Jsem naštvanáá-poslali jinou barvu

25.03.2009

Ahoj holky, tak jsem se tak těšila na kočárek, objednaný přes net z int. obchodu. Dnes dorazil a v jiné barvě a i uspořádání barev jiné než jsem chtěla. Snažim se zvyknout, ale je to sv. žlutá a posr... hnědá. Mně je z toho úplně nanic. :r:
Je fakt jiný, protože autosedačku poslali správně a ta eventuelně se zahm. očima bar. sedí. NECHÁPU TO, TO JE DRZOST!!
Co by jste udělaly holčiny?? :? ,....takový voprus posílat to spět, je to balík jako kráva, ale asi mi nic jinýho nezbyde! Manžel mi tvrdil, že jemu je barva jedno, ale když viděl tohle...tak :00: :jawdrop: .

Kliknutím vložíte smajlíky:

S nikým bych se zdlouhavě nevybavovala a určitě bych zboží vrátila zpět dodavateli a požadovala vrácení peněz. Dám ti příklad, jak by to mělo probíhat (a jak to probíhalo u mě, když neměli mnou požadovanou barvu): objednala jsem nosítko Chicco na internetovém obchodě, objednávku přijali, ale druhý den volali, že nemají na skladě mnou požadovanou barvu a nemá ji ani jejich dodavatel v republice a vyřízení mé objednávky by trvalo delší dobu, tak se mě zeptali, zda na ní takto skutečně trvám nebo zda bych měla zájem o zboží v barevném provedení, které oni mají na skladě. Mně stačilo pouze mrknout znovu na jejich stránky a vybrat si jinou barevnou variantu, protože ten typ nosítka jsem chtěla a barva mi byla celkem šumák, když to nebyl vyloženě hnus. Takže asi tak. Slušný obchodník ZAVOLÁ nebo aspoň INFORMUJE MAILEM, pokud není schopen vyřídit objednávku podle požadavků zákazníka. Dá se ledasčemu zabránit, včetně toho, že budeš muset teď posílat kočár s drahým poštovným zpět.
No nic, no... každopádně vrátit. Zavolej jim, že to vracíš, uveď třeba důvod, ale nenech se odbýt a trvej na svém požadavku vrácení peněz. U takového obchodu bych osobně už nenakupovala.
M.

bych to tak nenechala...a když koupíš něco přez internet,máš nárok do 14 dnů zboží vrátit i bez udání důvodů,já takhle vracela nebesa do Jolisu,zovolej tam,řekni,že se stala pro tebe postatná chyba a šmitec :a:

Tak teď jsme měli na návštěvě tchýni , tak ho vychválila, ale....no aby ne 8) . Nejhorší je, že mám strach, že mi napodruhý pošlou zas něco jiného a už mi hrábne :ooo: . Nejspíš ho už ani nemaj, a taky je tu ten problem, že obchodnice sama nevidí co jí dodaj. Ještě uvidím zítra, dnes už nemám objektivní názor. Třeba vám ho i vyfotím a zhodnotíte barvy, jesti je to běs, nebo to jde. Díky všem za odpovědi :k:

No vrat to přeci sis zaplatila za něco a dostala si něco jiného...zavolej té paní a vyřeště to...já si taky objednávala přes net a naštěstí přišlo vše jak mělo ale taky sem měla bobany páč mám na tohle smůlu...a přes jakou paní sis to objednala smím-li se zeptat?Pa Martina.

Ahojky Zuzíí, já bych jim ho vrátila, přece se nebudeš dívat na kočár, který se ti nelíbí, manželovi to sice nevadí, ale nejvíc s tím budeš jezdit TY!!!!

In reply to by barushe

Manželovi právě vadil,....přišel z práce a já od něj chtěla ty těžší díly přitáhnout z garáže, bydlíme ve 2.patře. S korbou a autosedačkou už jsem se "kochala" doma. Začal remcat, že se s tím nebude tahat, že tam můžou zůstat, co s tím doma...
Naštval mě tím, tak jsme se trochu chytli, teda spíš já ho trochu sjela ( s vylepšenou náladou barvičkou kočáru).
Když to milostivě přines, tak s komentářem, že horší barvu už tam neměli....Tak mě tím akorát potvrdil můj názor, ale vím, že to byla trochu i provokace. No konec a to jsem se tak těšila. Teď už si na něj zvykáme, ale ráno moudřejší večera. :a:

úplně tě chápu, určitě do toho int. obchodu zavolej, vysvětli situaci a uvidíš, jak se k tomu postaví a jestli jsou seriózní.

Určitě to reklamuj, a náklady na zaslání zpět bych po nich chtěla.. pokud byla objednávka jasná, tak by to měli akceptovat!!! Chyba není na tvojí straně!! A jinak přes jaké stránky jsi to objednávala, abychom si třeba daly my ostatní pozor ;)

In reply to by lilian

No , objednavka byla totálně přesná i číslo barvy. Problém je, že jak už jsem psala, ten obchod má ženska, která sama neví co ji do krabice ve skladu zabalili, nebo fakt nevim jak je to možný. Takže těžko říct, kdo za to může -pracovník ve skladu ?, sám výrobce ?, ta ženská, která nekouká co odesílá?? Je mi blbý tu někoho špinit,protože ani nevím kdo z toho řetězce za to může. Vím, že ona by měla mít tu koneč. zodpovědnost, ale... myslím si, že je to riziko u všech E-shopů.
Ale se... mě :pig: - obch. Radost /Čermáková- ale jak říkám, nemusí to být její vina,...jinak jednání super, rychlé,...škoda, no..... :? :a:

Ahoj, ja ti muzu poradit jen jedno: reklamuj reklamuj reklamuj mas ta to 100pro pravo a chci se zeptat oni nemaj zasilkovou sluzbu? To by bylo rychlejsi a nemusis platit postu papapa drzim palecky jita

Pokud nejsi spokojená tak ho vymněn.Přece s nebudeš nervovat.Pokud máš čas a netlačí tě porod....vymněn

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka