díky za náhled z druhé strany :-) ono je to od každého trošku, nudí se a zabodovat chce taky. jak už jsem psala dole, problém nemá se všemi učiteli a poznámky má víceméně "jen" od dvou. Já už s ním mluvila tolikrát, třídní máme bezvadnou a to to s ním taky řeší. Říkala mu, že třeba když se neumí ovládnout, že něco nutně "potřebuje" říct, tak at si to napíše, práci navíc mu dává. Každopádně mám jasno, zajdu za oběma učitelama (divný, oba chlapi, s učitelkama problém nemá), se kterámi má největší problém a promluvím s nimi o větším zaměstnání v hodinách. No, ten zákaz počítače do viditelného zlepšení teď už musím asi ustát, když jsem ho vypustila
In reply to ahoj, tak předně se mi by tessie
díky za náhled z druhé strany :-)
ono je to od každého trošku, nudí se a zabodovat chce taky. jak už jsem psala dole, problém nemá se všemi učiteli a poznámky má víceméně "jen" od dvou.
Já už s ním mluvila tolikrát, třídní máme bezvadnou a to to s ním taky řeší. Říkala mu, že třeba když se neumí ovládnout, že něco nutně "potřebuje" říct, tak at si to napíše, práci navíc mu dává.
Každopádně mám jasno, zajdu za oběma učitelama (divný, oba chlapi, s učitelkama problém nemá), se kterámi má největší problém a promluvím s nimi o větším zaměstnání v hodinách.
No, ten zákaz počítače do viditelného zlepšení teď už musím asi ustát, když jsem ho vypustila