Otoky | Moje těhotenství.cz

Otoky

Obrázek uživatele Anonym

Ahoj, jsem 3 týdny po porodu a když jsem odchazela z porodnice, doktorka mi říkala, ze mi mohou začít natekat nohy, znamená to, ze začnu ztrácet vápník díky kojení .Poradila mi, abych začala pít zakysane výrobky - kefír atd. A opravdu to pomáhá. Zkus to

Témata: 

Závislost na nosnim spreji otrivin v těhotenství i mimo nej

Ahoj holky mám dotaz , bohužel jsem už par let závislá na nosním spreji Otrivinu pro dospělé , momentálně jsem těhotná a když jsem...

Ovulace hned po ms?

Ahojky holky... prosim nazory a poznatky...

Tehotenstvi

Dobrý den potřebovala bych prosím poradit ..Byla jsme u svého lékaře na ultrazvuku po prohlídce mi řek že to vypadá že jsem těhotná .....

Tehotensky test wondfo

Zdravim , rada bych se zeptala zda mate někdo zkušenost s testem wondfo je spolehlivý ? Predevcirem slaboucky duch dnes silnější a...

21tt

Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poradit a uklidnit. K doktorovi jsem přišla už těhotná a na nějáké krevní testy bylo pozdě. Udělal mi...