jde zrušit objednávku přes e-shop?

16.05.2010

ahoj holky. Objednávala jsem sluneční stříšku na netu, kde měli napsáno, že je skladem. Teď mi baba napsala, že skladem není, prý mi dá slevu na jinou, nebo musím počkat, až bude tu co chci. Jenže jedeme za 14dní pryč a tu stříšku potřebuju! Je možné to zrušit a objednat jinde?

Kliknutím vložíte smajlíky:

sice už ti holky odpověděly, ale je jasný, že to není žádnej problém. Je i v jejich zájmu ti vyhovět a objednávku zrušit, protože když ti zboží pošlou i přesto, že jim napíšeš, že ho nechceš, tak ty jednoduše zásilku nepřevezmeš a oni by zbytečně platili poštovné :one:
Lenka & Vincent

In reply to by LenkaSV

no divila by ses, já dělala v obchodě a moji šéfové (neuvěřitelné svině) si napsali do podmínek, že objednávka je závazná a bla bla bla a když si někdo objednal zboží a pak ho nepřevzal, tak po něm ty peníze vymáhali...byly z toho hrozné problémy. :jawdrop:

In reply to by petit.fraise

no dobře, tak jsem psala o normálně myslících prodejcích ;) ... taky provozujeme e-shop a tohle by mě třeba nikdy nenapadlo, radši vyjdu každému vstříc a chtít pak vymáhat 90,- za poštovné - trochu ubohé :one:
Lenka & Vincent

Ahoj, tak oni mají v podmínkách že objednávka je závazná ale že do 24hodin se může stornovat, popř. po dohodě obou stran...takže bys jim měla napsat, že pokud nemají žádané zboží skladem, tak rušíš objednávku, jelikož jsi zboží objednala hlavně proto, že je skladem....bla bla bla je lepší to trošku přibarvit. Každopádně pokud na tom budou trvat, tak máš ze zákona nárok vrátit zboží zakoupené přes internet do 14 dnů bez udání důvodu (bude tě to ale stát poštovné - 2x). Pokud je to solidní obchod, tak by ti měli vyjít vstříc.

Normalne jim napis mail nebo zavolej ze objednavku rusis z toho a toho duvodu-ze maji chybne napsane ze je skladem a pod...V obchodnich podminkach se vetsinou pise ze smlouva se uzavre predanim zbozi a jeho zaplacenim...takze by to melo byt ok
Me zrusili kocarek za 13 tis.takze strisku zrusi urcite..a rusila jsem jen protoze ze se mi po objednani neozvali asi 5 dni,tak jsem jim napsala ze to rusim a oni dalsi den odepsali ze jo,ze ok:)))..a muzu se zeptat jakou strisku mas vybranou..ja shanim na Jane a nevim ktera by byla nej
...
http://kacirecek.rajce.idnes.cz/

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

ahojky, doufám, že se ta stříška dá přidělat i na sporťák, když to píšou...

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Milé maminky, tak si tady čtu o sobě..., jsem majitelka a provozovatelka výše zmíněného obchodu.

1. Nikde v obchodě jsem neměla uvedeno, že mám stříšku skladem, pokud se toto objevilo někde ve vyhledávačích, memohu za to - nejsem jejich admin...

2. To že stříška není, mě velmi mrzí, měli jsme jich na zkoušku pár, rozprodaly se hned, pořídíme do obchodu další...
3. Kupující jsem náležitě informovala (myslím, že obchodní podmínky mám napsané velmi korektně a slušně) a objednávku na požádání stornovala.
4. nemám zájem nikoho poškozovat, taky proč??
5. V obchodě se nachází v současné době víc než 2500 produktů, není v mých silách mít vše skladem, skladem jsou pouze velkoobratové položky (ty, co se často kupují), ostaní se objednává - zboží však chodí velmi rychle, takže se zpravidla daří odesílat vše včas (dle podmínek). Snažím se zákazníkům vyjít opravdu vstříc.
6. Zkuste se na tento druh podnikání podívat z mého břehu - jsem máma dvou malých dětí (jako vy, zde), starám se o celý obchod sama s manželem...
7. Nikdo se nemusí obávat s námi komunikovat, stačí napsat e-mail a domluvíme se, není třeba vše řešit jako "strastiplnou záležitost plnou rizik" zde na fóru:-)
S pozdravem
Katka Zimplová
www.dulinka.cz

Já takhle zrušila objednávku dvakrát nebo třikrát a nikdy nebyl problém. Ale jestli je na to nárok ze zákona, to nevím.

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky