jsem nasrana jak svina!!!!

19.08.2009

Holky moc se omlouvam ale musim se vypsat. Kupovali jsme pro malou jidelni zidlicku.Porad jsme premysleli jakou a nakonec vyhrala plastova Fabula.Drevenou jsme zamitli protoze neni nijak polohovatelna a plastova jo.Tak jsme objednali plastovou s internetu ze stranek matyskuv raj.cz Zidlicka prisla v poradku,a kdyz jsme ji chteli slozit tak jsme zjistily ze ma vyrobni vadu! Nejde polohovat.Tak jsme psali tam odkud jsme ji objednavali a pani nam napsala at to poslem primo vyrobcovi,ze to bude lepsi a rychlejsi.Napsala me jen adresu a to bylo vše. Ale ze by me napsala ze je informuje aby otom vedeli tak to ne,proste ju to nezajimalo.A kdyz jsem se ji zeptala kdo bude platit postu jakoze uz ji mame jednou zaplacenou tak rekla ze se uvidi co rekne vyrobce.Jestli to bude vada vyrobni takze mi postu proplati protoze zidlu musim poslat vyrobcovi zpet. Nasla jsem si na vyrobce tel.a pritel tam volal a babe to vyklada a ona to vubec nemohla pochopit co jako myslime a ze to musime mit blbe slozene atd.....Nakonec se domluvily,ze jim tam posle fotku aby se podivala a ona da vedet co a jak.Tak jsme to tam posilali asi 5x stim ze jim to neprislo protoze maji zasekanej mejl.Nakonec jsme nic neviridili protoze baba tam byla jen do 4hod a pak uz nam nikdo nebral tel. Takze dalsi vyrizovani je na zitra.Jsem tak nasrana ze se chytam kazdyho slovicka a aji jsme se pohadali s pritelem.Což me mrzi!!!!! Takze stranky matyskuv raj.cz nedoporucuji jsou tam neochotni a jeste neco: meli jsme dostat darek nad 1000kc zidlicka stala 1888kc i s postou.Zadny darek neprisel,tak jsem se ptala a baba me rekla NO vy jste si zadny neobjkednala a tim padem vam nebyl dorucen.Rikam a ja jsem si mela vybrat? bylo tam napsano PREKVAPENI. no a baba uz me neodepsala.Takze jednani upne na hovno!!! Omlouvam se musela jsem se vypsat protoze takove chovani me hrozne stve

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ja bych jim to poslala zpet! Vzdyt podle zakona mas narok vratit zbozi...protoze neni funkcni tak jak ma. Napis jim k tomu dopis, proc to vracis a cekas kladne vyrizeni. V pripade, ze to neviridi dle zakona do 30-ti dnu, tak volas na obchodni inspekci!
Pravdou je, ze na obchodni inspekci jako takove ti moc nepomuzou, krom toho, ze ti reknou, ze mas pravo prodejce zalovat vcetne vsech nakladu (i tveho casu). Ale na prodejce to obykle plati ;)
Musis byt neustupna a hlave znat obchodni zakonik anebo na ne aspon tak pusobit! To jim pak dojdou argumenty.
najdi si to jak je to v obchodnim zakoniku presne...do kdyz muzes zbozi vratit bez udani duvodu a pod a presne do kdy oni ti to musi vyridit a posli jim to zpet.
Hodne stesti :one:

To se nedivím, že jsi tak naštvaná. Když se setkáš s neochotou lidí, je to to nejhorší...
Já teď objednávala na http://www.babydream.cz/ a můžu jen doporučit!!! Platila jsem přes účet, poslala jsem e-mailem výpis z účtu o zaplacení a poprosila je, že bych to potřebovala mít do pátku doma a objednávka už se vyřizuje a přestože peníze na účtě mít nemůžou, věřili mě a zboží budu mít v pátek doma.
To pak zahřeje u srdce,taková vstřícnost!!

No to je pěkný, já mám od nich právě teď od neděle objednané lehátko od fishera, taky mám dostat dáreček s nákupem nad 1000Kč, tak jsem zvědavá, určo písnu, jestli něco dojde nebo ne. Já to ale mám i v objednávce, je tam na to odkaz a musí se na to kliknout, že to chceš, tak uvidím, jestli něco dojde nebo na mě taky udělají dlouhý nos.

In reply to by Kirsche

V liště na levo máš odkaz, na to musíš kliknout a ono se Ti to přihodí k objednávce, ale neboj, o nic jsi nepřišla, dneska mi došlo to lehátko, teda jsem 100% spokojená a dárek za objednávku nad 1000,- Kč? Plyšový osel, který hýká jak šílená kráva a vypadá hooodně divoce, hubu má otevřenou jak vrata do chlíva, navíc je tam jasně napsaná cedulka, že ji nesmí používat děti od 0 do 3 let

Hmm... tak to je hezký. Ty to kupuješ od té paní a ne od výrobce, takže paní tě může na výrobce odkazovat, jak chce, ale vyřízení reklamace je JEJÍ POVINNOSTÍ!!! Takže nějaký takový odkaz na výrobce bych jí leda tak omlátila o hlavu. Jednání teda neslušné až na půdu, no aspoň vím, kde nenakupovat.
:a:

ahoj, tak to je mazec :( moje mamka ted objednavala pro brachovo malyho taky zidlicku z netu ale pres obchod a ten pan v krame ji rekl ze ma zaruku a vse u nej i kdyz to nebylo primo od nej z obchodu (ale my mu dali adresu z netu a on ji objednla za tu cenu k sobe) ... prave pro to rikala mamka kdyby s tim neco bylo at nemusi vse posilat zpet postou!
tak preju at vse dobre dopadne!!!

Tak to já bych si klidně asi počkala o pár dní pdéle a milou židličku bych zanechala na reklamaci v obchodě, kde jsem jí koupila. Tím pádem by mi odpadly starosti s poštovným atd. Tak ať se to brzy vyřeší a vy máte "zdravou" a funkční židličku !!!
-------------------------------------------------------
naše osobní stránky - www.dent.websnadno.cz.

To je nepříjemné, nedivím se, že jsi vytočená. Tak hlavně ať už s tím nemáte moc nervů a podaří se vám to rychle vyměnit.

ja bych se s ni vubec nebavila a pokud vim tak z internetoveho obchodu muzes zbozi do 30 dnu vrati a duvod uvest klamani spotrebitele a uves to ze ta sedacka nejde polohovat to vis aby s tim nemeli praci vzdy vse posilam tam kde jsem to koupila nebo na jine pobocce a ne u vyrobce manza dela na reklamnim oddeleni a docela mam info tak ja se ho muzu klidne poptat kdyz budes chtit

In reply to by SarinkaU

Klidne se manzela zeptej ,ale uz to necham asi byt a zitra se domluvime primo stou pani od vyrobce.Jsem fakt tak nastvana! Me to nejdriv nenapadlo ji napsat ze to poslu zpet ji a basta.To me napadlo az potom.Nechala jsem to byt nebudu se sni hadat.Ale uz vim ze pres internet nic neobjednam a s Matyska uz vubec ne

ahoj, to mi je moc líto. Já takovéhle věci kupuju v kamenných obchodech abych si vyzkoušela jak fungují a halvně mám tu jistotu že bude vše v pořádku až si výrobek přivezu domu. Toto jednání je otřesné . Držim palečky ať zítra dobře pochodíte

In reply to by Kirsche

bránit a určitě nečekej 30 dní,máš nárok buď na okamžitou výměnu zboží nebo okamžité navrácení zaplacené částky...jestli budeš připisovat k té židličce dopis a to by bylo dobré to k tomu napsat,tak to tam přímo napiš,protože je blbost,abys čekala...to bys byla sama proti sobě...přeju pevné nervy...my jsme tak koupili synovi na pás do auta stahovadlo na pás,aby ho neřezal okolo krku a už když to přišlo,tak špatně držel jeden ten cvoček na zapínání a paní neodpovídala vůbec na emaily ani zprávy prostě nic,tak jsem napsala dopis a poslala to jako reklamaci,jestli se někdy dočkáme opraveného nebo nového výrobku netuším,protože baba stále nekomunikuje...ale jak nezačne tak uvidí...zákoníky má tchýně v hlavě,takže ví,co dělat...

In reply to by kekulinka

dneska to budem vyrizovat pres mejl s tou pani od vyrobce tak ji to hned k tomu dopisu.Ze nebudu cekat 30dni at mi poslou hned nove.Dekuji a ty jak pises stim pasem,taky se nestiham divit! jak se ti lidi muzou tak chovat?? me by hamba fackovala ale jim jde jen o kšefty nic jineho...

In reply to by Kirsche

jak mají peníze,tak už je nic nezajímá...a musíš mít štěstí a narazit na slušného a ochotného člověka,který má zájem se starat o své zákazníky...jsem zvědavá,jestli se někdy ještě dočkáme něčeho od té paní,ale odbít se nenechám...stálo to skoro 500Kč a pro mého syna je to do auta nezbytná věc,tak na to čekám jak na smilování...

In reply to by kekulinka

ale nevim jestli to nekdy uvidis.Jestli to nebyla nejaka podvodnice.Maji kameny obchod? jestli jo zajed si tam osobne! Me tady toto vazne stve a ta nase zidla jeste vic.Jsem zvedava jak to dopadne

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky