stížnost(už ve správné formě) ,co jsem poslala na vedení nemocnice KRČ,ale asi to bude prd platné,ale aspon jsem si ulevila

08.05.2011

Dobrý den,
nejprve bych se ráda představila, jmenuji se Dagmar Bačiaková a jsem matkou téměř dvouletého chlapečka. Minulý týden, přesně 1. 5. 2011, jsme na doporučení z pohotovosti navštívili dětskou chirurgii ve Fakultní Thomayerovi nemocnici v Krči, sloužila MUDr. Vobořilová Vlasta. Syn plakal od půlnoci až do rána, pak mu již bylo lépe, ale přesto jsme se pro jistotu na chirurgii rozjeli. Celou noc si stěžoval na velké bolesti, evidentně měl problém při močení nebo s močovou trubicí.
Mudr. Vobořilová nás uvítala poměrně nevkusnými poznámkami typu: „ …a to je jako kluk?“ (sym má delší vlasy), „…musíte ho učit čůrat ve stoje, přece nebude čurat jako holka na nočníku…“ a vysvětlováním, že mu nemám dávat v noci pít, protože se bude počůrávat, apod . To vše by se dalo jistě přejít s nadhledem a ráda bych tak učinila, nebýt toho, co následovalo. Paní doktorka odmítla přijmout a vyšetřit námi přinesenou moč a sdělila nám, že syn je jistě zdráv a dalšího pátrání po problému není potřeba,pouze se podívala a prohmatala přirození . Druhý den jsme se tedy vypravili k naší praktické lékařce a výsledek? Syn má těžký zánět močových cest, v moči krev, léčen antibiotiky. Považuji to za naprosté pochybení lékařky z dětské chirurgie, které mohlo skončit vážným poškozením zdraví mého syna a ráda bych poprosila o eventuální prošetření jejího postupu. Tady totiž nešlo o nějaké lidský omyl, ale o záměrný nezájem syna prohlédnout , „lajdáctví“ a naprostou aroganci. Pokud tato lékařka takto postupuje běžně, je jen otázkou času, kdy někomu skutečně může ublížit. Ze stylu, jakým s námi komunikovala jsem nabyla dojmu, že takový přístup je pro ni zcela běžný.

Za jakoukoliv odpověď předem děkuji, s pozdravem Dagmar Bačiaková

Ve Svojeticích dne 8.5.2011

Dobrý den,
jsem tady nově, tak procházím ostatní příspěvky, a musím říct, že z tohoto příběhu jsem velmi rozpačitá.
Madam, chápu, že o své dítě máte starost (znám to), že se Vás možná dotkla poznámka (občas se prostě člověk uřekne..Vám se to nikdy nestalo?), ale otírat se takto o člověka, který svou profesi rozhodně nedělá pro svůj prospěch, a ještě v tom mít faktické mezery, to je trochu ubohé. My naopak máme právě s touto doktorkou jen nejlepší zkušenosti a naši známí také. Z pohotovosti Vás neposlali na dětskou chirurgii kvůli zánětu moč.cest, ale pravděpodobně kvůli něčemu specifickému, co souvisí s chirurgií, a tam se to má prohlídkou vyloučit.Zbytek je na pediatrovi (např.Vámi zmíněný rozbor moči a další postup). Zamyslete se nad tím. A vy ostatní, co tady provoláváte silná slova a nadávky - byly jste tam? Tak raději pomlčte, odsoudit člověka je děsně jednoduché a hlavně hloupé.

In reply to by Vera_tehu

Tak jako moment, tohle je uřeknutí???
Kopíruji
"Paní doktorka odmítla přijmout a vyšetřit námi přinesenou moč a sdělila nám, že syn je jistě zdráv a dalšího pátrání po problému není potřeba,pouze se podívala a prohmatala přirození . "

Jak může někdo říct, že je jistě zdráv na základě kouknutí na dotyčného ??????!!!!!!!!!!!! Pokud se druhý den zjistil zánět, tak asi ani na příjmu v Krči nebyl zdráv!

DASENKO,PISNI ADMINOVI CO SE DEJE ZE TI NEJDOU PSAT OSOBKY,JSOU HOLCICI,VEL 25,DELKA STELKY 14,3CM,ANO JSOU DO STRIBRNO MEDENA NA KLAUDINKU JESTE VELKE................

Ach jo, naše "zdravotnictví".. :( Jsi dobrá, že jsi to nenechala ležet ladem a postavila se k tomu čelem!!! :) Malej, ať už je jenom fit!!! :)

ahoj, promiň ale musím ti napsat, že by mne začátek tvé stížnosti dost rozesmál. Když si na něco stěžuješ tak bys v první řadě měla uvést to nejzásadnější a to je špatný přístup lékařský. To že si udělala legraci ze syna že má sponky to bych do stížnosti neuváděla. Takhle to vypadá, že ti hlavně vadí její rýpnutí než fakt, že je to špatný lékař a že neodvedla svou práci jak měla. Určitě bych uvedla že jste museli být hospitalizování a co je výsledkme špatné péče. Také je důležité, abys dopis vlastnoručně podepsala. Takhle ho můžou brát jako nanonym a nemusí ho řešit.

Snad se neurazíš, ale já bych to trochu přepsala. Měla by to mít nějakou formu. A co se týče toho, že komentovala ty jeho vlásky, tak nechci to nějak zlehčovat, ale mě otázka, že je to kluk napadla taky. S tím holt musíš počítat, když má vlásky jak holčička (ale jsou krásné) sice si to mohla odpustit, ale já bych to ze sebe asi vyhrkla taky. Ikdyž by mě to třeba pak mrzelo. Určitě bych začla tím vážnějším, že nechtěla zkontrolovat moč a ty blbý připomínky bych nechala až jako třešničku na dort. Takhle to vypadá, že ti víc vadí, to že "urážela", jestli se těm kecům dá tak říct, tvého syna a tvé praktiky, než podstatná věc, že nedělala svou práci. Každopádně stížnost si zaslouží a já ti fandím. Jen mám takový názor a nemusíš ho brát vůbec v potaz, jen jsem chtěla napsat, jak to připadne mě.

TOHLE MI ODEPSALI,
Vážená paní Bačiaková,

potvrzujeme přijetí Vaší stížnosti týkající se jednak chování MUDr. Vobořilové a jednak léčebné péče poskytnuté Vašemu synovi touto lékařkou na klinice dětské chirurgie a traumatologie FTNsP. Šetření stížnosti bylo zahájeno.

Při šetření stížností jsme povinni řídit se vnitřními předpisy naší nemocnice a zákony č. 20/1966 Sb., o péči o zdraví lidu a č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Dle těchto norem evidujeme Vaši elektronickou stížnost jako stížnost anonymní. U anonymní stížnosti na rozdíl od stížnosti řádné nesdělujeme stěžovateli výsledek jejího šetření. Abychom mohli Vaši stížnost považovat za stížnost řádnou, žádáme Vás o její zaslání v listinné podobě s Vaším vlastnoručním podpisem a s uvedením adresy bydliště, na kterou bude odpověď na stížnost zaslána doporučenou poštou. Podepsanou stížnost můžete též dodat našemu oddělení osobně či se k nám dostavit a zde námi vytištěnou stížnost pouze podepsat – sídlíme na pavilonu F, boční vchod za prádelnou, 1. patro vpravo. Další možností je opatřit elektronickou stížnost elektronickým podpisem.

Podrobné informace o postupu při vyřizování stížností ve FTNsP najdete na našich webových stránkách na odkazu http://www.ftn.cz/pacientum-a-verejnosti/podavani-stiznosti/.

Pro úplnost dodáváme, že termín na vyřízení stížnosti je v souladu s § 175 odst. 5 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád 60 dnů.

S pozdravem

Ing. Eva Houdová
Vedoucí oddělení interního auditu
e-mail: eva.houdova@ftn.cz
tel.:261 083 872, mobil: 731 193 901

Fakultní Thomayerova nemocnice s poliklinikou
Vídeňská 800, 140 59 Praha 4

In reply to by prdada

ahoj, tak to je odpověď, kterou mají předem připravenou a posílají ji na všechny stížnosti. Myslím si, že s lékařkou nic neprovedou, bohužel si zvolila nešťastnou formu a trošku se obávám, že se nad tvou stížností jen spousta zaměstnanců nemocnice zasměje. Příště až si budeš stěžovat, tak věc, na kterou si stěžuješ, piš hned v úvodu dopisu a hlavně k věci.
Tess

Doufám, že ti příde alespon nějaká zpráva o tom, že to nějak vyřešili, aby jsi měla klid. Přeju ti, aby si nikdy už nenarazila na podobnou paní doktorku.

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

já to sem nenapsala,ano Krč.Už jsem tu o tom psala dost článků,tak mě to sem nenapadlo napsat.Jinak jsem s Krčí spokojena.

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka