Jak zařídit - prosím poraďte
Ahojky holčiny, potřebovala bych poradit. Mzdovka u nás v práci není - pracuje z domova a jaksi se mnou nekomunikuje :-( Teď si budu vybírat dovolenou a 13.8. nastupuji na mateřskou dovolenou. Co si všechno musím před nástupem na mateřskou zařídit, co k tomu potřebuji a tak. Taky bych potřebovala vědět, jak postupovat při vyřižzování rodičovské dovolené.
Já vím, jsem pako, ale prosím napište mi to po lopatě - prostě jako pro blbce. Ono jinak hrozí, že budu otravovat zase, protože to nepochopím. :jawdrop: :00: :00:
Moc vám děkuju!!!!!!!!!!!!!! :a: :a: :a:
Ahoj, dr. ti musí vystavit žádost o PPM (je to formulář a jde o žádost o mateřskou). Na mateřskou můžeš nastoupit 8-6 týdnů před termínem porodu-takže dr.by ti měla dát s předstihem tuto žádost. Ty jen dovyplníš udaje a papír zašleš do práce-z práce ho pak zašlou na sociálku. Mateskou (PPM) budeš pobírat 28týdnů. Po této lhůtě máš nárok na rodičovský přspěvek. S předstihem cca 14dnů před koncem PPM si zajdeš na sociálku (dle trvalého bydliště) a vyplníš formulář o tuto žádost. Tam si budeš vybírat roky čerpání.....