JEdno dítko ze sourozenců výrazně chytřejší, jak to řešit???
Ahoj holky,
mám dvy synky (3 a 1,5 roku). Jonášek (starší) je myslím chytrý kluk, takové normální bystré tříleté dítě. Zná barvy, počítá do 10ti, umí napsat poč. písmena svého i bráškova jména.Prostě vše ho zajímá.
Mladší synek ale vlastně umí pomalu to samé.Tedy samozřejmě vyjma soc. oblasti.Mluví ve větách, počítá do pěti zná některé barvy. Ví, že kůň má hříbátka ovce jehňátka atd. :€Ss€:
No a já mám trošku problém, jak se k němu chovat, bo nás na to upozornila i dětská dr, že je někde jinde.Nechci, aby byl Jony z Mikyho frustrovaný, ale také nechci Mikyho brzdit.
Nebo je to tím, že prostě všechny činnosti, které děláme jsou spíš určené pro toho staršího.a Mikyho to baví, tak děláme vše společně.
No vlastně, když nad tím tak přemýšlím, Jonášek už frustrovaný je.Ptže Miky na sebe strhává pozornost.Není den, kdy by nás někdo nezastavil a neptal se, kolik mladšímu synkovi je.Ptže věty typu: Koukej mami, na obloze je letadlo a podobně od 18ti měsíčního prck asi často neslýchají. :jawdrop:
Snažím se, když jde Mkula spát hrát si jen s tím starším, dělá činnosti, které Miky ještě nemůže, ale zatím se to míjí účinkem a Jony se často chová jako malej, jen aby na sebe upoutal pozornost.Samozřejmě chválíme, děti si bereme i odděleně.Jsou na sebe ale hodně fixlí, tak že stejně pořád slyšíme, akde je brácha :€Ss€: Tak nevím, jak na to, aby byli všichni spokojení,
Díky za rady
In reply to Asi bych taky volila rovny by Principessa
In reply to ahoj, docela často to tak by tessie
:one:
In reply to ahoj, docela často to tak by tessie
Děkuji, to už jsem udělala.Tak snad to vyjde:-)
Asi bych taky volila rovny pristup, v budoucnu bych se vyvarovala specialnich skol, ja i bracha jsme tam totiz chodili (matematicka) a zivot v realu je pak jina vec. Muj bracha jeste neustale tvrdi, ze my jsme ta elita (a to uz nam je pres 30), ze proste nejsme jako ostatni. Ja to nevidim stejne, uz jsem se s tim davno srovnala a je mi jedno, jake ma kdo IQ, dulezitejsi je, jaky ten clovek je. Takze dal pokracuj v tom, co delas. :a: