AUKRO - PRODEJCE..

22.02.2011

maminky a tehulky, kdo kupujete hadriky a ostatni veci z AUKRO prosim o radu. 2.unora jsem koupila na AUKRU boty- kotnikove kozacky( KUP TED) jenze do ted se mi Pani/Pan vubec neozvaly.... :€\€: Uz jsem psala asi 4. maily a vubec nereagujou? jak v takovej pripade reagovat? Bojim se jen, ze se pani ozve treba za 2, mesice az nebudu boty potrebovat a co potom snimi? je to uzivatel s prizdivkou: anickavpn jestli jste nekdo od ni obednaval tak me prosim pisnete, jak to bylo u vas? :? :+^*:

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojky Holčiny, vsem dekuji za prispevky jak o radu tak o svoji zkusenost s prodejci nebo kupujicimi :) ja uz se poucila... Muj problem je v jednani a potrbuju poradit, jak se stahuje spor z aukra? nemuzu na to prijit jak se to dela? :00: DIKY VSEM :metal:

In reply to by Klarucha87

to je blbost! Prodávající žádné trestné body neuděluje. Trestné body uděluje aukro a prodávajícímu vrátí provizi z prodeje. Jak už jsem ti psala,pokud je to tvůj první trestný bod,tak bych se na to vykašlala.At si paní píše co chce,jelikož kozačky ted ti budou k ničemu a do další zimy z nich vyrostete.

Ja mela podobny problem a slavny Aukro tym mi prd pomohl. Ja koupila parfem, zaplatila, parfem prisel, ale byla to lacina smradlava nahrazka. V mezicase zrusili prodejci ucet (mel pouze 2 negativy z 98 prodeju, brala jsem ho jako solventniho), a kdyz jsem se obratila na Aukro, tak mi odepsali, ze podrobne informace o tomto prodejci nejsou opravneni mi sdelit, stejne tak, jako to, zda byl duvod blokace prodej padelku.
A tak mam doma prima smradlavou vodu za 1.000,-, ktery uz nikdy neuvidim.... od teto doby tam prodavam, ale nenakupuju. Snad budes mit vic stesti!!!

In reply to by zakruta

to tak nemůžeš brát všude jsou nějací podvodníci,já jsem s aukrem max spokojena...a to jsem toho už nakoupila vážně dost od celé výbavy pro syna,postýlka,autosedačka,kočárky až po věci do bytu,mobily,sedačku... atd...a byli to vysoké částky..měla jsem problém s paní na MMA před Vánocema peníze za dárek pro syna měla 2měsíce a furt se vymlouvala že je v nemocnici pak nekomunikovala vůbec.Když jsem si jí našla na FB a psala jí tak najednou den před Vánocema balík poslaný :-) taky už jsem opatrnější ale nějak těch podvodníků začíná přibývat :-(

In reply to by zakruta

to tak nemůžeš brát všude jsou nějací podvodníci,já jsem s aukrem max spokojena...a to jsem toho už nakoupila vážně dost od celé výbavy pro syna,postýlka,autosedačka,kočárky až po věci do bytu,mobily,sedačku... atd...a byli to vysoké částky..měla jsem problém s paní na MMA před Vánocema peníze za dárek pro syna měla 2měsíce a furt se vymlouvala že je v nemocnici pak nekomunikovala vůbec.Když jsem si jí našla na FB a psala jí tak najednou den před Vánocema balík poslaný :-) taky už jsem opatrnější ale nějak těch podvodníků začíná přibývat :-(

In reply to by zakruta

to tak nemůžeš brát všude jsou nějací podvodníci,já jsem s aukrem max spokojena...a to jsem toho už nakoupila vážně dost od celé výbavy pro syna,postýlka,autosedačka,kočárky až po věci do bytu,mobily,sedačku... atd...a byli to vysoké částky..měla jsem problém s paní na MMA před Vánocema peníze za dárek pro syna měla 2měsíce a furt se vymlouvala že je v nemocnici pak nekomunikovala vůbec.Když jsem si jí našla na FB a psala jí tak najednou den před Vánocema balík poslaný :-) taky už jsem opatrnější ale nějak těch podvodníků začíná přibývat :-(

In reply to by zakruta

Tady zbývalo jenom podat trestní oznámení - pokud se to tvářilo jako značka parfému a přišla ti smradlavá voda, tak je to padělek a pak je to trestný čin. Ale málokomu se chce na tu policii chodit. A není jednoduché dokázat, že zrovna tohle ti od prodejce přišlo. Každopádně všeobecně Aukro moc nepomáhá, spíš bere provize.

Toto jsou podmínky pro podejce...takže tě měla zkusit znovu kontaktovat, pokud tak neučinila, tak napiš zpátky na to Aukro a ona by musela nejspíš doložit, že ti opětovně psala....

Jak získat zpět naúčtovanou provizi, pokud transakce nebyla dokončena vinou Kupujícího?

Zaplacenou provizi je možné získat zpět, pokud transakce nebyla dokončena z jednoho z těchto důvodů.

Upozornění:

•Než začnete proceduru vrácení provize, ujistěte se, že jste vyčerpal všechny způsoby, jak kontaktovat Kupujícího. Uvědomte si, že ne všichni Uživatelé kontrolují e-maily denně, že Kupující mohl mít problémy s počítačem atd.

•Pro vrácení provize je potřeba podniknout několik kroků v přesně určených termínech.

•Lhůty: příklad termínů dle tabulky níže: uběhlo 25 dní od konce aukce, transakce nebyla dokončena a teprve teď chcete požádat o vrácení provize - je třeba začít proceduru krokem číslo 2.

Poznámka: Pokud je Prodejce účastníkem programu Aukro přes překážky, příspěvek do programu za prodanou aukci se v případě vrácení provize Prodejci nevrací.

Pokud je příčinou žádosti o vrácení provize to, že Kupujícího nebylo možné kontaktovat - před vyplněním Formuláře pro vrácení provize je třeba odeslat připomenutí.

Pokud nebyla transakce dokončena vinou Kupujícího, je třeba: Krok Lhůta Popis činnosti
1. Kontaktujte Kupujícího do 3 dnů od ukončení aukce Kontaktujte Kupujícího telefonicky nebo e-mailem.
2. Pošlete připomenutí po 3 dnech, ale do 30 dnů od ukončení aukce Pokud se Kupující ani po 3 dnech neozve, pošlete mu připomenutí transakce.
3. Vyplňte Formulář pro vrácení provize po 7 dnech, ale do 45 dnů od ukončení aukce Pokud stále nebyla transakce dokončena, vyplňte Formulář pro vrácení provize. Aukro pošle Kupujícímu e-mail upozorňující na nutnost dokončení transakce a na následky, které s sebou porušení smlouvy nese.
4. Získáte provizi do 60 dní od ukončení aukce Pokud v průběhu 7 dní od momentu vyplnění Formuláře pro vrácení provize Kupující nevyjasní situaci, provize bude automaticky připsána zpět na Aukro účet Prodejce

Upozornění:

•Pokud důvod žádosti o vrácení provize neodpovídá prokazetelnému průběhu transakce, bude Prodejci udělen trestný bod. Po třetím obdrženém trestném bodu může být účet Prodejce zablokován.
•Kupující, který nedodrží podmínky uzavírané transakce, dostane trestný bod. Pokud Kupující dostane "trestný bod" na základě procedury od třech různých Prodejců, může být jeho účet zablokován.
Pozor: V aukci s větším množstvím předmětů poslední v tabulce vítězů může koupi odmítnout, pokud vyhrál méně předmětů než dražil (více informací...).

Informace pro Kupující:

Jakmile Prodejce zahájí proceduru navrácení provize, je Kupujícímu zaslán informační email o důvodech, které k žádosti o vrácení provize Prodejce vedly. Pokud je chcete doplnit nebo s nimi nesouhlasíte, využijte Formuláře pro vyjádření kupujícího.

Pokud Vám již byl trestný bod udělen, stažen může být jedině Prodejcem, který tak má možnost učinit v Moje Aukro › Můj prodej › Transakční problémy: Vrácení provize kliknutím vpravo dole na odkaz Stáhnout trestný bod a následným vyplněním formuláře. Doporučujeme Vám proto kontaktovat Prodejce a požádat ho o stažení trestného bodu. Smazání trestného bodu má za následek nové naúčtování provize za prodaný předmět. U aukce, ve které Prodejce stáhl stížnost a nechal smazat trestný bod, není možné znovu žádat o vrácení provize.

Počet trestných bodů není pro Uživatele viditelný. Kupující se dozví o udělení trestného bodu prostřednictvím informačního emailu.

ted´ mě napadlo jestli nemá pordejce u svého nicku "o mě" a tam většinou prodejci píšou číslo účtu atd...někteří tam mají uvedene že neragují na maily a vše potřebné máš napsáno na té stránce o mě...proto ti třeba neodpověděli každopádně bych napsala na aukro centrum sporů a řešila to abys zbytečně neměla negativ...

ted´ mě napadlo jestli nemá pordejce u svého nicku "o mě" a tam většinou prodejci píšou číslo účtu atd...někteří tam mají uvedene že neragují na maily a vše potřebné máš napsáno na té stránce o mě...proto ti třeba neodpověděli každopádně bych napsala na aukro centrum sporů a řešila to abys zbytečně neměla negativ...

In reply to by pet.name

Tak ještě jednou - pokud ten mail z Aukra je oficiální, tak musí odpovědět na ten odkaz, který je v mailu uvedený, jinak má smůlu a ten trestný bod dostane. Pokud napíše samostatný mail na centrum sporů, tak si to ti ichtilové na Aukru nedokážou spárovat a maminka se bude divit až ji přistane trestný bod, ona přece odpovídala, tak proč má ten trestný bod.

Taky je dobré napsat svůj problém na Foru Aukra do Poradny, tam ti poradí ostřílení uživatelé.

tak je to tady, to co jsem si myslela ze se stane a bala se, tak se bohuzel splnilo :-( ted co mam delat jako? Tohle me poslala do MAILU :Prodejce požádal Aukro o navrácení provize, která mu byla za tuto aukci naúčtovaná.
Jako důvod Prodejce uvedl:

Kupující za předmět nezaplatil

Jak t mam holky ted resit? kdyz vubec nereaguje na MAILY? Jak se to vyrizuje ja tohle neznam :\/: :$$:

In reply to by Klarucha87

Pokud je to oficiální mail z Aukra, tam musíš odpovědět přes ten link, co máš v tom mailu. Nestačí dát "odpovědět". Žádnou jinou formu odpovědi Aukro neakceptuje a bere to, že jsi se k udělení trestného bodu nevyjádřila a udělí ti ho. Prostřednictvím toho formuláře jim napiš, co přesně se stalo a doufej, že ti ho neudělí.
Za 3 trestní body se odstavuje, udělení trestného bodu vidíš ty, AT Aukra, ale jiný uživatelé ne. Pokud by tě udělený trestný bod trápil a máš málo komentářů, tak si můžeš založit nový účet.
Prosímtě, nikomu nic neplať. Provizi vrací Aukro predejci, který si o vrácení požádá a Aukro shledá, že má k vrácení provize důvod.

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

to teda sem fakt dneska na lano asi pujdu vecer do stodoly :r: :///: :€z€:

In reply to by Klarucha87

Ahoj, osobní zkušenost nemám, ale řešila jsem opačnou věc (kupující mi nechtěl zaplatit). Hledala jsem radu na dizkuzním fóru Aukra (http://aukro.cz/phorum/list.php?f=315) Tam je mnoho podobných situací (jako u Tebe) i popisů, jak co řešit. A rozhodně bych napsala přes Centrum sporů (v Moje aukro - na levé straně) - co nejrychleji... Napiš tam i, že máš např. kopie odeslaných emailů (+ datumy, aj.), a že prodejce nereagoval!

Ještě dodatek:
Koukla jsem na toho prodejce. Má dost negativních i neutrálních komentářů - a hlavně podobných situací! Být Tebou co nejrychleji o tom napíšu Aukru, ať zbytečně za to nemůžeš ty (mohli by Ti udělit trestné body, pozastavit účet...) Ale neboj, určitě se to vysvětlí a bude to OK!

PS: Bylo v té vyhrané aukci číslo účtu?? U některých vystavených aukcí to tam má... Pokud ano, byla to opravdu Tvá chyba, že jsi nezaplatila :(

In reply to by Hanek

Diky, za odpoved ale jako pokud nereaguje ani na jeden MAIL tak to je snad chyba prodavajiciho ne??? :-( me se zati vzdy kazdej ozval! hele a pokud tedy vyhraje spor ona, tak me jako zablokuji ucet a uz nebudu moct nikdy nic prodat nebo jak to je? :+^*: moc..........

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

jo v pohode, no nelibi se mi to kdyz ma prodavajici takovyhle pristup, ale aspon jsem uz ponaucena a d ni uz si nic nekoupim! :spid: A vraceni provize to je co presne? jako cela cena za koupene zbozi nebo jak?

In reply to by Klarucha87

Nee, vrácení provize se týká Aukra. Prodávající platí z každé prodané věci určitá procenta Aukru, které oni pak tomu prodejci účtují. A když prodej neproběhl, tak mu je vrátí. Je to většinou pár korun, když se to týká nějaké levnější věci. což určitě byly i ty botičky. Tebe se to nijak netýká.

In reply to by Klarucha87

Tobě, jo?? Tak je prdlá:-) Víš co, být tebou tak taky nereaguju. To je zajímavý, že najednou s tebou komunikuje. Na Aukro bych normálně napsala, že jsi paní posílala maily a nedařilo se ti ji kontaktovat, ať to rozhodnou. Ale na ni bych se vyprdla, když měla takovej přístup. To je hnus:-((( Já to nechápu, když chci přece něco prodat, tak se snažím vyjít vstříc, zodpovědět dotazy atd. Nebo jsem teda divná já.

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

A ten email ti poslala přímo prodejkyně a nebo aukro s tím,že prodejkyně chce vrátit provizi?

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Jasně, pošli mi to na gianna.w@seznam.cz. Snad ti pomůžu. Já teda vím, že když jsem tehdy posílala reklamaci, tak na Aukro, oni mi pak penízky, co si strhly jako provizi, vrátili v další faktuře. S kupující jsem nic dál neřešila. Přece nebudeš babě posílat nějaké peníze....:-) Zkusím se ještě pak mrknout na Aukro, jestli nemají nějaký změny, ale pochybuju.

In reply to by Klarucha87

Tak do třetice:-))) Našla jsem ty podmínky a přímo vyžadují, aby tě prodejce znovu kontaktoval, takže pokud tak neudělal, mám smolíka:-)) Zkusím to sem zkopírovat, ale ten mail ještě pošli, mrknu se, co ti přímo napsala ta kačena.

In reply to by Klarucha87

Tak ten mail mi zatím nepřišel....Zkus to když tak ještě jednou nebo vydrž, někdy to chvilku trvá. Dneska už to asi zabalím, tak na to mrknu zítra, nemůžu najít na Aukru ty provizní podmínky, ale určitě tam jsou, jen dnes už nemám nějak energii:-) Každopádně nic jí platit určitě nebudeš, jen chci najít to, kde je to přesně popsané....

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Já jsem teda měla za to, že když chceš vrátit provizi, tak musíš taky dokázat, že ses snažila kupujícího kontaktovat, např. mail- Jednou se mi stalo, že jsem něco prodávala a kupující nereagovala ani na maily ani na telefon či sms, tak pak jsem teprve řešila reklamaci na Aukru. Přímo to tam bylo někde napsané, že provize se vrací, pokud není možné se s kupujícím dohodnout. Je to teda už dřív. Každopádně co se týká prodávající, která není schopná odpovědět na mail, tak bych jí taky peníze neposlala!!!

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

haha,dej treba je jeste dnes vecer prodas,ale na ten svetr jukni,tvemu muzi by obzvlast slusel!!!! :)

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

tak kdyz uz jsem u toho prodavani :-D ja prodavam novy tricko SAM jeste z vysackou jestli by me nekdo zajem, nebo ty ;) poslu ti kdyztak fotecku

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

no je to prave velikost S ale je to vetsi tak M-L ja ho koupila pro bebe, ale bohuzel mi neni pres prsa.. ale na fotecce jsem hezka a hubena ;) to bych rekla ze vam urco bude :metal: poslu foto a rozmery :-)

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

no je to prave velikost S ale je to vetsi tak M-L ja ho koupila pro bebe, ale bohuzel mi neni pres prsa.. ale na fotecce jsem hezka a hubena ;) to bych rekla ze vam urco bude :metal: poslu foto a rozmery :-)

Ahojky, jak koukám, takl má samé pozitivní ohodnocení jak kupující tak prodávající.
Asi někde nastala chyba, že se neozval. U osoby s takovým ohodnocením bych se nebíla obchodovat.

In reply to by luca87

:) Brácha takhle obchodoval s pánem, co měl několik tisíc pozitivních komentářů, samé "perfektní", "vřele doporučuji" a objednal si u něj výhodnou televizi (za 11 000)...jednu z 20 kusů za Kup teď. Televize nikomu z kupujících nedorazila a prodejce se vypařil :) Nechci říct, že je to stejný případ, ale že pozitivní komentáře neříkají o prodávajícím vlastně vůbec nic!

Ahoj, tak já bych bez komunikace taky nic neposílala. Ať toho má hodně nebo ne, tak je minimálně slušnost odpovědět. Co když budeš potřebovat boty vyreklamovat? Podmínky nebo ne, když zadává aukce, tak určitě u PC sedí a jestli jí je zatěžko odpovědět na mail, tak nemá obchodovat. Jako možnost bych viděla to, že jí padají maily do spamů a nečetla je. S tím jsem se taky setkala. Zkusila bych jí zavolat, měla by tam mít na sebe číslo. Ale pokud nebude ragovat ani tam, tak bych to pustila z hlavy. Jednou se mi to taky stalo, když jsem něco prodávala, paní nereagovala ani na maily, ani nezvedala telefon, to je pak ztráta času. No nic, přeji, ať se to nějak pozitivně vyřeší. papa

ahojy! mě se tam stalo něco podobnýho, ale zdruhé strany, koupil pán u mě věc taky kup teď, písli jsme mu a už se neozval, tak jsem mu po několika upozorněních písli negativní hodnocení a pokud se to z jeho strany vysvětlí změnímemu ho. pa

ahojy! mě se tam stalo něco podobnýho, ale zdruhé strany, koupil pán u mě věc taky kup teď, písli jsme mu a už se neozval, tak jsem mu po několika upozorněních písli negativní hodnocení a pokud se to z jeho strany vysvětlí změnímemu ho. pa

Ahoj, taky sem na to koukala, je fakt že má hodně kladných komentářů.
Já třeba dělám to že když má prodejce u aukce číslo účtu a jinak žádné jiné pokyny. Tak platbu i poštovnym pošlu na to číslo co tam má dané a vyplnim formulář voleb přepravy a do zprávy napíšu že jsem odeslala platbu na účet udaný u aukce, jako var. symbol jsem dala číslo aukce a do zprávy pro příjemce mojí aukro přezdívku.
A zatim to bylo bez problémů.
Nebo si zažádej o poslání na dobírku.
Jinak ti asi neporadim, s timto prodejcem zkušenosti nemám.
Tak přeju hodně štěstí. :one: Je těžké se rozhodovat, když prodejce vůbec nereaguje. :spid:

In reply to by Katy - kacax

Přesně tak to dělám i já. Když vyhraju aukci, ihned mailem napíšu v který den odešlu peníze. Většina prodejců mi odpoví, že jakmile platba dorazí, balíček odešlou. Ale několikrát se mi stalo, že prodejce vůbec neodpověděl a jen balíček poslal. Nikdy jsem neměla probém, kdybych byla na Tvém místě peníze bych odeslala.

In reply to by vood

Jenže tady nejde o bavení či nebavení. Nikdo není povinen sedět u pc každý den. Prodejkyně dle mého(a myslím,že i dle aukra) splnila vše co měla,zaslala číslo účtu v emailu. Jak se zachová kupující je její věc.

In reply to by HedvikaK.

tak tohle me teda neprijde normalni..... pokud ma na aukru tolik veci co prodava a je fakt oblibena a ma hodne komentaru, asi u toho PC sedet docela casto musi, a pokud se najednou neozyva kdyz ja sem koupila jeji aukci, to je uz jeji problem, ona by mela napsat aspon to, ze az bude mit penize na ucte tak boty posle... a ona nenapsala nic! takze ci je ho chyba? Ja preci nebudu posilat penize, kdyz se mi prodavajici neozvala? To bych byla jen sam proti sobe ://:

In reply to by HedvikaK.

Tady jde o bavení a nebavení. Když někdo prodává, tak je povinnen, minimálně v zájmu slušnosti, sedět u počítače. A myslím si, že to bude i v těch obchodních podmínkách, jen opravdu nemám náladu je číst. Ale posluž si, pokud je libo :) evidentně ti hodně záleží na tom, abysis to obhájila :) Že ty takyneodpovídáš na maily?;)

In reply to by vood

Díky,čekala jsem kdy to obrátíš proti mě.Ale je mi to jedno.Já většinou na aukru nakupuji než prodávám. Ale do toho nikomu nic není..:)
Tvoje kamarádka napsala dotaz,tak jsem jí odpověděla a že máme každá jiný názor neznamená,že se tu budeme navzájem napadat(tak jak jsi to ted udělala ty).

Ne penize jsem nastesti neposlala.....Holky diky za rady, presne tak to asi budu resit, proste pokud se KONECNE uraci ozvat, tak ja ji jen napisu ze o zimni boty uz na jare nemam zajem a ze to je jeji chyba, ze prisla o penize! jen se bojim aby me pak nenapsala negativni komentar, to by me teda pekne nas.ala :spid:

In reply to by Klarucha87

no, ono to tak může dopadnout, protože fakt už se mi asi třikrát stalo, že jsem něco vydražila "kup teď" tak jsem prostě poslala mail, že zboží zaplatím tak a tak, poslala peníze a zboží mi vždy přišlo, aniž by mi prodejce napsal. tak aby ti potom nedala negativ jen kvůli tomu, že jsi vydražila a nezaplatila :(

In reply to by svetla82

No tak az takhle cerne to zase nevidim... ja mam vsechny maily co jsem ji psala ulozene, takze kdyby se chtela jo hadat a soudit, tak mam dukazy... vzdy si peposilam odeslane maily i na muj mail... Jak to tady uz naka mamina psal, mozna toho ma moc a nestiha na to se ale da rict jen jeno to je jeji chyba a ne moje..... nema si toho brat moc kdyz tak NESTIHA!!!!!!

In reply to by Klarucha87

to jsem psala já :) kdo aukruje už dlouho, tak ví, jak to tam chodí a když vidím, že je to prodejce, který tam toho má mraky a všechno v pořádku, tak je téměř nemožné každému odepsat. něco jiného je, pokud budu inzerovat já s pár věcma, ale někteří prodejci to mají jako obživu (zaměstnání). jen jsem tě chtěla upozornit, že ten negativ můžeš dostat a to právem. nemyslela jsem to zle :a:

In reply to by svetla82

Měsíc jsem byla na velký internetový obchod úplně sama, někdy jsem za 8 hodin sotva stihla zabalit balíky (velký - kočárky atd, v těhotném stavu) a zbytek dne odpovídala na telefony, emaily, objednávala, řešila reklamace...zvládnout se to dá a hlavně musí! Kdybych s lidma nekomunikovala,pak by si u nás brzo nikdo nic neobjednal. Slušný obchodník prostě musím komunikovat a pokud to nestíhá, je to opravdu jeho problém. Nikdo si nemůže myslet, že stačí napsat č.ú. a teď plaťte...tedy může, ale pak musí počítat s velmi negativními ohlasy.

In reply to by svetla82

jo v pohode, taky to neberu zle.. jen mi nejde do hlavy, proc bych ja mela dostat prave negativ? ja ktera jsem nic spatneho neudelala? ja kdyz se me nekdo dyl neozyva a neco odemne koupil, tak hned pisu jestli penize odeslal abych mohla byt pripravena na to kdy balicek poslatř atd. tohle je preci vylozene chyba prodejce- ne MOJE :? ja nic neudelala..............

In reply to by Klarucha87

Tak to se na mě nezlob,ale když si jí neposlala platbu za aukci tak nemůžeš čekat,že ti něco pošle.Ona vypadá na to,že jede tzv.ve větším a číslo účtu ti posílá automat.Ty jsi jí měla poslat platbu,jako var.symbol udat číslo aukce a ona ti odešle botky. Alespon takto to řeším já a jelikož mám (tak jako ona) napsané číslo účtu v aukci a pak ti přijde ještě emailem,tak taky nepíši každému.Negativ ti pravděpodobně dá, protože tím,že jsi ty u ní nakoupila, ona musí za tu prodanou aukci odvést poplatek aukru.Taky jestli bude žádat o vrácení provize,tak ti aukro napíše trestný bod a po 3 trest.bodech odstavují.

In reply to by anonymous_stub (neověřeno)

Nechci se s tebou o tom nějak dohadovat,ale věř,že aukro to bude vidět opačně než ty.

In reply to by HedvikaK.

Já teda neposílám vždycky peníze automaticky a nebudu posílat peníze někomu, kdo nereaguje na moje emaily :? Myslím si, že může být ráda, že jí ty peníze neposlala. Kdyby paní měla zájem botky poslat, tak by snad odpovídala na maily, ne?

Mimochodem jsem si takhle jednou vydražila levně kabát a ženská mi napsala, že mi ho nemůže poslat, ani se neuráčilato vysvětlit. Nakonec si vymyslela, že ho dcera dala kamarádce :€\€: Lidi jsou všelijaký.

In reply to by vood

Tohle má aukro v obchodních podmínkách a prostě když si se tam registrovala,tak si s nima souhlasila. Proto je tam ten automat,který ti odešle vše potřebné k platbě.Právě proto,aby větší prodejci nemuseli sedět denně u pc a odpovídat na emaily. Takže prodejkyně splnila vše co měla a ted je to na kupujícím. Navíc když si odklikneš aukci,tak tam je pak přímo ■Zpět se vrátíte stisknutím tlačítka Zpět
■Nezapomeňte, že přihozením, v případě Vašeho vítězství v aukci, vzniká mezi Vámi a Prodejcem platná kupní smlouva a je Vaší povinností za vydražený předmět zaplatit.

■V případě pochybností se podívejte do naší Nápovědy

V případě, že vyhrajete v aukci, budou Prodejci doručeny Vaše osobní údaje: Vaše jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo a emailová adresa. Tyto informace budou použity pro dokončení transakce.

In reply to by HedvikaK.

To možná jo, ale pokud není žádná reakce ze strany prodejce, pak mu prostě platit nebudu a obrátím se na Aukro, protože nejsem blbá a nechci přijít o peníze. Je těžký to pochopit? Pokud prodejce není možný ani po 3 týdnech kontaktovat, tak je asi něco špatně z jeho strany a není podle mě důvěryhodný. Což mi připadá jako rozumný důvod k odstoupení od smlouvy....které sice nevím, jak má Aukro ošetřený, ale určitě je možný.

In reply to by HedvikaK.

:///: Hlavně, že si rozumíme. Nechceš mi napsat svůj nick na Aukru? Ať vím, od koho si raději nic nekupovat :s: to víš, jsem otravná a občas mám potřebu před platbou s prodejcem něco dořešit...no a vyžaduju odpověď.

In reply to by vood

Zkus si místo rejpání do mě přečíst tohle..:)
Průvodce nakupováním > Ukončení aukce a realizace koupě >

Prodejce nereaguje na moje zprávy – co mám dělat?

Chcete-li, aby Prodejce dostál svým závazkům, můžete o potížích s dokončením obchodu informovat Aukro tým. Vašeho obchodního partnera vyzveme k plnění Kupní smlouvy. Pokud ani po opakované výzvě nedojde k nápravě, může nečinnost Prodejce vést i k odstavení jeho uživatelského účtu.

Pozor: Prodejce může kontaktovat Kupujícího včas i pomocí zprávy, která je součástí automatického emailu informujícího o výhře. Má se za to, že prodávající kontaktoval Kupujícího včas, i když email není ve lhůtě doručen z důvodu na straně Kupujícího (např. technické potíže, neoznámení změny emailové adresy Kupujícího).

Doporučujeme Vám zkontrolovat, zda Prodejce neuvedl všechny potřebné informace k dokončení obchodu v popisu aukce, ve stránce „O mně“ nebo v automatické zprávě, která Vám byla odeslána Aukrem po skončení aukce.

In reply to by HedvikaK.

To co tady teď píšeš je vše v pořádku ALE vždy platilo a mělo by platit dál jedno nepsané pravidlo "náš zákazník, náš pán" . Prostě automat je fajn ale když má kupující dotaz je slušnost a morální povinnost odpověďet.

Ahojky, tak jsem na ní koukla, a nevypadá to, že by byla podvodnice. Už jsi jí je zaplatila? Někteří prodejci neodepisují, mají toho moc. Prostě až bude mít peníze na účtě, tak zboží pošle :a:

teto,jestli jsi ji neposlala penize tak to nech byt,presne toto se mi stalo na MMb,obednala jsem plavky pro malou pred dvema mesici a do ted nic,takovej prodejce je pak na nic :zadek: :|€|:

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?
Adopce

Ovulační kalkulačka