyslitelný, zkus napsat na jejich nejvyšší vedení a požádat o předčasný ukonční smlouvy z důvodu nesprávných informací ze strany operátorů, odkaž se na ty hovory na lince, jestli máš jména, vypiš časy, zahraj na city, takhle jsem to musela udělat já. Ačkoli jsem měla od operátorů a zaměstnanců poboček (i na papíře!!!) jasný instrukce a informace, tak jsem nakonec musela "až nahoru". Jinak fakt nevim. Já bych tam, kdyby tohle nezabralo, asi jela a udělala bugr. Jinak jsi asi měla nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů, protože byla uzavřena v prostorech mimo prostor k podnikání obvyklých, ale to jsi asi projela. Držím palce...

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

No to nevim, psala jsem normálně na Tomíčkovu. A oni to akceptovali a ukončili smlouvu, protože tam byla evidentně chyba na straně pracovníka pobočky :?

Vyhrožovat, vyhorožovat, vyhrožovat. Otravovat, otravovat, otravovat.

Nám se něco podobného stalo u T-mobile. Volali, že si můžu k tarifu vzít internet přes pevnou linku za 300,-. Asi 3x jsme to s nima řešili, prý to u Telecomu, dneska teda O2 sami zruší a všechno, včetně zrušení pevné linky zařídí sami - no tak jsme souhlasili. Měsíc a půl trvalo, než nám poslali modem a smlouvu a první měsíc přišla složenka od T-mobila na 500,-!! za internet a od O2 na 1400,-!! Protože pevnou linku samozřejmě nezrušili, ale internet ano a když se nevyužíval internet, tak se platilo víc peněz :00: . No jak u blbečků.......2 měsíce jsme vyhrožovali, ob den vyvolávali na T-mobile - zrušit pevnou linku jsme si museli sami a s T-mobilem jsme se nakonec dohodli na částce 400,- kč za měsíc (ty 300,- byl prý jen prázdninový tarif a oni nám modem poslali 16.září). Teď jsem tam volala znova, že ho už od září nechceme využívat a prý stačí měsíc před koncem smlouvy podat písemně výpověď, no radšji si skočím přímo na prodejnu T-mobile, po telefonu už jim nevěřím ani fň.
Ale pomohlo jen to, že jsme se ozvali a neustále otravovali.
Tak drřím pěsti, ať to dopadne dobře, 3200,- je velká částka.

In reply to by Barče

No to si skoč na prodejnu, maj tam na to formuláře a ty máš jistotu, že se to neztratí na poště, známe :) Mě se to stalo u hypotéky, posílala jsem doklady doporučeně s dodejkou a prdlačky, tvrdí, že nic nedostali a já čekam další měsíc na uvolněný prachy. Fakt si člověk občas připadá jako tydýt.

Tady už asi velice nic nenaděláš, protože jsi vše sama odsouhlasila tím, že jsi fakturu zaplatila a ještě předtím podepsala smlouvu...
Manžel měl také takový super tarif na rok, předem si nechal ale poslat email, ve kterém bylo jasně psané, kolik volných minut bude mít, kolik bude stát tarit a jak dlouho bude trvat.
Podruhé mu došla faktura, kdy měla platit kolem 3 tis. a pořád mu říkali, že ať fakturu zaplatí a další faktura mu bude o částku, kterou zaplatí, snížena. Nezplatil a už s nimi komunikoval jen přes email, tam si ho přehazovali, tak začal vyhrožovat a hned všechno šlo.

ahoj, bohužel si zato sama můžeš. Ale já jsem taky zjistila že jsem hloupá a platim něco, zaco bych platit nemusela. Pokud to neni dané na papíře který jsi podepsala. To že operátoři něco řeknou je sice hezké, ale neni to bohužel obrana :-(. Jediné co můžeš udělat je zrušit smlouvu. Netušim teda co to pro tebe bude znamenat. To chce zjistit..
Já jsem naštvana na vodafone. Mám nabito na 35O a 50minut zdarma (mám ten dojem). Ještě před vánocema jsem víc neplatila jak těch 350kč a najednou od ledna mi chodí vyúčtování na 450kč. přitom vím že volám a posílám SMS stále stejně. Když jsem otom diskutovala s manželem, tak mi řekl že mám vyšší tarif než 350 a nějak jsme otom dál nedebatovali. No dneska jsem si sedla k PC a koukám na vyúčtování. No a co tam nenajdu 67kč měsíčně za 77MMS. Přitom MMS vůbec nepoužívám :00: . Vůbec netušim co to teda je a proč platim tolik peněz když vlastně ani nevim že mám něco takového aktivovaného. Nějakou službu s názvem 77MMS :? . No a také jsem zjistila že mám aktivovaný internet v mobilu a za něj platim měsíčně 17kč. Také nevyužívám. Vím že jednou byla akce internet v mobilu zdarma a manžel mi tam internet navolil. No ale už ho nezrušil. Takže jsem cca 5 měsíců platila s DPH 100Kč navíc. No a to je ta částka co mi neseděla. Místo 350kč jsem platila nyní 450kč :00: . Jsou to fakt parchanti a já jsem blbá že jsem si toho nevšimla dříve. Dnes jsme vše zrušili a uvidíme v jaké výši mi přijde další faktura. Pokud by se tam opět objevilo něco, oč jsem si nežádala, tak tarif rušim a budu si telefon dobíjet přes terminál....

In reply to by JaMiOn

Jani, těch 17,- máš za jednorázové připojení je to tak, že se připojíš, třeba omylem, zaplatíš 17,- a celý den se můžeš připojovat a nic tě to nestojí, pokud jsi tam měla ty MMS a jsi si jistá, že jsi je tam neaktivovala, měla jsi zakřičet a oni by ti fa ponížili o tu částku, nesmíte se holky nechat, já když jdu něco reklamovat udělám takové točo, že tam vzpomínají na mě ještě dnes }:)

In reply to by petra.nn

jj ten internet chápu a jsem si i vědoma toho, že jak byla jednou akce internet v mobilu o víkendu zdarma, tak tuto možnost manžel aktivoval. Ale už jaksi zapomněl tuto možnost srušit :s: . Sice mě těch 17kč nezabije, ale proč to platit když internet v mobilu nevyužívám.
No a u těch MMS. Aktivovanou službu MMS mám. Mám pro přijímání MMS a zasílání MMS. ALe žádnou službu 77MMS jsmem si neaktivovala. TO je asi automaticky jakmile aktivuješ MMS. Nebo fakt nevim. Ale jsem si jistá že ještě před vánocema jsem tuto službu neměla protože jsem platila méně. Asi nějaká novinka od ledna nebo opravdu nevim.
No vše jsme zrušili a manžel šel před chvilkou do Vodafonu se jich optat, co to jako je a hlavně se šel zeptat na tarif 360 kde by mělo být 100minut zdarma...tak jsem zvědavá s čím přijde.
Já zase nejsem člověk a můj muž také ne, který by na někoho řval. To je zbytečné. Vše se dá vyřídit slušně. No a pokud ne, tak se jedině ozvat někde výš a oni si potom dájí bacha

In reply to by JaMiOn

Ne, těch 77MMS není automatický, samozřejmě slušně,ale trvat na svém, já, jelikož jsem pro jednoho operátora pracovala, tak vím,ale pokud si to necháte líbit, tak zbytečně přijdete o penízky a nejde o 17,-, ale o princip!!!

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

ono ty férový praktiky nemá asi nikdo,mně přesně tohle udělal t-mobile,taky slíbenou automatické prodloužení se vším všudy,prodloužilo se a bez výhod.Sice i když jsem se s nima hádala,tak ty výhody nedali,ale aspoň jsem mohla vypovědět smloouvu hned bez sankcí.

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka