maminky dvouletich deticek jak to mate ?

21.02.2011

zdravim maminky,chtela jsem se optat jak to mate s detičkama okolo dvouch let? jak vstavate,kdy chodite spinkat,jak dlouho spinkate po obede.kolik toho zbastite a jak casto jite? prosim o takovej malej popis vaseho dne. zajima me hlavne to jidlo kolik a ceho.nase mala je takova zizala a s jidlem ji honim a zavidim maminkam cho rikaji ..ten tak krasne papa :)) no musim zatukat a nesmim se rouhat mala ji ted mnohem lepe nez kdyz byla malinka. moc a moc dekuju za prispevky a vas cas. Misa a verunka

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojky tak naše Terezka má dva roky a měsíc . Ráno vstáváme v sedm snídá většinou rohlík s dětskou šunkou. svačině moc nedá protože něco žvýká v podstatě pořád ovoce a tak ve 12hod oběd to papá co my někdy taky samozřejmě nechce pár lžiček a konec tak jde spinkat to spí tak do dvou pak zase ovoce nebo nějaký pribinák ty mi už moc nechce! v šest je večeře to jak kdy většinou ji musí mít teplou polévky miluje. a o pul sedmé se kouká hodinku na pohádky na barandově a pak jde spinkat! Samozřejmě jsou dny kdy nechce vůbec nic,ale tech je naštěstí málo. Jak tak čtu tak malá jí skoro ukázkově a mi někdy přijde že ji musím doslova nutit! Hezký den maminky pa pa

ahojky,
tak u nas je to tak - vstavame tak kolem 7 - 8 hod, snida jogurt nebo buchtu (babovku, strudl) jdeme na dopoledne ven nebo na nejakou jinou aktivitu (plavani, babicka), kolem 12. hodiny se Adamek naobedva (vetsinou polevku a trochu hlavniho jidla - zapekane brambory, testovinky, ryze, a maso, nekdy ji jen to maso samotne). Dopoledne vzdycky sezobne nejakou susenku nebo kolac. Kolem te 12. hodiny jde spinkat, a vzhledem k tomu, ze je to odjakziva veliky spac, tak spi v prumeru tri hodiny odpoledne.

Potom se vzbudi kolem 15. hodiny, dostane svacinku - chleba s pastikou, syrem, rohlik ... a jdeme ven. Vecerime v 18 hodin testinou teplou veceri (testoviny, krupickouvou kasi, palacinky, ...) a Adamek si hraje s autama a hrackama v pokoji az do cca 19.30, kdy se jde koupat a kolem 20. hodiny jde do postylky. Usina ale az kolem 21. hodin, sedi v postylce, ma zapnutej magnetak a posloucha Hurvinka nebo Rakosnicka, do toho si nekky listuje knizkama nebo ma jeste auta v postylce a ruzne si tam povida. Obcas zavola, tak za nim jdu, ale kolem te 21. hodiny usina.
Samozrejme, ze to takhle u nas nevypada kazdy den, ale zhruba to je nas program. Az bude jaro a leto, tak to bude zase uplne jine.

Mliko uz nepije asi od 1 roku, proste to najednou nechtel. Tim tedy myslim flasticku. Vzdycky s ni usinal a mel i rano, pak jen usilnal a pak vecer mlicko vubec nechtel a jen caj, tak jsem to prizusobila podle nej.

pa Ross

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

zrovna vcera jsem se nad tim zamýšlela, protoze nas zvala kamaradka a Adamek spinkal od 12. hodiny az do 16,15. Takze jsme nikam nesli.Spal pres 4 hodiny. Samozrejme to neni denne tak dlouho, ale rikam si, dokud spinka, tak ho necham, clovek si dost odpocine a hlavne stihnu uklidit, vyzehlit ... Kdyz je vzhuru, je ho vsude plno, tak se to kompenzuje tim spankem.

In reply to by roselini

Takový spáč byl muj první syn :one: ..byl jak medvídek dokázal spát klidně i 4-5hodin kolikrát jsme ho museli i budit a večer šel vždy hezky spát kolem 20hod drželo ho to až do 5,5let jsme se báli,že to ani nezvládne ve škole :s: no a nějaké výlety kdy nemohl spát po obědě tak ty končičli na zpáteční cestu vytuhnutím :~!: v náručí :s: :~!: tet u durhého jsme se dočkala až tet delšího spánku :///: od doby co má svou velkou postel tak mě spává 2,5hodky :one: vždycky spal jen hodinku víc ne :€\€:

ahojky nám budou za dva měs dva roky. Muj malej vstává kolem 6ráno někdy později ,ale to je málokdy dostane 300ml mlíka , já sním ještě polehávám v posteli na očko a v 7hodin v stáváme všichni vychystám stašího synka do školy .Pak většinou sním snídá koblih nebo pečivo,kolem 10hodky si dá ještě ode mě kousek rohlíku nebo jogurtík.pak si hraje a žmoulá piškoty nebo křupky,ovoce když jdem ven tak klasika do kočárku buchta :///: ve 12 hod má oběd bud sní polévku nebo druhé pak jde spat většinou spinká tak dvě hodiny jak se vzbudí tak sní bud druhé co nesnědl nebo mu dám svačinku pak kolem 17hodky má večeři většinou to co my nebo pečivo a ruzně chodí spát kolem pul osmé někdy usne i později před spaním má 300ml mlíka a spí celou noc.Náš byl vždycky dobrý jedlík občas mi bojkotuje obědy nebo nějaké jídla,ale pak je to zas za čas dobré nenutím ho,není hubený a také většinou vždy od každého uždibuje,tak,že celý dne pořád něco jí :c:

Tak já vstávám kolem 8 hod., dcerka jak kdy, někdy v 8, někdy v 9 i déle. K snídani má dcerka mléko, u mne je snídaně různá - podle chuti. Dcera někdy snídá ještě se mnou - chléb s marmeládou třeba, sní tak půlku krajíčku.
Během dopoledne sní jogurt nebo přesnídávku či mléčný řez atd - já nesvačím. K obědu má jídlo, které uvařím pro obě, pokud je to něco, co ona nemůže, má skleničku nebo jí udělám polévku. PO obědě někdy usne, někdy už ne .... já po obědě nespím vůbec :///: . Odpoledne má mix ovoce (sní celou misku) nebo jogurt či Lipánek, někdy si dá ještě mléko. Já si dám také nějakou svačinku :hu: . Večeři máme buď teplou nebo studenou, dcera má to co my nebo jí udělám kaši či pudink s piškoty. Spát chodí různě, někdy usne ve 21 hod., většinou ale až kolem 23.hod. .... já chodím spát až kolem 2 hod. ranní.
Tak takhle to máme my :///:

Ahojky, tak nam jsou 2 roky a mesic, nas den je asi takhle, vzbudi se od 8 - 9.30 to se nasnida (vetsinou nakej brumik nebo tak neco), pak obcas nakou svacu pred obedem, jako nakej kreks a tak, pak teda obed (mala mi doma vubec nic nesmi, maximalne lzicku neceho, takze papa v jeslickach a tam sni vsechno a dokonce si i pridava, no nechapu to :00: ), pak jde pred 14 spinkat, spinka tak do 16 - 17, pak dame svacu (zase nakej brumik nebo tak, ona proste nic jinyho nechce, tak jsem rada, ze do ni aspon neco narvu), no a pak v 20 vecere s nama, ale fakt tomu nic moc neda, dve lzicky a je jedno o co jde, ale zatim mi hlady neumira, ale reknu ti, ze kdyz je doma a ne v jeslickach, tak mam strach ze tim hladem mi umre, protoze mi proste nic nesni, jenom blbiny sladky ://: nevim co s ni, snad se to zmeni, protoze to je jedina vec, ktera me u ni nejvic rozciluje a dokaze me tim vytocit, protoze ji uvarim treba 4 ruzny jidla, aby si proste vybrala, ale ona to vse odsune a do pusy nic neda... :r:

ahojky nám jsou 2 roky a měsíc. Vstáváme v 7, malej je jako budík .-). Snídáme teplé mlíčko 330ml, pak svačinka okolo 10hod. To máme jogurt, chleba s marmeládou, jabka. Oběd máme ve 12 a polívky nedělám vůbec jinak by mi nesnědl nic a z té se moc na dlouho nenají a oběda sní pode toho co je :D. Spinká do 14, pak se najíme opět jogurt,chleba,ovoce a jdeme ven, tam sebou beru nějakou mnamku nebo ovoce. večeříme v 18.30 a od té doby co jsme mu zatrhli v noci mlíčko tak sní třeba i 2 krajíce chleba. V 19:30 se koupem a v 20 už ležíme :-).

maminky všem moc a moc dekuju.jeste jsem chtela poprosit o posouzeni naseho jidla,mala je nejedlík a o jidlo si proste nerekne a kdyz ji nenakrmim tak by byla schopna proste nejist..cpala by se jen blbostma krupkama a tak.
takze u nás je to asi tak vstavame v 8 v 9 ma kasi od nutrilonu dala jsem si praci a vazila a sni 160 udelane kase pak si da treba po kasi jen samotne kolecko silnejsi salamu tka na chut..jdeme ven pak basti polevku ve 12 a to ji delam huste..teda snazim se o huste a to mi zbasti dve naberacky to je tak 200 ml ve 12,30 spinkani chrni tak hodku hodku a pul v 15 hodin jogurt kostik, v 17 hodin presnidavku a pak zobe bud nejakou krupku nebo jablicko a jahudky,ale opravdu jen zobe tak jedna dve jahody a platek jablicka jak kdy a vecer ma druhe jidlo testovinky ..to jsem nevazila mensi porce a nebo treba pulku slabehio chlebicku se sunkou a nebo treba jeden parek pro deti. v 9 uz chrni.dekuju za komentare a vas cas ..misa a verunka

In reply to by Muchlacek

Ty brdo a ty si stezujes, ze ti neji??? Ja bych dala COKOLIV za to, kdyz by mi jedla aspon PULKU toho, co sni tobe!!! Cetla si, jak "ji" moje mala? Nesni mi v podstate vubec nic, takze se urco nemusis obavat, ze stoji na vaze, ona ti ted do tri let vyroste, hodne se vytahne, takze jako zase tak moc nepribere, takze bud opravdu rada, ze ti ji takhle krasne :a:

no ono mi to ted tak prijde rotoze stoji na vaze a tak nevim zda ji malo nedavam..ona si sama nerekne a zase to do ni nechci rvat aby se mi nepoblinkala..stalo se kdyz byla mensi nerekne neci.je pravda,ze lita jako certik a ja mam ve svejch 33 50 kg a manza taky neni tlustoch.

synkovi už je teda něco přes 2,5, ale v těch dvou letech to měl asi takhle:
vstával cca v devět. teda on asi vstával dřív, ale způsobně počkal v postýlce s hračkama než se maminka vyspinká (čekal by i dneska, ale jeho sestra čekací není, takže toníka momentálně budíme v sedm ráno). spinkat chodí a chodil do osmi, po obědě to bylo se spaním horší, ale prostě musel být v posteli a odpočívat, tehdy ještě většinou usnul. no a jídlo:
snídaně - mlíko
svačina - ovoce a vesměs vydyndal bebe
oběd - to co my
svačina - ovoce, zelenina, bebe
večeře - jogurt nebo pribiňák, před spaním mlíko (a když jsme odpoledne byli někde, kde bylo co mlsat tak nevečeřel)

ahoj, Krýša je taky nežrací :)
vstává v 8 - snídá buď velkýho Lipánka nebo přibližně stejné množství ovesné kaše s rozinkami a medem, případně půlku chleba s máslem a marmeládou nebo lučinou, k tomu kakao
svačina - tak půl jablka, mandarinky apod.
13 hod. oběd - malá porce normálního jídla
svačina - piškoty s jogurtem, přesnídávkou, nebo kus ovoce
večeře - malá porce normálního jídla, nebo ovesná kaše, 1-2 palačinky s tvarohem nebo marmeládou, chleba s něčím...

docela často jídlo nedojí (třeba oběd) a pak to dostane k večeři (moc se s ním nemazlím)... zákonitě mi oběd nesní, když mu dám před tím polévku... takže když nemáme tátu doma, tak místo oběda dělám rovnou jen polévku :)

My vstáváme mezi 7-8, vzbudí se a většinou se chvíli povalujeme, kolem osmé uvařím mlíko, vypije tak 300ml. Potom si hrajeme, já v mezičase vařím. Po desáte má svačinu- jogurt, ovoce, rohlík, jak kdy. Jdeme ven. Kolem dvanácté se vracíme, dostane polívku, pohrajeme si, před jednou druhé jídlo a do pelechu. Spí tak do tří. Většinou si chce hrát a před čtvrtou má svačinu (ovoce) někdy chce někdy ne a jdeme ven, když nechce sváču ve čtyři, dostane ji venku později, nebo když příjdeme domů. O půl osmé vykoupeme, má večeři - polívku nebo chleba, výjmečně kaší a před půl devátou jde chrupat.
Během dne má v mističce křupky, ovoce.........takže si občas zobne.

devčatka moc a moc dekuju, kdyz jsem to sem davala poprve tak jsme si myslela,ze tu ani dvoulete ditka nejsou :)) ,mala nema ani rada sladke, ale bude asi po mamince taky mam radeji salam :)

Robínkovi je 27 měsíců. Vstává ráno mězi pátou a šestou, spát chodí v osm, během dne chodí spát různě, někdy už v 11, jindy až v jednu, spí průměrně dvě hodiny. Jídlo vůbec neřeším, někdy má období, kdy toho sní víc, někdy jenom zobe jako vrabeček, je hubenej po mně, ale zdravej a hlavně není hloupej, aby si neřekl, když má hlad. Jinak největší část Robínkovo jídelníčku tvoří polotučné kravské krabicové mléko (vím moc dobře, jak se spoustě z vás teď hrůzou zježily vlasy :D ), vypije denně litr až litr a půl, má ho k snídani, před spaním (jak během dne, tak večer) a říká si o něj i v průběhu dne jen tak. K snídani má většinou rohlík, buď suchý, nebo s máslem, sýrem, marmeládou, na co má zrovna chuť, někdy si dá kousek sušenky se mnou, někdy mu dám šunku, jogurt. Pak během dopoledne opět rohlík, neboť jdeme do krámu a to musí mít rohlík v ruce, bez toho vlak nejede. :D Pak má oběd (buď před spaním, nebo po spaní), někdy toho sní dost, jindy to jen rozrejpe. Odpoledne mu nabízím jogurt, ovoce, opět rohlík, udělám třeba kaši, pudink, vafle, palačinky, no a k večeři má většinou jenom mlíko. Takže u nás je to takhle.. :///:

In reply to by Raduš.ka

Tak malej sice stále pije UM a celej se klepe radostí jen, když mě vidí ho připravovat, ale kdyby ho nechtěl tak v tomhle věku už kravské dostává taky. To se mi spíš vlasy zježily, když jsem si propočítala na kolik vás měsíční spotřeba mlíka vyjde :s: :s: Né samozřejmě si dělám legraci, nic jsem nepočítala proboha, ale mlíka tedy vypije dost

In reply to by Ivik77

No a teď si představ, že bych mu dávala jenom UM. :D Robíno pije kravské pravidelně už někdy od 18 měsíců. Jeden čas pil tři druhy mléka - mateřské, UM (to jsem mu začala dávat kolem prvních narozenin, aby si začal zvykat) a kravské. :///: Kojit jsem přestala před rokem (rok to bude přesně 14. března :///: ), to mu bylo 16 měsíců, a UM jsme mu přestala dávat někdy před druhými narozeninami, tedy pořád mu ho dávám, ale jen občas a jako doplněk, jinak jsem mu jednu dávku dávala denně. :D

malý má 25 měsíců a máme to takto: ráno vstává kolem 8 hodiny, někdy i dřív někdy by spal do 9. Snídani moc nedá, spíš sní jen salám nebo zeleninu, ale chleba, rohlík nechce, někdy si dá kousek buchty, brumíka. Ještě kojím máme závisláka, tak se dožaduje přes den mlíka, dopoledne zhruba 2x odpoledne i 5x, musí si aspoň cucnout. Oběd ten jí jak kdy, někdy se nacpe, hlavně polévky má rád a z toho si jen zobne a nechce. Spát chodí kolem 12 hodiny, stane se i že jde ve 14 ale málo a spí 1.5 až 3 hodiny, podle jak je unavený. Odpoledne dlabe hlavně ovoce, zeleninu, mlsá tak musím čokolády a podobné schovávat jinak mu udělám třeba obložený talíř a dá si na co má chut, taky mu dávám granko s cerealiema, to má rád. No jinak jí taky málo. Večer chodí spát kolem 22 hodiny ale musím ho nakojit, jinak by asi neusnul. Nevím jak ho od prsa odnaučit, hrozně vyvádí když mu nedám.

In reply to by evik310

prostě nedat :D
a vydržet to vyvádění... pro začátek bych mu nechala buď jen 2 kojení (ráno, večer), aby to pro něj nebyl takový šok... nebo prostě rovnou říct, že už není (a vydržet a nedat)... Babinka to řešila tak, že si na bradavky sypala pepř a nabízela prsa taková... dcera pak chodila a říkala, že už jí to nechutná...
každopádně je to o důslednosti a vydržet první 2-3 dny...

In reply to by evik310

od včera 17.30 si nedal jen v noci, ale jinak říkal, že je to fuj. Večer před spaním chtěl a i když už tam pepř nebyl, nechtěl to, z postele šel zpátky do kuchyně a dojedl večeři, pak usnul. Dnes před spaním dopoledne taky usnul bez toho:-) Moc Ti děkuji za fakt dobrou radu:-) myslím, že do měsíce je bez kojení:-)

Ahoj, tak náš má 26 měsíců a s jídlem to je taky nic moc. Je takovej nimra:)
Ráno snídá tak čtvrtku rohlíku s něčím. Někdy nesní ani drobek a jen třeba šunku v něm. Ke svačině nějaké ovoce (i když teď s ovocem dost bojujem, takže si maximálně jednou kousne do jabka) a oběd většinou sní celej. Po obědě vypije ještě UM 240ml. Pak jde spát kolem té půl jedné a spí zhruba 2 až 3 hodiny. Po spaní si dá většinou jogurt a kolem 6 věčer věčeři. Někdy jí sní celou, někdy se zas jen porejpe. Spát jde po 8 a ještě si dá 240ml UM.
Během dne sem tam zobne nějakou oplatku a nebo když jdem ven, tak mu v pekařství koupím třeba loupáček.
Vypadá na jedlíka, ale dle mého by toho mohl sníst víc. Hlavně mi jde o ty snídaně. Těch se většinou ani nedotkne

In reply to by Muchlacek

Jí taky tak hodinu po probuzení, ale za tím bych nic zvláštního neviděla. Já taky hned z postele nejdu zasednou ke stolu a když jsem vstávala do práce, tak jsem kolikrát snídala až na cestě do ní :s: A kvůli snídani zas vstávat o hodinu dřív? :00: Jako malá si pamatuju, že když jsem snídala krátce po probuzení, tak se mi zvedal až žaludek.
Jinak máme 15 kilo, ale ty máš zas holčičku a přeci jenom i mladší a zas na to, že je to holčička, tak váhu špatnou nemáte. To znám i větší tiňtítka:)

Ahoj, naší malé je 21 měsíců a celkem zase závidím maminkám, co jim děti tolik nebaští :€): my jsme pravej opak, malá jí už od úplného mimča straašně moc, i kojení přeháněla, až blinkala :€): S příkrmy jsme neměli problém, vše ji prostě chutná a teď je to fakt děs, celej den neslyším nic jiného, než papat, ham papat, ham :€): pořád musí něco žvejkat a baštit, je to takovej puclík, žádná žížalka, takže pořád vypadá skoro o rok mladší, než je :€): s těma falďošama :€):
Jinak chodí spát večer kolem osmé a vstává ráno mezi sedmou a osmou, spí v kuse. Přes den chodí spát jednou a to kolem jedné hodiny tak na hodku - hodku a půl. Už se párkrát i stalo, že prostě odpolko nespala :|€|:
Takže my ráno vstaneme, malá vypije 250ml Um a něco málo sní, buď pišktoy, buchtu, rohlík, banán, ovoce nebo prostě co zrovna je :) dopoledne má svačinku, buď ovoce nebo přesnídávku a kolem půl jedné obědvá, pak spí, pak má kolem půl třetí první sváču - jogurt, pak za dvě hoďky jablíčko nebo nějaké ovoce a večer kolem sedmé večeří - Občas kaši, občas vývar, někdy rohlík nebo chleba se sýrem, jak kdy a jak co máme :)

ahoj, tak jsem odpověď měla skoro dopsanou a Markétka se dotkla nějaké klávesnice a vše bylo fuč :-(. Takže mi nezbývá než vše napsat znovu. Snad mi dá malá chviličku abych vše dopsala :-).
Markétě je 20měsíců. Ráno vstává kolem 5:30-6:00 hod. V týdnu vstáváme všichni v 6:30. Vodim Ondru do školky. Rána jsou někdy hodně hektická a někdy pohodová. Odvíjí se to od nálady Ondry. Většinou vstane se špatnou náladou a to znamená bezdůvodné řvaní, trucování a naprostá hluchota :-(. Připravuju snídani a mezitím Ondru strokrát napomínám aby se oblíkla. Aby neskákal apod...Markétka je zlatá a v klídku snídá. Já za běhu piju čaj. V 7:25 vycházíme směr školka. Malou dávámm do golfek a vyrážíme. Než dojdeme do školky tak mám pocit že mi praskne hlava. Oba povídají a pokud možno oba najednou a čekají mou odpověď :s: . Ve školce se Ondra svlíká tím stylem, že i spomalenej film je rychlejší. Takže po několika napomenutích si po 10minutách konečně oblíká bačkůrky. Já mezitím nahánim Markétku na schodišti nebo na chodbě :00: . Konečně jdeme ze školky. Já propocená až na zadku. Markétka zdrhá k brance a já si rychle sundavám návleky. 2x do týdne chodíme do krámu. Nakoupim-což Markétka nese dost těžko-vše co je v krámě by ráda ochutnala. Nejvíc jí rozladí okurky a čokoláda :s: Nakonec jí uplácim rohlíkem. Dorazíme domu a já začnu uklízet. Když jdu pro Ondru po obědě-což je ve 12hod. Tak akorát stačim jen uklidit a v 11:30 vycházíme směr školka. Markétku beru většinou bez kočárku-aby se pořádně unavila než půjde spát. Po příchodu ze školky Ondrovi pustim pohádky, malou dám spát a já vařim :-). Mezi vařením odbíhám na PC a diskutuju. Po jejím spánku jdeme většinou ven. Tam jsme tak hodinku až dvě hodinky. Záleží na počasí. V 17:30 jdu vykoupat děti a ohřívám večeři. V 18:00 večeří. Ondra se pak od 18:30 kouká na Animáčka. Markétka většinou kouká sním a nebo si sní hraju :-).
Markéta jí 5x denně+mezi jídlama má křupky nebo nějakou mňamku. Jí dobře. Oproti Ondrovi, který jí míň jak vrabec :-(. Momentálně mi ale bojkotuje těstoviny. Když jí dám brambory s čímkoliv, tak je zdlábne. Když udělám těstiviny, tak se jich ani nedotkne :-(. tak uvidíme jak dlouho jí tento truc vydrží :€\€: . Přesné množství jídla ti neřeknu. Podle oka to neodhadnu :-). V poledne malá spí většinou 2 hodiny. Výjímečně spí 2,5 hodiny a občas se vzbudila po 1,5 hodině a to byla dost protivná :€z€: . Vnoci se většinou budí 3x. Někdy jsou extrémní noci, kdy se budí každé 2 hodiny :-(. Od 13měsíců jen 3 týdny spala celou noc (beru období od 13měsíců do 20měsíců). Takže spánek je pro mne opravdu hodně vzácný....

Ahoj,

tak u nás je to zhruba takhle - malá spí jen jednou denně po obědě a to 1 - 2h podle toho jak je unavená. Když jsme hodně venku, tak samozřejmě víc :-) Večer chodí zhruba o půl 9. a vstává pak ráno po 7., když jde později večer, vstává i později ráno.

S tím jídlem je to horší - k snídani tak půl krajíčku chleba s něčím, nebo brumíka, nebo nějaký koláček z pekárny, ale většinou z toho moc nesní. K svačince ovocnou přesnídávku nebo banán, jablko, hrušku, nějaké ovoce prostě. K obědu půl misky až misku jídla (polévku nebo další), občas trochu polévky a trochu dalšího, nebo další jídlo s kompotem, ale to jsou jen takové pidi porcičky. Pak k svačině jogurt nebo pribináka. A k večeři všechno možné - někdy taky polévky, někdy krupici, někdy namazané pečivo se šunkou, sýrem, k tomu kousek zeleniny.

Mezitím přes den vypije tak 300 ml mléka (Hami) a tak půl litru džusu, vody nebo dětského čaje. :a: A jak to máte vy?

malé je teda rok a půl no ale popíšu teda náš den....
vstává kolem 8-9h to dostane jogurt, pak ji dám misku piškotů at si bere pokud má chut, někdy papá a někdy ne, kolem 11-12h má oběd, ten sní celej vždy (akorát když je nemocná jako zrovna ted tak nechce jíst a musím ji s tím nahánět, dneska jedla oběd na 3x ale snědla celou misku nakonec)...pak jde spát kolem 12-14h, spí tak 1-3h...pak jdeme ven...v zimě jen tak na hodinku...jo jak se vzbudí dostane nějakou mlsku (třeba konder mléčný řez), když se vrátíme z vemku dostane chleba s něčím nebo ovoce nebo tyčinky, prostě cokoliv, kolem 18h dostane ještě jedno jídlo (přesnídávku, kaši, ovoce, chleba, atd) pak kolem 19h sprchuju nebo koupu (obden) no a ve 20h dostane ještě 240ml mlíka a pak bude jde spát nebo ne...občas usne kolem 20h ale ted poslední dobou usíná až kolem 22-23h...někdy o půlnoci.

Ahoj,

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?