mmb jak to děláte , bo já su asi divná

26.05.2011

ahojky tak mám takový dotázek , na mmb nakupuju cca dva roky ,až do nějakého loňského podzima jako neregistrovaná pak jsem se zaregistrovala ( začala jsem dávat věci pryč ,tak abych měla kde ) až na jeden fakt nevydařený obchod , kdy jsem byla já lehčí o litr a paní po pár týdnech pozastavili účet ,bo natáhla vícero lidí , všechno o.k ovšem už tenkrát mě zarážel přístup některých prodávajích . Na př kominikace , některé maminy fakt slušné a domluva perfektní ,jindy jsem psala týden než jsem se dočkala podkladů k platbě a to na mmb byli přihlášené . Nebo věci co některé přihazují "jako dáreček " kolikrát mi dorozil vyloženě sepraný kus hadru , tudíž si myslím že kdyby nepřidala nic bylo by to lepší :-) a co mě taky krapet hlava nebere ,do podmínek prodeje si napíšou poznámečku ,že budou rádi když proběhlý obchod oceníte hodnocením ovšem sami už hodnocení nedají-neoplatí ,ačkoli by to pro vás byla samo též reklama ,aby bylo vidět že i na vás je spolehnutí , nebo hodnocení napíší do svého jako odpověď :-D Chápu jsem cíťa ,ale krapet mi tenhle přístup vadí ,tak by mě zajímalo jak si počínáte vy coby obchodnice a nakupující ?

Kliknutím vložíte smajlíky:

tak já jsem naprosto spokojená :) nakoupila jsem už toho hromady přes MMA i MMB,oblečení prakticky jinde neberu :) sama teda zatím neprodávám.Co se týče hodnocení,většinou píšu a vždy odepisuju,pokuď někdo hodnotí mě :) Je pravdou,že párkrát jsem hodnocení nedala :) Jinak problém jsem neměla nikdy žádný,občas zádrhel v komunikaci,ale nic co by se nedalo vyřešit :) Jinak co se týče dárečků-nečekám zázraky,většinou jsou to věci,které by se už normálně neprodali a tak je dávají zadarmo,aby se nemuseli vyhodit (co kdyby se někomu hodili :))-to mě taky nerozhodí,je jasný,že je to zadarmo,tak nemůžu čekat značkové triko v super stavu :) každopádně občas se mi stalo,že mi věci přišli a já byla zklamaná-podle fotek to vypadalo OK a pak byl opak pravdou-na druhou stranu každá věci posuzujeme jinak a pokuď to bylo opravdu za koruny,tak to neřeším :) nakoupila jsem tam i dost hraček a ty vždy přišli v takovém stavu,v jakém byly popsány :)

Tak já nakupuju i prodávám často, hodnocení uděluju vždycky, zpět dostanu tak v 70%. Snažím se být milá, ikdyž občas mě vytáčí zbytečné otázky typu a bude to mojí xměsíční dceři? Jak já to mám vědět? A to mám u všeho rozměry. Jinak co se mi několikrát stalo, tak, že neregistrovaní zboží chtějí, odešlu podklady a nic. Takže poslední dobou když vidím neregistrovaného zájemce, tak celkem trnu, jak dlouho ho zase budu muset uhánět a spousta holek na mimáči neregistrovaným neprodává. Jinak co se týče rozměrů, poslední dobou nenakupuju, pkud nejsou rozměry uvedené, nebaví mě se někoho prosit a třeba několik dní čekat na rozměry, to si radši vemu něco jiného. No a co se týče věcí zdarma k objednávce, tak to tedy posílám věci, které se dají ještě užít, ale rozhodně to nejsou věcičky v super stavu, takže i kdyby se někomu nelíbily, tak prostě o nic nejde a může je vyhodit, to si zase myslím, že není důvod k rozčilování, teda v případě, že sis za tu věc nepřiplatila na poštovném. Taky mi jako dárky chodí flekatá trička, tak to taky buď vyhodím nebo použiju jako hadr :s:

Já už na mb prodávám a nakupuji víc jak 3 roky, a jednání některých maminek fakt nechápu, je pravda, že převažuje více kladných než záporných zkušeností a popravdě sem zatím přišla asi jen o 100 kč, když sem se objendaného zbožíčka nedočkala. Neoplacené hodnoceníčko mě taky zamrzí, ale co mě štve nejvíce je to, když vím, že nějaké mamině dorazily peníze a ona mi tvrdí, že ještě ne, napíše mi za dva dny, že teda už peníze dorazily a druhý den se na poštu nedostane tak hned Pozítří!!! balíček posílá a dočkám se ho za týden :( já sem fakt v tomhle ,blbá, že jakmile mi dorazí penízky byť je to ten samý nebo druhý den, tak hned letím na poštu, aby měli balíček co nejdříve. Jooo a co mě nejvíc vytáčí, když mi po týdnu, co mají něco v rezervaci napíší, že už to nechtějí, koupili nkdě levněji a podobně. Dříve sem nad tím mávla rukou, dnes už uděluji negativní hodnocení...

Já tam prodávám taky a vždycky dávám hodnocení a teda málokdy se stane, že mi je oplaceno, ze začátku mi to bylo líto, ale teď už se jen pozastavim a vyloženě si říkat? To bych si připadala divně, ale jsou i takové, které si o to vyloženě řeknou, třeba moje kamarádka dostala sprďana, že nedala hodnocení, když jí ta prodejkyně dala a pak, když ho teda dala, tak se jí zase nelíbilo, že je strohý a ať se koukne na ty ostatní, jak používají hojně ty smajlíky a tak, takže lidi jsou fakt různí. A způsob komunikace? Většinou v pohodě a milé, ale jsou i takové, které nereagují a já se setkala s komentářem, že nemá na to čas, že vede ještě e-shop, to je argument jak stehno, když nemám čas, tak to nedělám, přitom stačilo, promiňte měla jsem toho hodně tečka. a já bych byla v pohodě.

In reply to by Terinka84

No zrovna když vidím ty smaljíky v hodnoceních, přemýšlím, jestli to fakt píší dospělí lidé. Já jsem teda taky strohá a doufám, že mi za to nikdy nikdo nenadá :s: .
Jinak tedy musím zaklepat, že ať jsem něco kupovala nebo prodávala, tak jsme nikdy neměla žádné potíže.

In reply to by femme.fatale

Já kromě té paní co nemá čas taky ne:-), vždy jsem rychle posílala, když přišly peníze a nebo naopak platila jen co jsem si to objednala a měla jsem podklady k platbě. A taky jsem strohá a max používám ten se zvednutými palci. a zatím nikdo nic proti neměl. ale opravdu narazí člověk na různý lidi....

Osobně s MMB zkušenost nemám, některé hadříky mi příjdou otřesné a s poštovným bych si raději koupila něco ve výprodeji nebo po slevě v Tescu - a mám to nové a za ty samé peníze, oblečení vždycky ,,pošlu dál" po rodině:)
Na Aukru se mi tedy líbí některé oblečky více, ale zkušenost taky nemám:(
Přeji Ti pevné nervy, při obchodech :a:

Ahoj, tak já hodnocení také píšu... Ale málokdo ho napíše mně. ...je fakt, že občas člověk narazí, ale hadr na podlahu mi přišel jen jednou.Za to teď jsem měla obchod neobchod s jakousi ženskou :( hadrů plná krabice , slevu chtěla, dostala, poštovné jsem zaplatila já a nakonec mi to vše vrátí! Že to není ani na doma, čůza! A to mi mamči i odtud z MT píší jaké mám krásné věci a za pár kaček. Když chceš nenošená trika, tak za 20 je nikde nekoupíš, že? Jinak víc prodám tady a nebo přes MMA.A na bazoši je to nějaký lepší!

a co mě dostává ,když já se jako trubička pídím ,zda balík dorazil v pořádku a z druhé strany odpověď jj dorazil , no to by mě kleplo :-( na aukru mám zkušenosti mnohem lepší ,v tomhle směru

ahojik
ty nejsi exot,zda se mi to divne nenapsat konentar,to je snad vizitka vsech,ja zatim moc jeste nefungovala na mmb ale na aukru mam hodne zkusenosti,jeste muzes zkusit pizadat o konentar znova, a bebo mozna bych se koukla jestli de neda komentar upravit a but bych zmenila na neutralni a nebo bych to dopsala do komentare,to pro prodejce nebude moc dobra vizitka
osobne myslim ze i tohle patri k ferovemu obchodu
:a:

Ahoj, no to mi mluvíš z duše. O opětovaném hodnocení ani nemluvě. Já pokud jsem spokojená (nebyla jsem snad jen jednou), tak vždy hodnocení napíšu, ale málokdy se ho dočkám i od druhé strany. Přitom peníze vždy hned po potvrzení objednávky odesílám a nebo pokud prodávám, tak se snažím balík odeslat co nejdříve a pokud prodávám, tak pochybuju, že by druhá strana se sbožím nebyla spokojená.
A nebo se mi stalo, že jsem potřebovala takové bezpečnostní koule na rohy od stolů a jedna paní je prodávala za 35,- a její odpověď byla, že je nemá skladem a musí je objednat. No hned jsem si říkala, že jí tahle objednávka nestojí za to, aby s tím chodila na poštu, ale schválně jsem čekala. Po 14 dnech furt nic a tak jí píšu co a jak, jestli už je má skladem a nestála jsem ji ani za odpověď ://:
To samé pokud se jedná o přeměření některého oblečení. Konkrétně od zn. Topolino. Chtěla jsem malému něco objednat, ale nevěděla jsem jak na tom je s velikostí tahle značka a víš jak to dopadlo? Nijak, nikdo se neobtěžoval mi něco přeměřit. No já byla tak vytočená, že jsem jedné mamině co zrovna v podmínkám měla: velice ráda vám vše přeměřím..." slušně napsala, že pokud ji obtěžuje a nebo nechce věci přeměřovat, tak ať to neuvádí v podmínkách (konkrétně ji jsem žádala 3x) No a její odpověd byla, že to přeměřuje jen pro stálé zákazníky :€): No tím mě tedy dostla :00:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka