Reklamace kočárku

14.06.2010

Ahoj holky, musím Vám napsat, jak mě naštvali v obchodě. Než se cácorka narodila (říjen 2009), koupila jsem od jedné maminky kočárek, který byl ještě v záruce do června 2010. Minulý čtvrtek se nám přetrhlo lanko, které vede uvnitř rukojeti, takže kočárek nejde složit a zároveň se nejde k lanku dostat, aby ho manžel vyměnil. Zajásala jsem, že se to stalo ještě před vypršením reklamace (16/6/2010) a vyrazili jsme do Mostu, kde je kočárek koupený (jsme z Prahy). Už když jsem do obchodu v pátek telefonovala, abych se ujistila, že tam jsou i v sobotu byla paní do telefonu nepříjemná jako noc. Když jsme tam přišli, tak si nás změřila pohledem a hned na nás spustila, že jsme kočárek určitě nekupovali my a jestli ho máme od někoho, tak že se na to podle toho a toho paragrafu nevztahuje záruka (což má bohužel pravdu). Já už jsme na ní chtěla vyjet, naštěstí manžel zareagoval duchapřítomně a řekl, že to není náš kočárek a jdeme to vyřizovat za známé, kteří jsou pryč. Pak nám paní řekla, že je kočárek špinavý a že nám ho nevezme. Tak jsme ho šli na ulici umýt (naštěstí nad obchodem byla hospoda, kde nám ochotně půjčili hadr a kbelík s vodou). Nakonec nám paní v obchodě (mimochodem majitelka - což už vůbec nechápu) kočárek vzala s tím, že to opraví, ale že je to opoužívané (světe div se, že si koupíme kočárek na to abychom ho používali) a že se na to záruka nevztahuje, ale prý u Quinny to neřeší, takže to opraví. No a dneska mi volal manžel majitelky, že jsme je uvedli v omyl, že ty lidi, kterým to prodali jsou jejich známí, a že jsme to stoprocentně koupili přes internet a že nám to opraví, ale budou to chtít zaplatit :-( No když jsme s pánem volala, tak jsem byla tak vytočená, že jsem mu musela říct, že mu potom zavolá manžel, protože já bych ho musela poslat někam... Vůbec nechápu o co jim jde, když to stejně pošlou dál k reklamaci výrobci... No a bohužel jediné co s tím mohu dělat je napsat sem a na další weby.... pozor na obchod DĚŤÁTKO v Mostě!!!! Díky kdo jste dočetli můj román až sem, ale musela jsem někam napsat jak moc jsem naštvaná.

nechápu :00: proč to tak řeší přece je kočárek v záruce a je jedno kdo ho koupil jestli vy nebo někdo jný záruka je na danou věc 2 roky!Tak to bych se s něma teda dohadovala a to,že oni teď tvrdí,že jsete kočárek koupili od jejich známích je přece tvrzení proti tvrzení oni můžou tvrdit to a vy zase to,že je to kočárek vašich známích a není přece problém se domluvi s nějakou kamarádkou,která Vám to může potvrdit..... :? Já bych řekla nedejte se taky jste za ten kočár zaplatili k když né plnou cenu,ale zaplatili ;)

In reply to by Broňule

No pán se vytasil s tím, že tenhle kočárek je jediný kočárek který se ten den prodával a že to má doložený z účetnictví, taky jsem mluvila s tou paní co jsme to od ní kupovali a ta mi potvrdila, že to jsou opravdu manželovi známí. No bohužel zákon stojí na jejich straně... Ale stejně mě to štve, nechápu, že se jim vyplatí nechat si udělat takhle špatnou reklamu. A i že se jim vyplatí se takhle shazovat před těmi známými. No co člověk nadělá...

In reply to by Broňule

No oprava bude stát 450 Kč, což je na jednu stranu dost, zase na druhou bychom to asi nikde levněji nepořídili. Ještě jsem si říkala, že napíšu přímo do Quinny, jakou jim dělají v tomhle obchodě reklamu. Paní která mi to prodávala to taky nevěděla, že se to nedá uplatnit, mluvila jsem s ní a říkala že to taky nechápe... No nenaděláme nic. Jenom mě štve jak jsem bezbranná.

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka