Špatná zkušenost s obchodem kocarkycz!!!!!!!!

04.02.2010

Tak jak jsem tu před časem řešila koupit sportovního kočárku, tak jsem se rozhodla pro Chipolino Futura a na netu jsem našla nejlepší cenu a HLAVNĚ dodání do 24h!!!! u www.kocarkycz.cz...objednala jsem ho 23.ledna a dnes stále kočárek nemám...minulé úterý jsem se asi 3x snažila paní dovolat, nakonec se to podařilo a že jsme si ho ten den objednali 3 a že nemá hangár takže musí čekat na další dodávku - OK, píšu jí, ale v tom případně neklamejte zákazníky tím, že napíšete dodání do 24h - napište tam třeba ověřit dostupnost u obchodníka (tak je to zvykem)...no paní se oháněla tím, jak jsou nejlevnější atd. to mě nezajímalo, já si je vybrala kvůli termínu dodání...no nic...ve čtvrtek jsem jí psala a že v pátek je to u PPL a v následující pracovní den u mě - tudíž pondělí...a ejhle, opět nic, tak jsem v úterý nechala paní vzkaz na mobile, večer jí volám co jako a ona...ano, ano zítra ho dám PPL a ve čtvrtek ho máte...dnes je 14.30 a kočárek nikde....takže naposledy večer paní zavolám a pokud mi nedá jasně najevo, kdy hodlá kočárek dodat, tak ruším objednávku....holky já jsem tak nasr.....nemůžu jít s malým pořádně ven, v kočáru je skříplej, no to se nedá......takže to je moje zkušenost....

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahoj všichni, tak jsem naštvaná úplně stejně jako vy všichni tady. Paní Chrástkové na kočárkycz jsem právě poslala email že stornuju objednávku, protože na toto fakt nemám nervy. Abych se někoho doprošovala když mu chci udělat kšeft, a ještě provolávala kredit, tak to teda ne. Jak tady někdo psal že čekal na kočár 2 měsíce tak to bych teda nevydržela. Já měla sportovní kočárek objednaný přes týden, taky ho dost nutně potřebuju protože jsem prodala hluboký a naivně spoléhala na solidnost, a na to že píše dodací lhůtu 24 hodin. Nečekala jsem že by tento šibeniční termín stihla, spíš jsem počítala tak max. 3 dny, hlavně že tam píše že ho má skladem. To teda vysloveně lže, protože po telefonu tvrdila že se to zaseklo u dodavatele. Aby mě celý týden krmila nějakýma výmluvama, tak na to fakt nejsem zvědavá. Objednávala jsem ho 28.2. v neděli a naivně doufala že tak do středy mám kočár doma. Ve čtvrtek jí volám (na emaily se ani neobtěžuje odpovídat) co se teda děje a slíbila mi že do pátku mám kočár doma a že mi bude ve čtvrtek volat že ho odesílá. Je pondělí večer a nikdo se ani neobtěžoval zavolat. Původně jsem myslela že jí dám šanci do konce týdne, ale po přečtení příspěvků tady jsem se rozhodla že to zruším hned, protože to bych na něj mohla čekat taky měsíc. Co nejvíc nesnáším, když někdo slíbí že ten a ten den zavolá a pak se na to vykašle. Vždycky se dá nějak domluvit, vím že to ani nemusí být její chyba pokud to vázne u dodavatele, ale tady je vidět že na to kašle. Kdyby napsala rovnou dodací lhůta 7 - 10 dní (jako u většiny e-shopů) tak by ušetřila čas i nervy sobě a hlavně zákazníkům. Nejvíc mě pobavily ty obchodní podmínky, jaký tam píše pohádky, že se snaží neprodleně kontaktovat zákazníka apod. Takže uvidíme co se bude dít, teď večír jsem jí napsala email že odstupuju od kupní smlouvy z důvodu nedodržení dodací lhůty (načež bych podle obch.podmínek měla mít právo) . Snad mě nebude nějak popotahovat, zatím se mi toto nestalo že bych musela takhle rušit objednávku. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Mám obavy aby po mě pak nechtěla nějaký náklady nebo tak něco. Přece jen má všechny moje údaje atd. Jsem odhodlaná že jestli mě ho stejně pošle (někdy v příští pětiletce) tak že to nepřevezmu. To už bude mít dávno kočár odjinud. Ona může taky dělat mrtvýho brouka jako že ten můj email vůbec nečetla že jo. Vybrala jsem si teď kočárek v jiným e-shopu se kterým už mám dobré zkušenosti (www.ababy.cz - pro děti to nejlepší) objednávala jsem tam cestovní postýlku a všechno v naprostým pořádku, do 3 dnů byla tady přesně jak slibovala. Teď ho tam má zlevněný ten typ co chci, takže to vezmu přes ně. O nich aspoň vím že jsou solidní, píše dodací lhůta 2- 3 dny tak jsem zvědavá. Vybrala jsem si Chipolíno Ultra, nemáte s ním někdo zkušenost? Jinak díky že jsem si tu mohla vylít vztek, hned mi je líp!

In reply to by Horajska

to dost nesere,my jsem na ten kočárek a sedačku čekaly dost dlouho,jak jsem psala níže ale eště že v té době bylo hodně sněhu tak jsme jezdily na saních ale vím že od nich už nikdy nic nekoupím,koupily jsem si i pláštěnku na kočárek co jsem u nich objendaly a oni nám daly takovou která k němu vůbec nepasuje.

white_tie (neověřeno)

Ahoj, tak vím, že hodně z vás bylo s tímto prodejcem nespokojení, já zas musím říct, že nám to přišlo přesně tak, jak říkali. V neděli večer jsem napsala objednávku, v pondělí ráno mipaní volala, že dnes kočár odesílají a zítra mi ho doveze PPL - tak se i stalo, v úterý, kolem poledne jsem měla kočár doma, skvělej stav, hezky zabalenej.

www.white-tie.rajce.idnes.cz
www.prckoviste.cz/maxmilian

Ahojky,mám také špatnou zkušenost s těmito prodejci.hned začátkem ledna jsme objednali chipolino futura a autosedačku 9-25kg,hlavně kvůli dodání 24hodin.Paní mi odepsala mail že až zboží bude ozvou se,po pár dnech jsem jim volala,takže dodavatel má týden inveturu a kočárek má jen červený,my chtěli zelený.Takže až ho objedná pošlou ho to mě nas..lo,prodala jsem trojkombinaci takže jsem byla i bez autosedačky.po týdnu volám a ona že ho teda druhý den pošlou,takže jsme čekali a nic...odpoledne volala že tu autosedačku nemají černou a jmenovala barvy a kočárek že ještě neposlali.Provolala jsem plno peněz to jsme mluvila bud´ s prodávající nebo s její manželem...nakonec mi teda poslali jen kočárek až bude černá autosedačka že jí pošlou a nebudu platit poštovné.Kočárek měl dorazit,že prý ho posílali volala jsem na PPL tam mi bylo zděleno že jsem ho odmítla mě nikdo nevolal z PPL a ani se neobtěžovali ho k nám dovézt,takže kočárek zase putoval zpět do obchodu.Prodejce že si to s PPL vyřídí a ozve se samozřejmě jsem musela volat já jich bych se asi nedočkala.Takže oni hned kočárek jak jim přišel odeslali PPL opět k nám všimla jsem si podle ceny že mi k němu nedali pláštěnku,kterou jsem si taky objednala tak jsem jím to hned řekla at´ ji laskavě přibalí.Oni jako omluvu nám přidali i vibrační hračku za ty komplikace co byly.HUrááá konečně kočárek po měsíci dorazil,takže měsíc jsem jezdily na saních bez kočárku a autosedačky :-( takže vybaluju kočárek a zděšení on je prasklý jak je rukojet´ mě málem strefil šlak,hned jsem volala prodejci že je prasklý,tak ho máme zabalit objednají nový a jak ho PPL přiveze tak si nový vezmu a dám jim ten prasklý.Takže čekáme týden kočárek v krabici na který se můžeme jen koukat :-( po týdnu volám jak to vypadá oni teda že jeden zelený mají a pošlou ho a říkám co to autosedačka přes měsíc jsme na ni čekali a že teda černou jednu mají tak jí pošlou taky.Kočárek dorazil v pořádku a autosedačka taky připočítali si i poštovné,no hlavně že už to máme všchno ted´ se jen hrozím jestli budeme někdy něco u nich reklamovat tak to bude na hooodně dlouho za celou dobu co přes net nakupuji se mi nikdy nic podobného nestalo.

In reply to by pet.name

To máte teda nervy ze železa! To je taky jeden z důvodu proč jsem u ní objednávku zrušila. Při představě že budu nucená takovýmhle způsobem řešit reklamaci mě jímá hrůza. A že je to vždycky zákon schválnosti že se něco po.... Nechápu jak se může stát že je prasklá rukojeť! Je vidět jak s tim na PPL zacházej

tak já tam objednala v pondělí autosedačku a volala odpoledne,že teda neni skladem a že ji dodavatel ve čtvrtek nebo v pátek dodá a že se mi ještě ozve tak snad v pondělí nebo tak bude doma..nutně ji potřebuji..kdyžtak jí cinknu ...

já si odtamtud objednala taky kočárek x-lander a spoléhala se ma tu dodací lhůtu 24h, protože sem svůj původní prodala a nakonec sem teda čekala týden s tím, že sem paní uháněla, taky už si tam nic neobjednám

ahoj, tak to věřim že jsi vytočená. Bohužel dodání do 24 hodin je to jen pokud je zboží na skladě. Pokud neni, tak je dodání do 3 týdnů. Takže pani má ještě čas pokud nebylo zboží na skladě.
To že nemá dobré jednání je druhá věc. Správně by ti měla zavolat a říci že zboží nemá na skladě a že se bude snažit aby ti bylo doručeno co nejdříve. Takhle to vypadá že to pani vůbec nezvládá a má tam pěknej bordel.
Já si teda takovéhle věci přes net neobjednávám-mám strach a nerada se s někym dohaduju...

In reply to by JaMiOn

Ale v tom případě by to tam měla napsat, že pokud není zboží na skladě je dodání do 3 týdnů, o tom nikde není ani zmínka. Píše že standartně dodává zboží do 24 hodin. Taky si myslim že v těch objednávkách má pěknej binec a že to vůbec nezvládá. Jinak já radši taky nakupuju v kamenným obchodě, není nad to když si můžeš věc prohlídnout na vlastní oči, ale zrovna u těch kočárků to jsou rozdíly v ceně jako hrom. A každá tisícovka dobrá. Jde o to vybrat si solidní e-shop a to je docela umění

Nejen tobě, ale všem, co by si to náhodou přečetli - dostupnost, pokud spěcháte, vždycky kontrolujte telefonicky nebo mailem. Když už vám ho obchodník slíbí a má ho na skladě (třeba jen 1 ks), upřednostní vás před ostatníma objednávkama. Tohle se stát může, je to teprve 10 dní. Není to málo, ale ani nějak moc, to se prostě může stát a zvlášť při kalamitách je problém s dopravou obecně - ať už z velkoobchodu k maloobchodníkovi, nebo od obchodníka k zákazníkovi. Já bych to teda hned takhle nehrotila, pokud se paní omluvila, vysvětlila...ale fakt je, že slibovat dodání do 24 hodin je šibenice a akorát si tím zákazníky nasírá!

In reply to by vood

Ano nasírá....kdyby měli dodání 7 dní, OK, beru to, ale počítala jsem s 24h....dobře budu hodná do týdne, ale tohle už přehání. A nejhorší je, že ona se neomluvila ani jednou, ani jednou nezavolala, nenapsala, to jsem jí musela uhánět telefonem složitě já - no co to je za obchodníka, takový jednání!!!A paní se ohání cenou, že zatím všichni zákazníci byli spokojení...buď mám opravdu ojedinělou smůlu nebo si lidi v tomhle státě nechají bez ohlasu srát na hlavu...

In reply to by afrika111

No tak to si nemyslím, tady dokážou bejt zákazníci, motivovaní hesly "náč zákazník, náš pán" a "zavolám na vás ČOIku", pěkně jedovatý :smich: Já to vidím z druhý strany, ale pravda je, že u nás to funguje tak, že pokud se něco slíbí a nedá se to splnit, samozřejmě o tom zákazníka informujem, omlouváme se, občas se to dokonce kompenzuje slevou nebo dárkem, když jsou nějaký delší komplikace. No argumentovat nízkou cenou, když jde o slíbenej termín dodání, to je vážně na přesdržku :smich:

In reply to by vood

Já taky byla na druhé straně a pokud byl nějaký problém, tak jsme se jako firma dle toho chovali...no nic, tak uvidíme zda se mi do večera paní ozve, případně jestli ještě to PPL nedorazí...počítala jsem zítra s tím kočárem, že můžeme ven a vypadá to blbě....ach joooo.........

nemas na mysli kocarek.cz? Tak to mam naprosto stejnou zkusenost, my uz objednavali pred vanocemi a furt nemame nic, uz jsme se na to vykaslali a objednali to jinde. furt nam tvrdli, ze kamion nedorazil a ze spolecnost baby design od ktere jsme zbozi chteli , jim nic nedodala a furt dokola. Jo a pak ze se ozvou do druheho dne a nikdy nezavolali, u z s nimi nikdy nic :spid:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka