Aukro paní,která mě obelhala co mám dělat???

06.12.2010

Holky já jsem tak vytočená :€[€: ,přišla mě pro malou kombinézka od paní která napsala toto :
Prodej zimní kombinézy, tato kombinéza je pro tak 12-14.měsíční holčičku, koupila jsem jí v září a myslela jsem, že jí naší holce bude není vyrostla dost rychle, pro jistotu píši rozměry. Koupila jsem jí dost draze a už nešlo to později vrátit zpět, proto dávám tak vysokou cenu. Jinak materiál je dost dobrý je vidět, že nebyla vůbec nošená a myslím si, že je nepromokavá. Má kapucu, lze jí na suchý zip zapnout. Celá kombinéza se zapíná také na zip. Po stranách na kapesníček jsou 2 kapsičky a na 1 rukávě Zn. EXTRA -ME, CASUAL WEARS. A pas je do gumy. A Nohavice mají zabezpečení padání sněhu na gumu.
A je to hrůza,pochybuji,že ji koupila draze,je to vietnamský a používaný..vůbec netuším,co ted mám dělat?peníze v :zadek: a malá nemá kombinézu a ještě mi psala den před tím meil,at napíšu hodnocení...

Kliknutím vložíte smajlíky:

psala jsem včera meil a neodepisuje,což se dalo čekat,zkusím to ještě jednou a pak to roztočím...díky za rady... :+^*:

Určitě bych ji to napsala, a že nejsi spokojená a posíláž zboží zpět, a žádáš vrácení peněz. Pokud na email nebude reagovat, tak se obrať na zákaznické oddělení aukra, od toho tam jsou lidi, co řeší problémy s prodejci. Každopádně ji uděl negativní komentář. Bude tě to stát poštovné, co už, ale jestli jsi ji koupila draho, tak bych to nenechávala být. Určitě máš právo poslat zboží zpět a požadovat peníze zpět. Moje sestra pracuje pro Aukro, sice už je manažerka, ale toto dřív řešívala a ona sama, když je nespokojená s tím, co koupí na aukru, tak to pošle zpět. Pokud uvedla, že je kombinéza nová a je viditelně nošená, tak jsi určitě v právu. Ono, člověk si musí dávat pozor, co napíše do komentápře, protože se to může lehce použít proti němu, nesmí lhát. Takže ač je věc zánovní, ale není v originál obalu, tak to musí uvádět, či to, že je krátce nošená, použitá 5x třeba atd..

Ahojik,tak si najeď na moje aukro,můj účet,centrum sporu-nový spor.a Napiš normálně přímo aukru,že zboží neodpovídá popisu a prodejce nekomunikuje.Když už ji nepřinutí vrátit peníze tak jí zruší ůčet.

nevím, jestli to ještě stihneš - ale když se nakupuje přes MMB nebo i přes jiné portály na internetu - tak máš právo zboží do 14-ti dnů bez důvodu vrátit.
Ptala se na to moje kamarádka, když jí paní vrátila kočárek, kterej jí prodala - takže to je od právníka. Prodávala to přes MMB a stejně to musela vrátit. Takže - jestli jseš ještě ve lhůtě tak bych to vrátila. ......... Ale musím ti napsat, že mně se už nelíbí, ty výrazy jaký ta paní používá k popisu té kombinézy. Takže bych ji taky nekoupila .... to jenom tip pro příště.

In reply to by brandik

kombinéza mi přišla včera tak bych to stihla,ale pochybuji,že paní mi vrátí peníze,včera jsem jí slušně psala a ona ani neodepsala...
Já skoro vůbec nenakupuji přes nett oblečení,když hračky tak většinou z obchůdků tak mě proto ty výrazy nemohly varovat..ted si dám hodně dlouho pozor..

In reply to by monke

tak kdyby jsi ji poslala zpátky tu kombinézu, tak ona ti musí poslat ze zákona peníze zpět. Pokud by to neposlala - tak bych to řešila nejdřív přes to centrum na Aukru a když by to nepomohlo, tak oznámení na Policii ČR. Paní bych toto napsala, co jseš schopná udělat ........ a pokud bude trošku rozumná, tak si to hodně rychle rozmyslí.

ahoj, když čtu co ona pani napsala, tak bych si od ní nic nekoupila. Jen popis oblečení je dost divnej. Píše že je značková a dost drahá a potom si ani neni jistá jeslti je nepromokavá-promiň, ale tohle už zavání něčim divným. Když jsi viděla fotku tak ti připadala opravdu jako značková?
Je mi líto že ti pani posalal takovejhle šunt. Ale zkus se sní spojit a říct jí, že ti zboží nevyhovuje a chceš vrátit peníze. Snad pani bude slušná a peníze ti vrátí. Netušim kolik si za kombinézu zaplatila. Já u vietnamců kombinézi kupuju a jsem snima spokojená. Cena je cca 350kč

In reply to by JaMiOn

moc oblečení přes nett nekupuju,takže mě popis nemohl varovat,ještě jsme se se třemi o komibnézu přehazovaly...Na fotce vypadala úžasně....Paní jsem už psala,ale ještě neodepslaa..vydržaila jsem ji za 515kč...

In reply to by monke

tak to je síla, za tolik??? zkus to s ní po dobrém, možná bych se pak spojila i s vedením aukra...že tato paní neodpovídá, ikdyž chceš řádně uplatnit reklamaci, pro špatné popsání výrobku, neodpovídá popisu, ani kvalitě...bla bla bla.....té ženské bych psala třikrát denně a dala bych ji 24 hodin...

To je teda hrozný!!!Já jsem na Aukru nakoupila spoustu věcí,ale naštěstí vše o.k.Já bych jí napsala ať ti vrátí peníze,že to pošleš zpátky a když by nechtěla,tak jí to napiš do komentáře.A je tam taky centrum sporů.

Čauky,já jssem taky vytočená,já tam koupila před 2 měsíci od údajně ověřeného prodejce želví lampičku s projektorem,novou,měla tam napsáno,že dojde do 20 dní a myslíš,že něco mám?Příště už nic nebdudu platit předem.Ach jo,já takové lidi nemám ráda,zvlášť,když je to pro maminy s dětma!!!

Tak to je mi moc líto,lidi jsou svi... přítel tam min.týden vydražil diář za 550kc a diář nikde. Paní jsem psala co jako je a prej to posílala.Už je to tejden tak nevim,nevim :(

In reply to by Dankka.T

Uvidíme jeastli zítra dorazí..kdyžtak si o to napíšu, ale stejně mě to uráží já ji poslala peníze hned ten den večír, psala jak je to super, že peníze jsem odeslala takhle rychle a že druhý den pošle diář noo a nic. No uvidim zejtra...

Tak to máš ještě dobrý, já na Aukru koupila mikinu a penníze v prdeli a mikina za 500,- nikde :-(

Přidávám se k Vodnance, napiš jí mail, zkusila bych ať si to vezme zpět a vrátí plnou část peněz podvodnice jedna! Přeju hodně štěstí!

napsala bych jí, co si o tom myslím ... pokud je to značkové, měla by tam být cesulka, ne? pokud není, je to sporné a může si psát co chce .... trvala bych na vrácení části obnosu s pohrůžkou, že jí napíšeš negativní hodnocení a předáš celou záležitost do centra sporů na Aukru.

In reply to by monke

tak to bych se s ní vůbec nebavila .... poslal bych jí meila, kde bych jí to všechno napsala a buď ať si to vezme zpátky ap olše prachy nebo ať slevní a pošle zpět nějaképeníze .... pokud necbude chtít, nafoť cedulku a hlavně si zkopíruj ten inzerát, co měla ... a pošli to na to Centrum sporů, že tě obelhala.

In reply to by monke

Nepsala bych to na centrum sporů - teda pokud myslíte tu možnost "zahájit spor". Na koncích stran na Aukru je Kontakt - tam to napiš. Jak dlouho je po aukci? můžeš mi poslat číslo aukce do osobky, mrkla bych se na to...

In reply to by omites

Jelikož nemáš povolené posílání zpráv, tak ti odpovím tady. Počkej, jak se ti paní vyjádří - pokud bude slušná a vezme kombinézu zpátky, popřípadě ti nabídne nějakou slevu, tak budeš ta šťastnější. Pokud se bude cukat, můžeš to zkusit nahlásit Aukru přes Kontakt. Ale paní toho není moc co vytknout - foto má reálné, neproklamuje žádnou známou značku (mě teda značka té kombinézy vůbec nic neříká), takže ani nejde o falzifikát. Můžeš zkusit, že zboží neodpovídá podpisu, ovšem netuším v čem by se ten popis měl lišit od originálu... Pokud se budete dohadovat, tak je to na dlouhé lokte, udělíte si negativy, ale peníze asi zpátky nedostaneš.

In reply to by omites

to je divný,že nemám povolení psát zprávy,normálně mi to funguje...
Díky moc za odpověd a rady a máš pravdu,peníze z ní těžko dostanu,protože kombinézu popsala takovým způsobem,který mě měl varovat,a dopadne to jak píšeš ty..udělíme si negativy a tím to skončí..příště si dám pozor...díky

In reply to by monke

Ahoj,souhlasím s postupem,co psala Vodnanka.Jinak,co dodat,už jsem se setkala s lidma,co děravé,ucuchtané,nevzhledné věci hodnotí jako krásné a že nechápou,jaktože se někomu nelíbí...tohle by mě taky naštvalo.

Těhotenská kalkulačka

Lunární kalendář pro určení pohlaví dítěte

Uživatelky s nejvíce příspěvky