naše včerejší cesta k lékaři

16.10.2009

Zdravíčko,
včera jsme jeli na kontrolu k neurologovi a měli jsme naplánováno, že se stavíme cestou u mé kamarádky.
Veškeré mé dotazy od pondělka ohledně zimních gum, manžel odbýval, že má stejně určitě plno, a že se má zas oteplit, a že má nové letní do mokra s drážkou...Ještě ráno jsem se ptala, jestli bychom si vážně tak moc zajeli, kdybychom jeli přes Turnov a Svijany. (jsme ze Semil, kamarádka z Českého Dubu, jeli jsme do Liberce) Nedávám manželovi rozkazy a příkazy, spíš se ho dotazy snažím nasměrovat k tomu, aby to vymyslel sám. Tentokrát se mi to nepovedlo.
Vyjeli jsme v 9:00. až do Malé Skály pohoda, sice furt padesátkou, ale manažel říkal, že zas ušetříme za benzín.
No a pak jsme odbočili na Frýdštejn, jeden z největších kopců v okolí, je tu i rozhledna. Vede tam úzká silnička samá točka lesem, nikde místo, kde byste to mohli otočit.
No už po 200m začal panikařit, furt se ptal jak je to daleko a moje odpovědi ho moc neuklidňovaly. Jediné co ho drželo nad vodou byly vyjeté stopy, že to někdo před náma už projel. Cca v půlce kopce, jsme potkali toho druhého blázna. lomcoval tam se stromem přes silnici. Manžel mu šel pomoct, když jsem viděla, že s tím ani ve dvou nehnou, vylezla jsem taky. "Zalez, tady padaj stromy!" Prý to spadlo těsne před tím chlápkem, viděl jakto padá a couval...naštěstí se našli další blázni za námi zastavily další 2 auta a ve 4 ten strom chlapi cca za 15 min odtáhli.Pak už to bylo dobré, protože jsme potkali 2 auta z protisměru, která odklidila zbytek cesty. Při vyhýbání jsem já trnula hrůzou, že se skutálíme až do údolí, ale šlo to. za Frýdštejněm, jsme pak objížděli pár hrabajících aut ale už to bylo vyježděné.
Od kamarádky jsme vyjeli v půl jedný rozhodnuti, že raději risknem pokutu, že nemáme dálniční známku, než další kopec. Jsme si nepomohli. Z Hodkovic do Liberce jsme je-li na jedničku, 8km nám trvalo hodinu.
Co vyvážilo útrapy byly chvály neurologa, že Danielka už vše dohnala, a to že jsme nečekali frontu, jako minule(I když jsme byli objednají na čas, přišli jsme na řadu po hodině a půl) Čekali tam na nás s výrokem, tak Vrchlabí, špindl a Semily dorazili. Liberecký ani jeden...
Příště jedeme na kontrolu v lednu...

Kliknutím vložíte smajlíky:

Ahojky jojo já to tam znám jsem Jablonce.My naštěstí už zimni kola máme,manžílek je automechanik a tak je v tomhle docela zodpovědnej(aspon v něčem že :///: :s: ) Tak hlavně že jste dobře dojeli.My včera ani nemohli ven s kočárkem,napadlo tu téměř metr sněhu a pluh přijel až k večeru takže jsem neměli šanci se někam dostat.No a dnes to vypadá podobně,i když už tolik nesněží tak je tu děsná břečka :(

In reply to by lussi

u vás je vždycky nejvíc sněhu ze širokýho okolí. Nevím co to tam máte za bermudskej trojúhelník :-) . My i kdybychom nejeli přes ten Dub, tak asi jedeme přes turnov, protože celý dopoledne hlásily Jablonec-Liberec neprůjezdnej, popadaný stromy. No a to bychom určitě ale zas jeli do turnova přes Kozákov :jawdrop:

In reply to by Dejmalka

Jojo přesně tak tady je vždycky nejvíc sněhu taky mi to někdy štve ale jsem tu docela zvyklá.Kámoška mi psala že jela tramvají do Jbc a stála tam asi 2 hodiny a nehly se z místa.My ani nebydlíme přímo ve městě takže tady vidíme pluh jednou za uherskej rok.Silničáři opět nepřipraveni a zaskočeni jako každej rok.No a ještě bydlíme na kopci takže s kočárkem z města dom je fakt zabíračka...

Ty bláho, to jste si teda užili :§) ... holt chlap, co naděláš, ženská mu může radit a stejně je pán tvorstva nejchytřejší, viď? :!k: Hlavně že jste dobře dopadli - jak u doktora, tak na silnici.
P.S. My taky ještě nemáme zimní obutí :-g(
-------------------------------------------------------
naše osobní stránky - www.dent.websnadno.cz.

In reply to by Dejmalka

je to k zbláznění všude.Já sem z Kladna a taky nás ta zima pěkně překvapila.Já teda mám zimní obutí od loni.Jezdila sem na to i v létě,takže se teď nemusim stresovat.Ale zase mi nejde v autě termostat,takže se mi zapařuje okýnko a já jedu na tachometru 5 a ve vočích smtr...... :-/)

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky

Vaše fotografie

nevim
Můžu to brát jako pozitivní?